Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Багатофункціональний пристрій
Очікувана вартість
17 940,00 UAH
UA-2019-09-26-001088-a ebf32d26c96e4a0b9edb6ecfcfa40c73
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ключник Олена

380668485177 olena_kluch@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, культури, туризму, молоді та спорту Чигиринської міської ради
Код ЄДРПОУ: 43032664
Місцезнаходження: 20901, Україна , Черкаська обл., Чигирин, вул. Богдана Хмельницького, буд. 19
Контактна особа: Ключник Олена
380668485177
olena_kluch@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 вересня 2019 15:02
Звернення за роз’ясненнями: до 05 жовтня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 жовтня 2019 00:00
Початок аукціону: 15 жовтня 2019 11:42
Очікувана вартість: 17 940,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 90,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Вся інформація про технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі зазначена у тендерній документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штуки
Багатофункціональний пристрій. (Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20901, Україна, Черкаська область, Чигирин, м. Чигирин, вул. Богдана Хмельницького , 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 вересня 2019 15:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 вересня 2019 15:42
ДОДАТОК_4_ПоектДог..doc
26 вересня 2019 15:42
ДОДАТОК_3_Технiчнi_вимоги_ (1).doc
26 вересня 2019 15:41
ДОДАТОК_2_Перелiк_документiв.doc
26 вересня 2019 15:40
ДОДАТОК_1_Тендерна_пропозицiя.doc
26 вересня 2019 15:33
ТД_БФП (6).doc
26 вересня 2019 15:30
Key-6.dat

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 26 вересня 2019 21:23
Дата відповіді: 27 вересня 2019 11:50
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В нашій тендерній документаціїї не вказано ні торгової марки, ні моделі. Тому ми допускаємо будь-які торгові марки, чи моделі багатофункціональних пристроїв, які відповідають технічним вимогам, вказаним у додатку № 3 до тендерної документації. Для того, щоб пересвідчитися, що запропонований учасниками товар відповідає вимогам Замовника, у тендерній документації є вимога надання сканованих копій документів в п.6 розділу "Інструкція з підготовки тендерної документації" . А також в додатку № 3 "Технічні вимоги". Перегляд цієї інформації доступний усім учасникам через систему ProZorro. Тому принципи відкритості та прозорості так, як і усі інші принципи, закріплені статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі" на нашу думку не порушуються. Фізичні особи- підприємці допускаються до участі в закупівлі. Про це свідчить п.1 розділу "Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації" , п. 1 розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ". Що стосується ПДВ , то в п. 1 розділу "Оцінка тендерної пропозиції" та в додтаку № 1 "Тендерна пропозиція" передбачено варіанти для платників ПДВ і неплатників ПДВ. З нашого боку ми повідмляємо, що ціна, яку пропонує учасник включатиме усі витрати постачальника і є остаточною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 жовтня 2019 12:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ 11 793,00
UAH з ПДВ
11 793,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БЮДЖЕТНА ЗАКУПКА" 13 692,00
UAH з ПДВ
13 692,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 17 766,00
UAH з ПДВ
17 766,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 листопада 2019 15:18
ДФС -4.pdf
04 листопада 2019 15:18
Довідка_Кор_Юр_04.11..zip
04 листопада 2019 15:18
Довідка_Кор_Фіз_04.11..zip
04 листопада 2019 13:30
МВС 21.10.rar
14 жовтня 2019 15:18
СЕС Canon 2019.pdf
14 жовтня 2019 15:18
12991354 пропозицiя.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ

ТОВ "БЮДЖЕТНА ЗАКУПКА"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ
#3447101710
Відхилено 11 793,00
UAH з ПДВ
22 жовтня 2019 09:06
ТОВ "БЮДЖЕТНА ЗАКУПКА"
#42826827
Відхилено 13 692,00
UAH з ПДВ
24 жовтня 2019 17:02
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 17 766,00
UAH з ПДВ
31 жовтня 2019 11:25

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 жовтня 2019 11:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
17 766,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 09:27
Електронний підпис укладений
13 листопада 2019 16:36
Dog386.pdf укладений
13 листопада 2019 16:35

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 17 766,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 961,00 UAH)