Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мобільні телефони Код за ДК 021:2015 -32250000-0 (Мобільні телефони)
Очікувана вартість
37 500,00 UAH
UA-2019-09-24-000803-b 80c6306be87f43ccaba58198af59ed48
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Ірина Гуцул

+380976196636 igutsul@kasm.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва "Київавтошляхміст"
Код ЄДРПОУ: 03359018
Місцезнаходження: 01013, Україна , Київська обл., м. Київ, Набережно-Печерська дорога, 2
Контактна особа: Ірина Гуцул
+380976196636
igutsul@kasm.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 вересня 2019 11:29
Звернення за роз’ясненнями: до 26 вересня 2019 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 вересня 2019 12:30
Очікувана вартість: 37 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 375,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32250000-0: Мобільні телефони


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 штука
Мобільні телефони Код за ДК 021:2015 -32250000-0 (Мобільні телефони)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01013, Україна, Київ, Київ, Набережно-печерська дорога,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 жовтня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 32250000-0 — Мобільні телефони

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 25 вересня 2019 10:53
Дата відповіді: 25 вересня 2019 11:39
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Інформація щодо аналогів вказана та підкреслена у Додатку №3.
Інформація щодо ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ вказана червоним кольором у Додатку №1 та у Додаитку №3.
Що стосується не платників ПДВ інформація міститься у Документації п. 5.
Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. Тому учасники з які є платниками ПДВ та учасники, які не єплатниками ПДВ оцінюються однаково.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 вересня 2019 12:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ 34 002,00
UAH з ПДВ
34 002,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 вересня 2019 23:19
пропозиція.pdf
26 вересня 2019 23:19
техн. характеристики.pdf
26 вересня 2019 23:19
Аналог.дог. відгук.pdf
26 вересня 2019 23:19
Довідка без печатки.pdf
26 вересня 2019 23:19
Відомості ФОП Виничук.pdf
26 вересня 2019 23:19
Установчі док.(підпис).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ
#3447101710
Переможець 34 002,00
UAH з ПДВ
01 жовтня 2019 10:17

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 жовтня 2019 10:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ
#3447101710
34 002,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
10-17 ФОП Виничук.pdf укладений
08 жовтня 2019 16:48