Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Щит (станція) керування насосами 200 кВт призначений для автоматичного управління електродвигунами насосних агрегатів (ЕД НА) із забезпеченням регулювання обертів ЕД НА залежно від зміни сигналу зворотного зв'язку та можливістю роботи в системах диспетчеризації
Очікувана вартість
750 000,00 UAH
UA-2019-09-24-000360-c ff21bb8d2d4e4b4fb8abcc5bb1d6ee27
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чеботар Олег Романович

+380972571164 GRANDDD2011@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОДОКАНАЛ" МЕЛІТОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 03327090
Місцезнаходження: 72312, Україна , Запорізька обл., Мелітополь, ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, будинок 100
Контактна особа: Чеботар Олег Романович
+380972571164
GRANDDD2011@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 вересня 2019 12:17
Звернення за роз’ясненнями: до 29 вересня 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 жовтня 2019 14:00
Початок аукціону: 10 жовтня 2019 15:43
Очікувана вартість: 750 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31210000-1: Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Щит керування насосами 200 кВт призначений для автоматичного управління електродвигунами насосних агрегатів (ЕД НА) із забезпеченням регулювання обертів ЕД НА залежно від зміни сигналу зворотного зв'язку та можливістю роботи в системах диспетчеризації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 жовтня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 31210000-1 — Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару До 180 днів з моменту постачання товару Пiсляоплата 180 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 вересня 2019 07:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 вересня 2019 07:52
Протокол змін.pdf
27 вересня 2019 07:52
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ оновлена.docx
27 вересня 2019 07:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 вересня 2019 12:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 вересня 2019 07:52
Протокол змін.pdf
27 вересня 2019 07:52
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ оновлена.docx
24 вересня 2019 12:14
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення технічних характеристик та інше
Дата подання: 25 вересня 2019 14:21
Дата відповіді: 27 вересня 2019 07:49
1. Згідно п. 6 Розділу 3 ДТ 1. "Товар повинен відповідати ГОСТу або ДСТУ відповідно до Додатку 7", Згідно п.4. Додатку № 1 до ТД "Підтвердженням відповідності Товару визначеним стандартам з боку Постачальника є сертифікат відповідності, що виданий уповноваженим органом сертифікації. У сертифікаті відповідності повинен бути зазначений ГОСТ або ДСТУ в залежності від виду товару, що постачається та відповідно до Додатку 7". Уважно розглянувши Додаток 7 ми не знайшли в ньому посилання на ГОСТ або ДСТУ, якому повинен відповідати Товар. Просимо надати інформацію, згідно якого ГОСТу а ДСТУ повинен виготовлятись та відповідати Товар? 2. Згідно Специфікації до Проекту договору та вимог Додатку 7 "Постачання/відпуск товару здійснюється партіями за попереднім погодженням із Покупцем відповідно до заявки, не пізніше 5 (п’яти) днів з дня отримання відповідної заявки" . Зауважуємо, що Товар, який є предметом закупівлі, є технічно складним, та виготовляється згідно технічних вимог Замовника. Для розширення конкурентного середовища при проведенні закупівлі просимо Вас збільшити термін постачання до 60 днів дня отримання відповідної заявки. 3. Згідно п. 5.1. Проекту договору "Розрахунки по Договору проводяться в наступному порядку: відстрочка платежу до 180 календарних днів". Панове!!! Майте совість!!!!! В рахунках, які приходять населенню від КП "Водоканал" вказаний термін оплати - до 20 числа місяця. !!!!! Вважаємо, що дана вимога встановлена для зменшення кількості "бажаючих" брати участь в даному тендері та зменшенні конкуренції Для розширення конкурентного середовища при проведенні закупівлі просимо Вас зменшити відстрочку платежу до 15 календарних днів. 4. Згідно додатку 7 - "Труби повинні бути без пошкоджень та дефектів" Що це? Просимо виправити цю помилку. 5. Згідно п. 1 Розділу 3. "Переможцем у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір подається інформація та документи встановлені в Додатку 3 (для переможця) та Додатку 1, 4,6,7 до цієї тендерної документації." Який сенс подавати двічі інформацію згідно Додатків 1, 6,7 ????? Невже дана процедура закупівлі дозволяє пропонувати до тендеру одну продукцію а після аукціону - іншу???? Просимо Вас видалити вимогу подачі документів переможцем згідно Додатків 1, 6 та 7. Происмо Вас пояснити, яким чином повинні подаватись документи переможцем: в електронному вигляді на сайт чи в паперовому Замовнику????
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за інтерес до даної тендерної процедури та повідомляємо наступне:
По питанню №1.
До тендерної документації внесені зміни стосовно предмету закупівлі, з якими Ви можете ознайомитись у оновленої тендерної документації та у Протоколі змін.
По питанням №№2,3.
Ставлячи ці питання Ви вважаєте, що Замовник звужує коло конкурентного середовища при проведенні закупівлі, що призводить до дискримінації учасників.
Відповідно до ст. 3 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно ст. 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дискримінаційні умови - це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінація учасників. Тобто замовник встановлює такі вимоги до учасника торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими у порівнянні з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об'єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю.
Крім того, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель визначають, що дискримінаційними вимогами визнаються «специфічні» вимоги до предмета закупівлі, відповідати яким може лише один учасник/обмежене коло учасників, та відсутність яких у тендерній документації жодним чином не може вплинути на якість товарів/робіт/послуг (недостатня їх обґрунтованість або навіть недоцільність).
Таким чином, вимоги викладені у Специфікації до Проекту договору та у Додатку 7 стосовно постачання Товару, не пізніше 5 (п’яти) днів з дня отримання відповідної заявки та п. 5.1. Проекту договору стосовно розрахунків по Договору у вигляді відстрочки платежу до 180 календарних днів ніяким чином не звужує коло конкурентного середовища при проведенні закупівлі та не призводять до дискримінації учасників, а навпаки створюють однакові умови для усіх учасників. До такого ж висновку дійшов Київський апеляційний господарськи суд у справі № 910/13820/13 від 15.05.2014, вказав у постанові, що «законодавством не передбачені обмеження щодо встановлення замовниками строків поставки товарів при їх закупівлі. Тому умова щодо постачання товару протягом 3 (трьох) робочих днів з моменту одержання письмової заявки або заявки в іншій формі не є дискримінаційною та не обмежує коло учасників закупівлі».
Питання №№4,5.
До тендерної документації внесені зміни стосовно предмету закупівлі, з якими Ви можете ознайомитись у оновленої тендерної документації та у Протоколі змін.

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 27 вересня 2019 11:34
Коментар щодо відміни: 24 вересня 2019 року об’явлено тендер UA-2019-09-24-000360-c на придбання щиту керування насосами 200 кВт призначеної для автоматичного управління електродвигунами насосних агрегатів (ЕД НА) із забезпеченням регулювання обертів ЕД НА залежно від зміни сигналу зворотного зв'язку та можливістю роботи в системах диспетчеризації на суму 750000 гривен. У зв’язку зі скорочення видатків на здійснення закупівлі щиту керування насосами 200 кВт призначеної для автоматичного управління електродвигунами насосних агрегатів (ЕД НА) із забезпеченням регулювання обертів ЕД НА залежно від зміни сигналу зворотного зв'язку та можливістю роботи в системах диспетчеризації та керуючись нормами п.2 ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі»
Документи:
27 вересня 2019 11:34
Протокольне рішення 148_19.pdf