Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

33110000-4 - Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (комплект для ПКВ (провідник коронарний, Y - конектор))
Очікувана вартість
1 100 000,00 UAH
UA-2019-09-25-000450-b 531138f9722d411ca7d2ca24068d93e0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Коліщак

+380532500617
+380532220966
kardiotel@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Полтавський обласний клінічний медичний кардіоваскулярний центр Полтавської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 01204360
Місцезнаходження: 36039, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Макаренка, 1а
Контактна особа: Валентина Коліщак
+380532500617,+380532220966
kardiotel@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 вересня 2019 10:14
Звернення за роз’ясненнями: до 01 жовтня 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 жовтня 2019 14:00
Початок аукціону: 15 жовтня 2019 15:28
Очікувана вартість: 1 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини


(джерело фінансування - місцевий бюджет)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 штука
Провідник коронарний для проведення перкутанних втручань
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36039, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Макаренка, буд. 1а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
200 штука
Комплект з Y – подібним конектором
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36039, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Макаренка, буд. 1а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару На підставі видаткових накладних Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 жовтня 2019 11:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 жовтня 2019 11:32
ЗМІНИ.doc
03 жовтня 2019 11:32
img596.jpg
03 жовтня 2019 11:32
img597.jpg
03 жовтня 2019 11:32
Тендерна докум зі змінами.doc
25 вересня 2019 10:14
Тендерна докум.doc
03 жовтня 2019 11:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2019 10:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 жовтня 2019 11:32
ЗМІНИ.doc
03 жовтня 2019 11:32
img596.jpg
03 жовтня 2019 11:32
img597.jpg
03 жовтня 2019 11:32
Тендерна докум зі змінами.doc
25 вересня 2019 10:14
Тендерна докум.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-01-000035 ● 11c7bf25de0443b49de66ac1da958ce8
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 жовтня 2019 18:26
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
01.10.2019 № 59
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 01.10.2019 № 59

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4. UA-2019-09-25-000450-b 25.09.2019, Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

З метою дотримання вимог чинного законодавства забезпечено ретельний розгляд результатів моніторингу, проведеного Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області за процедурою UA-2019-09-25-000450-b. Факти, що встановлені в моніторингу усунуті шляхом внесення змін до тендерної документації, отже заходи Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області дали змогу вчасно відреагувати та не допустити порушення законодавства. В подальшому буде забезпечуватись підготовка документів для проведення процедур закупівель на найвищому рівні. Інформуємо, що Комунальне підприємство «Полтавський обласний клінічний медичний кардіоваскулярний центр Полтавської обласної ради» орієнтовано на здійснення закупівель виключно у законодавчий спосіб, тому дякуємо за сприяння у встановленні законного витрачання коштів.

2019-10-03 13:31:56


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 жовтня 2019
Кінцевий строк оскарження: 19 жовтня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Замовником здійснено інформування в електронній системі закупівель

2019-10-03 16:54:53

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 жовтня 2019 16:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Амаркорд" 515 290,00
UAH з ПДВ
358 628,69
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Прикарпатська медична компанія 705 130,00
UAH з ПДВ
358 629,12
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МЕДІКОР" 800 146,00
UAH з ПДВ
800 146,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ДАЙДЖЕСТ ГРУП 1 067 860,00
UAH з ПДВ
1 067 860,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 жовтня 2019 12:00
Технічні критерії.pdf
11 жовтня 2019 12:00
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

10 жовтня 2019 21:56
Електронний підпис
10 жовтня 2019 21:56
Техніка .pdf
10 жовтня 2019 21:22
Електронний підпис
10 жовтня 2019 21:22
Електронний підпис
10 жовтня 2019 21:20
Тендерна пропозиція.pdf
10 жовтня 2019 21:20
Кваліфікація_Ч3.pdf
10 жовтня 2019 21:20
Кваліфікація_Ч2.pdf
10 жовтня 2019 21:19
Кваліфікація_Ч1.pdf
10 жовтня 2019 21:19
Техніка .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Амаркорд"

ТОВ Прикарпатська медична компанія

ТОВ "МЕДІКОР"

ТОВ ДАЙДЖЕСТ ГРУП

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Амаркорд"
#21626927
Переможець 358 628,69
UAH з ПДВ
17 жовтня 2019 14:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 жовтня 2019 14:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Амаркорд"
#21626927
358 628,69
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 10:07
img996.jpg укладений
27 грудня 2019 10:07
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2019 09:09
img712.jpg укладений
28 жовтня 2019 09:08
img709.jpg укладений
28 жовтня 2019 09:08
img711.jpg укладений
28 жовтня 2019 09:08
img713.jpg укладений
28 жовтня 2019 09:08
img710.jpg укладений
28 жовтня 2019 09:08

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 жовтня 2019 — 20 грудня 2019
Сума оплати за договором: 358 628,69
UAH (в тому числі ПДВ 23 461,69 UAH)