Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прибирання за кодом CPV – 90910000-9 за ДК 021:2015 (Послуги з прибирання підземних пішохідних переходів Печерського району міста Києва (джерело фінансування – кошти місцевого бюджету)
Очікувана вартість
1 614 000,00 UAH
UA-2019-09-24-001252-a 2678caab87964256ac1800269ce1034e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Козулін Євген

+380444893149 kyivblago.tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВБЛАГОУСТРІЙ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 26199708
Вебсайт: https://www.blagoustriy.kiev.ua
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ ДЕГТЯРІВСЬКА, будинок 31, корпус 2
Контактна особа: Козулін Євген
+380444893149
kyivblago.tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 вересня 2019 15:39
Звернення за роз’ясненнями: до 30 вересня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 жовтня 2019 18:00
Початок аукціону: 11 жовтня 2019 14:23
Очікувана вартість: 1 614 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 614,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 45000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання


Місце поставки: Печерський район міста Києва, згідно Додатку № 3 до тендерної документації
Кількість: 3 послуги (прогятом жовтня-грудня 2019 року)
Детально вимоги до предмету закупівлі визначені у Додатку № 3 до тендерної документації
Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: з питань проведення процедури закупівлі – заступник начальника юридичного відділу Репецька Катерина Євгенівна, вул. Дегтярівська, 31, корпуc 2, кабінет №209, м. Київ, 03057, телефон: (044)489-31-49, Е-mаіl:kyivblago.tender@gmail.com
технічна частина – Литовченко Антон Вікторович, заступник директора, вул. Дегтярівська, 31, корпуc 2, кабінет №208, м. Київ, 03057, телефон: (044)489-35-75, Е-mаіl:kyivblago.tender@gmail.com
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 посл.
Послуги з прибирання за кодом CPV – 90910000-9 за ДК 021:2015 (Послуги з прибирання підземних пішохідних переходів Печерського району міста Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата наданих Виконавцем Послуг здійснюється Замовником у національній валюті України у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 10 (десяти) банківських днів після підписання Сторонами Акту наданих Послуг. Оплата за Договором здійснюється Замовником відповідно до частини першої статті 49 Бюджетного Кодексу України за умови наявності бюджетного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на фінансування цієї закупівлі. Замовник не несе відповідальності за виконання своїх зобов’язань щодо оплати у випадку відсутності бюджетного фінансування. Джерело фінансування – кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 вересня 2019 15:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 вересня 2019 15:36
Додаток 5.docx
24 вересня 2019 15:36
Додаток 4.docx
24 вересня 2019 15:36
Додаток 3.docx
24 вересня 2019 15:36
Додаток 2.docx
24 вересня 2019 15:36
Додаток 1.docx
24 вересня 2019 15:36
ТД 24.09.19.docx
24 вересня 2019 15:36
Оголошення Прибирання ППП Печерськ.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 жовтня 2019 14:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Експлуатаційна компанія №1" 1 549 440,00
UAH з ПДВ
1 547 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «КИЇВЖИТЛОСПЕЦСЕРВІС» 1 597 860,00
UAH з ПДВ
1 548 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 жовтня 2019 16:38
Електронний підпис
25 жовтня 2019 16:36
Ліцензія.zip
25 жовтня 2019 16:36
Гарантия 6818.zip
18 жовтня 2019 13:13
Електронний підпис
18 жовтня 2019 13:11
Довідка МВС.pdf
18 жовтня 2019 13:11
Довідка ДПС.pdf
10 жовтня 2019 12:00
Електронний підпис
09 жовтня 2019 15:30
Електронний підпис
09 жовтня 2019 15:28
7 Проект договору.pdf
09 жовтня 2019 15:28
8 Статут + Опис.pdf
09 жовтня 2019 15:28
14 Фін. звітність.pdf
09 жовтня 2019 15:28
Ліцензія.zip
09 жовтня 2019 15:28
Гарантия 6376.zip
09 жовтня 2019 15:28
12 Довідка про акц. тов..pdf
09 жовтня 2019 15:28
6 Довідка 17-а ст..pdf
09 жовтня 2019 15:28
3.9 СЕС висновки.pdf
09 жовтня 2019 15:28
5.2 Аналогічний договір.pdf
09 жовтня 2019 15:28
3.7 Договір кол-центр.pdf
09 жовтня 2019 15:27
1 Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

08 жовтня 2019 18:51
Електронний підпис
08 жовтня 2019 18:50
Електронний підпис
08 жовтня 2019 18:41
9_1 повідомлення+цпх.pdf
08 жовтня 2019 18:41
12 лист ст.17.pdf
08 жовтня 2019 18:41
13 погоджений договір.pdf
08 жовтня 2019 18:41
8_1 Інженер ОП.pdf
08 жовтня 2019 18:41
8_2 Водій.pdf
08 жовтня 2019 18:41
8 Персонал.pdf
08 жовтня 2019 18:41
6 Витяг інвент.pdf
08 жовтня 2019 18:41
7 захист довкілля.pdf
08 жовтня 2019 18:41
14 код адмін. послуг.pdf
08 жовтня 2019 18:41
14_1 статут+опис.pdf
08 жовтня 2019 18:41
2_2 висновки сес.pdf
08 жовтня 2019 18:41
1_1 Протоколи_накази.pdf
08 жовтня 2019 18:41
21 фін.звіт.pdf
08 жовтня 2019 18:41
1 Тендерна пропозиція.pdf
08 жовтня 2019 18:41
20 Рішення правочин.pdf
08 жовтня 2019 18:41
18 бенефіціар.pdf
08 жовтня 2019 18:41
17 про акц. товариство.pdf
08 жовтня 2019 18:41
16 про санкції.pdf
08 жовтня 2019 18:41
19 Субпідряд.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Експлуатаційна компанія №1"

Товариство з обмеженою відповідальністю «КИЇВЖИТЛОСПЕЦСЕРВІС»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Експлуатаційна компанія №1"
#38937541
Переможець 1 547 000,00
UAH з ПДВ
18 жовтня 2019 12:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 жовтня 2019 12:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Експлуатаційна компанія №1"
#38937541
1 547 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2020 14:05
Електронний підпис зміни до договору
01 квітня 2020 10:25
Електронний підпис зміни до договору
28 лютого 2020 14:55
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2019 16:16
ПВЗ 3 (подовж строк) Печерськ (1).doc зміни до договору
23 грудня 2019 16:16
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2019 16:13
ПВЗ 2 (зменш обсягів) Печерськ (1).doc зміни до договору
23 грудня 2019 16:12
Електронний підпис зміни до договору
19 листопада 2019 15:50
ПВЗ Печерськ (1).doc зміни до договору
19 листопада 2019 15:49
Електронний підпис укладений
31 жовтня 2019 18:21
Договір 294.pdf укладений
31 жовтня 2019 18:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 1 ч.4 ст. 36 Закону обрано, оскільки система не містить пункту, який відповідає суті внесених змін, однак відповідно до ст. 10 Закону передбачено публікацію повідомлення про внесення змін, лист ТОВ "Експлуатаційна компанія № 1" від 12.11.2019 року, №26/11-19 1. У зв’язку зі зміною найменування Виконавця на підставі рішення єдиного власника №11.11.19.1 від 11.11.2019 року, інформація про що 12.11.2019 року внесена до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, з дати реєстрації змін та надалі читати по тексту Договору та інших документів, які мають до нього відношення, найменування Виконавця - Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕК №1».
Номер договору про закупівлю: 294
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 1 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку із зменшенням обсягів закупівлі внести зміни до п.3.1. Договору №294 від «29» жовтня 2019р., виклавши п.3.1. Договору в наступній редакції: 1. «3.1. Орієнтовна ціна цього Договору становить 1 065 624,96 гривень (один мільйон шістдесят п’ять тисяч шістсот двадцять чотири грн. 96 коп.), в тому числі ПДВ 177 604,16 гривень (сто сімдесят сім тисяч шістсот чотири грн. 16 коп.) та складається як сума вартостей Актів наданих Послуг по даному Договору, що були надані Виконавцем та прийняті Замовником.»
Номер договору про закупівлю: 294
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною четвертою статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі". п. 8 ч. 4 статті 36 Закону. 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору. 1. п. 7.1. Договору №294 від «29» жовтня 2019р., викласти в наступній редакції: «7.1. Даний Договір набирає чинності з дня його підписання уповноваженими представниками Сторін і діє до 31.03.2020 року, але, у будь-якому випадку, до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань та умов цього Договору.» 2. п. 4.1. Договору №294 від «29» жовтня 2019р., викласти в наступній редакції: «Строк надання послуг: з 12.02.2019 року до 31.03.2020 року»
Номер договору про закупівлю: 294
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
28 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до п. 8 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: подовженням дії договору про закупівлю на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, збільшити суму договору на 213 124,99 грн. (двісті тринадцять тисяч сто двадцять чотири грн. 99 коп.), в тому числі ПДВ 35 520,83 грн. (тридцять п’ять тисяч п’ятсот двадцять грн. 83 коп.) для оплати послуг, наданих за період з 01.01.2020 року по 31.03.2020 року. 2. Розрахунки за надані послуги будуть проводитись з бюджетного рахунку відкритого в Держказначейській службі України в м. Києві ГУ ДКСУ у м. Києві № UA928201720344350001000028189 (КПКВ 1416030 «Організація благоустрою населених пунктів»). 3. Внести зміни до розділу 12 Договору № 294 від «29» жовтня 2019р., специфікацій та додаткових угод до нього, виклавши реквізити сторін в наступній редакції: 12. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА РЕКВІЗИТИ СТОРІН Замовник: КП «КИЇВБЛАГОУСТРІЙ» Місцезнаходження: 03057, м. Київ, вул. Дегтярівська, буд. № 31 корпус 2 Код ЄДРПОУ 26199708 ІПН 261997026596 б/р IBAN: UA928201720344350001000028189 в ГУ ДКСУ у м. Києві, МФО 82017 р/р IBAN: UA293223130000026000000025112 в АТ «Укрексімбанк», МФО 322313 телефон/факс +38(044)4893299 ______________ ______________ ____________ М.П. Виконавець: ТОВ «Експлуатаційна компанія №1» Місцезнаходження: 04112, м. Київ, вул. Оранжерейна, буд. 1 Код ЄДРПОУ 38937541 ІПН 389375426531 р/р IBAN: UA823510050000026007608992200 в ПАТ "УКРСИББАНК", МФО 351005 телефон/факс +38(044)2229257 Директор ________________ Шевчук Ю.Р. М.П.
Номер договору про закупівлю: 294
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 1 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку із зменшенням обсягів закупівлі Сторонами досягнуто згоду зменшити вартість закупівлі на 73,08 грн (сімдесят три гривні вісім копійок) в тому числі ПДВ 12,18 гривень (дванадцять гривень 18 копійок)
Номер договору про закупівлю: 294
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 жовтня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 1 278 676,87
UAH (в тому числі ПДВ 213 112,81 UAH)