Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реставрація пам'ятки архітектури місцевого значення "Окружного суду" (навчальний корпус №2 СумДУ), охор. №37-См, по вул. Петропавлівській, 57 у м. Суми: ремонтно-реставраційні роботи з улаштуванням системи гідроізоляції та системи вентиляції в об'ємах 1-го поверху
Очікувана вартість
7 786 550,00 UAH
UA-2019-09-26-001309-a fceeed48b4b84e1d88d59b0b6ce3c7f0
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гаркуша Інна Вікторівна

380542687825 info@tender.sumdu.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Сумський державний університет
Код ЄДРПОУ: 05408289
Вебсайт: http://sumdu.edu.ua
Місцезнаходження: 40007, Україна , Сумська обл., Суми, Римського-Корсакова, 2
Контактна особа: Гаркуша Інна Вікторівна
380542687825
info@tender.sumdu.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Сумським державним університетом (далі - Замовник) відповідно до річного плану двічі оголошувалися відкриті торги щодо предмету закупівлі: Реставрація пам'ятки архітектури місцевого значення "Окружного суду" (навчальний корпус №2 СумДУ), охор. №37-См, по вул. Петропавлівській, 57 у м. Суми: ремонтно-реставраційні роботи з улаштуванням системи гідроізоляції та системи вентиляції в об'ємах 1-го поверху (45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація) (UA-2019-08-15-000452-b та UA-2019-09-04-002296-b). Через відсутність достатньої кількості учасників згідно абз. 5 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником було двічі відмінено торги. Відповідно до п. 4 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток, якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Дана переговорна процедура закупівлі здійснюється без зміни вищезазначених вимог.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 вересня 2019 16:15
Оскарження наміру укласти договір: 07 жовтня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Реставрація пам'ятки архітектури місцевого значення "Окружного суду" (навчальний корпус №2 СумДУ), охор. №37-См, по вул. Петропавлівській, 57 у м. Суми: ремонтно-реставраційні роботи з улаштуванням системи гідроізоляції та системи вентиляції в об'ємах 1-го поверху
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реставрація пам'ятки архітектури місцевого значення "Окружного суду" (навчальний корпус №2 СумДУ), охор. №37-См, по вул. Петропавлівській, 57 у м. Суми: ремонтно-реставраційні роботи з улаштуванням системи гідроізоляції та системи вентиляції в об'ємах 1-го поверху
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40000, Україна, Сумська область, Суми, вул. Петропавлівська, 57
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Передача робіт Замовнику відбувається поетапно і оформляється шляхом підписання акту приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та довідки за формою КБ-3. Оплата робіт здійснюється Замовником протягом семи робочих днів після підписання сторонами акту приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) і довідки за формою КБ-3 та надходження коштів відповідно до асигнувань загального (спеціального) фонду Державного бюджету. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

26 вересня 2019 16:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне акціонерне товариство "Сумбуд"
#14017843
Переможець 7 498 560,00
UAH з ПДВ
26 вересня 2019 16:15

Документи

26 вересня 2019 16:15
Електронний підпис
26 вересня 2019 16:14
Протокол 151.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 вересня 2019 16:15

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне акціонерне товариство "Сумбуд"
#14017843
7 498 560,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 вересня 2019 16:15
Електронний підпис
26 вересня 2019 16:14
Протокол 151.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
02 вересня 2021 10:39
Додаткова угода №11 до договору підряду №11 від 31.08.2021р..pdf зміни до договору
02 вересня 2021 10:38
Електронний підпис зміни до договору
05 липня 2021 17:15
Додаткова угода №10 до договору №11 від 15.10.2019р..pdf зміни до договору
05 липня 2021 17:13
Електронний підпис зміни до договору
19 березня 2021 14:33
Додаткова угода №8 від 17.03.2021р. до договору підряду №11 від 15.10.2019р..PDF зміни до договору
19 березня 2021 14:31
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 16:47
ДУ_№7_від_21.12.2020_до_дог_№11.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 16:45
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2020 15:58
ДУ №6 від 10.12.2020 р. до дог. №11 від 15.10.2019 р..pdf зміни до договору
11 грудня 2020 15:56
Електронний підпис укладений
15 жовтня 2019 16:11
Додатки_до_договору_підряду_№11 від 15.10.19 р..pdf укладений
15 жовтня 2019 16:03
Договір_підряду_№11_від_15.10.19.pdf укладений
15 жовтня 2019 16:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовилися зменшити обсяг закупівлі та внести зміни в п. 2.1 , а саме: вартість робіт визначається Договірною ціною і становить 6750589,20 грн.. в тому числі ПДВ 1125098,20 грн.
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовилися продовжити строк дії договору до 30.06.2021р. та виконання зобов'язань щодо виконання робіт до 21.06.2021 року.
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі робіт.
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі робіт. Вартість робіт визначається Договірною ціною і становить 5 322 020,40 грн.
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 серпня 2021
Сума оплати за договором: 5 322 020,40
UAH (в тому числі ПДВ 887 003,40 UAH)