Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Багатофункціональний пристрій
Очікувана вартість
17 940,00 UAH
UA-2019-09-26-001088-a ● ebf32d26c96e4a0b9edb6ecfcfa40c73
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, культури, туризму, молоді та спорту Чигиринської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 43032664 |
Місцезнаходження: | 20901, Україна , Черкаська обл., Чигирин, вул. Богдана Хмельницького, буд. 19 |
Контактна особа: |
Ключник Олена 380668485177 olena_kluch@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 вересня 2019 15:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 жовтня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 жовтня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 15 жовтня 2019 11:42 |
Очікувана вартість: | 17 940,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 90,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Вся інформація про технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі зазначена у тендерній документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штуки
Багатофункціональний пристрій. (Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
20901, Україна, Черкаська область, Чигирин, м. Чигирин, вул. Богдана Хмельницького , 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 вересня 2019 15:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 вересня 2019 15:42 |
ДОДАТОК_4_ПоектДог..doc | |
26 вересня 2019 15:42 |
ДОДАТОК_3_Технiчнi_вимоги_ (1).doc | |
26 вересня 2019 15:41 |
ДОДАТОК_2_Перелiк_документiв.doc | |
26 вересня 2019 15:40 |
ДОДАТОК_1_Тендерна_пропозицiя.doc | |
26 вересня 2019 15:33 |
ТД_БФП (6).doc | |
26 вересня 2019 15:30 |
Key-6.dat |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 26 вересня 2019 21:23
Дата відповіді: 27 вересня 2019 11:50
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В нашій тендерній документаціїї не вказано ні торгової марки, ні моделі. Тому ми допускаємо будь-які торгові марки, чи моделі багатофункціональних пристроїв, які відповідають технічним вимогам, вказаним у додатку № 3 до тендерної документації. Для того, щоб пересвідчитися, що запропонований учасниками товар відповідає вимогам Замовника, у тендерній документації є вимога надання сканованих копій документів в п.6 розділу "Інструкція з підготовки тендерної документації" . А також в додатку № 3 "Технічні вимоги". Перегляд цієї інформації доступний усім учасникам через систему ProZorro. Тому принципи відкритості та прозорості так, як і усі інші принципи, закріплені статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі" на нашу думку не порушуються. Фізичні особи- підприємці допускаються до участі в закупівлі. Про це свідчить п.1 розділу "Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації" , п. 1 розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ". Що стосується ПДВ , то в п. 1 розділу "Оцінка тендерної пропозиції" та в додтаку № 1 "Тендерна пропозиція" передбачено варіанти для платників ПДВ і неплатників ПДВ. З нашого боку ми повідмляємо, що ціна, яку пропонує учасник включатиме усі витрати постачальника і є остаточною.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 жовтня 2019 12:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ |
11 793,00
UAH з ПДВ
|
11 793,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БЮДЖЕТНА ЗАКУПКА" |
13 692,00
UAH з ПДВ
|
13 692,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
17 766,00
UAH з ПДВ
|
17 766,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ #3447101710 |
Відхилено |
11 793,00
UAH з ПДВ
|
22 жовтня 2019 09:06
|
ТОВ "БЮДЖЕТНА ЗАКУПКА" #42826827 |
Відхилено |
13 692,00
UAH з ПДВ
|
24 жовтня 2019 17:02
|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" #30256061 |
Переможець |
17 766,00
UAH з ПДВ
|
31 жовтня 2019 11:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 09:27
|
Електронний підпис | укладений |
13 листопада 2019 16:36
|
Dog386.pdf | укладений |
13 листопада 2019 16:35
|