Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 024:2019 - 11407 - Електрокардіограф основного призначення
Очікувана вартість
345 000,00 UAH
UA-2019-09-25-002779-b ● dcea2a5cbc44480da6c9c129dee24fc7
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Хмельницький міський центр первинної медико-санітарної допомоги №1" Хмельницької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40888750 |
Місцезнаходження: | 29009, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, вул. Маршала Гречка, 12 |
Контактна особа: |
Зеленецька Інна Володимирівна +380972829587 1hmcpmsd@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 вересня 2019 18:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 жовтня 2019 18:12 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 жовтня 2019 18:12 |
Початок аукціону: | 15 жовтня 2019 13:19 |
Очікувана вартість: | 345 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 725,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Джерело фінансування - кошти НСЗУ
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 шт
Код ДК 024:2019 - 11407 - Електрокардіограф основного призначення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29009, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, вул. Маршала Гречка, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
НК 024:2019: 11407 — Електрокардіограф основного призначення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | згідно накладних | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 вересня 2019 18:13 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 вересня 2019 18:08 |
Додаток 3 (проект договору) (1).docx | |
25 вересня 2019 18:08 |
Додаток 2 (ТЗ) у.docx | |
25 вересня 2019 18:08 |
Додаток 1 (ТП).docx | |
25 вересня 2019 18:08 |
5 - ТД електрокардіографи .doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-09-25-002779-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТМЕД", Код ЄДРПОУ:39180918
Дата подання: 27 вересня 2019 15:07
Дискримінаційні вимоги МТВ
Шановні члени тендерного комітету. Наполегливо просимо Вас внести зміни до Додатку 2 (ТЗ) Тендерної документації закупівель та не прописувати в подальшому їх виключно під модель кардіографа ВЕ 300 компанії «Біомед».
Відповідно до Закону України «Про закупівлі», згідно ст 3 та 5 Закону, закупівлі, відкриті торги зокрема, мають проводитись за наступними принципами :
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням,
Замовник не має права встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Наступні вимоги, які вказані вами в Додатку 2(ТЗ) тендерної документації порушують вимоги ст 3 та 5 Закону України «Про закупівлі» , а саме:
Вимога – « Габаритні розміри, мм - не більше 280×320×65 Вага, кг не більше 2,3 кг» – не відповідає вимозі дотримання принципів добросовісної конкуренції серед учасників, тому що, навіть якщо вказано «не більше» - не можливо найти 2 аналогічні медичні вироби від різних виробників, в яких повністю співпадають ці параметри. Вага і розмір – характеристика сугубо індивідуальна , яка на якість роботи ЕКГ жодним чином не впливає, так само, як і наявність в комплектації пристрою «Проводу вирівнювання потенціалів- 1шт., Запобіжник 2 шт.; споживаної потужності - не більше 35 ВА; LAN порту» - ці параметри не мають жодного впливу на якість роботи кардіографа та не мають застосування в повсякденній практиці лікарем.
Дуже дивує вимога щодо наявності «Кольорового РК-дисплея з діагоналлю не менше 3.5 дюйми та роздільної здатності не гірше 320×240» – 3-х канальний ЕКГ – не телевізор – кіно – не показує!, та вимога щодо « Швидкість руху паперу, мм/с не гірше 5; 10; 12.5; 25; 50, Формат друку не гірше 1×12, 1×12+1R, 3×4, 3×4+1R, Якість термодрук - не гірше 8 крапок/мм (по вертикалі), 40 крапок/мм (по горизонталі)» – ЕКГ - не друкарський станок, поліграфічної продукції – не випускає! Між тим, вимога щодо наявності в комплекті апарату термопринтеру та розміру паперу у є абсолютно слушною. Все інше, що стосується вимог щодо якості друку має бути ВИЛУЧЕНО. А вимога: « Кабель ЕКГ з захистом проти розряду дефібриляції та штекарами типу “банан” діаметром 4 мм» – є «ексклюзивом» компанії Біомед і обумовлена тим, що виключно вони «вказують» цей параметр в своїх інструкціях та складених ними ТЗ, обмежуючи таким чином участь в закупівлях інших учасників.
Виходячи з вищевказаного, вимагаємо ВИЛУЧИТИ вище перераховані пункти з переліку медико- технічних вимог Додатку 2 ТД Замовника та привести їх в відповідність до норм та вимог Закону України «Про Закупівлі».
Сподіваємось на ваше професійне ставлення до виконання своїх службових обов’язків.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до Закону України «Про закупівлі», згідно ст 3 та 5 Закону, закупівлі, відкриті торги зокрема, мають проводитись за наступними принципами :
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням,
Замовник не має права встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Наступні вимоги, які вказані вами в Додатку 2(ТЗ) тендерної документації порушують вимоги ст 3 та 5 Закону України «Про закупівлі» , а саме:
Вимога – « Габаритні розміри, мм - не більше 280×320×65 Вага, кг не більше 2,3 кг» – не відповідає вимозі дотримання принципів добросовісної конкуренції серед учасників, тому що, навіть якщо вказано «не більше» - не можливо найти 2 аналогічні медичні вироби від різних виробників, в яких повністю співпадають ці параметри. Вага і розмір – характеристика сугубо індивідуальна , яка на якість роботи ЕКГ жодним чином не впливає, так само, як і наявність в комплектації пристрою «Проводу вирівнювання потенціалів- 1шт., Запобіжник 2 шт.; споживаної потужності - не більше 35 ВА; LAN порту» - ці параметри не мають жодного впливу на якість роботи кардіографа та не мають застосування в повсякденній практиці лікарем.
Дуже дивує вимога щодо наявності «Кольорового РК-дисплея з діагоналлю не менше 3.5 дюйми та роздільної здатності не гірше 320×240» – 3-х канальний ЕКГ – не телевізор – кіно – не показує!, та вимога щодо « Швидкість руху паперу, мм/с не гірше 5; 10; 12.5; 25; 50, Формат друку не гірше 1×12, 1×12+1R, 3×4, 3×4+1R, Якість термодрук - не гірше 8 крапок/мм (по вертикалі), 40 крапок/мм (по горизонталі)» – ЕКГ - не друкарський станок, поліграфічної продукції – не випускає! Між тим, вимога щодо наявності в комплекті апарату термопринтеру та розміру паперу у є абсолютно слушною. Все інше, що стосується вимог щодо якості друку має бути ВИЛУЧЕНО. А вимога: « Кабель ЕКГ з захистом проти розряду дефібриляції та штекарами типу “банан” діаметром 4 мм» – є «ексклюзивом» компанії Біомед і обумовлена тим, що виключно вони «вказують» цей параметр в своїх інструкціях та складених ними ТЗ, обмежуючи таким чином участь в закупівлях інших учасників.
Виходячи з вищевказаного, вимагаємо ВИЛУЧИТИ вище перераховані пункти з переліку медико- технічних вимог Додатку 2 ТД Замовника та привести їх в відповідність до норм та вимог Закону України «Про Закупівлі».
Сподіваємось на ваше професійне ставлення до виконання своїх службових обов’язків.
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 жовтня 2019 11:48
Доброго дня. На Ваше звернення про внесення змін в тендерну документацію повідомляємо наступне.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з всіма чи окремими потенційними учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на вибір замовником торгів виду предмета закупівлі чи його обґрунтування. Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення та тендерної документації можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства.
Технічне завдання Тендерної документації розроблене самостійно Замовником з урахуванням висновків спеціалістів, необхідної потреби, вимог застосування у телемедицині та якісних характеристик електрокардіографів.
Вказані вимоги щодо електрокардіографа не обмежують коло Учасників, так як принаймні два виробника, які відомі Замовнику можуть бути запропоновані та відповідають вказаним вимогам, в тому числі щодо характеристик, які Вами оскаржуються.
Крім того, в медико-технічних вимогах вказано широкий діапазон розмірів та ваги товару, оскільки біля цих характеристик вказано вираз «не більше», тобто не обмежує коло учасників.
Наявність проводу вирівнювання потенціалів покращує якість ЕКГ, оскільки є додатковим джерелом заземлення, а отже зменшення перешкод для сигналу ЕКГ.
Згідно вимог технічного завдання електрокардіограф має бути обладнаний великим дисплеєм з великою роздільною здатністю, так як це прямо впливає на візуалізацію ЕКГ та розширює його функціональні можливості, зокрема повідомлення про якість контакту відведень ЕКГ, швидкість друку, відомості про фільтри тощо.
Також, вважаємо, що якість друку термопринтера дуже важлива, адже це прямо впливає на якість кривої ЕКГ, що відображується на папері, і як наслідок, на правильність поставленого діагнозу.
Щодо кабеля пацієнта з захистом від дефібриляції та штекерами типу «банан» – такі кабелі широко використовуються для кардіографів різних виробників. А вимога щодо захисту від дефібриляції необхідна обов’язково, оскільки захищає недешеве медичне обладнання від поломки внаслідок дії електричного струму високої напруги.
Відповідно до п. 6 розділу 3 ТД Замовником визначено, що учасник може пропонувати інший товар аналог або еквівалент, але даний товар за своїми властивостями повинен повністю відповідати товару, що є предметом закупівлі за усіма показниками.
Також, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами.
Тому, тендерний комітет не вбачає необхідності внесення змін до тендерної документації.
Дякуємо за взаєморозуміння!
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з всіма чи окремими потенційними учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на вибір замовником торгів виду предмета закупівлі чи його обґрунтування. Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення та тендерної документації можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства.
Технічне завдання Тендерної документації розроблене самостійно Замовником з урахуванням висновків спеціалістів, необхідної потреби, вимог застосування у телемедицині та якісних характеристик електрокардіографів.
Вказані вимоги щодо електрокардіографа не обмежують коло Учасників, так як принаймні два виробника, які відомі Замовнику можуть бути запропоновані та відповідають вказаним вимогам, в тому числі щодо характеристик, які Вами оскаржуються.
Крім того, в медико-технічних вимогах вказано широкий діапазон розмірів та ваги товару, оскільки біля цих характеристик вказано вираз «не більше», тобто не обмежує коло учасників.
Наявність проводу вирівнювання потенціалів покращує якість ЕКГ, оскільки є додатковим джерелом заземлення, а отже зменшення перешкод для сигналу ЕКГ.
Згідно вимог технічного завдання електрокардіограф має бути обладнаний великим дисплеєм з великою роздільною здатністю, так як це прямо впливає на візуалізацію ЕКГ та розширює його функціональні можливості, зокрема повідомлення про якість контакту відведень ЕКГ, швидкість друку, відомості про фільтри тощо.
Також, вважаємо, що якість друку термопринтера дуже важлива, адже це прямо впливає на якість кривої ЕКГ, що відображується на папері, і як наслідок, на правильність поставленого діагнозу.
Щодо кабеля пацієнта з захистом від дефібриляції та штекерами типу «банан» – такі кабелі широко використовуються для кардіографів різних виробників. А вимога щодо захисту від дефібриляції необхідна обов’язково, оскільки захищає недешеве медичне обладнання від поломки внаслідок дії електричного струму високої напруги.
Відповідно до п. 6 розділу 3 ТД Замовником визначено, що учасник може пропонувати інший товар аналог або еквівалент, але даний товар за своїми властивостями повинен повністю відповідати товару, що є предметом закупівлі за усіма показниками.
Також, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами.
Тому, тендерний комітет не вбачає необхідності внесення змін до тендерної документації.
Дякуємо за взаєморозуміння!
Номер вимоги: UA-2019-09-25-002779-b.b2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТМЕД", Код ЄДРПОУ:39180918
Дискримінаційні вимоги МТВ
Шановний Замовник. Шкода, що ви, закликаючи Учасників закупівель до взаєморозуміння, не зважаєте на те, що Замовник, окрім ПРАВА «самостійно визначати предмет закупівлі відповідно до ст 3 та 5 Закону України «Про публічні закупівлі», ще має ОБОВ’ЯЗКИ при визначені предмету закупівлі: «Дотримуватися принципів добросовісної конкуренція серед учасників; максимальної економії та ефективності закупівель; недискримінації учасників; об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій та НАГОЛОШУЄМО - Замовник не має права встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників».
Своєю відмовою щодо внесення змін до тендерної документації ви наполегливо продовжуєте шлях систематичного порушення закону України «Про закупівлі». Сподіваємось, ви розумієте, що такі порушення, рано чи пізно призводять до притягнення уповноважених осіб до відповідальності. Тому, в черговий раз, наполегливо просимо Вас ВИЛУЧИТИ з медико – технічних вимог додатку 2 ТД наступні вимоги:
1) Вимоги щодо габаритних розмірів та маси: «Габаритні розміри - не більше 280×320×65, Вага, кг- не більше 2,3 кг » – не має не тільки в Україні, а і в світі «принаймні двох виробників, які відомі Замовнику», що мають еквівалентні ( тотожні) показники, які б: « Відповідно до п. 6 розділу 3 ТД Замовником визначено, що учасник може пропонувати інший товар аналог або еквівалент, але даний товар за своїми властивостями повинен ПОВНІСТЮ ВІДПОВІДАТИ товару, що є предметом закупівлі за УСІМА показниками».
2) Вимога - Швидкість руху паперу, мм/с - не гірше 5; 10; 12.5; 25; 50; Формат друку - не гірше 1×12, 1×12+1R, 3×4, 3×4+1R; Якість термодруку - не гірше 8 крапок/мм (по вертикалі), 40 крапок/мм (по горизонталі) – ці параметри, разом з вашою відповіддю що: « якість друку термопринтера дуже важлива, адже це прямо впливає на якість кривої ЕКГ, що відображується на папері, і як наслідок, на правильність поставленого діагнозу» - є повним невіглаством з вашого боку, тому що на якість кривої, як і на правильність поставленого діагнозу впливає тільки два чинника – що до правильного діагнозу – кваліфікація лікаря, а що до якості кривої – правильність накладання електродів та чутливість фільтрів, якими оснащений апарат ЕКГ. Повторюємо- ТЕРМОПРИНТЕР кардіограму не робить. І тому, швидкість руху паперу, формат друку та його якість на правильність «поставленого діагнозу» не впливає. Зазначенні вами параметри друку є достатньо суб’єктивними, і якщо, наприклад, Учасник запропонує апарат з швидкістю друку від 5 до 100 мм/ с, яким чином ваші «фахівці» зможуть встановити, що це «не гірше»?
3) Вимогу - Внутрішня пам'ять приладу- не менше 250 ЕКГ-записів – замінити на «не менше 100 ЕКГ» - тому що, загально відомий факт – чим більше об’єм внутрішньої пам’яті приладу використовується, тим меншою є швидкість його роботи. А це вже точно призводить до погіршення властивостей роботи ЕКГ і становить пряму загрозу життю пацієнтів.
4) Просимо ВКЛЮЧИТИ до МТВ додатку 2 вимогу, щодо можливості застосування ЕКГ в телемедицині, тому що ви, не зважаючи на те, що наголошуєте, що вам потрібні саме апарати для застосування в телемедицині, жодним чином не відображаєте цієї вимоги в МТВ.
Стосовно відповіді щодо «властивості» «проводу вирівнювання потенціалів та кабеля пацієнта з захистом від дефібриляції та штекерами типу «банан» «покращувати якість ЕКГ», а особливо «шедевр» на рахунок того, що «вимога щодо захисту від дефібриляції необхідна обов’язково, оскільки захищає недешеве медичне обладнання від поломки внаслідок дії електричного струму високої напруги» - єдина порада – НЕ ПОЗОРЬТЕСЬ. Бідні ті пацієнти, які змушені проходити обстеження у «фахівців», які вважають що дефібриляція- це те, що «захищає недешеве медичне обладнання від поломки внаслідок дії електричного струму високої напруги»…
Наполегливо радимо чітко дотримуватись чинного законодавства України при здійсненні бюджетних закупівель та сподіваємось на глибоке взаєморозуміння!
Розгорнути
Згорнути
Своєю відмовою щодо внесення змін до тендерної документації ви наполегливо продовжуєте шлях систематичного порушення закону України «Про закупівлі». Сподіваємось, ви розумієте, що такі порушення, рано чи пізно призводять до притягнення уповноважених осіб до відповідальності. Тому, в черговий раз, наполегливо просимо Вас ВИЛУЧИТИ з медико – технічних вимог додатку 2 ТД наступні вимоги:
1) Вимоги щодо габаритних розмірів та маси: «Габаритні розміри - не більше 280×320×65, Вага, кг- не більше 2,3 кг » – не має не тільки в Україні, а і в світі «принаймні двох виробників, які відомі Замовнику», що мають еквівалентні ( тотожні) показники, які б: « Відповідно до п. 6 розділу 3 ТД Замовником визначено, що учасник може пропонувати інший товар аналог або еквівалент, але даний товар за своїми властивостями повинен ПОВНІСТЮ ВІДПОВІДАТИ товару, що є предметом закупівлі за УСІМА показниками».
2) Вимога - Швидкість руху паперу, мм/с - не гірше 5; 10; 12.5; 25; 50; Формат друку - не гірше 1×12, 1×12+1R, 3×4, 3×4+1R; Якість термодруку - не гірше 8 крапок/мм (по вертикалі), 40 крапок/мм (по горизонталі) – ці параметри, разом з вашою відповіддю що: « якість друку термопринтера дуже важлива, адже це прямо впливає на якість кривої ЕКГ, що відображується на папері, і як наслідок, на правильність поставленого діагнозу» - є повним невіглаством з вашого боку, тому що на якість кривої, як і на правильність поставленого діагнозу впливає тільки два чинника – що до правильного діагнозу – кваліфікація лікаря, а що до якості кривої – правильність накладання електродів та чутливість фільтрів, якими оснащений апарат ЕКГ. Повторюємо- ТЕРМОПРИНТЕР кардіограму не робить. І тому, швидкість руху паперу, формат друку та його якість на правильність «поставленого діагнозу» не впливає. Зазначенні вами параметри друку є достатньо суб’єктивними, і якщо, наприклад, Учасник запропонує апарат з швидкістю друку від 5 до 100 мм/ с, яким чином ваші «фахівці» зможуть встановити, що це «не гірше»?
3) Вимогу - Внутрішня пам'ять приладу- не менше 250 ЕКГ-записів – замінити на «не менше 100 ЕКГ» - тому що, загально відомий факт – чим більше об’єм внутрішньої пам’яті приладу використовується, тим меншою є швидкість його роботи. А це вже точно призводить до погіршення властивостей роботи ЕКГ і становить пряму загрозу життю пацієнтів.
4) Просимо ВКЛЮЧИТИ до МТВ додатку 2 вимогу, щодо можливості застосування ЕКГ в телемедицині, тому що ви, не зважаючи на те, що наголошуєте, що вам потрібні саме апарати для застосування в телемедицині, жодним чином не відображаєте цієї вимоги в МТВ.
Стосовно відповіді щодо «властивості» «проводу вирівнювання потенціалів та кабеля пацієнта з захистом від дефібриляції та штекерами типу «банан» «покращувати якість ЕКГ», а особливо «шедевр» на рахунок того, що «вимога щодо захисту від дефібриляції необхідна обов’язково, оскільки захищає недешеве медичне обладнання від поломки внаслідок дії електричного струму високої напруги» - єдина порада – НЕ ПОЗОРЬТЕСЬ. Бідні ті пацієнти, які змушені проходити обстеження у «фахівців», які вважають що дефібриляція- це те, що «захищає недешеве медичне обладнання від поломки внаслідок дії електричного струму високої напруги»…
Наполегливо радимо чітко дотримуватись чинного законодавства України при здійсненні бюджетних закупівель та сподіваємось на глибоке взаєморозуміння!
Скасована
Дата: 02 жовтня 2019 16:49
Причина: помилково
Номер вимоги: UA-2019-09-25-002779-b.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ГУЛЕГА ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА", Код ЄДРПОУ:2935403001
Дата подання: 18 жовтня 2019 15:29
Не відповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації
ФОП Зубарь Ю.М. не може бути обраний переможцем закупівлі ДК 024:2019 - 11407 - Електрокардіограф основного призначення- Електрокардіограф 3-х канальний – 20 шт. тому що його пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації Замовника за наступними крітеріями:
1) В п. 3.1.1, розділ ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» в тендернії документації чітко зазначено, які документи Учасник має подавати в складі своєї пропозиції, зокрема визначено таке: «1. форма "ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ", згідно додатку №1 в заповненому вигляді».
П.3.4.1. тендерної документації зазначено, що: «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом не менше ста двацяти календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій, про що у складі тендерної пропозиції надати гарантійний лист». Учасник закупівель ФОП Зубарь Ю.М. подає форму «Тендерна пропозиція» не тільки без гарантійного листа, а і взагалі не вказує в свої пропозиції термін її дії (ніде не вказаний термін дії пропозиції – 120 днів) Не дотримання правил та вимог щодо оформлення форми «Тендерна пропозиція» є грубим порушенням вимог Закону України «Про закупівлі». Таким чином, пропозиція ФОП Зубарь Ю.М. має бути відхилена тендерним комітетом.
2) Учасник ФОП Зубарь Ю.М. не подав в складі пропозиції, так як і ФОП Волкова Ю.В.,
«довідку в довільній формі про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника в торгах. Довідка повинна містити відомості про повноваження на підписання договору про закупівлю, наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів та зразок підпису».
3) п.п. 3.5.2 п.5 розділу ІІІ тендерної документації містить вимогу, надати «Довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої особи, скріплену печаткою Учасника, із зазначенням аналогічного договору на поставку виробів медичного призначення, найменування організації (замовника), з адресою, контактним телефоном, номером та датою укладення такого договору, суми договору. Досвід виконання договору повинен бути позитивним (надати копію/оригінал відгуку)». В складі тендерної пропозиції ФОП Зубарь Ю.М. не вказав аналогічний предмет договору – вироби медичного призначення, та вказав контактній телефон, який не відповідає номеру, вказаному на копії відгуку про його виконання. До того ж в самій копії договору постачання номер контактної особи – відсутній. В п.3.5. 3. розділу ІІІ тендерній документації зазначено: «У разі, якщо тендерна пропозиція учасника не містить документального підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, або якщо документальне підтвердження не відповідає вимогам, або відсутність хоча б однієї інформації у довідках довільної форми, яка передбачена у п.п. 3.5.2 п.5 розділу ІІІ ТД, або якщо документальне підтвердження вказує на невідповідність учасника кваліфікаційним вимогам, Учасник вважається таким, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, а його тендерна пропозиція відхиляється на підставі ст. 30 Закону.»
4) Документація ФОП Зубарь Ю.М. та ФОП Волкова Ю.В має явні ознаки змови та створення умов неконкурентних закупівель. Про це свідчить: 1) Таблиця відповідності МТВ-в обох пропозиціях створена по одному шаблону однією особою. Не зважаючи на те, що шрифти змінені з Time New Roman на Arial, обидва документи мають абсолютно однаково викладений текст та однакові параметри форматування - переноси, розміри таблиць, написання назв, відступи та переноси написанних текстів, однакові посилання на сторінки «невідомої» технічної документації, тощо. 2) Авторизація від «представника» Виробника компанії Біомед також написана, не наче під копірку, по єдиному шаблону з однією й тією ж помилкою – компанія «Біомед» гарантує можливість самостійної поставки товару, що є предметом закупівлі цих торгів, а не її учасниками – ФОП Волкова Ю.В. та ФОП Зубарь Ю.М.; 3) переважна більшість довідок тендерних пропозиції учасників має однаковий зміст та стиль.
Відповідно до вимог, які прописані вами в тендерній документації, пропозиція ФОП Зубарь Ю.М. має бути відхилена, що я наполегливо прошу вас зробити.
Розгорнути
Згорнути
1) В п. 3.1.1, розділ ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» в тендернії документації чітко зазначено, які документи Учасник має подавати в складі своєї пропозиції, зокрема визначено таке: «1. форма "ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ", згідно додатку №1 в заповненому вигляді».
П.3.4.1. тендерної документації зазначено, що: «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом не менше ста двацяти календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій, про що у складі тендерної пропозиції надати гарантійний лист». Учасник закупівель ФОП Зубарь Ю.М. подає форму «Тендерна пропозиція» не тільки без гарантійного листа, а і взагалі не вказує в свої пропозиції термін її дії (ніде не вказаний термін дії пропозиції – 120 днів) Не дотримання правил та вимог щодо оформлення форми «Тендерна пропозиція» є грубим порушенням вимог Закону України «Про закупівлі». Таким чином, пропозиція ФОП Зубарь Ю.М. має бути відхилена тендерним комітетом.
2) Учасник ФОП Зубарь Ю.М. не подав в складі пропозиції, так як і ФОП Волкова Ю.В.,
«довідку в довільній формі про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника в торгах. Довідка повинна містити відомості про повноваження на підписання договору про закупівлю, наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів та зразок підпису».
3) п.п. 3.5.2 п.5 розділу ІІІ тендерної документації містить вимогу, надати «Довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої особи, скріплену печаткою Учасника, із зазначенням аналогічного договору на поставку виробів медичного призначення, найменування організації (замовника), з адресою, контактним телефоном, номером та датою укладення такого договору, суми договору. Досвід виконання договору повинен бути позитивним (надати копію/оригінал відгуку)». В складі тендерної пропозиції ФОП Зубарь Ю.М. не вказав аналогічний предмет договору – вироби медичного призначення, та вказав контактній телефон, який не відповідає номеру, вказаному на копії відгуку про його виконання. До того ж в самій копії договору постачання номер контактної особи – відсутній. В п.3.5. 3. розділу ІІІ тендерній документації зазначено: «У разі, якщо тендерна пропозиція учасника не містить документального підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, або якщо документальне підтвердження не відповідає вимогам, або відсутність хоча б однієї інформації у довідках довільної форми, яка передбачена у п.п. 3.5.2 п.5 розділу ІІІ ТД, або якщо документальне підтвердження вказує на невідповідність учасника кваліфікаційним вимогам, Учасник вважається таким, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, а його тендерна пропозиція відхиляється на підставі ст. 30 Закону.»
4) Документація ФОП Зубарь Ю.М. та ФОП Волкова Ю.В має явні ознаки змови та створення умов неконкурентних закупівель. Про це свідчить: 1) Таблиця відповідності МТВ-в обох пропозиціях створена по одному шаблону однією особою. Не зважаючи на те, що шрифти змінені з Time New Roman на Arial, обидва документи мають абсолютно однаково викладений текст та однакові параметри форматування - переноси, розміри таблиць, написання назв, відступи та переноси написанних текстів, однакові посилання на сторінки «невідомої» технічної документації, тощо. 2) Авторизація від «представника» Виробника компанії Біомед також написана, не наче під копірку, по єдиному шаблону з однією й тією ж помилкою – компанія «Біомед» гарантує можливість самостійної поставки товару, що є предметом закупівлі цих торгів, а не її учасниками – ФОП Волкова Ю.В. та ФОП Зубарь Ю.М.; 3) переважна більшість довідок тендерних пропозиції учасників має однаковий зміст та стиль.
Відповідно до вимог, які прописані вами в тендерній документації, пропозиція ФОП Зубарь Ю.М. має бути відхилена, що я наполегливо прошу вас зробити.
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 жовтня 2019 09:31
Відповідь:
Шановний, Учасник торгів!
На Ваше звернення про невідповідність вимог тендерної документації пропозиції Учасника-переможця торгів повідомляємо наступне.
1. В складі тендерної пропозиції надано форму згідно Додатку 1 Тендерної документації, однак без зазначення строку дії пропозиції . Але, відповідно до вимог п. 3 розділу 5 ТД - формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме на виконання вимог викладених в пункті 1 розділу ІІІ тендерної документації - технічні помилки, описки в тексті документа та/або орфографічні помилки в словах. Не зазначення строку дії пропозиції в формі «Тендерна пропозиція» є технічною помилкою, яка не впливає на зміст тендерної пропозиції.Крім того, за результатами аукціону Учасником повторно завантажено тендерну пропозицію з зазначенням строку її дії – 120 календарних днів.
2. Щодо відсутності довідки про уповноваженого на підписання договору – вона наявна в складі тендерної пропозиції Учасника – переможця, а саме файл «Інформація що підтвержує право підпису.pdf». Тому Ваше твердження не відповідає дійсності.
3. Крім того, на відповідність кваліфікаційному критерію «Досвід виконання аналогічного договору» Учасником надано всі документи, які вимагались:
- Довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої особи, скріплена печаткою Учасника, із зазначенням аналогічного договору на поставку виробів медичного призначення, найменування організації (замовника), з адресою, контактним телефоном, номером та датою укладення такого договору, суми договору – файл «Довідка про виконання аналогічних договорів309.pdf» - предметом договору визначено електрокардіографи, тобто вироби медичного призначення, зазначено і найменування Замовника – ФОП «Юріна О.Р.», її адресу та контактний телефон, номер та дату укладання договору, а також зазначено суму договору. Крім того, в складі тендерної пропозиції надано копію вказаного договору та відгуку від Замовника. Згідно вимог Тендерної документації не визначено, що номер телефону має співпадати в довідці, в аналогічному договорі та у відгуку, отже підстав для відхилення тендерної пропозиції у Замовника не було.
4. Щодо питань змови.
Відповідно до п. 16 ст. 1 Закону пов’язана особа - особа, яка відповідає будь-якій з таких ознак:
• юридична особа, яка здійснює контроль над учасником процедури закупівлі або контролюється таким учасником процедури закупівлі, або перебуває під спільним контролем з таким учасником процедури закупівлі;
• фізична особа або члени її сім’ї, які здійснюють контроль над учасником процедури закупівлі;
• службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, уповноважена здійснювати від імені учасника процедури закупівлі юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або зупинення цивільно-правових відносин, та члени сім’ї такої службової (посадової) особи;
• фізичні особи - члени тендерного комітету, керівник замовника та/або члени їхніх сімей, які здійснюють контроль над учасниками процедури закупівлі або уповноважені здійснювати від імені учасника процедури закупівлі юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або зупинення цивільно-правових відносин.
Під здійсненням контролю розуміється можливість здійснення вирішального впливу або вирішальний вплив на господарську діяльність учасника процедури закупівлі безпосередньо або через більшу кількість пов’язаних фізичних чи юридичних осіб, що здійснюється, зокрема, шляхом реалізації права володіння або користування всіма активами чи їх значною часткою, права вирішального впливу на формування складу, результати голосування, а також вчинення правочинів, що надають можливість визначати умови господарської діяльності, надавати обов’язкові до виконання вказівки або виконувати функції органу управління учасника процедури закупівлі, або володіння часткою (паєм, пакетом акцій), що становить не менше ніж 25 відсотків статутного капіталу учасника процедури закупівлі.
Для фізичної особи загальна сума володіння часткою у статутному капіталі учасника процедури закупівлі визначається залежно від обсягу корпоративних прав, що сукупно належать такій фізичній особі, членам її сім’ї та юридичним особам, які контролюються такою фізичною особою або членами її сім’ї.
Відповідно до наданих документів та інформації розміщеної для вільного доступу Учасником 1 та Учасником 2 не надано жодного документу, які б свідчили про пов’язаність у розумінні п. 16 ст. 1 Закону. Отже підстав для відхилення тендерної пропозиції у Замовника не було.
Стосовно змови Учасників - органом, уповноваженим встановлювати змови на торгах, є Антимонопольний комітет України. В даному випадку, не Колегія АМКУ, як квазісудовий орган уповноважений розглядати скарги у сфері публічних закупівель, а територіальні відділення АМКУ.
Але, з метою не допущення порушення принципів публічних закупівель, Замовником буде повторно розглянуто тендерну пропозицію Учасника за Вашим звернення.
Шановний, Учасник торгів!
На Ваше звернення про невідповідність вимог тендерної документації пропозиції Учасника-переможця торгів повідомляємо наступне.
1. В складі тендерної пропозиції надано форму згідно Додатку 1 Тендерної документації, однак без зазначення строку дії пропозиції . Але, відповідно до вимог п. 3 розділу 5 ТД - формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме на виконання вимог викладених в пункті 1 розділу ІІІ тендерної документації - технічні помилки, описки в тексті документа та/або орфографічні помилки в словах. Не зазначення строку дії пропозиції в формі «Тендерна пропозиція» є технічною помилкою, яка не впливає на зміст тендерної пропозиції.Крім того, за результатами аукціону Учасником повторно завантажено тендерну пропозицію з зазначенням строку її дії – 120 календарних днів.
2. Щодо відсутності довідки про уповноваженого на підписання договору – вона наявна в складі тендерної пропозиції Учасника – переможця, а саме файл «Інформація що підтвержує право підпису.pdf». Тому Ваше твердження не відповідає дійсності.
3. Крім того, на відповідність кваліфікаційному критерію «Досвід виконання аналогічного договору» Учасником надано всі документи, які вимагались:
- Довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої особи, скріплена печаткою Учасника, із зазначенням аналогічного договору на поставку виробів медичного призначення, найменування організації (замовника), з адресою, контактним телефоном, номером та датою укладення такого договору, суми договору – файл «Довідка про виконання аналогічних договорів309.pdf» - предметом договору визначено електрокардіографи, тобто вироби медичного призначення, зазначено і найменування Замовника – ФОП «Юріна О.Р.», її адресу та контактний телефон, номер та дату укладання договору, а також зазначено суму договору. Крім того, в складі тендерної пропозиції надано копію вказаного договору та відгуку від Замовника. Згідно вимог Тендерної документації не визначено, що номер телефону має співпадати в довідці, в аналогічному договорі та у відгуку, отже підстав для відхилення тендерної пропозиції у Замовника не було.
4. Щодо питань змови.
Відповідно до п. 16 ст. 1 Закону пов’язана особа - особа, яка відповідає будь-якій з таких ознак:
• юридична особа, яка здійснює контроль над учасником процедури закупівлі або контролюється таким учасником процедури закупівлі, або перебуває під спільним контролем з таким учасником процедури закупівлі;
• фізична особа або члени її сім’ї, які здійснюють контроль над учасником процедури закупівлі;
• службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, уповноважена здійснювати від імені учасника процедури закупівлі юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або зупинення цивільно-правових відносин, та члени сім’ї такої службової (посадової) особи;
• фізичні особи - члени тендерного комітету, керівник замовника та/або члени їхніх сімей, які здійснюють контроль над учасниками процедури закупівлі або уповноважені здійснювати від імені учасника процедури закупівлі юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або зупинення цивільно-правових відносин.
Під здійсненням контролю розуміється можливість здійснення вирішального впливу або вирішальний вплив на господарську діяльність учасника процедури закупівлі безпосередньо або через більшу кількість пов’язаних фізичних чи юридичних осіб, що здійснюється, зокрема, шляхом реалізації права володіння або користування всіма активами чи їх значною часткою, права вирішального впливу на формування складу, результати голосування, а також вчинення правочинів, що надають можливість визначати умови господарської діяльності, надавати обов’язкові до виконання вказівки або виконувати функції органу управління учасника процедури закупівлі, або володіння часткою (паєм, пакетом акцій), що становить не менше ніж 25 відсотків статутного капіталу учасника процедури закупівлі.
Для фізичної особи загальна сума володіння часткою у статутному капіталі учасника процедури закупівлі визначається залежно від обсягу корпоративних прав, що сукупно належать такій фізичній особі, членам її сім’ї та юридичним особам, які контролюються такою фізичною особою або членами її сім’ї.
Відповідно до наданих документів та інформації розміщеної для вільного доступу Учасником 1 та Учасником 2 не надано жодного документу, які б свідчили про пов’язаність у розумінні п. 16 ст. 1 Закону. Отже підстав для відхилення тендерної пропозиції у Замовника не було.
Стосовно змови Учасників - органом, уповноваженим встановлювати змови на торгах, є Антимонопольний комітет України. В даному випадку, не Колегія АМКУ, як квазісудовий орган уповноважений розглядати скарги у сфері публічних закупівель, а територіальні відділення АМКУ.
Але, з метою не допущення порушення принципів публічних закупівель, Замовником буде повторно розглянуто тендерну пропозицію Учасника за Вашим звернення.
Номер вимоги: UA-2019-09-25-002779-b.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ГУЛЕГА ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА", Код ЄДРПОУ:2935403001
Дата подання: 21 жовтня 2019 14:09
Грубе порушення правил проведення Закупівлі
Звертаю вашу увагу, що намагання учасника ФОП Зубарь виправити своє грубе порушення щодо неналежного оформлення тендерної форми «Тендерна пропозиція» грубо порушує не тільки правила роботи системи Прозоро, вимоги вашої тендерної документації, а головне – закон України «Про Закупівлі» - учасник закупівель не має права вносити зміни в свої пропозиції після закінчення строку їх подання.
В тендернй документації замовника прописано:
«5.2.6. З метою дотримання вимог частини четвертої статті 36 Закону, уникнення порушення вимог статті 37 Закону, тендерну пропозицію за формою, наведеною в додатку №1, приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону, учасник, пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною, повторно надає (завантажує в Систему) протягом 1 (одного) робочого дня з дня проведення Аукціону *.
* Примітка: у випадку відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, та розгляду наступної тендерної пропозиції учасник, пропозиція якого є найбільш економічно вигідною, свою тендерну пропозицію, приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону, надає (завантажує в Систему) протягом 1 (одного) робочого дня з дня оприлюднення інформації про відхилення тендерної пропозиції попереднього учасника. Дана вимога стосується учасників які за результатами проведення аукціону понижували власні цінові пропозиції. Учасники які не понижували цінові пропозиції під час аукціону повторно не надають тендерну пропозицію за формою, наведеною в додатку №1.»
Зверніть увагу, що ФОП Зубарь – свою пропозицію в ході аукціону – не понижував! Відповідно, він НЕМАЄ права повторно завантажувати оновлену форму тендерної пропозиції до системи. В разі відсутності адекватної реакції з вашого боку на протиправні дії ФОП Зубарь Ю.М. ви змушені будете давати пояснення своїм діям не тільки моніторинговому органам ДАСУ , а іншим органам.
Відповідно до вимог, які прописані вами в тендерній документації, пропозиція ФОП Зубарь Ю.М. має бути ВІДХИЛЕНА, що ви маєте неодмінно зробити.
Розгорнути
Згорнути
В тендернй документації замовника прописано:
«5.2.6. З метою дотримання вимог частини четвертої статті 36 Закону, уникнення порушення вимог статті 37 Закону, тендерну пропозицію за формою, наведеною в додатку №1, приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону, учасник, пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною, повторно надає (завантажує в Систему) протягом 1 (одного) робочого дня з дня проведення Аукціону *.
* Примітка: у випадку відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, та розгляду наступної тендерної пропозиції учасник, пропозиція якого є найбільш економічно вигідною, свою тендерну пропозицію, приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону, надає (завантажує в Систему) протягом 1 (одного) робочого дня з дня оприлюднення інформації про відхилення тендерної пропозиції попереднього учасника. Дана вимога стосується учасників які за результатами проведення аукціону понижували власні цінові пропозиції. Учасники які не понижували цінові пропозиції під час аукціону повторно не надають тендерну пропозицію за формою, наведеною в додатку №1.»
Зверніть увагу, що ФОП Зубарь – свою пропозицію в ході аукціону – не понижував! Відповідно, він НЕМАЄ права повторно завантажувати оновлену форму тендерної пропозиції до системи. В разі відсутності адекватної реакції з вашого боку на протиправні дії ФОП Зубарь Ю.М. ви змушені будете давати пояснення своїм діям не тільки моніторинговому органам ДАСУ , а іншим органам.
Відповідно до вимог, які прописані вами в тендерній документації, пропозиція ФОП Зубарь Ю.М. має бути ВІДХИЛЕНА, що ви маєте неодмінно зробити.
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 жовтня 2019 09:32
Шановний, Учасник торгів!
На Ваше звернення повідомляємо наступне. Учасником згідно вимог Тендерної документації повторно завантажено форму «Тендерна пропозиція». При цьому, під час аукціону цінова пропозиція не понижалась Учасником переможцем .
Згідно вимог п. 2 розділу 5 Тендерної документації «* Примітка: у випадку відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, та розгляду наступної тендерної пропозиції учасник, пропозиція якого є найбільш економічно вигідною, свою тендерну пропозицію, приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону, надає (завантажує в Систему) протягом 1 (одного) робочого дня з дня оприлюднення інформації про відхилення тендерної пропозиції попереднього учасника. Дана вимогастосуєтьсяучасниківякі за результатами проведенняаукціонупонижуваливласніціновіпропозиції. Учасникиякі не понижувалиціновіпропозиціїпід час аукціону повторно не надаютьтендернупропозицію за формою, наведеною в додатку №1.»
Отже, повторне завантаження тендерної пропозиції суперечить вимогам ТД. Враховуючи вищевикладене, Замовником повторно буде розглянуто тендерну пропозицію Учасника – переможця торгів та прийняте рішення згідно вимог та в порядку ЗУ «Про публічні закупівлі».
Крім того, повідомляємо Вас, що є не коректними Ваші погрози, адже Замовник діє виключно в рамках Закону, а не на вимогу будь – якого з Учасників, який не має права здійснювати тиск на тендерний комітет при прийнятті рішень.Ви маєте право згідно ст. 18 Закону на звернення зі скаргою до Уповноваженого органу, а також оскаржити рішення в системі прозоро.
На Ваше звернення повідомляємо наступне. Учасником згідно вимог Тендерної документації повторно завантажено форму «Тендерна пропозиція». При цьому, під час аукціону цінова пропозиція не понижалась Учасником переможцем .
Згідно вимог п. 2 розділу 5 Тендерної документації «* Примітка: у випадку відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, та розгляду наступної тендерної пропозиції учасник, пропозиція якого є найбільш економічно вигідною, свою тендерну пропозицію, приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону, надає (завантажує в Систему) протягом 1 (одного) робочого дня з дня оприлюднення інформації про відхилення тендерної пропозиції попереднього учасника. Дана вимогастосуєтьсяучасниківякі за результатами проведенняаукціонупонижуваливласніціновіпропозиції. Учасникиякі не понижувалиціновіпропозиціїпід час аукціону повторно не надаютьтендернупропозицію за формою, наведеною в додатку №1.»
Отже, повторне завантаження тендерної пропозиції суперечить вимогам ТД. Враховуючи вищевикладене, Замовником повторно буде розглянуто тендерну пропозицію Учасника – переможця торгів та прийняте рішення згідно вимог та в порядку ЗУ «Про публічні закупівлі».
Крім того, повідомляємо Вас, що є не коректними Ваші погрози, адже Замовник діє виключно в рамках Закону, а не на вимогу будь – якого з Учасників, який не має права здійснювати тиск на тендерний комітет при прийнятті рішень.Ви маєте право згідно ст. 18 Закону на звернення зі скаргою до Уповноваженого органу, а також оскаржити рішення в системі прозоро.
Номер вимоги: UA-2019-09-25-002779-b.b5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ГУЛЕГА ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА", Код ЄДРПОУ:2935403001
Дата подання: 23 жовтня 2019 11:47
Порушення закону України "Про закупівлі" при проведенні оцінки тендерних пропозиції, не правомірне обрання переможця.
Шановні члени тендерного комітету!
Не розумію, де, яким чином, ви навчились так спотворювати та перекручувати факти, що свідчать про ваше недобросовісне виконання своїх обов'язків на свою користь! Жодної погрози та тиску на членів тендерного комітету з мого боку не здійснюється. Я закликаю вас діяти виключно в рамках чинного Закону України «Про закупівлі» та дотримуватись вимог вашої ж тендерної документації.
1) Стосовно вашої відповіді щодо: «відповідно до вимог п. 3 розділу 5 ТД - формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме на виконання вимог викладених в пункті 1 розділу ІІІ тендерної документації - технічні помилки, описки в тексті документа та/або орфографічні помилки в словах. Не зазначення строку дії пропозиції в формі «Тендерна пропозиція» є технічною помилкою, яка не впливає на зміст тендерної пропозиції.» БУДЬ ЛАСКА , уважно перечитайте СТ 22, РОЗДІЛ ІV «ПРОЦЕДУРА ВІДКРИТИХ ТОРГІВ», п. 2 «ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ ПОВИННА МІСТИТИ», ПАРАГРАФ 10 - «СТРОК, ПРОТЯГОМ ЯКОГО ТЕНДЕРНІ ПРОПОЗИЦІЇ ВВАЖАЮТЬСЯ ДІЙСНИМИ, АЛЕ НЕ МЕНШЕ НІЖ 90 ДНІВ З ДАТИ РОЗКРИТТЯ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ» Як би вам не хотілось, але відсутність інформації, щодо терміну строку дії тендерної пропозиції, ніяк не підпадає під «технічну помилку», а є грубим порушенням вимог Закону України «Про закупівлі» щодо оформлення тендерної документації! І, якщо це технічна помилка, чому ж ФОП Зубарь Ю,М, так швидко, порушуючи всі правила системи «ПРОЗОРО», так терміново «загрузив» її до системи і саме 18.10.2019 року?!
2) Стосовно вашої відповіді «Щодо відсутності довідки про уповноваженого на підписання договору – вона наявна в складі тендерної пропозиції Учасника – переможця, а саме файл «Інформація що підтверджує право підпису.pdf». Тому Ваше твердження не відповідає дійсності.» - знову ж таки, ПРОШУ, уважно читайте вимоги власної тендерної документації: надати «довідку в довільній формі про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах. Довідка повинна містити відомості про повноваження на підписання договору про закупівлю, наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів та ЗРАЗОК ПІДПИСУ». Ви його бачите в поданому ФОП Зубарь Ю.М. документі?
3) Стосовно відповіді щодо: «кваліфікаційному критерію «Досвід виконання аналогічного договору». Знову, ПРОШУ, читайте власну тендерну документацію: «У разі, якщо тендерна пропозиція учасника не містить документального підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, або якщо ДОКУМЕНТАЛЬНЕ ПІДТВЕРДЖЕННЯ НЕ ВІДПОВІДАЄ ВИМОГАМ, АБО ВІДСУТНІСТЬ ХОЧА Б ОДНІЄЇ ІНФОРМАЦІЇ У ДОВІДКАХ ДОВІЛЬНОЇ ФОРМИ, ЯКА ПЕРЕДБАЧЕНА У П.П. 3.5.2 П.5 РОЗДІЛУ ІІІ ТД, або якщо документальне підтвердження вказує на невідповідність учасника кваліфікаційним вимогам, УЧАСНИК ВВАЖАЄТЬСЯ ТАКИМ, ЩО НЕ ВІДПОВІДАЄ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ, А ЙОГО ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ ВІДХИЛЯЄТЬСЯ НА ПІДСТАВІ СТ. 30 ЗАКОНУ.». Ви самі визначили, що довідка має містити інформацію про предмет договору – МЕДИЧНІ ВИРОБИ, а не Електрокардіограф.
4) Стосовно вашої розлогої відповіді «Щодо змови» - по перше, тепер стає зрозумілою наявність досить дивної (сподіваюсь, це також зацікавить органи моніторингу ДАСУ і інших) вимоги щодо: «НА УЧАСНИКА-ПЕРЕМОЖЦЯ ТОРГІВ ВІДПОВІДНО ДО СТ. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК УКРАЇНИ МОЖУТЬ ПОКЛАДАТИСЯ ВИТРАТИ В СУМІ 3400,00 ГРН. НА ОПЛАТУ ПОСЛУГ КОНСУЛЬТАНТА ТОРГІВ, НАДАНИХ ЗАМОВНИКУ ВІДПОВІДНО ДО УКЛАДЕНОГО МІЖ ЗАМОВНИКОМ ТА КОНСУЛЬТАНТОМ ТОРГІВ ДОГОВОРУ ПРО НАДАННЯ ЮРИДИЧНИХ ПОСЛУГ (ДОГОВІР НА КОРИСТЬ ТРЕТЬОЇ ОСОБИ ВІДПОВІДНО ДО СТ. 636 ЦИВІЛЬНОГО КОДЕКСУ УКРАЇНИ)» - видно, що КОНСУЛЬТАНТ кошти відпрацьовує. А по суті - не потрібно бути таким «великим» і «серйозним» спеціалістом, щоб не помітити, що МТВ обох учасників, якщо їх роздрукувати, можна накласти один примірник на інший і вони майже повністю співпадають за розмірами формату заповнених таблиць – раджу вам це зробити-(повне співпадання не забезпечує лише різний тип шрифту) і АБСОЛЮТНО співпадають за форматом заповнення графи «Відповідність з посиланням на сторінку технічної документації» - до перенесення, коми та крапки. Це видно неозброєним оком всім, хто користується системою «Прозоро», окрім членів вашого тендерного комітету.
5) Стосовно відповіді: « що є не коректними Ваші погрози, адже Замовник діє виключно в рамках Закону, а не на вимогу будь – якого з Учасників, який не має права здійснювати тиск на тендерний комітет при прийнятті рішень.» Вибачте, але де ви знайшли погрози та тиск на тендерний комітет в моїх вимогах? Я, як учасник закупівель, дію виключно в рамках та інтересах учасників закупівель, дотримуючись всіх норм, правил та вимог чинного законодавства і вашої тендерної документації. Своїми вимогами я допомагаю членам тендерного комітету не допускати порушень в свої роботі. Адже в новій редакції Закону «Про закупівлі», передбачені зміни, щодо наслідків за здійснення порушень, які були допущенні членами тендерного комітету та учасниками закупівель. Система «ПРОЗОРРО» створена для того, щоб всім і все було видно, в том числі і органам моніторингу ДАСУ.
Розгорнути
Згорнути
Не розумію, де, яким чином, ви навчились так спотворювати та перекручувати факти, що свідчать про ваше недобросовісне виконання своїх обов'язків на свою користь! Жодної погрози та тиску на членів тендерного комітету з мого боку не здійснюється. Я закликаю вас діяти виключно в рамках чинного Закону України «Про закупівлі» та дотримуватись вимог вашої ж тендерної документації.
1) Стосовно вашої відповіді щодо: «відповідно до вимог п. 3 розділу 5 ТД - формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме на виконання вимог викладених в пункті 1 розділу ІІІ тендерної документації - технічні помилки, описки в тексті документа та/або орфографічні помилки в словах. Не зазначення строку дії пропозиції в формі «Тендерна пропозиція» є технічною помилкою, яка не впливає на зміст тендерної пропозиції.» БУДЬ ЛАСКА , уважно перечитайте СТ 22, РОЗДІЛ ІV «ПРОЦЕДУРА ВІДКРИТИХ ТОРГІВ», п. 2 «ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ ПОВИННА МІСТИТИ», ПАРАГРАФ 10 - «СТРОК, ПРОТЯГОМ ЯКОГО ТЕНДЕРНІ ПРОПОЗИЦІЇ ВВАЖАЮТЬСЯ ДІЙСНИМИ, АЛЕ НЕ МЕНШЕ НІЖ 90 ДНІВ З ДАТИ РОЗКРИТТЯ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ» Як би вам не хотілось, але відсутність інформації, щодо терміну строку дії тендерної пропозиції, ніяк не підпадає під «технічну помилку», а є грубим порушенням вимог Закону України «Про закупівлі» щодо оформлення тендерної документації! І, якщо це технічна помилка, чому ж ФОП Зубарь Ю,М, так швидко, порушуючи всі правила системи «ПРОЗОРО», так терміново «загрузив» її до системи і саме 18.10.2019 року?!
2) Стосовно вашої відповіді «Щодо відсутності довідки про уповноваженого на підписання договору – вона наявна в складі тендерної пропозиції Учасника – переможця, а саме файл «Інформація що підтверджує право підпису.pdf». Тому Ваше твердження не відповідає дійсності.» - знову ж таки, ПРОШУ, уважно читайте вимоги власної тендерної документації: надати «довідку в довільній формі про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах. Довідка повинна містити відомості про повноваження на підписання договору про закупівлю, наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів та ЗРАЗОК ПІДПИСУ». Ви його бачите в поданому ФОП Зубарь Ю.М. документі?
3) Стосовно відповіді щодо: «кваліфікаційному критерію «Досвід виконання аналогічного договору». Знову, ПРОШУ, читайте власну тендерну документацію: «У разі, якщо тендерна пропозиція учасника не містить документального підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, або якщо ДОКУМЕНТАЛЬНЕ ПІДТВЕРДЖЕННЯ НЕ ВІДПОВІДАЄ ВИМОГАМ, АБО ВІДСУТНІСТЬ ХОЧА Б ОДНІЄЇ ІНФОРМАЦІЇ У ДОВІДКАХ ДОВІЛЬНОЇ ФОРМИ, ЯКА ПЕРЕДБАЧЕНА У П.П. 3.5.2 П.5 РОЗДІЛУ ІІІ ТД, або якщо документальне підтвердження вказує на невідповідність учасника кваліфікаційним вимогам, УЧАСНИК ВВАЖАЄТЬСЯ ТАКИМ, ЩО НЕ ВІДПОВІДАЄ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ, А ЙОГО ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ ВІДХИЛЯЄТЬСЯ НА ПІДСТАВІ СТ. 30 ЗАКОНУ.». Ви самі визначили, що довідка має містити інформацію про предмет договору – МЕДИЧНІ ВИРОБИ, а не Електрокардіограф.
4) Стосовно вашої розлогої відповіді «Щодо змови» - по перше, тепер стає зрозумілою наявність досить дивної (сподіваюсь, це також зацікавить органи моніторингу ДАСУ і інших) вимоги щодо: «НА УЧАСНИКА-ПЕРЕМОЖЦЯ ТОРГІВ ВІДПОВІДНО ДО СТ. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК УКРАЇНИ МОЖУТЬ ПОКЛАДАТИСЯ ВИТРАТИ В СУМІ 3400,00 ГРН. НА ОПЛАТУ ПОСЛУГ КОНСУЛЬТАНТА ТОРГІВ, НАДАНИХ ЗАМОВНИКУ ВІДПОВІДНО ДО УКЛАДЕНОГО МІЖ ЗАМОВНИКОМ ТА КОНСУЛЬТАНТОМ ТОРГІВ ДОГОВОРУ ПРО НАДАННЯ ЮРИДИЧНИХ ПОСЛУГ (ДОГОВІР НА КОРИСТЬ ТРЕТЬОЇ ОСОБИ ВІДПОВІДНО ДО СТ. 636 ЦИВІЛЬНОГО КОДЕКСУ УКРАЇНИ)» - видно, що КОНСУЛЬТАНТ кошти відпрацьовує. А по суті - не потрібно бути таким «великим» і «серйозним» спеціалістом, щоб не помітити, що МТВ обох учасників, якщо їх роздрукувати, можна накласти один примірник на інший і вони майже повністю співпадають за розмірами формату заповнених таблиць – раджу вам це зробити-(повне співпадання не забезпечує лише різний тип шрифту) і АБСОЛЮТНО співпадають за форматом заповнення графи «Відповідність з посиланням на сторінку технічної документації» - до перенесення, коми та крапки. Це видно неозброєним оком всім, хто користується системою «Прозоро», окрім членів вашого тендерного комітету.
5) Стосовно відповіді: « що є не коректними Ваші погрози, адже Замовник діє виключно в рамках Закону, а не на вимогу будь – якого з Учасників, який не має права здійснювати тиск на тендерний комітет при прийнятті рішень.» Вибачте, але де ви знайшли погрози та тиск на тендерний комітет в моїх вимогах? Я, як учасник закупівель, дію виключно в рамках та інтересах учасників закупівель, дотримуючись всіх норм, правил та вимог чинного законодавства і вашої тендерної документації. Своїми вимогами я допомагаю членам тендерного комітету не допускати порушень в свої роботі. Адже в новій редакції Закону «Про закупівлі», передбачені зміни, щодо наслідків за здійснення порушень, які були допущенні членами тендерного комітету та учасниками закупівель. Система «ПРОЗОРРО» створена для того, щоб всім і все було видно, в том числі і органам моніторингу ДАСУ.
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 жовтня 2019 16:07
Доброго дня. На Ваше оскарження аргументовані пояснення надано при розгляді попередніх звернень, які опубліковано в системі публічних закупівель 23.10.2019 року о 9.31 год. та 9.32 год.
Крім того, пропозицію Учасника - ФОП "ЗУБАРЯ ЮРІЯ МИКОЛАЙОВИЧА" відхилено тендерним комітетом та оприлюднено відповідне рішення в порядку та у строки, визначені Законом України "Про публічні закупівлі".
Крім того, пропозицію Учасника - ФОП "ЗУБАРЯ ЮРІЯ МИКОЛАЙОВИЧА" відхилено тендерним комітетом та оприлюднено відповідне рішення в порядку та у строки, визначені Законом України "Про публічні закупівлі".
Номер вимоги: UA-2019-09-25-002779-b.b6
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ГУЛЕГА ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА", Код ЄДРПОУ:2935403001
Дата подання: 23 жовтня 2019 17:18
Порушення процедури оцінки тендерної пропозиції
Шановні члени тендерного комітету!
Дякую, за усі ваші відповіді та за прийняте рішення, щодо відміни акупівлі, але хочу ще раз зазначити та попросити вас в подальшому, при складанні тендерної документації, а особливо в процесі проведені оцінки тендерних пропозиції Учасників, бути максимально уважними та не допускати чергових порушень. А саме:
1) Пропозиція ФОП Гулеги О.А., на вашу думку, не відповідає вимозі «п.5 розділу 3 ТД для підтвердження підстав для відмови у участі у процедурі закупівлі, учаснику необхідно надати гарантійний лист, про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі (із їх зазначенням), що визначені у ч. 1 та ч.2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі». БУДЬ ЛАСКА, будьте уважні, і не пишіть наступного разу в ТД цей пункт: « П. 3.5.7. ЗГІДНО ЛИСТА - РОЗ’ЯСНЕННЯ №3302-06/906-06 ВІД 15.01.2016 МІНЕКОНОМ РОЗВИТКУ УКРАЇНИ «ШОДО ІНФОРМАЦІЇ ПРО ПЕРЕЛІК ВІДКРИТИХ РЕЄСТРІВ, ДОСТУП ДО ЯКИХ Є ВІЛЬНИЙ» ЗАМОВНИК ТОРГІВ ПЕРЕВІРЯЄ САМОСТІЙНО ВІДОМОСТІ, ЩО МІСТЯТЬСЯ У ЄДИНОМУ ДЕРЖАВНОМУ РЕЄСТРІ ПІДПРИЄМСТВ, ЩОДО ЯКИХ ПОРУШЕНО ПРОВАДЖЕННЯ У СПРАВІ ПРО БАНКРУТСТВО, ВІДОМОСТІ ЩОДО ОСІБ, ЯКІ ВЧИНИЛИ КОРУПЦІЙНІ ПРАВОПОРУШЕННЯ ТА ВІДОМОСТІ, ЯКІ МІСТЯТЬСЯ У ЄДИНОМУ ДЕРЖАВНОМУ РЕЄСТРІ ЮРИДИЧНИХ ОСІБ ТА ФІЗИЧНИХ ОСІБ – ПІДПРИЄМЦІВ.»
2) Наступного разу УВАЖНО та РЕТЕЛЬНО проводьте оцінку тендерних пропозиції Учасників і ПОВНІСТЮ переглядайте текст поданих ними документів! В складі ТП Гулега О.А наданий документ, який, до речі, так і називається: «Лист- згода з істотніми умовами та проект договору.pdf », який був загружений до системи 11 жовтня 2019 14:42.
3) Щодо відсутності гарантійного листа про термін дії тендерної пропозиції – слушне зауваження. Тільки згідно вашої відповіді на моє звернення від 18 жовтня 2019 року, відсутність такого документу у ФОП Зубарь О,М у вас називалось «формальною (несуттевою) помилкою- « відповідно до вимог п. 3 розділу 5 ТД - формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме на виконання вимог викладених в пункті 1 розділу ІІІ тендерної документації - технічні помилки, описки в тексті документа та/або орфографічні помилки в словах. Не зазначення строку дії пропозиції в формі «Тендерна пропозиція» є технічною помилкою, яка не впливає на зміст тендерної пропозиції».
Розгорнути
Згорнути
Дякую, за усі ваші відповіді та за прийняте рішення, щодо відміни акупівлі, але хочу ще раз зазначити та попросити вас в подальшому, при складанні тендерної документації, а особливо в процесі проведені оцінки тендерних пропозиції Учасників, бути максимально уважними та не допускати чергових порушень. А саме:
1) Пропозиція ФОП Гулеги О.А., на вашу думку, не відповідає вимозі «п.5 розділу 3 ТД для підтвердження підстав для відмови у участі у процедурі закупівлі, учаснику необхідно надати гарантійний лист, про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі (із їх зазначенням), що визначені у ч. 1 та ч.2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі». БУДЬ ЛАСКА, будьте уважні, і не пишіть наступного разу в ТД цей пункт: « П. 3.5.7. ЗГІДНО ЛИСТА - РОЗ’ЯСНЕННЯ №3302-06/906-06 ВІД 15.01.2016 МІНЕКОНОМ РОЗВИТКУ УКРАЇНИ «ШОДО ІНФОРМАЦІЇ ПРО ПЕРЕЛІК ВІДКРИТИХ РЕЄСТРІВ, ДОСТУП ДО ЯКИХ Є ВІЛЬНИЙ» ЗАМОВНИК ТОРГІВ ПЕРЕВІРЯЄ САМОСТІЙНО ВІДОМОСТІ, ЩО МІСТЯТЬСЯ У ЄДИНОМУ ДЕРЖАВНОМУ РЕЄСТРІ ПІДПРИЄМСТВ, ЩОДО ЯКИХ ПОРУШЕНО ПРОВАДЖЕННЯ У СПРАВІ ПРО БАНКРУТСТВО, ВІДОМОСТІ ЩОДО ОСІБ, ЯКІ ВЧИНИЛИ КОРУПЦІЙНІ ПРАВОПОРУШЕННЯ ТА ВІДОМОСТІ, ЯКІ МІСТЯТЬСЯ У ЄДИНОМУ ДЕРЖАВНОМУ РЕЄСТРІ ЮРИДИЧНИХ ОСІБ ТА ФІЗИЧНИХ ОСІБ – ПІДПРИЄМЦІВ.»
2) Наступного разу УВАЖНО та РЕТЕЛЬНО проводьте оцінку тендерних пропозиції Учасників і ПОВНІСТЮ переглядайте текст поданих ними документів! В складі ТП Гулега О.А наданий документ, який, до речі, так і називається: «Лист- згода з істотніми умовами та проект договору.pdf », який був загружений до системи 11 жовтня 2019 14:42.
3) Щодо відсутності гарантійного листа про термін дії тендерної пропозиції – слушне зауваження. Тільки згідно вашої відповіді на моє звернення від 18 жовтня 2019 року, відсутність такого документу у ФОП Зубарь О,М у вас називалось «формальною (несуттевою) помилкою- « відповідно до вимог п. 3 розділу 5 ТД - формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме на виконання вимог викладених в пункті 1 розділу ІІІ тендерної документації - технічні помилки, описки в тексті документа та/або орфографічні помилки в словах. Не зазначення строку дії пропозиції в формі «Тендерна пропозиція» є технічною помилкою, яка не впливає на зміст тендерної пропозиції».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 жовтня 2019 10:32
Доброго дня! Шановний, Учасник торгів!
На Ваше звернення щодо причин дискваліфікації повідомляємо наступне.
Вашу тендерну пропозицію дискваліфіковано замовником у зв’язку з невідповідністю вимогам тендерної документації.
1. Замовником не визначено ні в тендерній документації, ні у відповіді на Ваше звернення, що не надання гарантійного листа про строк дії тендерної пропозиції є формальною ( не суттєвою) помилкою, а лише при зазначенні в формі «тендерна пропозиція» в п. 2 строку її дії. Тому, уважно читайте будь ласка відповідь № 1 від 23.10.2019 року та вимоги тендерної документації.
2. Щодо надання гарантійного листа по ст. 17 – Замовником визначено в п. 5 розділу 3 ТД - надати гарантійний лист, про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі (із їх зазначенням), що визначені у ч. 1 та ч.2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», а не документи, які підтверджують відомості, які містяться в ВІДКРИТИХ РЕЄСТРАХ, ДОСТУП ДО ЯКИХ Є ВІЛЬНИЙ. Тому, Ваші зауваження не відповідають дійсності та Ви здійснюєте не вірне трактування вимог Тендерної документації. Вами надається лише гарантійний лист, в якому Ви гарантуєте в повній мірі відсутність підстав для відмови в участі в торгах, тобто всі пункти ч. 1 та ч. 2 ст. 17 Закону із зазначенням всіх підстав. Вами не зазначено підстав, передбачених п. 8 та п. 9 ч. 1 ст. 17 Закону, тому пропозицію відхилено тендерним комітетом.
3. Щодо не надання проекту договору. П. 4 розділу 6 ТД визначено, що у разі незгоди учасника з істотними умовами договору, а саме відсутності гарантійного листа щодо погодження з істотними (основними) умовами договору та відсутності проекту договору, пропозиція такого учасника відхиляється як така, що не відповідає вимогам тендерної документації. Вами надано гарантійний лист, а також проект договору, але без невід’ємного його додатка, тому пропозицію відхилено тендерним комітетом, адже проект договору надано не в повній мірі.
На Ваше звернення щодо причин дискваліфікації повідомляємо наступне.
Вашу тендерну пропозицію дискваліфіковано замовником у зв’язку з невідповідністю вимогам тендерної документації.
1. Замовником не визначено ні в тендерній документації, ні у відповіді на Ваше звернення, що не надання гарантійного листа про строк дії тендерної пропозиції є формальною ( не суттєвою) помилкою, а лише при зазначенні в формі «тендерна пропозиція» в п. 2 строку її дії. Тому, уважно читайте будь ласка відповідь № 1 від 23.10.2019 року та вимоги тендерної документації.
2. Щодо надання гарантійного листа по ст. 17 – Замовником визначено в п. 5 розділу 3 ТД - надати гарантійний лист, про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі (із їх зазначенням), що визначені у ч. 1 та ч.2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», а не документи, які підтверджують відомості, які містяться в ВІДКРИТИХ РЕЄСТРАХ, ДОСТУП ДО ЯКИХ Є ВІЛЬНИЙ. Тому, Ваші зауваження не відповідають дійсності та Ви здійснюєте не вірне трактування вимог Тендерної документації. Вами надається лише гарантійний лист, в якому Ви гарантуєте в повній мірі відсутність підстав для відмови в участі в торгах, тобто всі пункти ч. 1 та ч. 2 ст. 17 Закону із зазначенням всіх підстав. Вами не зазначено підстав, передбачених п. 8 та п. 9 ч. 1 ст. 17 Закону, тому пропозицію відхилено тендерним комітетом.
3. Щодо не надання проекту договору. П. 4 розділу 6 ТД визначено, що у разі незгоди учасника з істотними умовами договору, а саме відсутності гарантійного листа щодо погодження з істотними (основними) умовами договору та відсутності проекту договору, пропозиція такого учасника відхиляється як така, що не відповідає вимогам тендерної документації. Вами надано гарантійний лист, а також проект договору, але без невід’ємного його додатка, тому пропозицію відхилено тендерним комітетом, адже проект договору надано не в повній мірі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 жовтня 2019 13:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "ВОЛКОВА ЮЛІЯ ВІКТОРІВНА" |
277 800,00
UAH з ПДВ
|
277 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ЗУБАРЬ ЮРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" |
294 400,00
UAH з ПДВ
|
294 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ГУЛЕГА ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА" |
339 600,00
UAH з ПДВ
|
339 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ВОЛКОВА ЮЛІЯ ВІКТОРІВНА" #2680601546 |
Відхилено |
277 800,00
UAH з ПДВ
|
17 жовтня 2019 16:24
|
ФОП "ЗУБАРЬ ЮРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" #2927323635 |
Рішення скасоване |
294 400,00
UAH з ПДВ
|
23 жовтня 2019 14:49
|
ФОП "ЗУБАРЬ ЮРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" #2927323635 |
Відхилено |
294 400,00
UAH з ПДВ
|
23 жовтня 2019 15:35
|
ФОП "ГУЛЕГА ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА" #2935403001 |
Відхилено |
339 600,00
UAH з ПДВ
|
23 жовтня 2019 16:24
|
Інформація про відміну
Дата відміни
23 жовтня 2019 16:24
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі