Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
4451 Знаряддя (Знаряддя різне для обслуговування та ремонту телекомунікаційного обладнання)
Очікувана вартість
10 000,00 UAH
UA-2019-09-25-000810-b ● af689abe42a842c59b345aca8fb323ae
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство "Український державний центр радіочастот" |
Код ЄДРПОУ: | 01181765 |
Вебсайт: | http://www.ucrf.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03179, Україна , Київська обл., Киев, пр. Перемоги, 151 |
Контактна особа: |
Світлана Петрівна Денисюк +380444228067 denysiuk@ucrf.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 вересня 2019 11:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 вересня 2019 16:15 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 жовтня 2019 17:30 |
Початок аукціону: | 03 жовтня 2019 13:16 |
Очікувана вартість: | 10 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44510000-8: Знаряддя
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штука
Знаряддя різне для обслуговування та ремонту телекомунікаційного обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03179, Україна, Київська область, м. Київ, проспект Перемоги, 151
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44510000-8 — Знаряддя
2 набір
Знаряддя різне для обслуговування та ремонту телекомунікаційного обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03179, Україна, Київська область, м. Київ, проспект Перемоги, 151
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44510000-8 — Знаряддя
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | ЗАМОВНИК здійснює розрахунки з ПОСТАЧАЛЬНИКОМ протягом 30 робочих днів після поставки Товару, згідно з підписаними накладними та виставленим ПОСТАЧАЛЬНИКОМ рахунком на оплату. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 вересня 2019 11:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 вересня 2019 11:33 |
Документація Знаряддя різне.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 26 вересня 2019 09:00
Дата відповіді: 27 вересня 2019 11:51
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідь:
1) Відповідно до Технічного завдання (Додаток 2 до Документації на проведення аукціону через систему електронних закупівель) у вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку або виробника, вказано про можливість постачання аналогів.
2) Учасники, відповідно до п.12 Документації, повинні надати у складі своєї пропозиції документи, які підтверджують відповідність пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником.
3) Документація на проведення аукціону через систему електронних закупівель за даним предметом закупівлі не містить обмежень стосовно Учасників аукціону. Критерієм оцінки по даному предмету закупівлі є найменша ціна що запропонована Учасником.
1) Відповідно до Технічного завдання (Додаток 2 до Документації на проведення аукціону через систему електронних закупівель) у вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку або виробника, вказано про можливість постачання аналогів.
2) Учасники, відповідно до п.12 Документації, повинні надати у складі своєї пропозиції документи, які підтверджують відповідність пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником.
3) Документація на проведення аукціону через систему електронних закупівель за даним предметом закупівлі не містить обмежень стосовно Учасників аукціону. Критерієм оцінки по даному предмету закупівлі є найменша ціна що запропонована Учасником.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ЖИЛАЧ ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ #3081115954 |
Переможець |
7 331,00
UAH з ПДВ
|
08 жовтня 2019 10:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 жовтня 2019 11:59
|
Дог №385 ФОП Жилач О.С..pdf | укладений |
30 жовтня 2019 11:58
|