Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Акумулятори та батареї гальванічні
Очікувана вартість
74 000,00 UAH
UA-2019-09-27-000654-c 1b9b6e6da3c24d89ab95c73421c5e402
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Цитович Костянтин Миколайович

380442348302 kyivgenplan@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна організація виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Інститут Генерального плану м. Києва»
Код ЄДРПОУ: 26314687
Вебсайт: http://kievgenplan.grad.gov.ua/
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, вул. Хрещатик, 32
Контактна особа: Цитович Костянтин Миколайович
380442348302
kyivgenplan@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 вересня 2019 14:33
Звернення за роз’ясненнями: до 02 жовтня 2019 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 жовтня 2019 15:30
Очікувана вартість: 74 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 370,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31400000-0: Акумулятори, гальванічні елементи та гальванічні батареї


Акумулятори та батареї гальванічні
код ДК 021:2015 – 31400000-0 (Акумулятори, гальванічні елементи та гальванічні батареї).
Номенклатура та кількість зазначені в Додатку №2 («Технічні вимоги») до документації закупівлі.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Акумулятори та батареї гальванічні
код ДК 021:2015 – 31400000-0 (Акумулятори, гальванічні елементи та гальванічні батареї).
Номенклатура та кількість зазначені в Додатку №2 («Технічні вимоги») до документації закупівлі.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, місто Київ, Київ, вул. Хрещатик, 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 31400000-0 — Акумулятори, гальванічні елементи та гальванічні батареї

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 3 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання
Дата подання: 27 вересня 2019 15:53
Дата відповіді: 27 вересня 2019 16:17
Шановний Замовнику! Хочеться почути: 1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019  що регулює допорогові Закупівлі. 2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Відповідно до вимог ч. 5 ст. 25 Закону учасник має право внести зміни або відкликати свою тендерну пропозицію до закінчення строку її подання. Такі зміни враховуються в разі, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Зазначена норма кореспондується з вимогами п. 6 розділу 2 Інструкції, затвердженої наказом ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 - учасник має можливість вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до кінцевого строку завершення етапу подання пропозицій учасників, визначеного замовником. З огляду на вказані норми зміни в пропозиції після закінчення аукціону до розгляду не приймаються. 2. Форма пропозиції передбачає зазначення марок товарів.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 30 вересня 2019 11:57
Дата відповіді: 30 вересня 2019 12:29
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Відповідно до п. 4.4 Документації закупівлі проводиться закупівля товару визначеного виробника та моделі, еквіваленти та/або аналоги до розгляду не приймаються. 2. Відповідно до п. 7 Документації закупівлі оцінка пропозицій здійснюється на основі єдиного критерію: ціна з урахуванням ПДВ. У разі подання пропозиції Учасника, який не зареєстрований як платник податку на додану вартість, оцінка поданих пропозицій буде здійснюватися по цінам без урахування ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 жовтня 2019 15:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Сливка Петро Васильович 64 595,00
UAH з ПДВ
64 595,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 жовтня 2019 13:28
Копія Витяг з ЄДР.pdf
04 жовтня 2019 13:28
Копія Витяг з РПЄП.pdf
04 жовтня 2019 13:28
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Сливка Петро Васильович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Сливка Петро Васильович
#2355804777
Переможець 64 595,00
UAH з ПДВ
10 жовтня 2019 16:56

Документи

10 жовтня 2019 16:55
Протокол 151.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 жовтня 2019 16:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Сливка Петро Васильович
#2355804777
64 595,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 жовтня 2019 16:55
Протокол 151.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Дод угода №1 від 17_10_19.pdf зміни до договору
17 жовтня 2019 17:21
Договір 12-19.pdf укладений
15 жовтня 2019 17:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
08 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п. 5 ч. 4 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» сторони домовилися про зміну ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів).
Номер договору про закупівлю: 12-19
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 32 061,20
UAH