Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 12282 - Операційний світильник; НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 12282 - Операційний світильник.
NK 024: 2019 “Classifier of medical devices” 12282 - Operation lamp; NK 024: 2019 “Classifier of medical devices” 12282 - Operation lamp.
Очікувана вартість
2 401 650,00 UAH
UA-2019-09-24-001713-a 6455d2edd9ef47a2a93d732ff43de9c9
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мосійчук Лілія

+380432552103 mklshmd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ"
Код ЄДРПОУ: 01982749
Місцезнаходження: 21032, Україна , Вінницька обл., Вінниця, ВУЛИЦЯ КИЇВСЬКА, будинок 68
Контактна особа: Мосійчук Лілія
+380432552103
mklshmd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Municipal nonprofit enterprise "Vinnytsia City Clinical Hospital of First Aid".
National ID: 01982749
Contact point: Mosiichuk Liliya Viktorivna
+380432552103
mklshmd@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 24 вересня 2019 19:10
Звернення за роз’ясненнями: до 15 жовтня 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 жовтня 2019 14:00
Початок аукціону: 05 листопада 2019 11:22
Очікувана вартість: 2 401 650,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 008,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 24 вересня 2019 19:10
Enquiries until: 15 жовтня 2019 14:00
Complaints submission until: до 21 жовтня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 25 жовтня 2019 14:00

Information

Estimated total value: 2 401 650 UAH including VAT
Minimal lowering step: 12 008 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33160000-9: Устаткування для операційних блоків


Scope of the procurement
код згідно основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: 33160000-9 Устаткування для операційних блоків (НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 12282 - Операційний світильник; НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 12282 - Операційний світильник). Джерело фінансування закупівлі: місцевий бюджет Вінницької міської об’єднаної територіальної громади (кошти державного бюджету).
Розгорнути Згорнути
Code according to the main vocabulary of the National Classifier of Ukraine DK 021: 2015 “Uniform Procurement Vocabulary”: 33160000-9 Equipment for operating units (NK 024: 2019 “Classifier of medical devices” 12282 - Operation lamp; NK 024: 2019 “Classifier of medical devices” 12282 - Operation lamp.). Purchasing financing source: local budget of Vinnytsia city united territorial community (state budget funds).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 шт
НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 12282 - Операційний світильник
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21032, Україна, Вінницька обл., Вінниця, Київська,68
ДК 021:2015: 33160000-9 — Устаткування для операційних блоків
НК 024:2019: 12282 — Операційний світильник

NK 024: 2019 “Classifier of medical devices” 12282 - Operation lamp.
CPV: 33160000-9
Період постачання: по 20 грудня 2019
3 шт
НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 12282 - Операційний світильник
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21032, Україна, Вінницька обл., Вінниця, Київська,68
ДК 021:2015: 33160000-9 — Устаткування для операційних блоків
НК 024:2019: 12282 — Операційний світильник

NK 024: 2019 “Classifier of medical devices” 12282 - Operation lamp.
CPV: 33160000-9
Період постачання: по 20 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Попередня оплата у розмірі 70 % суми Договору, на строк не більше 90 календарних днів, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 року № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» Аванс 90 Календарні 70
Поставка товару 30 % післяоплата протягом 30 календарних днів з дня отримання товару. Пiсляоплата 30 Календарні 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 вересня 2019 19:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 вересня 2019 19:08
ТД світло.doc
24 вересня 2019 19:08
Оголошення Лед Лампи (1).docx

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 30 жовтня 2019
UA-2019-09-24-001713-a6455d2edd9ef47a2a93d732ff43de9c9
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ"
Код ЄДРПОУ: 01982749
Місцезнаходження: 21032, Україна, Вінницька обл., Вінниця, ВУЛИЦЯ КИЇВСЬКА, будинок 68
Учасник Документи Рішення
ТОВ УКР ДІАГНОСТИКА Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "УТБ РЕСУРС" Документи
Відхилено
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "БІЛІМЕД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "РОКМЕД" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

18 жовтня 2019 12:07
Електронний підпис
18 жовтня 2019 12:05
6 Істотні умови.pdf
18 жовтня 2019 12:05
5 Інші документи.pdf

Документи

Публічні документи

21 жовтня 2019 15:09
Витяг.pdf
21 жовтня 2019 15:09
Статут.pdf
21 жовтня 2019 15:09
Довідка ЄДРПОУ.PDF
21 жовтня 2019 15:09
Реєстр.pdf
21 жовтня 2019 15:09
Технічні вимоги.pdf
21 жовтня 2019 15:09
Проект договору.pdf

Документи

Публічні документи

23 жовтня 2019 15:48
Електронний підпис
23 жовтня 2019 15:48
Електронний підпис
23 жовтня 2019 15:47
Технічна частина.pdf

Документи

Публічні документи

07 листопада 2019 16:51
Електронний підпис
07 листопада 2019 16:49
довідки переможця
24 жовтня 2019 12:01
Електронний підпис
24 жовтня 2019 12:01
Електронний підпис
24 жовтня 2019 11:47
3_Право підпису.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ УКР ДІАГНОСТИКА

ТОВ "УТБ РЕСУРС"

Товариство з обмеженою відповідальністю "БІЛІМЕД"

ТОВ "РОКМЕД"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 листопада 2019 11:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "РОКМЕД" 2 350 000,00
UAH з ПДВ
2 265 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "БІЛІМЕД" 2 399 995,02
UAH з ПДВ
2 280 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 листопада 2019 16:51
Електронний підпис
07 листопада 2019 16:49
довідки переможця
24 жовтня 2019 12:01
Електронний підпис
24 жовтня 2019 12:01
Електронний підпис
24 жовтня 2019 11:47
3_Право підпису.PDF

Публічні документи

23 жовтня 2019 15:48
Електронний підпис
23 жовтня 2019 15:48
Електронний підпис
23 жовтня 2019 15:47
Технічна частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "РОКМЕД"

Товариство з обмеженою відповідальністю "БІЛІМЕД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "РОКМЕД"
#41488340
Переможець 2 265 000,00
UAH з ПДВ
07 листопада 2019 15:03

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 листопада 2019 15:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "РОКМЕД"
#41488340
2 265 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 липня 2020 18:09
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 17:38
ДУ2 джерело реквізити, графік 26.12.2019 р (1).pdf зміни до договору
26 грудня 2019 17:38
Зміни №2 від 26.12.2019 (1).pdf зміни до договору
26 грудня 2019 17:38
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2019 13:01
Зміни 1 20.12.2019 р (1).pdf зміни до договору
21 грудня 2019 13:01
ДУ 1 20.12.19 (1).pdf зміни до договору
21 грудня 2019 13:01
Електронний підпис укладений
19 листопада 2019 14:55
Д. 140 від 19.11.2019 р ТОВ Рокмед.pdf укладений
19 листопада 2019 14:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі.Сума договору після внесення змін: 2 265 000,00 грн. (Два мільйони двісті шістдесят п’ять тисяч грн. 00 коп. з ПДВ), ПДВ- 148177,57 грн. без ПДВ- 2116822,43 грн. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 8 штук у відповідності до договору.Строк поставки товару та термін дії договору до 30 червня 2020 року включно.
Номер договору про закупівлю: 140
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Доповнити пункт 3.1. Розділу ІІІ Договору та викласти його наступній редакції: «Загальна сума цього Договору становить: 2 265 000,00 грн. ( два мільйони двісті шістдесят п’ять тисяч гривень 00 копійок ) в тому числі ПДВ 148 177,57 грн. (сто сорок вісім тисяч сто сімдесят сім гривень 57 копійок). Сума бюджетних асигнувань на 2019 рік становить 1 585 500 грн. 00 коп. (один мільйон п’ятсот вісімдесят п’ять тисяч п’ятсот гривень 00 копійок) в тому числі ПДВ 103724,30 грн. Фінансування закупівлі товарів в 2020 році буде здійснюватися в межах бюджетних призначень, визначених у відповідних рішеннях про виділення коштів. » 2.Внести зміни до підпункту 3.1.1. пункту 3.1 Розділу ІІІ Договору та викласти в наступній редакції: «Закупівля здійснюється щодо придбання обладнання (устаткування, меблів та інвентарю) для комунального некомерційного підприємства Вінницька міська клінічна лікарня швидкої медичної допомоги» по вул. Київська,68, м. Вінниця. Джерелом фінансування даної закупівлі є кошти Вінницької міської об’єднаної територіальної громади. Фінансування закупівлі здійснюється згідно графіка, який є невід’ємною частиною договору». 3.Доповнити пункт 4.2. Розділу ІV Договору та викласти його в наступній редакції: «Розрахунки за наданий товар здійснюються на підставі видаткової накладної на умовах відстрочки платежу до 30 календарних днів та у відповідності до частини 1 статті 49 Бюджетного кодексу України згідно графіка фінансування на 2019 – 2020 роки. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані товари здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.». 4.Доповнити Розділ ХІІ Договору Додатком 2 «Графік фінансування» наступного змісту: . Додаток №2 до договору № 140 від «19» листопада 2019 року Графік фінансування «код згідно основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: 33160000-9 Устаткування для операційних блоків (НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 12282 - Операційний світильник; НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 12282 - Операційний світильник) Джерело фінансування: Кошти Вінницької міської об’єднаної територіальної громади 2265000,00 грн.: 2019 рік-1585500,00 грн.; 2020 рік-679500,00 грн 5.У зв’язку із зміною джерела фінансування, реквізити Замовника, Сторони вирішили внести зміни до розділу ХІІ Договору «РЕКВІЗИТИ СТОРІН» та викласти реквізити Замовника в наступній редакції: ЗАМОВНИК КНП «Вінницька міська клінічна лікарня швидкої медичної допомоги» Україна, 21032,Вінницька область, м. Вінниця, вул. Київська, буд.68. Код за ЄДРПОУ 01982749 р/р 35445140037889 ГУ ДКСУ у Вінницькій обл. МФО 802015 тел. (0432) 665339, (0432) 664039. Ел. пошта: mklshmd@ukr.net Директор _____________________О.О. Фомін
Номер договору про закупівлю: 140
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 листопада 2019 — 30 червня 2020
Сума оплати за договором: 2 265 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 148 177,57 UAH)