Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
технічний нагляд по об’єкту: «Реконструкція покрівель лабораторії та господарського корпусу ОКЗ 03 «Сумський обласний клінічний протитуберкульозний диспансер» за адресою: Сумський р-н, смт. Степанівка, вул. Торопилівська, 6»
Очікувана вартість
17 518,00 UAH
UA-2019-09-24-002418-b 1670b8500c724313bdce0b773ac81964
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 24 вересня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Управління майном Сумськоі обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 21107251
Вебсайт: http://mayno.sm.gov.ua
Місцезнаходження: 40030, Україна , Сумська обл., Суми, ЗАРІЧНИЙ Р-Н ПЛОЩА НЕЗАЛЕЖНОСТІ БУД. 2
Контактна особа: Інна
+380542700065,+380542700066
getman20@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Контроль за дотриманням проектних рішень та вимог державних стандартів, будівельних норм і правил, а також контроль за якістю та
обсягами робіт, виконаних по об’єкту реконструкції
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
технічний нагляд по об’єкту: «Реконструкція покрівель лабораторії та господарського корпусу ОКЗ 03 «Сумський обласний клінічний протитуберкульозний диспансер» за адресою: Сумський р-н, смт. Степанівка, вул. Торопилівська, 6». (Джерелом фінансування є кошти спеціального фонду обласного бюджету Сумської області).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42304, Україна, Сумська область, смт Степанівка, Сумський р-н, вул. Торопилівська (Крупської), 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 вересня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата виконується згідно фактично виконаних робіт за формою КБ-2в (Акт приймання виконаних будівельних робіт) та довідки за формою КБ-3 (Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати) після підписання акту приймання-передачі виконаних робіт по здійсненню технічного нагляду по об’єкту реконструкції (далі - Акт). Остаточний розрахунок за виконані роботи проводиться протягом 10 банківських днів, що обраховуються з дня наступного за днем підписання Сторонами Акту. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Документація

Тендерна документація

24 вересня 2019 16:42
Електронний цифровий підпис
24 вересня 2019 16:42
Додаток до Дог. 128.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНБЕК"
#41239347
Переможець 17 518,00
UAH
24 вересня 2019 16:42

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
24 вересня 2019 16:46
Договір 128 технагляд.pdf укладений
24 вересня 2019 16:45
sign.p7s зміни до договору
26 серпня 2020 12:29
Додаткова угода 1 до Дог. 128.pdf зміни до договору
26 серпня 2020 12:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У розділі 8 Договору змінити банківські реквізити Замовника з р/р 35421117019302 в ГУДКСУ у Сумській області МФО 837013 на ПА768201720344241007103019302 в ДКСУ м. Київ МФО 820172. 2. У розділі 8 Договору змінити банківські реквізити Виконавця з р/р 26004055028754 в ПАТ КБ «Приватбанк» МФО 337546 на р/р иА403375460000026004055028754 в Сумській філії АТ КБ «Приватбанк» МФО 337546. 3. Підтвердити суму Договору, що підлягає оплаті у розмірі 17518 грн. 00 коп. (сімнадцять тисяч п'ятсот вісімнадцять гривень 00 копійок) без ПДВ з єдиним податком за ставкою 5%. 4. В іншому умови Договору зберігають для Сторін свою юридичну силу та Сторони підтверджують свої зобов'язання по ньому. 5. Ця Додаткова угода № 1/2020 складена у двох автентичних примірниках, кожен з яких має однакову юридичну силу, по одному для кожної Сторони. 6. Ця Додаткова угода № 1/2020 діє з моменту підписання Сторонами і скріплення підписів печатками і є невід’ємною частиною Договору.
Номер договору про закупівлю: 128
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку