Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Зарізька сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 25158713 |
Місцезнаходження: | 37740, Україна , Полтавська обл., Оржицький р-н, с. Заріг, вул. Миру, 157 |
Контактна особа: |
Наталія Бабенко +380967044380 zarig@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 вересня 2019 13:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 жовтня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 жовтня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 15 жовтня 2019 12:42 |
Очікувана вартість: | 1 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби
згідно Код за ДК 021:2015 (CPV 2008)- 34140000-0 (великовантажні мототранспортні засоби)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | післяоплата | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 жовтня 2019 16:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 жовтня 2019 16:24 |
Зміни.docx | |
07 жовтня 2019 16:24 |
ТД 1.docx | |
26 вересня 2019 13:28 |
додаток 5.docx | |
26 вересня 2019 13:28 |
додаток 2.docx | |
26 вересня 2019 13:27 |
додаток 1.docx | |
26 вересня 2019 13:27 |
Додаток 3.doc | |
26 вересня 2019 13:27 |
Проект Договору додаток 4.doc | |
26 вересня 2019 13:27 |
ТД 1.docx |
07 жовтня 2019 16:26 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 жовтня 2019 16:24 |
Зміни.docx
|
|||
07 жовтня 2019 16:24 |
ТД 1.docx
|
|||
26 вересня 2019 13:28 |
додаток 5.docx
|
|||
26 вересня 2019 13:28 |
додаток 2.docx
|
|||
26 вересня 2019 13:27 |
додаток 1.docx
|
|||
26 вересня 2019 13:27 |
Додаток 3.doc
|
|||
26 вересня 2019 13:27 |
Проект Договору додаток 4.doc
|
|||
26 вересня 2019 13:27 |
ТД 1.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-09-26-000031 ● 170d9d0ace7544999dd6a74eb2201ab9
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 вересня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 вересня 2019 18:32 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
26.09.2019 № 57
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 26.09.2019 № 57
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2019-09-26-001228-b 26.09.2019, Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління Ірина САЛОГУБ
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ РОЗГЛЯДУ МОНІТОРИНГУ ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 26.09.2019 № 57 НАДАЄМО НАСТУПНІ ПОЯСНЕННЯ : По питанню накладення електронного цифрового підпису: Електронний цифровий підпис накладено на пічний план закупівель – електронний цифорвий підпист накладено - порушення усунено. По питанню визначення предмету закупівлі за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник». При обранні коду для придбання трактору Замовником обрано код Єдиного закупівельного словника «34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби», в ієрархічній структурі якого немає тракторів. Разом з тим, позиція Міністерства економічного розвитку України, вказана у листі від 07.02.2017 № 3302-06/3816-06 «Щодо порядку визначення предмета закупівлі» передбачає, що у разі якщо предмет закупівлі не має в ієрархічній структурі Єдиного закупівельного словника відповідного коду у замовника є можливість обрання коду «99999999-9». В той же час, визначення коду Єдиного закупівельного словника «34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби» надає більшої інформації щодо предмету закупівлі ніж «99999999-9 - Не відображене в інших розділах». Таке визначення коду здійснено не на основі Єдиного закупівельного словника та порушує норми абзацу 2 пункту 1 розділу ІІ Порядку, але сприяє принципу відкритості в частині більш детальної інформації щодо предмету закупівлі, та на думку Замовника не є порушенням умов ЗУ «Про публічні закупівлі». По питанню що у пункті 1 розділу ІІІ замовником в тендерній документації зазначено подання учасником підтвердження внесення забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії. До тендерної документації внесено зміни - зазначене порушення усунено. При подальшому проведенні процедур відповідно до норм ЗУ «про публічні закупівлі» будуть враховуватися зауваження та настанови викладені у результатах Моніторингу ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
2019-10-07 16:26:51
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 вересня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 жовтня 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі • усунуто
Замовником здійснено відповідне інформування в електронній системі закупівель.
2019-10-16 16:51:12
Інформація про відміну
Дата відміни: | 11 жовтня 2019 10:52 |
Коментар щодо відміни: | порушення обрання предмету закупівлі |
11 жовтня 2019 10:52
|
Електронний підпис |
11 жовтня 2019 10:32
|
Сканировать1.PDF |