Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт спортивного майданчика Мишинської гімназії с.Мишин Нижньовербізької сільської ради ОТГ Коломийського району Івано-Франківської області (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
1 794 410,40 UAH
UA-2019-09-27-000740-c ecc1ae1727c941bd9da37a87433c26f8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

М'якущак Ярослав Юрійович

380973329472 nwerbizh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Нижньовербізька сільська рада об'єднаної територіальної громади
Код ЄДРПОУ: 04354083
Місцезнаходження: 78218, Україна , Івано-Франківська обл., село Нижній Вербіж, Довбуша 1
Контактна особа: М'якущак Ярослав Юрійович
380973329472
nwerbizh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 вересня 2019 14:54
Звернення за роз’ясненнями: до 05 жовтня 2019 08:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 жовтня 2019 08:00
Початок аукціону: 16 жовтня 2019 15:47
Очікувана вартість: 1 794 410,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 972,05 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт спортивного майданчика Мишинської гімназії с.Мишин Нижньовербізької сільської ради ОТГ Коломийського району Івано-Франківської області (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт спортивного майданчика Мишинської гімназії с.Мишин Нижньовербізької сільської ради ОТГ Коломийського району Івано-Франківської області (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (субвенція з Державного бюджету місцевому бюджету на формування інфраструктури об’єднаної територіальної громади)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78280, Україна, Івано-Франківська область, село Мишин, вул. Січових Стрільців, 96
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Оплата авансу здійснюється протягом 5 банківських днів з моменту виставлення рахунку, при умові наявності коштів на рахунку Замовника. Аванс 5 Банківські 30
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 вересня 2019 14:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 вересня 2019 14:55
ДОДАТОК 4 27 09 2019.docx
27 вересня 2019 14:55
Додаток 3 27 09 2019.docx
27 вересня 2019 14:55
ДОДАТОК 2 27 09 2019.docx
27 вересня 2019 14:55
ДОДАТОК 1 27 09 2019.docx
27 вересня 2019 14:55
ТД стадіон 27 09 2019.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Заробітня плата
Дата подання: 28 вересня 2019 00:47
Дата відповіді: 30 вересня 2019 13:47
Хочемо знати заробітню плату яка заложена у Вашому кошторисі.
Відповідь: Відповідно до п. 5 Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затверджено наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 20.10.2016 № 281 (у редакції наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 27 липня 2018 року № 196), зареєстровано в Міністерстві юстиції України 11 листопада 2016 р. за № 1469/29599 «Визначення розміру кошторисної заробітної плати при складанні ціни пропозиції учасника (підрядника) конкурсних торгів (договірної ціни) здійснюється учасником виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник планує отримувати на об’єкті будівництва".
Заробітня плата
Дата подання: 30 вересня 2019 18:56
Дата відповіді: 01 жовтня 2019 11:59
Хочемо знати заробітню плату яка заложена у Вашому кошторисі. Ми цікавимось що у Вас заложено , а наш розрахунок це друге питання .Обласною радою Івано -Франківської області рекомедовано ціна 14800гривень .По вашому кошторисі у нас не виходить , тому запитання що у вас заложено.
Відповідь: Учаснику, повторно повідомляємо, що відповідно до п. 5 Порядку № 281 визначення розміру кошторисної заробітної плати при складанні ціни пропозиції учасника (підрядника) конкурсних торгів (договірної ціни) здійснюється учасником виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник планує отримувати на об’єкті будівництва.
Додатково інформуємо, що із встановленим розміром кошторисної заробітної плати на 2019 рік при визначенні вартості будівництва (нового будівництва, реконструкції, капітального та поточного ремонту, технічного переоснащення) об’єктів, що споруджуються за рахунок коштів сільського бюджету можна ознайомитися на офіційному веб-сайті сільської ради за посиланням
https://nvotg.gov.ua/documents/cjwg25lj34kau08112r241zer. Відповідно до пункту 2 рішення сесії сільської ради від 27 березня 2019 року №1120-XXVII/2019 кошторисна заробітна плата на 2019 рік встановлена в розмірі 10000 грн. що відповідає середньому розряду складності робіт 3,8.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-30-000034 ● 1c28bce9075946938510f2058e71c76d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 жовтня 2019 14:28
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З

30.10.2019 №58

Івано-Франківськ


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

В.о.начальника Богдан ГРИЦАК

ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 30.10.2019 №58


Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2019-09-27-000740-c 27.09.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідь на результати моніторингу закупівлі UA-2019-09-27-000740-c. Цим надаємо аргументовані заперечення щодо висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області щодо результатів моніторингу UA-M-2019-10-30-000034 закупівлі UA-2019-09-27-000740-c за предметом «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт спортивного майданчика Мишинської гімназії с.Мишин Нижньовербізької сільської ради ОТГ Коломийського району Івано-Франківської області (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)». Розглянувши в межах строку встановленого ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» результати моніторингу закупівлі UA-2019-09-27-000740-c повідомляємо наступне: відповідно до ч. 2 п. 8 ст. 7-1 Законом України «Про публічні закупівлі замовник протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Вважаємо рішення тендерного комітету замовника є законним та обґрунтованим, прийнятим без порушень Закону України «Про публічні закупівлі». Отже, 16 жовтня 2019 року відбувся аукціон по закупівлі: “ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт спортивного майданчика Мишинської гімназії с.Мишин Нижньовербізької сільської ради ОТГ Коломийського району Івано-Франківської області (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (субвенція з Державного бюджету місцевому бюджету на формування інфраструктури об’єднаної територіальної громади)” . Ідентифікатор закупівлі:UA-2019-09-27-000740-c В торгах взяли участь двоє Учасників: ТОВ «БК ЕНЕРГО-МОНТАЖ» 1 750 582,80 грн. ТОВ «ПЛАНЕТАБУД» 1 725 000,00 грн. (мінімум). Тендерним комітетом Нижньовербізької сільської ради об’єднаної територіальної громади було проведено оцінку тендерної пропозиції Учасника на відповідність вимогам документації та технічного завдання та Протоколом засідання №169 від 17 жовтня 2019р. Учасника ТОВ «ПЛАНЕТАБУД» визначено переможцем торгів. В свою чергу, за результатами моніторингу встановлено, що у пункті 5 розділу 3.1 Додатку 1 до тендерної документації Замовник вимагає від переможця торгів надати електронну довідку або довідку, або нотаріально завірену копію довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, що діє станом на дату подання документа, або інформація про наявність такої заборгованості, видана відповідними контролюючими органами. ТОВ «ПЛАНЕТАБУД», яке Замовник визначив переможцем торгів, оприлюднило в електронній системі закупівель зазначену довідку, проте вона: - не підписана уповноваженими на те посадовими особами та не скріплена печаткою, що не є оригіналом документу або його копією, зробленою з оригіналу; - не має накладеного кваліфікованого електронного підпису, що не є електронним документом у розумінні Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Отже, на порушення абзацу третього пункту 2 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну ТОВ "ПЛАНЕТАБУД" через ненадання документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону та уклав з ним договір про закупівлю. Проте, вважаємо, що рішення тендерного комітету замовника є законними та обґрунтованими, прийнятими без порушень Закону України «Про публічні закупівлі», про що свідчить наступне. Відповідно до частини 3 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Уповноважений орган щороку до 20 січня та додатково в разі потреби оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, на веб-порталі Уповноваженого органу. В інфолисті МЕРТУ № 3304-04/1983-06 від 17.01.2019 року, визначено, що Державна фіскальна служба України надала інформацію щодо відкритих державних реєстрів листом від 03.12.2018 № 22575/5/99-99-09-07-01-16. Так, відповідно до вказаного листа ДФС, Порядок надання Довідки затверджено наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 № 733 «Про затвердження Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи». Відповідно до пункту 3 вказаного Порядку для отримання Довідки платник подає заяву про надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (далі - Заява). Довідка надається платнику безоплатно. Заява подається платником (на його вибір), зокрема в електронній формі - на адресу уповноваженого органу через приватну частину електронного кабінету з дотриманням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронні довірчі послуги». Відповідно до пункту 7 довідку в електронній формі платник отримує у приватній частині електронного кабінету з дотриманням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Довідка про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (далі – Довідка), що надається відповідно до Порядку № 733 формується за відсутності у платника за даними інформаційно-телекомунікаційних систем контролюючих органів податкового боргу, та/або недоїмки зі сплати єдиного внеску, та/або іншої заборгованості з платежів (у тому числі розстрочених, відстрочених, реструктуризованих), контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи. Відповідно до наказу Міністерства фінансів України 14.07.2017 № 637 «Про затвердження Порядку функціонування Електронного кабінету», зареєстровано в Міністерстві юстиції України 01 серпня 2017 р. за № 942/30810, а саме пп.12-14 електронний кабінет включає відкриту (загальнодоступну) частину та приватну частину (особистий кабінет). Доступ до відкритої (загальнодоступної) частини Електронного кабінету мають усі користувачі без використання електронних довірчих послуг. Доступ до приватної частини (особистого кабінету) надається користувачам після проходження електронної ідентифікації за допомогою інтегрованої системи електронної ідентифікації та відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги», Порядку використання електронних довірчих послуг в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, підприємствах, установах та організаціях державної форми власності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19 вересня 2018 року № 749. Відкрита (загальнодоступна) частина Електронного кабінету забезпечує можливість отримання користувачем інформації, яка відповідно до законодавства є відкритою та підлягає оприлюдненню. Приватна частина (особистий кабінет) Електронного кабінету забезпечує надання платнику податків послуг, перелік яких визначено пунктом 42-1.2 статті 42-1 глави 1 розділу II Кодексу. Усі подані платником податків документи, звернення, заяви, листи відображаються у приватній частині (особистому кабінеті) Електронного кабінету та завантажуються до інформаційних ресурсів ДФС. Відповідно до частин 4,5 статті 5 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» електронний документ може бути створений, переданий, збережений і перетворений електронними засобами у візуальну форму. Візуальною формою подання електронного документа є відображення даних, які він містить, електронними засобами або на папері у формі, придатній для приймання його змісту людиною. Відповідно до статті 12 вказаного Закону перевірка цілісності електронного документа проводиться шляхом перевірки електронного цифрового підпису. Переглянути та перевірити легітимність та цілісність виданої платнику електронної Довідки, а також перевірити електронний цифровий підпис, як того вимагає стаття 12 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» можна у відкритій частині (вхід до якої не потребує ідентифікації) Електронного кабінету (https://cabinet.sfs.gov.ua/registers/debit ), шляхом введення податкового номера платника (код за ЄДРПОУ/РНОКПП) та реквізитів довідки (дати і номеру). До слова, така ж сама процедура перевірки легітимності запроваджена і Міністерством внутрішніх справ України за веб-адресою https://wanted.mvs.gov.ua/test/ Так, тендерний комітет, за вказаною веб-адресою, мав змогу перевірити цілісність Довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, від 17.10.2019 року № 10169, видану ГУ ДПС В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ ТОВАРИСТВУ З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "ПЛАНЕТАБУД" (код ЄДРПОУ 41467865) та пересвідчитися, що на неї накладені електронні підписи уповноважених осіб контролюючого органу, довідка є дійсною та видана з дотриманням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Відповідна інформація про успішну перевірку електронних підписів уповноважених посадових осіб контролюючого органу, що є у вільному доступі надається: «Підпис успішно перевірено Підписувач [1]:Долішня Оксана Мирославівна ЦСК: КНЕДП - ІДД ДПС Серійний номер: 58E2D9E7F900307B0400000017AC2C00EFE47900 Мітка часу:17.10.2019 14:01:36 Підписувач [2]:Зікрата Наталія Євгенівна ЦСК: Акредитований центр сертифікації ключів ІДД ДФС Серійний номер: 20B4E4ED0D30998C040000001C4C2C00839A7800 Мітка часу:17.10.2019 14:05:12». З таким роз’ясненням також можна ознайомитися на офіційному веб-порталі Державної фіскальної служби України у Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі (категорія 301.08). Тому, на виконання вимог тендерної документації Замовника, щодо надання довідки щодо відсутності заборгованості переможцем закупівлі ТОВ «ПЛАНЕТАБУД» в 15.07 годині 17 жовтня 2019р. було завантажено в систему електронну Довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, а також квитанцію. Після завантаження документів в систему Prozzoro, пропозицію було підписано шляхом накладання ЕЦП. Крім того, за результатами моніторингу встановлено, що у пункті 13 розділу 4 Додатку 1 до тендерної документації Замовник вимагає від Учасника надати Звіт FIFA лабораторного випробовування для синтетичного покриття (штучної трави), що підтверджує відповідність обов’язковим вимогам FIFA до технічних характеристик синтетичних спортивних покриттів для футболу. Водночас у тендерній пропозиції учасника ТОВ "ПЛАНЕТАБУД" вищевказаний Звіт не надано. Проте така інформація не відповідає дійсності, адже відповідно до кваліфікаційних вимог викладених в ДОДАТКУ 1 до тендерної документації, зокрема вимагалося надати: «п. 13 Додатку 1: Звіт FIFA лабораторного випробовування для синтетичного покриття (штучної трави), що підтверджує відповідність обов’язковим вимогам FIFA до технічних характеристик синтетичних спортивних покриттів для футболу». На виконання даних вимог Учасником було надано документ «6. Інформація про покриття (1).pdf», що містить копії сертифікатів відповідності та Технічне роз’яснення щодо тесту Lisport XL. Тест Lisport XL – це тест, що реалізується спеціальними лабораторіями, акредитовнаими FIFA, започаткований для перевірки реальної зносостійкості волокон штучної трави (копія додається). Штучна трава Sit-In Sport PAT S Core була протестована з Lisport XL, відповідно до результатів тестування волокно PAT S Core в десять разів більш стійке, ніж це вимагається стандартом FIFA QUALITY, і в двадцять разів більш стійкою ,ніж це вимагається стандартом FIFA QUALITY PRO. Згідно з програмою FIFA QUALITY FOR FOOTBAL TURF Regulation – загальні вимоги, у випадку, якщо футбольне поле має бути затверджено FIFA волокна штучної трави повинні пройти перевірку не менше 3000 Lisport XL циклів (для стандарту FIFA QUALITY PRO) та 6000 циклів Lisport XL (для стандарту FIFA QUALITY). Таким чином, учасником закупівлі ТОВ «ПЛАНЕТАБУД» було надано підтверджуючі документи, щодо відповідності штучної трави яка запропонована для облаштування спортивного майданчика вимогам FIFA. Тому, переконані, що при визначенні переможця тендерним комітетом Нижньовербізької сільської ради об’єднаної територіальної громади даної закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт спортивного майданчика Мишинської гімназії с.Мишин Нижньовербізької сільської ради ОТГ Коломийського району Івано-Франківської області (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) відсутні порушення в частині розгляду замовником тендерних пропозицій, а також відсутні порушення які би підпадали під дію Закону України «Про публічні закупівлі». Також своїми рішеннями тендерний комітет Замовника на заподіяв держаним інтересам шкоди та не завдав будь-яких збитків державному бюджету.

2019-11-12 16:51:38


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 06 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 21 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 жовтня 2019 16:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПЛАНЕТАБУД" 1 725 000,00
UAH з ПДВ
1 725 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БК ЕНЕРГО-МОНТАЖ" 1 750 582,80
UAH з ПДВ
1 750 582,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 жовтня 2019 15:07
МВС
17 жовтня 2019 15:07
Квитанція до довідки
14 жовтня 2019 09:28
Електронний підпис
14 жовтня 2019 09:26
Проект договору.PDF
11 жовтня 2019 16:31
Електронний підпис
11 жовтня 2019 16:29
21. Заява про згоду.PDF
11 жовтня 2019 16:29
20. Згода1.PDF
11 жовтня 2019 16:29
19. Згода.PDF
11 жовтня 2019 16:29
18. Істотні умови.PDF
11 жовтня 2019 16:29
17. ст.2 ЗУ 17.PDF
11 жовтня 2019 16:29
16. Санкції.PDF
11 жовтня 2019 16:29
15. Санкції.PDF
11 жовтня 2019 16:29
14. Субпідряд.PDF
11 жовтня 2019 16:29
13. Захист довкілля.PDF
11 жовтня 2019 16:29
12. Гарантія.PDF
11 жовтня 2019 16:29
11. Графік.PDF
11 жовтня 2019 16:29
10. Додаток _2.PDF
11 жовтня 2019 16:29
8. Відсутність підстав.PDF
11 жовтня 2019 16:29
7. Працівники.PDF
11 жовтня 2019 16:29
5. обладнання.rar
11 жовтня 2019 16:29
4. Аналогічні договора.rar
11 жовтня 2019 16:29
3. Установчі.rar
11 жовтня 2019 16:29
2. локальний кошторис.rar
11 жовтня 2019 16:29
1. Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

13 жовтня 2019 17:54
щодо підпису.PDF
13 жовтня 2019 17:54
цінова.PDF
13 жовтня 2019 17:54
умови договору.PDF
13 жовтня 2019 17:54
технічні якісні.PDF
13 жовтня 2019 17:54
субпідряд.PDF
13 жовтня 2019 17:54
статут.PDF
13 жовтня 2019 17:54
ст17.PDF
13 жовтня 2019 17:54
розрахунок вартості.rar
13 жовтня 2019 17:54
протокол_зборiв.PDF
13 жовтня 2019 17:54
Оренда_обл_Ананевич.PDF
13 жовтня 2019 17:54
наявність працівників.PDF
13 жовтня 2019 17:54
наказ_директор.PDF
13 жовтня 2019 17:54
матерiал_но-технiчна.PDF
13 жовтня 2019 17:54
лiцензiя.pdf
13 жовтня 2019 17:54
згода.PDF
13 жовтня 2019 17:54
захист довкілля.PDF
13 жовтня 2019 17:54
доступ_установчi.PDF
13 жовтня 2019 17:54
дозвiл.PDF
13 жовтня 2019 17:54
гарантія.PDF
13 жовтня 2019 17:54
відсутність підстав.PDF
13 жовтня 2019 17:54
витяг_пдв.PDF
13 жовтня 2019 17:54
витяг єдрпоу.PDF
13 жовтня 2019 17:54
аналог договір.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПЛАНЕТАБУД"

ТОВ "БК ЕНЕРГО-МОНТАЖ"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 жовтня 2019 11:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПЛАНЕТАБУД"
#41467865
1 725 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 жовтня 2020 14:16
Електронний підпис зміни до договору
12 жовтня 2020 09:10
5 для казни.jpg зміни до договору
12 жовтня 2020 09:09
Електронний підпис зміни до договору
08 жовтня 2020 09:56
4 Мишин збільшення.pdf зміни до договору
08 жовтня 2020 09:55
Електронний підпис зміни до договору
02 червня 2020 10:17
додаткова угода 3.jpg зміни до договору
02 червня 2020 10:16
.jpg зміни до договору
02 червня 2020 10:16
Додаток 2.jpg зміни до договору
02 червня 2020 10:16
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 17:44
дод2.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 17:43
Електронний підпис зміни до договору
28 жовтня 2019 16:59
Зіскановане_20191028 (2).jpg зміни до договору
28 жовтня 2019 16:58
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2019 16:02
Додаток 3 Мишин.pdf укладений
28 жовтня 2019 15:58
Додаток 1 договірна ціна Мишин.pdf укладений
28 жовтня 2019 15:58
Додаток 2 Графік Мишин.pdf укладений
28 жовтня 2019 15:58
9 Планетабуд Мишин.pdf укладений
28 жовтня 2019 15:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Між Нижньовербізькою сільською радою ОТГ та ТзОВ «Планетабуд» (#41467865), за результатами закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт спортивного майданчика Мишинської гімназії с.Мишин Нижньовербізької сільської ради ОТГ Коломийського району Івано-Франківської області (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)UA-2019-09-27-000740-c укладено Договір про закупівлю №9 від 28.10.2019 (далі –Договір). 28.10.2019 Сторони за спільної згоди вирішили укласти Додаткову угоду №1 на підставі п.3 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», та «Доповнити п.3.1. Договору п.3.1.1 наступного змісту: «Загальна вартість підрядних робіт на 2019 рік становить 730 526,47 грн. з ПДВ (сімсот тридцять тисяч п’ятсот двадцять шість грн., 47 коп. з ПДВ), відповідно до Календарного плану виконання робіт по об’єкту та Графіку виконання робіт по об’єкту, що є невід’ємними додатками Договору». При цьому загальна вартість Договору залишається незмінною та становить 1 725 000,00 грн. з ПДВ на виконання 1 роботи.
Номер договору про закупівлю: 9
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Між Нижньовербізькою сільською радою ОТГ та ТзОВ «Планетабуд» (#41467865), за результатами закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт спортивного майданчика Мишинської гімназії с.Мишин Нижньовербізької сільської ради ОТГ Коломийського району Івано-Франківської області (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)UA-2019-09-27-000740-c укладено Договір про закупівлю №9 від 28.10.2019 (далі –Договір). 26.12.2019 Сторони за спільної згоди вирішили укласти Додаткову угоду №2 на підставі п.3 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», та внести в п.3.1.1 Договору наступні зміни: слова і цифри “730 526,47 грн. з ПДВ (сімсот тридцять тисяч п’ятсот двадцять шість грн., 47 коп. з ПДВ)” замінити на “ 829110,98 коп. з ПДВ (вісімсот двадцять дев’ять тисяч сто десять грн., 98 коп. з ПДВ.)”, відповідно до Календарного плану виконання робіт по об’єкту та Графіку виконання робіт по об’єкту, що є невід’ємними додатками Договору». При цьому загальна вартість Договору залишається незмінною та становить 1 725 000,00 грн. з ПДВ на виконання 1 роботи.
Номер договору про закупівлю: 9
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Між Нижньовербізькою сільською радою ОТГ та ТзОВ «Планетабуд» (#41467865), за результатами закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт спортивного майданчика Мишинської гімназії с.Мишин Нижньовербізької сільської ради ОТГ Коломийського району Івано-Франківської області (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)UA-2019-09-27-000740-c укладено Договір про закупівлю №9 від 28.10.2019 (далі –Договір). Відповідно до пункту 5 Розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” нової редакції Закону процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію цього Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону. Разом з тим пунктом 6 Розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” нової редакції Закону передбачено, що договори про закупівлю, укладені у порядку та на умовах, установлених до введення в дію цього Закону, виконуються в повному обсязі до закінчення строку, на який такі договори були укладені. Зміни до таких договорів вносяться у порядку та на умовах, встановлених до введення в дію цього Закону. 02.06.2020 Сторони за спільної згоди вирішили укласти Додаткову угоду №3 на підставі п.3 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (стара редакція), та «Доповнити п.3.1. Договору п.3.1.2 наступного змісту: «Загальна вартість підрядних робіт на 2020 рік становить 300 000,00 грн. з ПДВ (триста тисяч грн., 00 коп. в т.ч. ПДВ 50 000,00 грн. ), відповідно до Календарного плану виконання робіт по об’єкту та Графіку виконання робіт по об’єкту, що є невід’ємними додатками Договору», а також викласти Календарний план та Графік виконання робіт у новій редакції. При цьому загальна вартість Договору залишається незмінною та становить 1 725 000,00 грн. з ПДВ на виконання 1 роботи.
Номер договору про закупівлю: 9
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Між Нижньовербізькою сільською радою ОТГ та ТзОВ «Планетабуд» (#41467865), за результатами закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт спортивного майданчика Мишинської гімназії с.Мишин Нижньовербізької сільської ради ОТГ Коломийського району Івано-Франківської області (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)UA-2019-09-27-000740-c укладено Договір про закупівлю №9 від 28.10.2019 (далі –Договір). Відповідно до пункту 5 Розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” нової редакції Закону процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію цього Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону. Разом з тим пунктом 6 Розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” нової редакції Закону передбачено, що договори про закупівлю, укладені у порядку та на умовах, установлених до введення в дію цього Закону, виконуються в повному обсязі до закінчення строку, на який такі договори були укладені. Зміни до таких договорів вносяться у порядку та на умовах, встановлених до введення в дію цього Закону. 08.10.2020 Сторони за спільної згоди вирішили укласти Додаткову угоду №4 на підставі п.3 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (стара редакція), та Збільшити загальну вартість підрядних робіт у 2020 році на об’єкті ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт спортивного майданчика Мишинської гімназії с.Мишин Нижньовербізької сільської ради ОТГ Коломийського району Івано-Франківської області (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація), що викладена у п.3.1.2 Договору на 595889,02 грн. з ПДВ (п’ятсот дев’яносто п’ять тисяч вісімсот вісімдесят дев’ять грн., 02 коп. в т.ч. ПДВ 99314,84 грн.). Викласти п.3.1.2 Договору у такій редакції «Загальна вартість підрядних робіт на 2020 рік становить 895889,02 грн, в т.ч. ПДВ 149314,84 грн.» відповідно до Плану фінансування будівництва та Графіку виконання робіт. При цьому загальна вартість Договору залишається незмінною та становить 1 725 000,00 грн. з ПДВ на виконання 1 роботи.
Номер договору про закупівлю: 9
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Між Нижньовербізькою сільською радою ОТГ та ТзОВ «Планетабуд» (#41467865), за результатами закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт спортивного майданчика Мишинської гімназії с.Мишин Нижньовербізької сільської ради ОТГ Коломийського району Івано-Франківської області (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)UA-2019-09-27-000740-c укладено Договір про закупівлю №9 від 28.10.2019 (далі –Договір). 12.10.2020 Сторони за спільної згоди та з метою узгодження власної позиції з органами казначейства, вирішили укласти Додаткову угоду №5 на підставі п.3 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (стара редакція), та визначити обсяг асигнувань на 2020 рік на об’єкті ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт спортивного майданчика Мишинської гімназії с.Мишин Нижньовербізької сільської ради ОТГ Коломийського району Івано-Франківської області (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація), що викладений у п.3.1.2 Договору складає в сумі 595889,02 грн. з ПДВ (п’ятсот дев’яносто п’ять тисяч вісімсот вісімдесят дев’ять грн., 02 коп. в т.ч. ПДВ 99314,84 грн.).Вилучити п2. викладений у Додатковій угоді №4 від 08.10.2020 року. При цьому загальна вартість Договору залишається незмінною та становить 1 725 000,00 грн. з ПДВ на виконання 1 роботи.
Номер договору про закупівлю: 9
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 жовтня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 725 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 287 500,00 UAH)