Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Аварійні роботи з відновлення працездатності ліфта за адресою: в Дарницькому районі м. Києва вулиця Руденко, 15/14 під’їзд 4, реєстр.№ 23390
Очікувана вартість
7 231,20 UAH
UA-2019-09-27-000782-c 779efc1f463143698cf235e11709f779
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Волкотруб Павло Віталійович

380445632767 tenderkk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 27 вересня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дарницького району м. Києва»
Код ЄДРПОУ: 39604270
Вебсайт: http://www.e-tender.biz
Місцезнаходження: 02091, Україна , Київська обл., Київ, Харківське шосе 148-А
Контактна особа: Волкотруб Павло Віталійович
380445632767
tenderkk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50710000-5: Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель


Відповідно до ч.1 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" та ст. 181 Господарського Кодексу України
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Аварійні роботи з відновлення працездатності ліфта за адресою: в Дарницькому районі м. Києва вулиця Руденко, 15/14 під’їзд 4, реєстр.№ 23390. Джерело фінансування закупівлі: Кошти державних, казенних, комунальних підприємств.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, місто Київ, Київ, вул. Руденко, 15/14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 жовтня 2019
ДК 021:2015: 50710000-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Умови оплати – відстрочка платежу. Замовник зобов’язується оплатити 100% вартості виконаних робіт, протягом 90 календарних днів з дати підписання Сторонами Акту приймання виконаних робіт за формою КБ-2в та довідки за формою КБ-3. Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

27 вересня 2019 15:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Елевейтор сервіс"
#38526925
Переможець 7 231,20
UAH з ПДВ
27 вересня 2019 16:09

Документи

27 вересня 2019 16:09
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 вересня 2019 16:36
Договір_1_739_09_27_БЕТ_917_Руденко_15_14.pdf укладений
27 вересня 2019 16:35