Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбук 15’6
Очікувана вартість
270 000,00 UAH
UA-2019-09-27-001099-c 811f6d218f104ac988e991e3e72129c1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мураховська Анжела Анатоліївна

+380442785609 Angela@comin.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний комітет телебачення і радіомовлення України
Код ЄДРПОУ: 00013936
Вебсайт: http://comin.kmu.gov.ua/
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, вул.Прорізна, 2
Контактна особа: Мураховська Анжела Анатоліївна
+380442785609
Angela@comin.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 вересня 2019 16:19
Звернення за роз’ясненнями: до 05 жовтня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 жовтня 2019 16:00
Початок аукціону: 16 жовтня 2019 12:18
Очікувана вартість: 270 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 350,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18 шт
Ноутбук діагональ 15'6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, Київ, Прорізна,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 жовтня 2019 12:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 жовтня 2019 11:37
Додаток 2 (3).docx
08 жовтня 2019 11:37
Додаток 1-Кваліфікаційні критерії.docx
08 жовтня 2019 11:37
__даток 4 - проект Договору (2).docx
08 жовтня 2019 11:37
Додаток 5-Тендерна пропозиц_я.doc
08 жовтня 2019 11:37
Додаток 3 ТЗ ноутбук 15_6.docx
08 жовтня 2019 11:37
Перелік змін 3 до ТД_.doc
08 жовтня 2019 11:37
Ноутбуки зміни ТД.pdf
07 жовтня 2019 13:45
Перелік змін 2 до ТД_.doc
07 жовтня 2019 12:46
ТД ноутбук зі змінами.pdf
03 жовтня 2019 15:37
Перелік змін до ТД_.doc
03 жовтня 2019 12:09
Зміни ТД ноутбук.pdf
27 вересня 2019 16:20
__даток 4 - проект Договору.docx
27 вересня 2019 16:20
Додаток 2.docx
27 вересня 2019 16:20
Додаток 1-Кваліфікаційні критерії.docx
27 вересня 2019 16:20
ТД ноутбук 15_6.pdf
27 вересня 2019 16:20
Додаток 3 ТЗ ноутбук 15_6.docx
27 вересня 2019 16:20
Додаток 5-Тендерна пропозиц_я.doc
08 жовтня 2019 12:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 жовтня 2019 14:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 жовтня 2019 16:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 вересня 2019 16:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 жовтня 2019 11:37
Додаток 2 (3).docx
08 жовтня 2019 11:37
Додаток 1-Кваліфікаційні критерії.docx
08 жовтня 2019 11:37
__даток 4 - проект Договору (2).docx
08 жовтня 2019 11:37
Додаток 5-Тендерна пропозиц_я.doc
08 жовтня 2019 11:37
Додаток 3 ТЗ ноутбук 15_6.docx
08 жовтня 2019 11:37
Перелік змін 3 до ТД_.doc
08 жовтня 2019 11:37
Ноутбуки зміни ТД.pdf
07 жовтня 2019 13:45
Перелік змін 2 до ТД_.doc
07 жовтня 2019 12:46
ТД ноутбук зі змінами.pdf
03 жовтня 2019 15:37
Перелік змін до ТД_.doc
03 жовтня 2019 12:09
Зміни ТД ноутбук.pdf
27 вересня 2019 16:20
__даток 4 - проект Договору.docx
27 вересня 2019 16:20
Додаток 2.docx
27 вересня 2019 16:20
Додаток 1-Кваліфікаційні критерії.docx
27 вересня 2019 16:20
ТД ноутбук 15_6.pdf
27 вересня 2019 16:20
Додаток 3 ТЗ ноутбук 15_6.docx
27 вересня 2019 16:20
Додаток 5-Тендерна пропозиц_я.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

З метою запобігання закупівлі неофіційної програмної продукції Майкрософт
Дата подання: 28 вересня 2019 11:41
Дата відповіді: 02 жовтня 2019 14:08
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного партнера Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, який є офіційним партнером Майкрософт, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Будуть внесені відповідні зміни в тендерну документацію
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows
Дата подання: 29 вересня 2019 16:46
Дата відповіді: 02 жовтня 2019 14:08
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції у разі постачання програмної продукції Windows,має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноваженьучаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Будуть внесені відповідні зміни в тендерну документацію
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 30 вересня 2019 11:38
Дата відповіді: 02 жовтня 2019 14:06
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До торгів допускаються фізичні особи-підприємці неплатникі ПДВ. Участь фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ допускається. Ціна пропозиції кожного учасника буде розглядатися як остаточна.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 жовтня 2019 12:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СІЕС-ЛАЙН" 260 010,00
UAH з ПДВ
253 995,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦИФРО ТРЕЙД" 263 159,28
UAH з ПДВ
253 999,80
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю рекламно-торгівельна компанія "Золотий слон" 269 784,00
UAH з ПДВ
257 210,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 жовтня 2019 14:15
Електронний підпис
11 жовтня 2019 14:15
Тендерна пропозиція.pdf
11 жовтня 2019 14:15
Статут.pdf
11 жовтня 2019 14:14
Авторизаційний лист.pdf

Публічні документи

12 жовтня 2019 17:30
Електронний підпис
12 жовтня 2019 17:29
HP Partnership.pdf
12 жовтня 2019 17:29
HP ноутбуки до 23 05 23.pdf
12 жовтня 2019 17:29
HP 250 G7.pdf
12 жовтня 2019 17:29
33. Лист з кодом доступу.pdf
12 жовтня 2019 17:29
28.Свідоцтво ПДВ (копія).pdf
12 жовтня 2019 17:29
27. Виписка ЄДРПОУ.pdf
12 жовтня 2019 17:29
26. Витяг ЄДРПОУ від 18.09..pdf
12 жовтня 2019 17:29
13. Фінансовий звіт 2018.pdf
12 жовтня 2019 17:29
04. Статут (копія).pdf
12 жовтня 2019 17:29
01. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

11 жовтня 2019 17:34
Електронний підпис
11 жовтня 2019 17:33
авторизаційний лист HP.pdf
11 жовтня 2019 17:33
Витяг.pdf
11 жовтня 2019 17:33
достовірність данних.PDF
11 жовтня 2019 17:33
наказ про призначення.pdf
11 жовтня 2019 17:33
HP TR RED (TPN-C135) 23_11_2018.pdf
11 жовтня 2019 17:33
проект договору.PDF
11 жовтня 2019 17:33
захист довкілля.PDF
11 жовтня 2019 17:33
Статут.pdf
11 жовтня 2019 17:33
Виписка з ЄДР.pdf
11 жовтня 2019 17:33
аналогічний договір.PDF
11 жовтня 2019 17:33
витяг ПДВ.PDF
11 жовтня 2019 17:33
Тендерна пропозиція.PDF
11 жовтня 2019 17:33
Свідоцтво ПДВ.pdf
11 жовтня 2019 17:33
HP TR RED (TPN-C136) 23_11_2018.pdf
11 жовтня 2019 17:33
наявність працівників.PDF
11 жовтня 2019 17:33
сервісний центр.PDF
11 жовтня 2019 17:33
Таблиця відповідності.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СІЕС-ЛАЙН"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦИФРО ТРЕЙД"

ТОВ РТК "Золотий слон"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СІЕС-ЛАЙН"
#37460544
Переможець 253 995,00
UAH з ПДВ
21 жовтня 2019 17:00

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 жовтня 2019 17:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СІЕС-ЛАЙН"
#37460544
253 995,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 15:23
Електронний підпис укладений
28 листопада 2019 11:02
Додаткова ноутбук 18шт.pdf зміни до договору
28 листопада 2019 10:59
Електронний підпис укладений
06 листопада 2019 12:01
догов_р 6-11.pdf укладений
06 листопада 2019 12:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
28 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни договору на 0,06 грн. для сплати ПДВ
Номер договору про закупівлю: 6/11
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 листопада 2019 — 26 грудня 2019
Сума оплати за договором: 253 994,94
UAH (в тому числі ПДВ 42 332,49 UAH)