Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

(Трактор МТЗ – 892 (або еквівалент) з додатковим обладнанням згідно Код за ДК 021:2015 (CPV 2008)- 34140000-0 (великовантажні мототранспортні засоби)
Очікувана вартість
1 000 000,00 UAH
UA-2019-09-26-001228-b 68cb5c853ede4fc481b3a5512dde2c4f
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Бабенко

+380967044380 zarig@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Зарізька сільська рада
Код ЄДРПОУ: 25158713
Місцезнаходження: 37740, Україна , Полтавська обл., Оржицький р-н, с. Заріг, вул. Миру, 157
Контактна особа: Наталія Бабенко
+380967044380
zarig@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 вересня 2019 13:27
Звернення за роз’ясненнями: до 05 жовтня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 жовтня 2019 00:00
Початок аукціону: 15 жовтня 2019 12:42
Очікувана вартість: 1 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби


джерело фінансування: 41053900 Інші субвенції з обласного бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 одиниця
(Трактор МТЗ – 892 (або еквівалент) з додатковим обладнанням

згідно Код за ДК 021:2015 (CPV 2008)- 34140000-0 (великовантажні мототранспортні засоби)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37740, Україна, Полтавська область, с. Заріг, вул. Миру 157
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору післяоплата Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 жовтня 2019 16:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 жовтня 2019 16:24
Зміни.docx
07 жовтня 2019 16:24
ТД 1.docx
26 вересня 2019 13:28
додаток 5.docx
26 вересня 2019 13:28
додаток 2.docx
26 вересня 2019 13:27
додаток 1.docx
26 вересня 2019 13:27
Додаток 3.doc
26 вересня 2019 13:27
Проект Договору додаток 4.doc
26 вересня 2019 13:27
ТД 1.docx
07 жовтня 2019 16:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 жовтня 2019 15:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 жовтня 2019 16:24
Зміни.docx
07 жовтня 2019 16:24
ТД 1.docx
26 вересня 2019 13:28
додаток 5.docx
26 вересня 2019 13:28
додаток 2.docx
26 вересня 2019 13:27
додаток 1.docx
26 вересня 2019 13:27
Додаток 3.doc
26 вересня 2019 13:27
Проект Договору додаток 4.doc
26 вересня 2019 13:27
ТД 1.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-26-000031 ● 170d9d0ace7544999dd6a74eb2201ab9
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26 вересня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 вересня 2019 18:32
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
26.09.2019 № 57
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 26.09.2019 № 57

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2019-09-26-001228-b 26.09.2019, Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ РОЗГЛЯДУ МОНІТОРИНГУ ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 26.09.2019 № 57 НАДАЄМО НАСТУПНІ ПОЯСНЕННЯ : По питанню накладення електронного цифрового підпису: Електронний цифровий підпис накладено на пічний план закупівель – електронний цифорвий підпист накладено - порушення усунено. По питанню визначення предмету закупівлі за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник». При обранні коду для придбання трактору Замовником обрано код Єдиного закупівельного словника «34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби», в ієрархічній структурі якого немає тракторів. Разом з тим, позиція Міністерства економічного розвитку України, вказана у листі від 07.02.2017 № 3302-06/3816-06 «Щодо порядку визначення предмета закупівлі» передбачає, що у разі якщо предмет закупівлі не має в ієрархічній структурі Єдиного закупівельного словника відповідного коду у замовника є можливість обрання коду «99999999-9». В той же час, визначення коду Єдиного закупівельного словника «34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби» надає більшої інформації щодо предмету закупівлі ніж «99999999-9 - Не відображене в інших розділах». Таке визначення коду здійснено не на основі Єдиного закупівельного словника та порушує норми абзацу 2 пункту 1 розділу ІІ Порядку, але сприяє принципу відкритості в частині більш детальної інформації щодо предмету закупівлі, та на думку Замовника не є порушенням умов ЗУ «Про публічні закупівлі». По питанню що у пункті 1 розділу ІІІ замовником в тендерній документації зазначено подання учасником підтвердження внесення забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії. До тендерної документації внесено зміни - зазначене порушення усунено. При подальшому проведенні процедур відповідно до норм ЗУ «про публічні закупівлі» будуть враховуватися зауваження та настанови викладені у результатах Моніторингу ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

2019-10-07 16:26:51


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 30 вересня 2019
Кінцевий строк оскарження: 17 жовтня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі • усунуто

Замовником здійснено відповідне інформування в електронній системі закупівель.

2019-10-16 16:51:12

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 11 жовтня 2019 10:52
Коментар щодо відміни: порушення обрання предмету закупівлі
Документи:
11 жовтня 2019 10:52
Електронний підпис
11 жовтня 2019 10:32
Сканировать1.PDF