Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерне обладнання
Очікувана вартість
95 833,33 UAH
UA-2019-09-24-002022-b b8171977fdf34de59929b9686440faad
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Титаренко

+380957283302
+380442893155
kalinka_2008@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління поліції охорони в Київській області
Код ЄДРПОУ: 40109063
Місцезнаходження: 01033, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Сім'ї Прахових, буд. 8
Контактна особа: Наталія Титаренко
+380957283302,+380442893155
kalinka_2008@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 вересня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 29 вересня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 жовтня 2019 18:00
Початок аукціону: 10 жовтня 2019 12:08
Очікувана вартість: 95 833,33 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 479,17 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


за рахунок власних господарсько-розрахункових коштів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штука
Багатофункціональний пристрій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Сім'ї Прахових, 8, м. Київ, Київ, 01033, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 жовтня 2019  —  04 листопада 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
24 штука
Монітор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Сім'ї Прахових, 8, м. Київ, Київ, 01033, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 жовтня 2019  —  04 листопада 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
30 штука
Комплект клавіатури з маніпулятором типу "миша"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Сім'ї Прахових, 8, м. Київ, Київ, 01033, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 жовтня 2019  —  04 листопада 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару На основі виставленого рахунку та отриманого Товару за видатковою накладною, Покупець перераховує на розрахунковий рахунок Постачальника 100 % вартості Товару у строк протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту його отримання. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 вересня 2019 15:39
Електронний підпис
24 вересня 2019 15:38
Тендерна документація 2019.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 25 вересня 2019 07:31
Дата відповіді: 27 вересня 2019 14:41
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! 1. Так, але за умови дотримання вимог щодо їх еквівалентності, які вказані в технічному завданні. 2. Відповідно до вимог п.8 Розділу 3 Додатку 1 тендерної документації, учасник надає довідку з порівняльною характеристикою запропонованого товару по відношенню до технічних вимог предмету закупівлі, заявлених замовником та викладених в Додатку 2 тендерної документації. Відповідно до вимог п. 9 Розділу 1 Додатку 2 у довідці з порівняльною характеристикою учасник надає вичерпну інформацію про запропоновані ним технічні параметри обладнання, вказуючи конкретні величини, розміри та інші параметри запропонованого ним обладнання, торгову марку, виробника та країну походження товару. Таким чином, всі учасники закупівлі матимуть доступ до довідок з порівняльною характеристикою запропонованого обладнання в складі тендерних пропозицій один одного у вільному та відкритому доступі. 3. Відповідно до частини 1 статті 28 Закону України "Про публічні закупівлі" оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системо закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до п. 1 Розділу 5 тендерної документації замовником встановлено, що оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі одного критерію: «Ціна без ПДВ». Питома вага критерію «Ціна без ПДВ» складає 100 відсотків. Найвигіднішою тендерною пропозицією є пропозиція з найменшою ціною за результатами проведеного понижуючого аукціону. Дякуємо за Ващі запитання.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 жовтня 2019 12:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ІТЕС-СЕРВІС 95 600,00
UAH
95 120,00
UAH
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Інфотрейд" 95 250,00
UAH
95 250,00
UAH
Документи

Публічні документи

16 жовтня 2019 16:26
Електронний підпис
16 жовтня 2019 16:24
Довідка ДПІ
15 жовтня 2019 17:33
Електронний підпис
15 жовтня 2019 16:31
Довідка МВС
15 жовтня 2019 16:31
документи переможця
08 жовтня 2019 12:32
Електронний підпис
08 жовтня 2019 12:17
статут_2019_завірений.pdf
08 жовтня 2019 12:17
дод1_3_інші документи.pdf
08 жовтня 2019 12:17
досвід теп.pdf
08 жовтня 2019 12:17
досвід_рудь.pdf
08 жовтня 2019 12:17
досвід_Львів.pdf
08 жовтня 2019 12:17
дод1_1_2_кваліфікація.pdf
08 жовтня 2019 12:17
дод3_пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ІТЕС-СЕРВІС

Товариство з обмеженою відповідальністю "Інфотрейд"

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2019 09:42
Договір 307_19 ТОВ ІТЕС-СЕРВІС.pdf укладений
28 жовтня 2019 09:32
Додаток 1 до договору 307_19 ТОВ ІТЕС-СЕРВІС.pdf укладений
28 жовтня 2019 09:32
Електронний підпис зміни до договору
18 листопада 2019 17:27

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 114 144,00
UAH (в тому числі ПДВ 19 024,00 UAH)