Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
53 000,00 UAH
UA-2019-09-24-000601-a d13944bbe1be4a9b9f91908ddb8d1b5a
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Сапожнікова Юлія Сергіївна

380445174933 plankdc@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно - діагностичний центр Дніпровського району м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 26188952
Вебсайт: http://health.kiev.ua
Місцезнаходження: 02002, Україна , Київська обл., Київ, вул. Митрополита А . Шептицького ,5
Контактна особа: Сапожнікова Юлія Сергіївна
380445174933
plankdc@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 вересня 2019 12:02
Звернення за роз’ясненнями: до 27 вересня 2019 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 жовтня 2019 10:00
Очікувана вартість: 53 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 530,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Придбання канцелярських товарів (детальніше див. технічні вимоги)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2848 Одиниця
Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02002, Україна, Київська область, Київ, вул.Митрополита Андрея Шептицького 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 жовтня 2019  —  31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ТЗ
Дата подання: 24 вересня 2019 12:11
Дата відповіді: 24 вересня 2019 12:37
Чи буде додано до закупівлі технічні вимоги?
Відповідь: технічні вимоги додані
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 25 вересня 2019 10:46
Дата відповіді: 25 вересня 2019 16:20
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Ні, не допускаємо (у технічному завданні не вказано «або аналог»). Цінова пропозиція та сам товар мають відповідати характеристикам (якщо вони вказані в технічному завданні) та кількості що прописані в технічних вимогах. Тому логічно, що у випадку надання цінової пропозиції що не буде відповідати технічним вимогам Учасника буде дискваліфіковано. В сфері застосування Закону України “Про публічні закупівлі” (стаття 2, п.1) чітко прописана сума на яку процедуру Закупівель цей Закон поширюється.
2. Так, допускаємо. Бюджет закупівлі вказаний 53 000,00 UAH (з ПДВ). Тому буде розглядатися сума остаточної цінової пропозиції, як з ПДВ (якщо платник) так і без ПДВ (якщо ФОП).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 жовтня 2019 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРІМІ-ОФІС" 52 995,50
UAH з ПДВ
52 995,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 жовтня 2019 12:06
Лист ПРІМІ-ОФІС.pdf
01 жовтня 2019 12:06
ЛИСТ КОНТАКТИ.pdf
01 жовтня 2019 12:06
Лист-гарантія.pdf
01 жовтня 2019 12:06
Відгук-подяка.pdf
01 жовтня 2019 12:06
СТАТУТ.pdf
01 жовтня 2019 12:06
ЛИСТ ПРО ЯКІСТЬ ТОВАРУ.pdf
01 жовтня 2019 12:06
Довідка-ліцензія.pdf
01 жовтня 2019 12:06
ЛИСТ ПРО КОРУПЦІЮ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРІМІ-ОФІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРІМІ-ОФІС"
#42257173
Переможець 52 995,50
UAH з ПДВ
03 жовтня 2019 14:11

Документи

03 жовтня 2019 14:10
Протокол переможця.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 жовтня 2019 14:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРІМІ-ОФІС"
#42257173
52 995,50
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 жовтня 2019 14:10
Протокол переможця.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір 117 від 15.10.2019.pdf укладений
15 жовтня 2019 15:15