Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт приміщень будівлі Запорізької загальноосвітньої школи № 53 I-II ступенів, за адресою м. Запоріжжя, вул. Шевченка, 123. Коригування (за кодом ДК 021:2015 – 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
41 290 234,80 UAH
UA-2019-09-24-001190-b a5a3a041d1c24479af1f421e1ad7293e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Олександрівна Іванишина

+380617086970 ea.ivanishina@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент освіти і науки Запорізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 37573094
Місцезнаходження: 69037, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, 39-Б
Контактна особа: Олена Олександрівна Іванишина
+380617086970
ea.ivanishina@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 вересня 2019 12:59
Звернення за роз’ясненнями: до 30 вересня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 жовтня 2019 17:00
Початок аукціону: 11 жовтня 2019 13:18
Очікувана вартість: 41 290 234,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 82 580,47 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,20%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 165160.94 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Закупівля оголошена в межах реалізації Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком (Проект "Надзвичайна кредитна програма для відновлення України"),ратифікованої Законом № 346-VII від 22.04.2015р. Договір,укладений за результатами цієї процедури набере чинності з моменту отримання резолюції Європейського Інвестиційного Банку (далі- ЄІБ)"без заперечень".У разі не надання ЄІБ резолюції "без заперечень" договірні відносини вважаються такими,що не розпочались. Жодна зі сторін майбутнього договору не несе відповідальності за резолюцію ЄІБ.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт приміщень будівлі Запорізької загальноосвітньої школи № 53 I-II ступенів, за адресою м. Запоріжжя, вул. Шевченка, 123. Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69039, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул. Шевченка, 123
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Перед початком робіт Замовник сплачує Підряднику попередню оплату (аванс) для виконання будівельно-монтажних робіт у розмірі, що не перевищує 30% від загального річного обсягу робіт, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 р. № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (аванс надається на 3 місяці з моменту виплати) Аванс 45 Календарні 30
Виконання робіт на підставі актів виконаних робіт та реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації Пiсляоплата 45 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 вересня 2019 12:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 вересня 2019 12:59
проект.rar
24 вересня 2019 12:59
ТД_Капремонт 53 школа.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Пояснення щодо помилок в тендерній документації
Дата подання: 26 вересня 2019 11:40
Дата відповіді: 30 вересня 2019 10:15
Просимо пояснити наступне: --у локальному кошторисі 2-1-1 п. 24 Гвинти самонарізні 3,5Х9,5 у кількості 304 одиниця виміру тонни; п. 25 Гвинти самонарізні 3,5Х25 у кількості 791 одиниця виміру тонни; п. 26 Дюбелі 6Х40 у кількості 122 одиниця виміру тонни. Аналогічно у п.п.82, 132, 133, 137, 145; у кошторисі 2-1-2 у п.п. 15, 56, 57, 58,79, 80, 84. Які одиниці виміру враховувати у технічному завданні по цих пунктах? -у локальному кошторисі 2-1-1 у п. 54 врахована робота по Заповненню дверних прорізів ламінованими дверними блоками із застосуванням анкерів і монтажної піни у кількості 63 блока; далі у п.п. 55, 56,57,58,59,60 врахована вартість дверних блоків сумарно у кількості 63, але одиниця виміру м2. Які одиниці виміру враховувати у технічному завданні у п.п. 55-60? - у локальному кошторисі 2-1-5 п. 92 врахована робота по установленню опалювальних радіаторів сталевих у кількості 327,081 кВт, далі у п.п. 93,94 врахована їх вартість у кількості сумарно 1661 кВт (п. 93 4 кВт, п. 94 1657 кВт). Аналогічно у локальному кошторисі 2-1-6 п.п. 72, 73, 74. Які одиниці виміру враховувати у технічному завданні по цих пунктах? -у локальному кошторисі 2-1-1 у п.п. 21 та 135 назва матеріалу Профіль UD-60 (такого не існує) замість Профіль СD-60. - у локальному кошторисі 2-1-5 у п. 146 врахована робота по установленню вставок гнучких до радіальних вентиляторів у кількості 0,04 м2, далі п. 147 врахована вартість цих вставок гнучких діам. 160 мм у кількості 2,0 м2 ? ( площа однієї вставки 0,02 м2 таким чином у п. 147 одиниця виміру повинна бути шт. у кількості 2). Аналогічно одиниці виміру не відповідають обсягу робіт у п.п.187, 207, 236, 255, 286, 303, 318; та у локальному кошторисі 2-1-6 п.п 146, 160, 170, 189, 207, 220, 232, 247. Які одиниці виміру враховувати у технічному завданні по цих пунктах?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розглянувши запитання учасника, зазначаємо, що у нижченаведених локальних кошторисах обсяги матеріалу приймати у наступних одиницях виміру:
- Локальний кошторис 2-1-1, п.п. 24,25,26,82,132,133,137,145 - за одиницю виміру гвинтів та дюбелів при розрахунках прийняти – шт.;
- Кошторис 2-1-2, п.п. 15,56,57,58,79,80,84 - за одиницю виміру при розрахунках прийняти – шт.;
- Локальний кошторис 2-1-1, п. 54-60 – за одиницю виміру прийняти – шт.;
- Локальний кошторис 2-1-5, п. 92-94 – за одиницю виміру прийняти – секція;
- Локальний кошторис 2-1-6, п. 72-74 – за одиницю виміру прийняти – секція;
- Локальний кошторис 2-1-1, п. 21,135 – назва матеріалу Профіль CD-60;
- Локальний кошторис 2-1-5, п. 146,147,187,207,236,255,286,303,318 - за одиницю виміру прийняти – шт.;
- Локальний кошторис 2-1-6, п.п. 146,160,170,189,207,220,232,247 - за одиницю виміру прийняти – шт.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-24-001190-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ГРІН ВОРЛД КОНСТРАКШН ТА ДЕВЕЛОПМЕНТ (УКРАЇНА)", Код ЄДРПОУ:42495652
Дата подання: 25 вересня 2019 11:01
Дискримінаційні умови для іноземних компаній
Враховуючи те, що цeй проект фінансується Європейським інвестиційним банком, та коштує близько півтора мільйона євро, вважаємо вкрай неможливим встановлення таких стислих термінів в 15 діб для кваліфікованного підготування тендерної пропозиції іноземною компанією.
Кіпрська компанія G.B.GREEN WORLD CONSTUCTION & DEVELOPMENT LIMITED яка має досвід в реконструкції 4-5 зіркових готелей на Кіпрі планує прийняти участь в цьому тендері, але за причиною встановлення таких стислих термінів на подання пропозицій, не має технічної можливості підготувати всі необхідні документи для участі в ньому, з приводу того, що всі тендерні документи потребують перекладу на англійську та зворотне на українську мову, а це потребує великої кількості часу роботи перекладачів.
Такі стислі строки є вкрай дискрімінаційними для будь-яких іноземних компаній і ми вимагаємо подовжити термін проведення тендеру до 60 діб для надання можливости іноземним компаніям якістно підготувати всі необхідні документи та прийняти участь в цьому тендері.
Не бачимо іншої мети для такої швидкості проведення тендеру, ніж виключення іноземних компаній з нього, при тому що майже всі роботи по цьому проекту неможливо починати у зимовий період, бо це призведе до руйнування існуючої будівлі школи. Переважна кількість зазначених в проекті робіт (демонтаж та заміна зовнішніх вікон та дверей, термоізоляція підвалу та будівлі, дахові роботи та інше) повинна виконуватися ліше у теплий період року, як що це не є метою швидкого утилізування бюджету цього проекту.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 вересня 2019 16:06
Ознайомившись з вимогою учасника щодо продовження терміну проведення тендеру, повідомляємо, що відповідно до ч.1 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерна документація оприлюднюється - не пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині четвертій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж. Згідно з ч. 4 ст. 10 Закону у разі якщо очікувана вартість закупівлі робіт перевищує суму, еквівалентну 5150 тисячам євро, оголошення про проведення процедури закупівлі додатково оприлюднюється на англійській мові та строк подання тендерних пропозицій повинен бути не менше 30 днів з дати оприлюднення такого оголошення. Станом на дату розміщення оголошення, враховуючи курс валют, встановленого НБУ (https://bank.gov.ua/markets/exchangerates/?date=24.09.2019&period=daily), очікувана вартість закупівлі не перевищу межі встановлені ч. 4 ст. 10 Закону. У зв’язку з чим, строк оприлюднення оголошення Замовник здійснює на власний розсуд, але в будь-якому разі не пізніше 15 днів до дати розкриття тендерних пропозицій. В той же час, учасник не доводить неможливість вчасного перекладу документів пропозиції на українську мову та інших обставини, що обумовлюють неможливість підготовки тендерної пропозиції в строки передбачені тендерною документацією. Також, слід зазначити, що продовження терміну проведення процедури закупівлі Законом не передбачено, так як від Замовника не залежить загальна тривалість процедури закупівлі, до того ж, учасник не обґрунтовує продовження проведення тендеру саме у строк до 60 діб. Висновки щодо виключення іноземних компаній з участі у тендері та утилізація бюджету є необґрунтованими, непідтвердженими та спростовуються наведеним вище змістом ч.1 та ч. 4 ст. 10 Закону. Отже, виходячи з вищенаведеного, вимога щодо продовження проведення тендеру не може бути задоволена

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 жовтня 2019 13:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД" 41 252 886,00
UAH з ПДВ
41 252 886,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "МИХАСИК" 41 283 037,20
UAH з ПДВ
41 283 037,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 жовтня 2019 08:45
Електронний підпис
10 жовтня 2019 08:45
Електронний підпис
10 жовтня 2019 08:43
Гарантия 13487.zip
10 жовтня 2019 08:43
Dovidka_19259369570140464676.pdf.p7s
10 жовтня 2019 08:43
Dovidka_19259369570140464676.pdf
10 жовтня 2019 08:43
30-2 Субпідрядники.pdf
10 жовтня 2019 08:43
29 Ліцензії та дозволи.pdf
10 жовтня 2019 08:43
28 Пакт про згоду.pdf
10 жовтня 2019 08:43
26 Календарний графік.pdf
10 жовтня 2019 08:43
11 Рух грошових коштів.pdf
10 жовтня 2019 08:43
09 Баланс.pdf
10 жовтня 2019 08:43
08 Листи відгуки.pdf
10 жовтня 2019 08:43
05-1 Довідка працівники.pdf
10 жовтня 2019 08:43
04 Довідка МТЗ.pdf
10 жовтня 2019 08:43
02 Копія статута.pdf

Публічні документи

09 жовтня 2019 13:43
Електронний підпис
09 жовтня 2019 10:35
Тендерна пропозиція.pdf
09 жовтня 2019 10:35
статут.pdf
09 жовтня 2019 10:35
СМЕТА.zip
09 жовтня 2019 10:35
Реєстр осіб.pdf
09 жовтня 2019 10:35
Працівники.pdf
09 жовтня 2019 10:35
Працівники2.pdf
09 жовтня 2019 10:35
Підписання ТД.pdf
09 жовтня 2019 10:35
Підписання пропозиції.pdf
09 жовтня 2019 10:35
ПДВ.pdf
09 жовтня 2019 10:35
Паспорт.pdf
09 жовтня 2019 10:35
Пакт.pdf
09 жовтня 2019 10:35
Обладнання.pdf
09 жовтня 2019 10:35
Наказ директора.pdf
09 жовтня 2019 10:35
Ліцензії.pdf
09 жовтня 2019 10:35
Корупція.pdf
09 жовтня 2019 10:35
Захист довкілля.pdf
09 жовтня 2019 10:35
Гарантія підряду.pdf
09 жовтня 2019 10:35
Відгуки.pdf
09 жовтня 2019 10:35
Виписка та реєстрація.pdf
09 жовтня 2019 10:35
Антикор програма.pdf
09 жовтня 2019 10:35
Аналогічні договори.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД"

ПП "МИХАСИК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД"
#34535784
Переможець 41 252 886,00
UAH з ПДВ
16 жовтня 2019 15:47

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 жовтня 2019 15:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД"
#34535784
41 252 886,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
25 грудня 2023 20:46
ДУ № 14 від 22.12.2023.pdf зміни до договору
25 грудня 2023 20:41
Електронний підпис зміни до договору
19 травня 2022 10:54
ZP2A_10 ДУ№11.pdf зміни до договору
19 травня 2022 10:46
Електронний підпис зміни до договору
12 травня 2021 09:10
ZP2A-10 ДУ 5.pdf зміни до договору
12 травня 2021 09:10
Електронний підпис зміни до договору
30 квітня 2021 10:25
ZP2A_10 ДУ 4.pdf зміни до договору
30 квітня 2021 10:24
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 12:13
ZP2A_10 ДУ 3.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 12:09
Електронний підпис зміни до договору
20 жовтня 2020 16:41
ZP2A-10 ДУ 1.pdf зміни до договору
20 жовтня 2020 16:39
Електронний підпис укладений
06 листопада 2019 10:48
договір_ZP2A_10.pdf укладений
06 листопада 2019 10:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: ZP2A_10
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: ZP2A_10
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: ZP2A_10
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: ZP2A_10
Договір:
Номер додаткової угоди: №5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 травня 2022
Дата публікації змін до договору:
19 травня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: ZP2A_10
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
25 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: ZP2A_10
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML