Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво адміністративного приміщення головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області (з урахуванням об'єкту незавершеного будівництва) за адресою: Рівненська область, м. Рівне, вул. Короленка, буд. 7
Очікувана вартість
21 077 940,00 UAH
UA-2019-09-24-002767-b ea0dbfdf058f43328aef311b9b56c570
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Матюшенко Лариса Дмитрівна

+380362269648 hoz@rv.pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Рівненській області
Код ЄДРПОУ: 21084076
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська обл., місто Рівне, ВУЛИЦЯ КОРОЛЕНКА, будинок 7
Контактна особа: Матюшенко Лариса Дмитрівна
+380362269648
hoz@rv.pfu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 вересня 2019 19:21
Звернення за роз’ясненнями: до 30 вересня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 жовтня 2019 16:00
Початок аукціону: 11 жовтня 2019 14:33
Очікувана вартість: 21 077 940,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 105 389,70 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 105000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво адміністративного приміщення головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області (з урахуванням об'єкту незавершеного будівництва) за адресою: Рівненська область, м. Рівне, вул. Короленка, буд. 7
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, Рівненська область, м.Рівне, Короленка, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2019  —  31 січня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата виконаних робiт проводиться у безготівковій формі поетапно промiжними платежами в мiру виконання робiт протягом 20 банківських днів після виконання і приймання робіт. Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах не більш як 95 відсотків їх загальної вартості за договірною ціною. Джерело фінансування закупівлі. Бюджет Пенсійного фонду України. Пiсляоплата 20 Банківські 95
Виконання робіт Кінцеві розрахунки здійснюються протягом 20 банківських днів з дати підписання Акту приймання виконаних робіт останнього етапу згідно з Календарним графіком виконання Робіт та реєстрації декларації про готовність об'єкта до експлуатації або видачі сертифіката, в тому числі щодо пускових комплексів та черг, але не раніше здійснення технічного нагляду. Джерело фінансування закупівлі. Бюджет Пенсійного фонду України. Пiсляоплата 20 Банківські 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 вересня 2019 18:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 вересня 2019 18:06
НБ_Додаток_2.pdf
26 вересня 2019 18:06
ЗміниДобудова.pdf
26 вересня 2019 18:06
ТендернаДокументація.pdf
26 вересня 2019 18:06
НБ_Додаток_1.pdf
26 вересня 2019 18:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 вересня 2019 19:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 вересня 2019 18:06
НБ_Додаток_2.pdf
24 вересня 2019 19:21
НБ_Додаток_2.pdf
26 вересня 2019 18:06
ЗміниДобудова.pdf
26 вересня 2019 18:06
ТендернаДокументація.pdf
24 вересня 2019 19:21
ТендернаДокументація.pdf
26 вересня 2019 18:06
НБ_Додаток_1.pdf
24 вересня 2019 19:21
НБ_Додаток_1.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-24-002767-b.a1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "Компанія Барбакан", Код ЄДРПОУ:41159796
Дата подання: 31 жовтня 2019 16:25
Вимога про усунення порушення
Тендерному комітету
Головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області
Ідентифікатор закупівлі –
UA-2019-09-24-002767-b
Предмет закупівлі: «Будівництво адміністративного приміщення головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області (з урахуванням об'єкту незавершеного будівництва) за адресою: Рівненська область, м. Рівне, вул. Короленка, буд. 7»

Вимога
про усунення порушення

Товариство з обмеженою відповідальністю «Компанія Барбакан» як учасник відкритих торгів на закупівлю «Будівництво адміністративного приміщення головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області (з урахуванням об'єкту незавершеного будівництва) за адресою: Рівненська область, м. Рівне, вул. Короленка, буд. 7», повідомляє, що Замовником були порушені права та законні інтереси ТОВ «Компанія Барбакан», що призвело до порушення норм законодавства, у зв'язку з чим, подаємо цю вимогу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб'єкта оскарження, є рішення Замовника стосовно визначення переможцем Процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІРМА ОПОРЯДРЕМБУД" та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір із вказаним учасником Процедури закупівлі.
Вважаємо, Рішення Замовника оформлене протоколом засідання тендерного комітету Головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області №155 від «21» жовтня 2019 року є неправомірним, оскільки пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІРМА ОПОРЯДРЕМБУД" не відповідає вимогам Тендерної документації встановленої Замовником та Додатків до неї, оскільки:
- Пунктом 1 Розділу III Тендерної документації Замовника, було встановлено, що: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з: - відомостями з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України;». Учасником ТОВ «Фірма Опорядрембуд» не було надано у складі пропозиції відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України.
Відомості з ЄДРПОУ (видаються органом Статистики) – це документ, що видається управлінням статистики та містить відомості про найменування юридичної особи, її ідентифікаційний код та місцезнаходження, відомості про директора та здійснювані види діяльності, тощо. Відомості та інформація з ЄДРПОУ надається відповідно до Положення про порядок і умови користування даними Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, затвердженого наказом Державного комітету статистики України від 28.11.2005 №386 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15.12.2005 за №1509/11789 (зі змінами і доповненнями).
Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України (ЄДРПОУ) – це автоматизована система збирання, накопичення та опрацювання даних про юридичних осіб всіх форм власності та організаційно-правових форм господарювання, відокремлені підрозділи юридичних осіб, що знаходяться на території України, а також відокремлені підрозділи юридичних осіб України, що знаходяться за її межами. Суб’єкти ЄДРПОУ – це юридичні особи та відокремлені підрозділи юридичних осіб всіх форм власності та організаційно-правових форм господарювання, що знаходяться на території України та провадять свою діяльність на підставі її законодавства. ЄДРПОУ є важливим компонентом інфраструктури державної статистики України. Ведення реєстру здійснюється органами державної статистики з 1993 року відповідно до Закону України "Про державну статистику". З набуття чинності Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців" ведення ЄДРПОУ здійснюється відповідно до Положення про ЄДРПОУ, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22.01.1996 №118 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 22.06.2005 №499 (зі змінами)).
Надана у складі пропозиції учасника ТОВ «Фірма Опорядрембуд» - «ДОВІДКА АА№806930 з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ)» видана 21.10.2013 року - є нечинною, оскільки: така довідка видана у відповідності до наказу Держкомстату №164, який є нечинним, та був скасований Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 23.04.2014 № 486 «Про затвердження Змін до Положення про порядок і умови користування даними Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України та визнання таким, що втратив чинність, наказу Державного комітету статистики України від 12 червня 2007 року № 164».
Видачу таких довідок та порядок їх отримання було скасовано Постановою КМУ від 21 листопада 2013 р. № 842 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України та визнання такою, що втратила чинність, постанови Кабінету Міністрів України від 29 червня 2011 р. № 749».
Отже, Відомості ЄДРПОУ видаються відповідно до Положення про порядок і умови користування даними Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, затвердженого наказом Державного комітету статистики України від 28.11.2005 №386 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15.12.2005 за №1509/11789 (зі змінами і доповненнями), до якого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 23.04.2014 № 486 «Про затвердження Змін до Положення про порядок і умови користування даними Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України та визнання таким, що втратив чинність, наказу Державного комітету статистики України від 12 червня 2007 року № 164» було внесено зміни, відповідно довідка, що надана у складі пропозиції ТОВ «Фірма Опорядрембуд» не є Відомостями з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, що вимагалися Тендерною документацією Замовника, а є нечинним документом, дані що там зазначені не є достовірними.
З огляду на практику рішень Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (Антимонопольного комітету України), у разі ненадання Відомостей з ЄДРПОУ, а надання Довідки - пропозиція учасника має бути відхилена Замовником, наприклад РІШЕННЯ № 6076 -р/пк-пз від 21.06.2018, в якому зокрема, скаржника було відхилено тендерним комітетом, у зв’язку із тим, що ним не було надано «відомостей з ЄДРПОУ», аргументував скаржник тим, що «ним у складі тендерної пропозиції було надано довідку АБ № 546709 з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України від 18.12.2012. Вказана довідка була видана за формою, затвердженою наказом Держкомстату України від 12.06.2007 № 164. Дійсно, такий наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 486 від 23.04.2014.», проте АМКУ чітко вказав – «Відповідно до пункту 16 Положення про Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 22.01.1996 №18 (зі змінами) відомості з Реєстру видаються органом державної статистики на запит суб’єкта у п’ятиденний строк. Разом з тим, у складі пропозиції Скаржника відсутня копія відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, що не відповідає умовам Документації в цій частині. Враховуючи вище наведене, Пропозиція Скаржника не відповідала умовам Документації в цій частині, тому була правомірно відхилена Замовником з наведеної вище підстави, у зв’язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині.».
На підставі вищевикладеного, та керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо надати додаткові роз’яснення, щодо ухвалення тендерним комітетом Замовника неправомірного та дискримінаційного рішення, а також повідомляємо, що Замовником здійснюється оцінка тендерних пропозицій Учасників відповідно до принципів здійснення та проведення закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Додатково повідомляємо, що твердо переконанні у тому, що прийняття рішення щодо визначення переможцем Процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІРМА ОПОРЯДРЕМБУД" та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір із вказаним учасником є грубим порушенням законодавства України.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 жовтня 2019 15:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Компанія Барбакан" 18 957 271,20
UAH з ПДВ
18 957 271,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Будівельна виробнича компанія Форвард Плюс 19 586 359,24
UAH з ПДВ
19 586 359,24
UAH з ПДВ
Документи
ЗАРІЧНЕНСЬКА МІЖГОСПОДАРСЬКА КООПЕРАТИВНА ШЛЯХО-БУДІВЕЛЬНА ДІЛЬНИЦЯ №6 20 667 558,00
UAH з ПДВ
20 667 558,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма Опорядрембуд" 20 997 006,00
UAH з ПДВ
20 997 006,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ РЕНОМЕ-ЄВРОБУД 21 031 000,19
UAH з ПДВ
21 031 000,19
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 жовтня 2019 15:42
Електронний підпис
10 жовтня 2019 15:40
субпідряд.zip
10 жовтня 2019 15:40
Лицензия с эцп.pdf
10 жовтня 2019 15:40
кошториси_3П.pdf
10 жовтня 2019 15:40
Доверенность с ЭЦП.pdf
10 жовтня 2019 15:40
G1019-8179-GL_tender.pdf
10 жовтня 2019 15:40
34 довідки банк.pdf
10 жовтня 2019 15:40
24 директор.PDF
10 жовтня 2019 15:40
19 ліцензія.PDF
10 жовтня 2019 15:40
19 декларація КБ.PDF
10 жовтня 2019 15:40
12 відомості ЄДРПОУ.PDF
10 жовтня 2019 15:40
12 витяг пдв.PDF
10 жовтня 2019 15:40
11 опис статут.pdf
10 жовтня 2019 15:40
07 антикорупційна.PDF
10 жовтня 2019 15:40
03 лист-відгук шумськ.pdf
10 жовтня 2019 15:40
03 Лист-відгук плоске.pdf
10 жовтня 2019 15:40
03 кб шумськ.PDF
10 жовтня 2019 15:40
03 кб плоске.PDF
10 жовтня 2019 15:40
03 кб будiвельників.PDF
10 жовтня 2019 15:40
03 Аналогічний Шумськ.pdf
10 жовтня 2019 15:40
03 Аналогічний Плоске.PDF
10 жовтня 2019 15:40
02 договір тз.pdf

Публічні документи

10 жовтня 2019 15:19
Електронний підпис
10 жовтня 2019 15:04
відомості.pdf
10 жовтня 2019 15:04
Локальні.pdf
10 жовтня 2019 15:04
ПВР.pdf
10 жовтня 2019 15:04
ДЦ_розрахунки.pdf
10 жовтня 2019 15:04
Відгуки.pdf
10 жовтня 2019 15:04
КБ_Рівне_2.pdf
10 жовтня 2019 15:04
КБ_Рівне_1.pdf
10 жовтня 2019 15:04
Договір_Рівне.pdf
10 жовтня 2019 15:04
ДоговірКБ_Острог.pdf
10 жовтня 2019 15:03
Трудові.pdf
10 жовтня 2019 15:03
ДоговориТехпаспорти.pdf
10 жовтня 2019 15:03
документи.pdf
10 жовтня 2019 15:03
G6707.19.7z
10 жовтня 2019 15:03
Установчі.pdf
10 жовтня 2019 15:03
Повноваження.pdf

Публічні документи

10 жовтня 2019 15:06
Електронний підпис
10 жовтня 2019 15:04
Електронний підпис
10 жовтня 2019 15:02
175.bdcu
10 жовтня 2019 15:02
176.bdcu
10 жовтня 2019 15:02
Перша черга.pdf
10 жовтня 2019 15:02
Лист для клієнтів _1_.7z
10 жовтня 2019 15:02
Протокол НР _1_.7Z
10 жовтня 2019 15:02
Банківська ліцензія _1_.7z
10 жовтня 2019 15:02
Наказ Фролова Ю.М _2_.7Z
10 жовтня 2019 15:02
Гарантiя 15140-19.7z
10 жовтня 2019 15:02
Витяг із Статуту _1_.7z
10 жовтня 2019 15:02
Друга черга.pdf
10 жовтня 2019 15:02
Зведення витрат.pdf

Публічні документи

24 жовтня 2019 16:16
Електронний підпис
24 жовтня 2019 16:10
Кошториси 1 черга.pdf
24 жовтня 2019 16:09
Кошториси 1 черга.pdf
24 жовтня 2019 16:09
Кошториси 2 черга.pdf
24 жовтня 2019 16:09
Довідка з МВС України.pdf
10 жовтня 2019 15:02
Електронний підпис
10 жовтня 2019 14:49
МОДЕЛЬ.rar
10 жовтня 2019 14:49
Банківська гарантія.rar
10 жовтня 2019 14:49
11.Субпідряд.pdf
10 жовтня 2019 14:49
4.Дов.про облад.pdf
10 жовтня 2019 14:49
12.Проект Договору.pdf
10 жовтня 2019 14:49
8.Гарантійні листи.pdf
10 жовтня 2019 14:49
3.Інформ.та довідки.pdf
10 жовтня 2019 14:49
10.Посвід.інженера з ОП.pdf
10 жовтня 2019 14:49
9.Листи.pdf

Публічні документи

10 жовтня 2019 14:57
Електронний підпис
10 жовтня 2019 14:48
Банківська гарантія.zip
10 жовтня 2019 14:48
Кошториси.zip
10 жовтня 2019 14:48
Кошторис Друга черга.pdf
10 жовтня 2019 14:48
Кошторис Перша черга 2.pdf
10 жовтня 2019 14:48
Кошторис Перша черга 1.pdf
10 жовтня 2019 14:48
Документи учасника.pdf
10 жовтня 2019 14:48
Договір ЗОШ с.Горбаків.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Компанія Барбакан"

ТОВ Будівельна виробнича компанія Форвард Плюс

ЗАРІЧНЕНСЬКА МІЖГОСПОДАРСЬКА КООПЕРАТИВНА ШЛЯХО-БУДІВЕЛЬНА ДІЛЬНИЦЯ №6

Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма Опорядрембуд"

ТОВ РЕНОМЕ-ЄВРОБУД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Компанія Барбакан"
#41159796
Відхилено 18 957 271,20
UAH з ПДВ
21 жовтня 2019 17:59
ТОВ Будівельна виробнича компанія Форвард Плюс
#33707409
Відхилено 19 586 359,24
UAH з ПДВ
21 жовтня 2019 18:02
ЗАРІЧНЕНСЬКА МІЖГОСПОДАРСЬКА КООПЕРАТИВНА ШЛЯХО-БУДІВЕЛЬНА ДІЛЬНИЦЯ №6
#04541129
Відхилено 20 667 558,00
UAH з ПДВ
21 жовтня 2019 18:04
Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма Опорядрембуд"
#34327874
Переможець 20 997 006,00
UAH з ПДВ
21 жовтня 2019 18:07

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 жовтня 2019 18:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма Опорядрембуд"
#34327874
20 997 006,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 листопада 2020 16:09
Електронний підпис зміни до договору
12 листопада 2020 16:43
ДУ№351до Договру№333.PDF зміни до договору
12 листопада 2020 16:42
Електронний підпис зміни до договору
29 вересня 2020 17:54
ДУ№315до Договору №333.PDF зміни до договору
29 вересня 2020 17:53
Електронний підпис зміни до договору
01 вересня 2020 15:09
ДУ№289доДого№333.PDF зміни до договору
01 вересня 2020 15:08
Електронний підпис зміни до договору
24 червня 2020 17:12
ДодатУгодаЗменшенняОбсягівСуми.PDF зміни до договору
24 червня 2020 16:55
Електронний підпис зміни до договору
05 грудня 2019 19:16
ДодатковаУгода.PDF зміни до договору
05 грудня 2019 19:15
Електронний підпис укладений
04 листопада 2019 16:44
Електронний підпис укладений
04 листопада 2019 16:44
Договір Будівництво.pdf укладений
04 листопада 2019 16:33
ВідповідьВимога.pdf укладений
04 листопада 2019 16:33
ДодаткиДоговір.pdf укладений
04 листопада 2019 16:33
СупровіднийВимога.pdf укладений
04 листопада 2019 16:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до п.1 ч.4 ст.36 Закону Укаїни "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 333
Договір:
Номер додаткової угоди: 441
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 333
Договір:
Номер додаткової угоди: 245
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 333
Договір:
Номер додаткової угоди: 289
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 333
Договір:
Номер додаткової угоди: 315
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
12 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 333
Договір:
Номер додаткової угоди: 351
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 листопада 2019 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 17 652 937,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 942 156,16 UAH)