Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Операційні системи
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2019-09-26-000003-a 30c44160cbae454885f12894a0cd7046
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Grankovsky Alexey Igorevich

380936335075 comapteka@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне Підприємство "Міська комунальна аптека"
Код ЄДРПОУ: 34027989
Місцезнаходження: 87541, Україна , Донецька обл., Маріуполь, бул. Морський, будинок 14
Контактна особа: Grankovsky Alexey Igorevich
380936335075
comapteka@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 вересня 2019 02:15
Звернення за роз’ясненнями: до 01 жовтня 2019 19:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 жовтня 2019 19:00
Початок аукціону: 07 жовтня 2019 14:05
Очікувана вартість: 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48620000-0: Операційні системи


місцевий бюджет
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18 штуки
MS WinPro 10 SNGL OLP NL Legalization GetGenuine wCOA
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87541, Україна, Донецька область, Маріуполь, б. Морський, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 жовтня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 48620000-0 — Операційні системи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 26 вересня 2019 07:27
Дата відповіді: 26 вересня 2019 22:37
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: згідно, діючого законодавства у всіх технічних вимогах прописано наступне: В місцях де технічна специфікація містить посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію, або тип предмету закупівлі, джерело його походження, або виробника, вважати наявним вираз «або еквівалент». До участі допускаються усі учасники, в т.ч. ФОП, деталі участі ФОПів прописані в тендерній документіції. Очікувана вартість включає 20% ПДВ

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 жовтня 2019 14:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТАНГРАМ УКРАЇНА" 81 000,00
UAH з ПДВ
81 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС" 89 874,00
UAH з ПДВ
89 874,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 96 300,00
UAH з ПДВ
96 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

Публічні документи

02 жовтня 2019 11:18
Лист про ліцензування.pdf
02 жовтня 2019 11:18
Копія Статуту.pdf
02 жовтня 2019 11:18
Додаток 4 Договір.pdf
02 жовтня 2019 11:18
Додаток 3 Специфікації.pdf
02 жовтня 2019 11:18
Витяг ЄДРПОУ.pdf
02 жовтня 2019 11:18
Microsoft_AEP_2019.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТАНГРАМ УКРАЇНА"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТАНГРАМ УКРАЇНА"
#34936083
Переможець 81 000,00
UAH з ПДВ
15 жовтня 2019 12:23

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 жовтня 2019 12:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТАНГРАМ УКРАЇНА"
#34936083
81 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
ТОВ ТАНГРАМ Укр.PDF укладений
07 грудня 2019 00:01