Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
53 000,00 UAH
UA-2019-09-24-000601-a ● d13944bbe1be4a9b9f91908ddb8d1b5a
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно - діагностичний центр Дніпровського району м. Києва" |
Код ЄДРПОУ: | 26188952 |
Вебсайт: | http://health.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 02002, Україна , Київська обл., Київ, вул. Митрополита А . Шептицького ,5 |
Контактна особа: |
Сапожнікова Юлія Сергіївна 380445174933 plankdc@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 вересня 2019 12:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 вересня 2019 14:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 жовтня 2019 10:00 |
Очікувана вартість: | 53 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 530,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Придбання канцелярських товарів (детальніше див. технічні вимоги)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2848 Одиниця
Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02002, Україна, Київська область, Київ, вул.Митрополита Андрея Шептицького 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
07 жовтня 2019
—
31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 вересня 2019 12:06 |
Технічні вимоги КАНЦТОВАРИ 2019.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ТЗ
Дата подання: 24 вересня 2019 12:11
Дата відповіді: 24 вересня 2019 12:37
Чи буде додано до закупівлі технічні вимоги?
Відповідь: технічні вимоги додані
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 25 вересня 2019 10:46
Дата відповіді: 25 вересня 2019 16:20
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Ні, не допускаємо (у технічному завданні не вказано «або аналог»). Цінова пропозиція та сам товар мають відповідати характеристикам (якщо вони вказані в технічному завданні) та кількості що прописані в технічних вимогах. Тому логічно, що у випадку надання цінової пропозиції що не буде відповідати технічним вимогам Учасника буде дискваліфіковано. В сфері застосування Закону України “Про публічні закупівлі” (стаття 2, п.1) чітко прописана сума на яку процедуру Закупівель цей Закон поширюється.
2. Так, допускаємо. Бюджет закупівлі вказаний 53 000,00 UAH (з ПДВ). Тому буде розглядатися сума остаточної цінової пропозиції, як з ПДВ (якщо платник) так і без ПДВ (якщо ФОП).
2. Так, допускаємо. Бюджет закупівлі вказаний 53 000,00 UAH (з ПДВ). Тому буде розглядатися сума остаточної цінової пропозиції, як з ПДВ (якщо платник) так і без ПДВ (якщо ФОП).
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРІМІ-ОФІС" #42257173 |
Переможець |
52 995,50
UAH з ПДВ
|
03 жовтня 2019 14:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір 117 від 15.10.2019.pdf | укладений |
15 жовтня 2019 15:15
|