Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з технічного обслуговування та ремонтування санітарних автомобілів
Очікувана вартість
393 081,00 UAH
UA-2019-09-27-000829-a ● 04349612358944d2a873de54ea5c48d6
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНА ЛІКУВАЛЬНО-ПРОФІЛАКТИЧНА УСТАНОВА "ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" |
Код ЄДРПОУ: | 13491258 |
Місцезнаходження: | 84331, Україна , Донецька обл., Краматорськ, ВУЛИЦЯ ОСТАПА ВИШНІ, будинок 24 |
Контактна особа: |
Пащенко Ганна Миколаївна 0955263052 docemp.tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Умова застосування переговорної процедури закупівлі – пункт 4 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» - якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Причини та обставини, якими керувався замовник під час застосування переговорної процедури закупівлі: 21 серпня поточного року тендерним комітетом комунальної лікувально-профілактичної установи «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» було прийняте рішення щодо проведення відкритих торгів на закупівлю послуги з технічного обслуговування та ремонтування санітарних автомобілів код за CPV за ДК 021:2015 - 50110000-9 (протокол № 276). 06 вересня поточного року о 16:00 годині закінчився термін подання тендерних пропозицій щодо закупівлі - номер в електронній системі - UA-2019-08-21-000503-c, але за інформацією електронної системи ProZorro, для участі в торгах була подана лише одна тендерна пропозиція. Торги відмінено. Причина відміни - подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій (протокол № 292).06 вересня поточного року тендерним комітетом комунальної лікувально-профілактичної установи «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» було прийняте рішення щодо повторного проведення відкритих торгів на закупівлю послуги з технічного обслуговування та ремонтування санітарних автомобілів код за CPV за ДК 021:2015 - 50110000-9 (протокол № 293). 23 вересня поточного року о 16:00 годині закінчився термін подання тендерних пропозицій щодо закупівлі - номер в електронній системі - UA-2019-09-06-001536-a, але за інформацією електронної системи ProZorro, для участі в торгах була подана лише одна тендерна пропозиція. Торги відмінено. Причина відміни - подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій (протокол № 319).Таким чином, замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників.Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: протокол засідання тендерного комітету комунальної лікувально-профілактичної установи «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» №293 від 06.09.2019 року про відміну відкритих торгів за номером UA-2019-08-21-000503-c; причина відміни - подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій; звіт про результати проведення процедури закупівлі; протокол засідання тендерного комітету комунальної лікувально-профілактичної установи «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» №319 від 23.09.2019 року про відміну відкритих торгів за номером - UA-2019-09-06-001536-a; причина відміни - подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій; звіт про результати проведення процедури закупівлі.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 вересня 2019 15:35 |
Оскарження наміру укласти договір: | 08 жовтня 2019 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
1. Місце надання послуг :СТО Учасника.
Місцезнаходження об'єкта автосервісу (СТО Учасника) має бути розташовано на території, радіус якого не перевищує 75 км від місцезнаходження СШМД м. Донецька в смт. Велика Новосілка Донецької області.
2. Обсяг надання послуг: згідно з Додатком №3 до Тендерної документації
3. Строк надання послуг: не пізніше 15-ти календарних днів з моменту доставки автомобіля Замовника, який потребує технічного обслуговування та ремонту, до СТО Виконавця, за наявності необхідних запчастин і матеріалів (залежно від обсягу та складності робіт), протягом року, до 25.12.2019 року.
Розгорнути
Згорнути
Місцезнаходження об'єкта автосервісу (СТО Учасника) має бути розташовано на території, радіус якого не перевищує 75 км від місцезнаходження СШМД м. Донецька в смт. Велика Новосілка Донецької області.
2. Обсяг надання послуг: згідно з Додатком №3 до Тендерної документації
3. Строк надання послуг: не пізніше 15-ти календарних днів з моменту доставки автомобіля Замовника, який потребує технічного обслуговування та ремонту, до СТО Виконавця, за наявності необхідних запчастин і матеріалів (залежно від обсягу та складності робіт), протягом року, до 25.12.2019 року.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
961 посл.
Технічне обслуговування та ремонтування автомобілів УАЗ-3962,УАЗ-374194, PEUGEOT BOXER,CITROEN JUMPER.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
85500, Україна, Донецька обл., смт. Велика Новосілка, пров.Южний,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата здійснюється Замовником виключно після виконання робіт/послуг на підставі актів виконаних робіт. Джерело фінансування закупівлі: обласний бюджет (медична субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам) | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
27 вересня 2019 15:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 вересня 2019 15:17 |
Обгрунтування застосування переговорної процудури..pdf | |
27 вересня 2019 15:17 |
Протокол №319 відм.торгів.pdf | |
27 вересня 2019 15:17 |
Протокол №292 відм.торгів.pdf | |
27 вересня 2019 15:17 |
Звіт 2 UA-2019-09-06-001536-a-report.pdf | |
27 вересня 2019 15:17 |
Звіт 1 UA-2019-08-21-000503-c-report.pdf |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа -підприємець Крушина Олександр Анатолійович #3317409357 |
Переможець |
377 469,00
UAH
|
27 вересня 2019 15:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2020 10:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 лютого 2020 11:06
|
Додаткова угода №4 (1).pdf | зміни до договору |
04 лютого 2020 11:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 січня 2020 13:08
|
Додаткова угода №3 (1).pdf | зміни до договору |
14 січня 2020 13:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2019 10:26
|
Дод.угода №2 від 27.12.19 (1).pdf | зміни до договору |
27 грудня 2019 10:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2019 10:19
|
Додаткова угода №1 від 27.12.19 (1).pdf | зміни до договору |
27 грудня 2019 10:19
|
Електронний підпис | укладений |
08 жовтня 2019 12:13
|
Договір 081019-1 від 08.10.19.pdf | укладений |
08 жовтня 2019 12:11
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до договору у зв’язку зі зменшенням обсягів закупівлі (згідно п.1р.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі») |
Номер договору про закупівлю: | 081019/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до договору відповідно до п.5 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі", п.1 ст.651 Цивільного кодексу України, ст. 188 Господарського кодексу України та розділу VII Договору №081019|1 від 08.10.2019. |
Номер договору про закупівлю: | 081019/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 14 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до договору відповідно до п.5 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі", п.1 ст.651 Цивільного кодексу України, ст. 188 Господарського кодексу України та розділу VII Договору № 081019/1 від 08.10.2019р. |
Номер договору про закупівлю: | 081019/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до договору у зв’язку з реорганізацію шляхом перетворення КЛПУ «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» в КНП «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф», керуючись розпорядженням голови облдержадміністрації, керівника обласної військово-цивільної адміністрації від 17 грудня 2018 року № 1503/5-18 «Про реорганізацію закладів охорони здоров’я Донецької області, які знаходяться у спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст, що перебуває в управлінні Донецької обласної ради» |
Номер договору про закупівлю: | 081019/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |