Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

16710000-5 Мотоблоки Трактор з навісним обладнанням: мульчер (кущоріз)
Очікувана вартість
2 250 000,00 UAH
UA-2019-09-26-000771-a 64b8bb2aaf9541a2a5f6d91ab0389c27
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Турчин Дмитро Миколайович

238 39 28 TURCHIN.DM@UA.ENERGY

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 00100227
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ
Контактна особа: Турчин Дмитро Миколайович
238 39 28
TURCHIN.DM@UA.ENERGY
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 вересня 2019 13:17
Звернення за роз’ясненнями: до 05 жовтня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 жовтня 2019 12:00
Початок аукціону: 16 жовтня 2019 12:28
Очікувана вартість: 2 250 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 22 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 54000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:16710000-5: Мотоблоки


Джерело фінансування - кошти підприємства.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
16710000-5 Мотоблоки Трактор з навісним обладнанням: мульчер (кущоріз)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2020
ДК 021:2015: 16710000-5 — Мотоблоки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Джерело фінансування - кошти підприємства Часткова попередня оплата (Аванс) у розмірі не більше 20% (двадцяти відсотків) від ціни Договору сплачується Покупцем протягом 25 (двадцяти п’яти) банківських днів з дати надання Постачальником рахунку. Постачальник зобов’язаний надати рахунок протягом 7 (семи) банківських днів після отримання Заявки на поставку Товару Аванс 25 Банківські 20
Поставка товару Джерело фінансування - кошти підприємства Подальша оплата здійснюється ПОКУПЦЕМ протягом 25 (двадцяти п’яти) банківських днів з дати підписання ним Акту приймання-передачі Товару (далі – Акт) та за наданою Постачальником (після підписання Покупцем Акту) Рахунком, а також з урахуванням, що така оплата здійснюється після реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до вимог статті 201 Податкового кодексу України. Пiсляоплата 25 Банківські 80

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 вересня 2019 13:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 вересня 2019 13:14
ТД_70864_Кущоріз.doc
26 вересня 2019 13:14
Титульний лист.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Зміни в характеристиках мульчера
Дата подання: 02 жовтня 2019 15:53
Дата відповіді: 07 жовтня 2019 10:03
Вивчивши Вашу тендерну документацію в рамках закупівлі цієї закупівлі, задля розширення кількості можливих учасників торгів, просимо внести наступні зміни в таблицю «Технічні та якісні характеристики додаткового обладнання» Додатку №3 до тендерної документації, які на нашу думку в жодному випадку не спричинять погіршення експлуатаційних характеристик мульчера, виклавши їх у наступній редакції, а саме: - назва параметру "Робоча ширина (ширина захвату) подрібнювача, мм" "не менше 2070, викласти в наступній редакції «"Робоча ширина (ширина захвату) подрібнювача, мм" "не менше 2000", «Кількість молотків, що обертаються, шт.» «не більше 32» викласти в наступній редакції "не менше 32",- назва параметру «Наявність опорних санчат з регулюванням висоти зрізу» параметр «Не менше 3-х рівнів» викласти в наступній редакції «Наявність опорних санчат з регулюванням висоти зрізу» «Не менше 2-х рівнів».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розглянувши Ваше запитання, повідомляємо наступне:
1. Зменшення робочої ширини подрібнювача призведе до зменшення виконання запланованого об’єму роботи за один прохід трактора з навісним обладнанням та в цілому за робочий день;
2. Збільшення кількості молотків, що обертаються, приведе до збільшення витрат на їх заміну та технічне обслуговування;
3. Зменшення рівнів регулювання опорних санчат ускладнить управління кущорізом в місцях зі складним рельєфом та наявністю перешкод (старі пеньки, каміння, тощо), внаслідок чого не буде забезпечуватись належний стан траси повітряних ліній після проведення розчистки.
З огляду на вищезазначене, Замовник не вважає доцільним вносити зміни до тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 жовтня 2019 12:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПМВКП "Ассоль" 2 232 000,00
UAH
2 209 500,00
UAH
Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА КОМПАНІЯ "АЛЬЯНСРЕМТРАКТОР" 2 240 000,00
UAH
2 217 500,00
UAH
Документи

Публічні документи

15 жовтня 2019 11:00
Електронний підпис
15 жовтня 2019 10:17
Технічні вимоги.pdf
15 жовтня 2019 10:17
Тендерна пропозиція.pdf
15 жовтня 2019 10:17
Специфікація.pdf
15 жовтня 2019 10:17
Договір оренди.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПМВКП "Ассоль"

ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА КОМПАНІЯ "АЛЬЯНСРЕМТРАКТОР"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 жовтня 2019 13:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПМВКП "Ассоль"
#20470908
2 209 500,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 липня 2020 11:01
Електронний підпис укладений
12 листопада 2019 15:23
09-070864-19 від 12.11.19-Ассоль.pdf укладений
12 листопада 2019 15:15

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 листопада 2019 — 31 липня 2020
Сума оплати за договором: 2 651 400,00
UAH (в тому числі ПДВ 441 900,00 UAH)