Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

пристрої теплового контролю буксових вузлів
Очікувана вартість
3 473 835,49 UAH
UA-2019-09-24-000913-c fc3f8dd15431462bb81338c1438536a9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чайковська Олена Вікторівна

+38 (044) 465 08 82 2019tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Вебсайт: http://uz.gov.ua
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Контактна особа: Чайковська Олена Вікторівна
+38 (044) 465 08 82
2019tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 вересня 2019 18:32
Звернення за роз’ясненнями: до 30 вересня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 жовтня 2019 10:00
Початок аукціону: 11 жовтня 2019 15:39
Очікувана вартість: 3 473 835,49 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 369,18 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 104200 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


пристрої теплового контролю буксових вузлів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 комплект
Комплект ЗІП-08 АСДК-Б-01 (02)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
1 шт
Засоби автоматичного контролю технічного стану рухомого складу (виконання 02)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
7 комплект
Комплект ЗІП-04 АСДК-Б-02
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару власні кошти АТ "Укрзалізниця" Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 вересня 2019 18:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 вересня 2019 18:29
3294 ТД пристрої теплового контролю.docx
24 вересня 2019 18:29
Додаток №9 (1).docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-09-000002 ● 60ee2c68c27b43929f3038c84bbdf2ba
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 грудня 2020 10:49
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
09.12.2020 № 65
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:

1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 25.11.2020 № 003100-18/7905-2020 почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 09.12.2020 № 65

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2019-09-24-000913-c, 24.09.2019, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2019-09-24-000913-c Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 24 грудня 2020 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі пристрої теплового контролю буксових вузлів (ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху) (номер закупівлі в ЦБД UA-2019-09-24-000913-c). Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення вимог частини першої та четвертої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), частини сьомої статті 2 Закону, абзацу 2 частини першої статті 27 Закону, абзацу 2 частини першої статті 28 Закону. Акцентуємо увагу на тому, що процедура закупівлі (номер закупівлі в ЦБД UA-2019-09-24-000913-c) розпочата до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020) Відповідно до частини п’ятої Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону процедури закупівлі товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію нової редакції Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020). Відповідно до частини восьмої статті 71 Закону надаємо свої заперечення до висновку. Повідомляємо, що відповідно до статті 71 Закону Моніторинг процедури закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та його дії. За процедурою закупівлі UA-2019-09-24-000913-c в електронній системі закупівель оприлюднено звіт про виконання договору з якого видно, що строк дії договору до 30.06.2020. Щодо інформації викладеної у висновку Замовник не погоджується. Процедура закупівлі UA-2019-09-24-000913-c оголошена у відповідності до річного плану закупівель. Очікувана вартість предмета закупівлі 3 473 835,49 грн., що не перевищує межі встановлені частиною 4 статті 10 Закону. Замовником не уникав проведення процедури відкритих торгів у відповідності до Закону. Оголошення оприлюднено в строки передбачені Законом. Під час проведення процедури закупівлі UA-2019-09-24-000913-c Замовник дотримався вимог Закону.

2020-12-30 16:30:21


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 14 січня 2021

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: 12.01.2021 до Окружного адміністративного суду міста Києва філією «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця» подано позовну заяву до Державної аудиторської служби України (Північно-східний офіс Держаудитслужби в особі Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області) про визнання протиправним та скасування висновків від 24.12.2020 про результати моніторингу закупівлі за ідентифікаторами № UA-2019-09-24-000913-c
Дата публікації: 13 січня 2021

Документи:

13 січня 2021 13:33
Електронний підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 жовтня 2019 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЖЕКТОР" 3 466 680,00
UAH з ПДВ
3 466 680,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ДСКТБ СКАТ 3 473 310,00
UAH з ПДВ
3 473 310,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 жовтня 2019 22:14
Електронний підпис
09 жовтня 2019 22:13
Цінова пропозиція.pdf
09 жовтня 2019 22:13
ТУ АСДКБ.pdf
09 жовтня 2019 22:13
Статут ч2.pdf
09 жовтня 2019 22:13
Статут ч1.pdf
09 жовтня 2019 22:13
Платіжне доручення.pdf
09 жовтня 2019 22:13
Підписаний_G0919-7588-GL_tender.pdf
09 жовтня 2019 22:13
Паспорт АСДК.pdf
09 жовтня 2019 22:12
Ліцензія lic_zaver.pdf
09 жовтня 2019 22:12
ЗІПи.pdf
09 жовтня 2019 22:12
Довідка дані на товар.pdf
09 жовтня 2019 22:12
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
09 жовтня 2019 22:12
Витяг з ЄДР.pdf

Публічні документи

10 жовтня 2019 08:07
Електронний підпис
09 жовтня 2019 16:52
лист викор ту.pdf
09 жовтня 2019 16:52
Довідка забезп праців.pdf
09 жовтня 2019 16:52
порівняльна табл .pdf
09 жовтня 2019 16:52
дані на товар.pdf
09 жовтня 2019 16:52
Сертифікат.pdf
09 жовтня 2019 16:52
Сертифікат на систему.PDF
09 жовтня 2019 16:52
Зіпи.pdf
09 жовтня 2019 16:52
Паспорт АСДК.pdf
09 жовтня 2019 16:52
ТУУ АСДКБ.pdf
09 жовтня 2019 16:52
Пролонга догов діллер.pdf
09 жовтня 2019 16:52
Діллер догов.pdf
09 жовтня 2019 16:52
договор (2).pdf
09 жовтня 2019 16:52
лист підверження.pdf
09 жовтня 2019 16:52
Наказ кору.pdf
09 жовтня 2019 16:52
антикор прог3.pdf
09 жовтня 2019 16:52
антик прог 2.pdf
09 жовтня 2019 16:52
антик прогр 1.pdf
09 жовтня 2019 16:52
Витяг з реє пла ПДВ.pdf
09 жовтня 2019 16:52
лист згода.pdf
09 жовтня 2019 16:52
Статут.pdf
09 жовтня 2019 16:52
Наказ дире.pdf
09 жовтня 2019 16:52
Протоко дире.pdf
09 жовтня 2019 16:52
протокол загал зборів .pdf
09 жовтня 2019 16:52
дані участника.pdf
09 жовтня 2019 16:52
Цінова пропоз1.pdf
09 жовтня 2019 16:52
платіжне дору 913-c.pdf
09 жовтня 2019 16:52
Підписаний_GarLIST 7693(1).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЖЕКТОР"

ТОВ ДСКТБ СКАТ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЖЕКТОР"
#34691369
Переможець 3 466 680,00
UAH з ПДВ
01 листопада 2019 14:36

Документи

01 листопада 2019 14:36
Електронний підпис
01 листопада 2019 14:36
Протокол 3294.pdf
01 листопада 2019 14:36
Намір 3294.pdf
11 жовтня 2019 18:03
Електронний підпис
11 жовтня 2019 18:03
3294.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 листопада 2019 14:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЖЕКТОР"
#34691369
3 466 680,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 листопада 2019 14:36
Електронний підпис
01 листопада 2019 14:36
Протокол 3294.pdf
01 листопада 2019 14:36
Намір 3294.pdf
11 жовтня 2019 18:03
Електронний підпис
11 жовтня 2019 18:03
3294.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 грудня 2020 16:33
ЦЗВ-07-04219-01.pdf укладений
23 грудня 2020 16:33
Електронний підпис зміни до договору
01 квітня 2020 14:14
ЦЗВ-07-04219-01 (1).pdf зміни до договору
01 квітня 2020 14:14
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 10:54
ЦЗВ-07-04219-01 (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2019 10:54
Електронний підпис зміни до договору
22 листопада 2019 16:42
ПЗД ЦЗВ-07-04219-01 (1).pdf зміни до договору
22 листопада 2019 16:42
Електронний підпис укладений
14 листопада 2019 15:48
ЦЗВ-07-04219-01.pdf укладений
14 листопада 2019 15:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
22 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.5 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-07-04219-01
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.8, ч.4, ст.36 ЗУ "про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-07-04219-01
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4, ч.4, ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-07-04219-01
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 листопада 2019 — 30 червня 2020
Сума оплати за договором: 3 456 720,00
UAH (в тому числі ПДВ 576 120,00 UAH)