Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інші послуги за кодом ДК 021:2015 - 98390000-3 (послуги щодо оренди техніки для проведення XVII позачергового з'їзду суддів України)
Очікувана вартість
71 137,00 UAH
UA-2019-09-27-000866-a 8e9b53040d674ac3b2a59a4d09d531f8
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ризак Олександр

+380442777696 ryzak@court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 27 вересня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНА СУДОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 26255795
Вебсайт: http://court.gov.ua/
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, Печерський район, ВУЛИЦЯ ЛИПСЬКА, будинок 18/5
Контактна особа: Ризак Олександр
+380442777696
ryzak@court.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:98390000-3: Інші послуги


Обладнання для проведення виступів учасників. Мультимедійна панель 55д. Радіомікрофон. Звукове обладнання 5400 Вт. Базовий блок системи круглого столу DIS. Мікрофон системи круглого столу DIS з гучномовцем без СП. Обладнання для онлайн трансляції на Youtube, Facebook.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги щодо оренди техніки для проведення XVII позачергового з'їзду суддів України
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, Київська обл., Київ, Госпітальна, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 жовтня 2019  —  30 жовтня 2019
ДК 021:2015: 98390000-3 — Інші послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за надані Послуги проводиться в національній валюті України шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 7-ми робочих днів з моменту підписання Акту. 16-1. Джерело фінансування закупівлі: Кошти державного бюджету (кошти спеціального фонду). Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

27 вересня 2019 16:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 вересня 2019 16:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 вересня 2019 15:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "КВАДР"
#35929323
Переможець 71 137,00
UAH з ПДВ
27 вересня 2019 16:16

Документи

27 вересня 2019 16:16
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 12:13
Електронний підпис укладений
27 вересня 2019 17:01
Договір № 107-19 від 26.09.2019.pdf укладений
27 вересня 2019 17:00

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 71 137,00
UAH (в тому числі ПДВ 11 856,17 UAH)