Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Канцелярське приладдя
Очікувана вартість
6 460,00 UAH
UA-2019-09-27-000680-c ● 4bacbd28bb20490faeb8eacf17e974e1
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління державної казначейської служби Ураїни у Черкаській області |
Код ЄДРПОУ: | 37930566 |
Місцезнаходження: | 18000, Україна , Черкаська обл., ЧЕРКАСИ, вул.Хрещатик 192 |
Контактна особа: |
Сіренко Денис Миколайович (0472)54-34-71 office@ck.treasury.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 вересня 2019 14:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 жовтня 2019 11:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 жовтня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 08 жовтня 2019 14:12 |
Очікувана вартість: | 6 460,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 32,30 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Джерело фінансування закупівлі - кошти Державного бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
356 шт.
Канцелярське приладдя (Джерело фінансування закупівлі - кошти Державного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18000, Україна, Черкаська область, ЧЕРКАСИ, вул. Хрещатик, 192
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
14 жовтня 2019
—
30 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата після отримання товару та підписання видаткової накладної протягом 7 робочих днів | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 вересня 2019 14:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 вересня 2019 14:40 |
Проект договору (Додаток 4).doc | |
27 вересня 2019 14:40 |
Документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 28 вересня 2019 08:48
Дата відповіді: 30 вересня 2019 10:37
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) На торги допускаються торгові марки і моделі зазначені в технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі (Додаток 1 до оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель)
2) Додаток 3 «Цінова пропозиція» містить таку вимогу. 3) Нами не встановлені обмеження щодо участі ФОП. Учасник зазначає цінову пропозицію з урахуванням ПДВ чи без ПДВ відповідно до його системи оподаткування. Цінова пропозиція буде розглядатись як остаточна.
2) Додаток 3 «Цінова пропозиція» містить таку вимогу. 3) Нами не встановлені обмеження щодо участі ФОП. Учасник зазначає цінову пропозицію з урахуванням ПДВ чи без ПДВ відповідно до його системи оподаткування. Цінова пропозиція буде розглядатись як остаточна.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 жовтня 2019 14:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "Роздобудько Ольга Вікторівна" |
3 850,92
UAH з ПДВ
|
3 533,88
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "БЕРДНИК ВОЛОДИМИР АНАТОЛІЙОВИЧ" |
6 040,00
UAH з ПДВ
|
3 535,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" |
4 125,72
UAH з ПДВ
|
3 536,88
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
6 440,16
UAH з ПДВ
|
3 705,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІНОМ" |
4 781,52
UAH з ПДВ
|
4 781,52
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "Роздобудько Ольга Вікторівна" #3142418346 |
Переможець |
3 533,88
UAH з ПДВ
|
08 жовтня 2019 17:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 19:25
|
Електронний підпис | укладений |
15 жовтня 2019 17:31
|
Договір № 153-19.PDF | укладений |
15 жовтня 2019 17:30
|
Договір № 153-19.PDF | укладений |
15 жовтня 2019 17:27
|