Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги у сфері землеустрою_8961228
Очікувана вартість
102 000,00 UAH
UA-2019-09-27-000258-b deff3e41ea6647719438ff310592214f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Свідерська

+380507002130 sviderska-tv@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Укрпошта" в особі полтавської дирекції
Код ЄДРПОУ: 21061678
Місцезнаходження: 36000, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. 1100 річчя Полтави, 2
Контактна особа: Тетяна Свідерська
+380507002130
sviderska-tv@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 вересня 2019 09:29
Звернення за роз’ясненнями: до 06 жовтня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 жовтня 2019 00:00
Початок аукціону: 16 жовтня 2019 15:57
Очікувана вартість: 102 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 020,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71340000-3: Комплексні інженерні послуги


15 об’єктів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 послуга
Послуги у сфері землеустрою_8961228 "Джерело фінансування - кошти товариства"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Полтавська область, згідно технічної специфікації (додаток 3 ТД) та проекту договору (додаток 6 ТД), згідно технічної специфікації (додаток 3 ТД) та проекту договору (додаток 6 ТД)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71340000-3 — Комплексні інженерні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата наданих Послуг здійснюється шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на банківський рахунок Виконавця протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Сторонами Акту/ів наданих Послуг та отримання Замовником від Виконавця оригіналу рахунка/ів на оплату, але не раніше дати реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних у разі якщо Виконавець є платником ПДВ/ Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 вересня 2019 09:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 вересня 2019 09:29
ТД.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 жовтня 2019 16:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "СЕГЕЙДА ДМИТРО ІВАНОВИЧ" 70 000,00
UAH з ПДВ
70 000,00
UAH з ПДВ
Документи
КТ НВФ "Нові технології" 102 000,00
UAH з ПДВ
102 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 жовтня 2019 22:59
Технічна специфікація.pdf
15 жовтня 2019 22:59
сертифікат.pdf
15 жовтня 2019 22:59
паспорт.pdf
15 жовтня 2019 22:59
Метрологія.pdf
15 жовтня 2019 22:59
Лист-Гарантія.pdf
15 жовтня 2019 22:59
Лист згода.pdf
15 жовтня 2019 22:59
ІПН.pdf
15 жовтня 2019 22:59
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "СЕГЕЙДА ДМИТРО ІВАНОВИЧ"

КТ НВФ "Нові технології"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "СЕГЕЙДА ДМИТРО ІВАНОВИЧ"
#3323705776
Відхилено 70 000,00
UAH з ПДВ
23 жовтня 2019 14:32
КТ НВФ "Нові технології"
#22745717
Переможець 102 000,00
UAH з ПДВ
29 жовтня 2019 14:52

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 жовтня 2019 14:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КТ НВФ "Нові технології"
#22745717
102 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2021 15:45
ДУ №3.pdf зміни до договору
20 грудня 2021 15:33
Електронний підпис зміни до договору
24 червня 2021 17:36
Додаткова угода 2.zip зміни до договору
24 червня 2021 17:35
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 15:32
ДУ.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 15:31
Електронний підпис укладений
15 листопада 2019 16:15
Dohovir №06.2-1283.pdf укладений
15 листопада 2019 16:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 06.2-1283
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 06.2-1283
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 06.2-1283
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML