Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональні комп’ютери
Очікувана вартість
345 000,00 UAH
UA-2019-09-25-001740-a 163b6c62841843d5b43d6bf3e5823df5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Нагорна Світлана Петрівна

+380472335235 nagorna@adm.ck.court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: 425 "Державна організація", Черкаський окружний адміністративний суд
Код ЄДРПОУ: 35158674
Місцезнаходження: 18002, Україна , Черкаська обл., Черкаси, бульвар Шевченка, 117
Контактна особа: Нагорна Світлана Петрівна
+380472335235
nagorna@adm.ck.court.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 вересня 2019 18:19
Звернення за роз’ясненнями: до 01 жовтня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 жовтня 2019 00:00
Початок аукціону: 11 жовтня 2019 15:33
Очікувана вартість: 345 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 725,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 шт
Персональні комп’ютери (кошти державного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18002, Україна, Черкаська область, м.Черкаси, бульвар Шевченка,117
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 вересня 2019 18:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2019 18:20
Додаток 5.FR12.pdf
25 вересня 2019 18:20
Додаток 4.FR12.pdf
25 вересня 2019 18:20
Додаток 3.FR12.pdf
25 вересня 2019 18:20
Додаток 2.FR12.pdf
25 вересня 2019 18:20
Додаток 1.FR12.pdf
25 вересня 2019 18:20
ТД Персональні комп_ютери.FR12.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 26 вересня 2019 07:30
Дата відповіді: 26 вересня 2019 12:22
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: По першому питанню. В тендерній документації по закупівлі персональних комп’ютерів зазначено, що аналоги допускаються із технічними характеристиками, не гіршими, що зазначені у вимогах (додаток 3 до тендерної документації) до предмета закупівлі. Тобто запропонований Учасником товар повинен відповідати технічним вимогам, встановленим у Додатку 3 до тендерної документації або мати покращені параметри, не зважаючи на конкретну торгову марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
По другому питанню. Відповідно до норм чинного законодавства, ми будемо оцінювати пропозиції різних учасників, як рівноправні незалежно є вони платником ПДВ чи ні. Якщо по результатах аукціону пропозиція ФОП неплатника ПДВ буде найбільш економічно вигідною, запропонована ним ціна буде остаточною.
Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна. Ціна пропозиції повинна включати податки і збори, у т.ч. , що сплачуються або мають бути сплачені відповідно до положень Податкового кодексу України. У разі, якщо Учасник не є платником ПДВ, ціна пропозиції зазначається без ПДВ (розділ V Оцінка тендерної пропозиції). Замовник не має повноважень щодо додавання або віднімання до ціни, запропонованої Учасником, податків чи зборів.
Підтвердження ліцензійності програмного забезпечення Microsoft та Уточнення
Дата подання: 27 вересня 2019 13:44
Дата відповіді: 27 вересня 2019 16:02
Шановний Замовник! 1)З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» 2)Чи потрібно вам: монтаж,встановлення,підключення,навчання,введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Шановний запитувачу, дякуємо за запитання та з цього приводу повідомляємо наступне. За наслідками аналізу інформації розміщеної на офіційному сайті представництва Microsoft в Україні (https://www.microsoft.com/uk-ua/howtotell/Hardware.aspx?tab=Xbox) тендерний комітет Черкаського окружного адміністративного суду дійшов висновку щодо недоцільності внесення змін до тендерної документації. Зокрема, у розділі «Придбання ПК. На що звернути увагу», зазначеного вище сайту, нічого не вказано про авторизаційні листи підтвердження.
В технічних характеристиках та вимогах до предмету закупівлі передбачено постачання ліцензійної операційної системи Microsoft Windows 10 Professional x64 Ukrainian. Звертаємо Вашу увагу, що додатком 3 до тендерної документації встановлено, що «Кожний примірник програмного забезпечення Microsoft Windows 10 Professional x64 Ukrainian має бути попередньо встановлений без його активації, з оригінальною наклейкою з наявним захисним шаром на номері та оригінальним дистрибутивом з голографічним захистом». Презюмується, що учасники подають чинну та достовірну інформацію, якщо належним чином виконують умови тендерної документації.
Тендерною документацією передбачено, що за підроблення документів тендерної пропозиції згідно з статтею 358 Кримінального кодексу України учасник торгів несе кримінальну відповідальність. Вбачається, що заявлена замовником вимога уже охоплює запропоновані Вами уточнення.
2) Всі вимоги щодо поставки товару чітко передбачені Додатком 3 до нашої Тендерної документації - обладнання повинно бути доставлено за адресою розташування Замовника в обумовлені документацією терміни. Оскільки предметом закупівлі є персональні комп’ютери, тому все обладнання має бути в зібраному стані. Як приклад: персональний комп’ютер повинен складатись із укомплектованого системного блоку із встановленими компонентами, монітору, мережевого фільтру живлення, клавіатури та миші.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 жовтня 2019 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 308 700,00
UAH з ПДВ
308 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП КПК Сервіс 325 620,00
UAH з ПДВ
322 170,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 334 863,00
UAH з ПДВ
323 893,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 жовтня 2019 15:22
Електронний підпис
22 жовтня 2019 15:18
Документи переможця
18 жовтня 2019 15:52
Електронний підпис
10 жовтня 2019 23:43
Електронний підпис
10 жовтня 2019 23:41
Технічна частина.pdf
10 жовтня 2019 23:41
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

10 жовтня 2019 10:05
Електронний підпис
10 жовтня 2019 10:03
Таблиця відповідності.pdf
10 жовтня 2019 10:03
Проект договору.pdf
10 жовтня 2019 10:03
Відгук Кривий Ріг.pdf
10 жовтня 2019 10:03
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ПП КПК Сервіс

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Відхилено 308 700,00
UAH з ПДВ
18 жовтня 2019 11:55
ПП КПК Сервіс
#36994854
Переможець 322 170,00
UAH з ПДВ
18 жовтня 2019 15:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 жовтня 2019 15:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП КПК Сервіс
#36994854
322 170,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 14:39
Електронний підпис укладений
12 листопада 2019 13:41
Додаткова угода _1.FR12.pdf зміни до договору
12 листопада 2019 13:13
Електронний підпис укладений
01 листопада 2019 15:45
Договір укладений
01 листопада 2019 15:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
12 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 78
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 322 170,00
UAH (в тому числі ПДВ 53 695,00 UAH)