Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Імуносупресивні лікарські засоби, 5 лотів
Очікувана вартість
1 685 427,00 UAH
UA-2019-09-26-001609-a ae8e37593c1c4432b7c233f352c0232f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Беденок Лілія Василівна

+380442840810 doztender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 02012906
Вебсайт: http://health.kievcity.gov.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., м.Київ, Шевченківський район, вулиця Прорізна, будинок 19
Контактна особа: Беденок Лілія Василівна
+380442840810
doztender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 вересня 2019 18:44
Звернення за роз’ясненнями: до 05 жовтня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 жовтня 2019 18:00
Очікувана вартість: 1 685 427,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Строк поставки: протягом 2019 року (не більше 10 днів з дати отримання письмової заявки Замовника)

Тендерна документація

02 жовтня 2019 14:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 вересня 2019 18:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 жовтня 2019 14:25
Внесення_змін_1.PDF
02 жовтня 2019 14:25
Додаток 2 (Технічні вимоги) зміни 1.pdf
26 вересня 2019 18:44
Додаток_2_(Технічні_вимоги).PDF
26 вересня 2019 18:44
Оголошення_про_заплановану_закупівлю.PDF
26 вересня 2019 18:44
ТД_імуносупресори_6.PDF
26 вересня 2019 18:44
Додаток_5_(Загальна_інформація_про_учасника).PDF
26 вересня 2019 18:44
Додаток_4_(Проект_договору).PDF
26 вересня 2019 18:44
Додаток_3_(Документи_після_акцепту).PDF
26 вересня 2019 18:44
Додаток_1_(Кваліфікація).PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Строк придатності
Дата подання: 27 вересня 2019 10:44
Дата відповіді: 02 жовтня 2019 10:29
Доброго дня В медико-технічних вимогах, зазначається, що строк придатності лікарського засобу на момент поставки повинен становити не менше, як 75% від встановленого виробником терміну придатності. Для розширення конкуренції просимо Вас розглянути можливість внесення змін щодо терміну придатності лікарських засобів, з огляду на специфічні характеристики предмета закупівлі, нагальність потреби та прогнозований строк використання лікарських засобів. Просимо викласти медико-технічні вимоги в наступній редакції: «Строк придатності лікарського засобу на момент поставки повинен становити не менше, як 75% чи 12 місяців від встановленого інструкцією терміну придатності». Внесення запропонованих змін дозволить розширити конкуренцію забезпечивши значну економію коштів Державного Бюджету України. Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: З урахуванням Вашого питання Постійною робочою групою Департаменту з питань профільного супроводу закупівель за відповідним напрямком роботи, якою було напрацьовано заявку на закупівлю, внесено зміни до технічних вимог тендерної документації на закупівлю.
щодо гарантійного листа від виробника
Дата подання: 30 вересня 2019 15:29
Дата відповіді: 03 жовтня 2019 14:53
Ознайомившись з умовами тендерної документації, повідомляємо, що зазначення Замовником надання гарантійного листа від виробника є порушенням принципів здійснення закупівель, передбачених ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII (надалі – Закон), а саме: недискримінація учасників та добросовісна конкуренція серед учасників. Згідно спільного листа Міністерства гномічного розвитку і торгівлі України та Міністерства охорони здоров’я України № 3301-04/55905-03/01.7/33810 від 19.12.2018р. замовникам не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками гарантійного листа від виробника лікарського засобу про можливість поставки лікарського засобу у визначені строки, оскільки це не гарантує своєчасного постачання лікарських засобів та в окремих випадках може спричинити дискримінацію потенційних учасників закупівлі. Таким чином, дії Замовника є свідомим обмеженням кола потенційних учасників та конкуренції, чим зменшується економія бюджетних коштів. Зазначене свідчить, що тендерна документація викладена у такий спосіб, який не дає можливості брати участь у процедурі закупівлі, оскільки Замовник встановив вимоги тендерної документації для зменшення конкуренції серед учасників ринку фармацевтичної продукції. З урахуванням вищевикладеного, просимо Вас внести зміни до тендерної документації та видалити вимогу щодо надання гарантійного листа від виробника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Постійною робочою групою Департаменту з питань профільного супроводу закупівель за відповідним напрямком роботи, якою було напрацьовано заявку на закупівлю, прийнято рішення залишити без змін технічні вимоги тендерної документації на закупівлю, виходячи з наступного.
Закупівлю товарів Департамент охорони здоров'я здійснює виключно в рамках Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням обґрунтування закупівлі та технічних вимог до предмету закупівлі, що готуються Постійними робочими групами Департаменту відповідного напрямку на основі потреби закладів охорони здоров’я столиці.
Вимога щодо обов’язкового надання гарантійних листів обґрунтована Постійними робочими групами Департаменту, до складу яких входять представники структурних підрозділів Департаменту, представники закладів медичної галузі за відповідним напрямком роботи, профільні експерти Департаменту, представники громадських організацій та інші фахівці за профілем, які щоденно стикаються з процесом надання медичної допомоги хворим столиці.
З метою отримання додаткових гарантій від Учасників щодо постачання життєво необхідних лікарських засобів та медичних виробів, уникнення недобросовісних постачальників та враховуючи, що несвоєчасне забезпечення лікарськими засобами та медичними виробами призводить до погіршення стану багатьох хворих (ризик розвитку гострих ускладнень, ком, смерть), спричиняє серйозну соціальну напругу серед хворих та їх родичів, надання Учасником оригіналу гарантійного листа, наданого безпосередньо виробником або його уповноваженим представником в Україні (якщо учасник не є виробником товару), який підтверджує можливість поставки товару, що є предметом закупівлі у необхідній кількості, якості та у терміни, визначені документацією, є вкрай необхідним.
Зазначена вимога сформована з метою:
1. Забезпечення безперебійної та своєчасної поставки життєво необхідних препаратів Учасником торгів. Надання гарантійного листа від виробника є гарантією, що Учасник є надійним постачальником та займає стабільну та вагому позицію на фармацевтичному ринку України, що дозволяє йому звернутися до виробника, а він в свою чергу від імені учасника гарантує якість та своєчасну поставку лікарського засобу Замовнику.
Внесення такої вимоги до документації є соціально обґрунтованим, адже неналежне виконання або розірвання договору поставки життєво необхідних лікарських засобів з вини постачальника призведе до загрози здоров’ю та життю окремих груп пацієнтів, численних скарг з боку населення та соціальної напруги в цілому.
2. Забезпечення високої якості препаратів, адже лист від безпосереднього виробника продукції може гарантувати Замовнику належну якість та високі показники терміну придатності медикаментів (принцип ефективності та раціональності закупівлі).
3. Забезпеченні мінімальної націнки на лікарські засоби, а як наслідок нижчих цінових пропозицій, адже учасник, що співпрацює безпосередньо з виробником, за рахунок власних дисконтів по контракту, як правило, має можливість запропонувати найдешевші ціни (принцип максимальної економії).
4. Надання гарантійного листа учасником мінімізує ризик того, що лікарські засоби, які постачатимуться учасником, отримані ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, крадіжка, незаконний бартер тощо (принцип законності). Адже лист від виробника підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення та територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо.
5. В разі виникнення конфліктних ситуацій під час виконання договору учасником – переможцем, пов’язаних з виконанням договору, Замовник на виконання гарантійного листа, виданого виробником, має право звернутись до нього з метою вжиття заходів щодо його повного та всебічного виконання.
Крім того, вимога щодо надання гарантій від Учасників торгів щодо постачання життєво необхідних лікарських засобів та медичних виробів жодним чином не обмежує коло учасників, що неодноразово підтверджено рішеннями Антимонопольного комітету України, як органу неупередженого та ефективного захисту прав та законних інтересів осіб, пов'язаних з участю у публічних закупівлях.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: лот 1 - Сандімун неорал, або еквівалент, 25 мг, капс. м'які - 5400 од.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 109 404,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 547,02 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 3200 UAH

Аукціон

Початок: 16 жовтня 2019 15:03
Закінчення: 16 жовтня 2019 15:30
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

5400 од
лот 1 - Сандімун неорал, або еквівалент, 25 мг, капс. м'які - 5400 од. (джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету)
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Ciclosporin
АТХ: L04AA06
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, Київська, м. Київ, Шевченківський район, вулиця Прорізна, будинок 19
Дата доставки: 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України шляхом оплати Замовником вартості товарів, зазначених в специфікації до договору, після їх отримання та згідно пред'явленої учасником видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки проводяться протягом 5 банківських днів з дати отримання замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного призначення на фінансування закупівлі за вказаним напрямом Пiсляоплата 5 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 жовтня 2019 15:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Тева Україна 40 446,00
UAH з ПДВ
32 356,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Людмила-Фарм" 33 858,00
UAH з ПДВ
32 346,00
UAH з ПДВ
Документи
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД" 46 224,00
UAH з ПДВ
34 668,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 жовтня 2019 16:25
БГ.zip
11 жовтня 2019 16:25
ТП.pdf
11 жовтня 2019 16:25
Проект договору.pdf
11 жовтня 2019 16:25
Про повноваження.pdf
11 жовтня 2019 16:25
Відповідність товару.pdf
11 жовтня 2019 16:25
Кваліфікаційні.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Тева Україна

ТОВ "Людмила-Фарм"

СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Людмила-Фарм"
#24741764
Переможець 32 346,00
UAH з ПДВ
23 жовтня 2019 10:36

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 жовтня 2019 10:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Людмила-Фарм"
#24741764
32 346,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 08:50
Електронний підпис укладений
11 грудня 2019 11:32
Додаткова угода 1 до договору 154.pdf зміни до договору
11 грудня 2019 11:32
Електронний підпис укладений
07 листопада 2019 09:24
Договір 154.pdf укладений
07 листопада 2019 09:24
Електронний підпис укладений
07 листопада 2019 09:23
Договір 154.pdf укладений
07 листопада 2019 09:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.п.5 п.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», умов п.п.5 п.1.3 Договору № 154 про закупівлю товарів за державні кошти від 07.11.2019 року. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 5400 од.
Номер договору про закупівлю: 154
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 30 240,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 978,32 UAH)