Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тимчасово замасковано, щоб русня не підглядала
Очікувана вартість
0,00 UAH
UA-2019-09-24-000308-c c2ee04ba1fa3467db944ed55c38948a9
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис не накладено

Контакти

00000000000000000000000000

0000000000000 0000000000000000

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: 00000000000000000000000
Код ЄДРПОУ: 00000000
Місцезнаходження: 00000, 0000000 , 00000000000000000 обл., 00000000, 0000000000000000
Контактна особа: 00000000000000000000000000
0000000000000
0000000000000000
Категорія: tender.organization_kind.0000000

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 вересня 2019 11:43
Звернення за роз’ясненнями: до 29 вересня 2019 11:47
Оскарження умов закупівлі: до 05 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 жовтня 2019 11:47
Початок аукціону: 10 жовтня 2019 11:51

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: tender.main_procurement_category.00000


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45300000-0: Будівельно-монтажні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
payment-events.0000000000000000 payment-types.00000000000 Робочі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 вересня 2019 08:42
00000000
24 вересня 2019 11:44
000000000
24 вересня 2019 11:44
000000000
24 вересня 2019 11:44
00000000000000000000000000000000000000000000000

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-26-000014 ● d33fe7c9edda4e5db9136ae4913b24d5
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26 вересня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 вересня 2019 14:43
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

26.09.2019 №86
Черкаси

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Тетяна ВЕЛЬКО

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 26.09.2019 №86

Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

1. UA-2019-09-24-000308-c, 24.09.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-09-26 15:01:48

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі реконструкції навісів № 31 та № 32 технічної території відповідно до існуючого проекту (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-09-24-000308-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питань:
1) чому оголошення про проведення відкритих торів не містить інформацію про розмір забезпечення тендерних пропозицій, якщо у пункті 2 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що замовник вимагає надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639) у розмірі 66 008,43 грн;
2) чому оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про джерело фінансування закупівлі;
3) що є предметом цієї закупівлі у розумінні статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі»: роботи чи послуги;
4) якщо предметом закупівлі є роботи, чому розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі перевищує 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі;
5) якщо предметом закупівлі є послуги, чому оголошення про проведення процедури закупівлі додатково не оприлюднене англійською мовою, тоді як очікувана вартість закупівлі згідно з офіційним курсом Національного банку України, встановленим на день надання для оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі, перевищує суму, еквівалентну 133 тисячам євро для послуг (станом на 24.09.2019 курс становив 2672,3424 гривень за 100 євро).
6) якщо предметом закупівлі є послуги, чому предмет закупівлі визначений за показником третьої цифри основного словника, тоді як предмет закупівлі визначається відповідно до пункту 18 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17 березня 2016 року № 454, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 448/28578, за показником четвертої цифри національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 р. № 17494?
Відповідно до пункту 7 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18.03.2016 № 477 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 447/28577, замовник/учасник може вносити зміни до інформації, яка вже оприлюднена на веб-порталі, у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі». При цьому Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено внесення змін до оголошення про проведення процедури закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. До пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-09-27 14:32:01

Пояснення

Відповідно до вимоги Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 26.09.2019 надаємо пояснення з поставлених питань:
1) чому оголошення про проведення відкритих торів не містить
інформацію про розмір забезпечення тендерних пропозицій, якщо у пункті 2 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що замовник вимагає надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639) у розмірі 66 008,43 грн.;
Оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію
про розмір забезпечення тендерних пропозицій у зв’язку із тим, що такий розмір був визначений в тендерній документації і тендерний комітет помилково вважав, що дублювання цієї інформації безпосередньо в оголошенні не є обов’язковим.
2) чому оголошення про проведення відкритих торгів не містить
інформацію про джерело фінансування закупівлі;
Оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію
про джерело фінансування закупівлі у зв’язку із тим, що Форма оголошення про проведення відкритих торгів, затверджена Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 22.03.2016 № 490, в редакції, що діяла до внесення змін Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21.03.2019 № 463 не містила такої вимоги, а нормативний документ не був вчасно оновлений в документації тендерного комітету військової частини А3177.
3) що є предметом цієї закупівлі у розумінні статті 1 Закону України
«Про публічні закупівлі»: роботи чи послуги;
Предметом закупівлі є роботи, послуги були вибрані із випадаючого списку при поданні оголошення помилково.
4) якщо предметом закупівлі є роботи, чому розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі перевищує 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі;
В даному випадку помилково був визначений в розмірі 1 % від очікуваної вартості закупівлі замість 0,5%.
5) якщо предметом закупівлі є послуги, чому оголошення про
проведення процедури закупівлі додатково не оприлюднене англійською мовою, тоді як очікувана вартість закупівлі згідно з офіційним курсом Національного банку України, встановленим на день надання для оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі, перевищує суму, еквівалентну 133 тисячам євро для послуг (станом на 24.09.2019 курс становив 2672,3424 гривень за 100 євро).
Предметом закупівлі є роботи.
6) якщо предметом закупівлі є послуги, чому предмет закупівлі
визначений за показником третьої цифри основного словника, тоді як предмет закупівлі визначається відповідно до пункту 18 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17 березня 2016 року № 454, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 448/28578, за показником четвертої цифри національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 р. № 17494? Відповідно до пункту 7 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18.03.2016 № 477 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 447/28577, замовник/учасник може вносити зміни до інформації, яка вже оприлюднена на веб-порталі, у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі». При цьому Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено внесення змін до оголошення про проведення процедури закупівлі.
Предметом закупівлі є роботи.

Зазначені недоліки враховані тендерним комітетом військової частини, та до оголошення про проведення відкритих торгів будуть внесені відповідні зміни.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-09-26 15:06:32

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі реконструкції навісів № 31 та № 32 технічної території відповідно до існуючого проекту (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-09-24-000308-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питань:
1) чому тендерна документація не містить проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов;
2) чому технічні характеристики предмета закупівлі не передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля;
3) чому у пункті 5 розділу ІІІ тендерної документації міститься вимога щодо надання учасниками торгів у строк, що не перевищує двох робочих днів з дати проведення аукціону, на адресу або електронну адресу Замовника chav2017@ukr.net з електронної адреси Учасника (зазначеної в опублікованій Учасником формі “ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА”) в паперовому та/або електронному вигляді документів (заповнена відповідно до підпункту 1.7 Розділу ІІІ цієї тендерної документації форма “ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ” із зазначенням ціни тендерної пропозиції за результатами аукціону (ураховуючи зменшення); розрахунок ціни тендерної пропозиції за результатами аукціону (з урахуванням зменшення) за формою договірної ціни, визначеної згідно національному стандарту “Правила визначення вартості будівництва” з підтверджуючими розрахунками за статтями витрат договірної ціни у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Додаток С (відповідно до переліку робіт зазначеному у додатку № 3 цієї тендерної документації та доповнення до нього у виді локальних кошторисів) в форматі “PDF” або “JPEG” та у вигляді інформаційної моделі складеної у програмному комплексі АВК-5), якщо Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено надання учасниками документів на електронну адресу замовника після електронного аукціону. Згідно з частиною першою статті 25 тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали;
4) чому у пункті 5 розділу ІІІ тендерної документації міститься вимога щодо надання переможцем торгів завіреної учасником електронної форми банківської гарантії, копії ліцензії, виданої банку, та копії документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію, якщо вичерпний перелік документів, які надаються переможцем, визначено частиною третьою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно умов тендерної документації документи щодо забезпечення тендерної пропозиції надаються в складі тендерної пропозиції;
5) чому згідно з пп. 5.11 (у разі неналежного виконання учасником аналогічних договорів) та згідно з пп. 5.14 (у разі ненадання учасниками у строк, що не перевищує двох днів з дати розкриття тендерних пропозицій документів зазначених у підпункті 5.4. пункту 5 цього розділу) пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, тендерна пропозиція буде відхилена, якщо вичерпний перелік підстав для відхилення тендерної пропозиції визначений у статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. До пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-09-27 14:33:02

Пояснення 2

Відповідно до вимоги Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 26.09.2019 надаємо пояснення з поставлених питань:
1) чому тендерна документація не містить проект договору про
закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов;
Проект договору про закупівлю завантажувався на торговий майданчик
окремим файлом, але очевидно через нестабільну роботу майданчика або через низьку швидкість передачі даних в мережу Інтернет під час завантаження сталась помилка та проект не був завантажений разом із іншими документами, що не було помічено під час оприлюднення оголошення.
2) чому технічні характеристики предмета закупівлі не передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля;
Відповідно до п. 5 Методичних рекомендацій щодо визначення необхідності та застосування заходів із захисту довкілля до предмета закупівлі (при здійсненні закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади), розроблених відповідно до положень статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник особисто визначає необхідність застосування таких заходів. В даному випадку прямі впливи на довкілля предмета закупівлі відсутні, у зв’язку із цим тендерний комітет не зазначав про необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
3) чому у пункті 5 розділу ІІІ тендерної документації міститься
вимога щодо надання учасниками торгів у строк, що не перевищує двох робочих днів з дати проведення аукціону, на адресу або електронну адресу Замовника chav2017@ukr.net з електронної адреси Учасника (зазначеної в опублікованій Учасником формі “ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА”) в паперовому та/або електронному вигляді документів (заповнена відповідно до підпункту 1.7 Розділу ІІІ цієї тендерної документації форма “ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ” із зазначенням ціни тендерної пропозиції за результатами аукціону (ураховуючи зменшення); розрахунок ціни тендерної пропозиції за результатами аукціону (з урахуванням зменшення) за формою договірної ціни, визначеної згідно національному стандарту “Правила визначення вартості будівництва” з підтверджуючими розрахунками за статтями витрат договірної ціни у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Додаток С (відповідно до переліку робіт зазначеному у додатку № 3 цієї тендерної документації та доповнення до нього у виді локальних кошторисів) в форматі “PDF” або “JPEG” та у вигляді інформаційної моделі складеної у програмному комплексі АВК-5), якщо Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено надання учасниками документів на електронну адресу замовника після електронного аукціону. Згідно з частиною першою статті 25 тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали;
Дана вимога стосувалась визначеного відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» переможця відкритих торгів, а саме необхідності надання таких документів для прискорення підготовки договору між сторонами у зв’язку із обмеженим терміном на заключення такого договору та фактичного виконання великого обсягу робіт за ним.
4) чому у пункті 5 розділу ІІІ тендерної документації міститься
вимога щодо надання переможцем торгів завіреної учасником електронної форми банківської гарантії, копії ліцензії, виданої банку, та копії документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію, якщо вичерпний перелік документів, які надаються переможцем, визначено частиною третьою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно умов тендерної документації документи щодо забезпечення тендерної пропозиції надаються в складі тендерної пропозиції;
ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає необхідність подання переможцем документів які виключають підстави для відхилення тендерної пропозиції, але при цьому вона не містить заборони на отримання замовником документів від фактичного переможця окремо від тендерної пропозиції для їх обробки під час підготовки договору для підписання сторонами.
5) чому згідно з пп. 5.11 (у разі неналежного виконання учасником аналогічних договорів) та згідно з пп. 5.14 (у разі ненадання учасниками у строк, що не перевищує двох днів з дати розкриття тендерних пропозицій документів зазначених у підпункті 5.4. пункту 5 цього розділу) пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, тендерна пропозиція буде відхилена, якщо вичерпний перелік підстав для відхилення тендерної пропозиції визначений у статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі»?
Відповідно до ч.2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник установлює кваліфікаційний критерій, а саме наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, невідповідність даному критерію може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції під час кваліфікації переможця. Неналежне виконання аналогічних договорів свідчить про відсутність ресурсів та досвіду повного і своєчасного виконання обсягу всіх робіт.


Зазначені недоліки враховані тендерним комітетом військової частини, та до оголошення про проведення відкритих торгів будуть внесені відповідні зміни.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Торги відмінені.

2019-10-07 09:46:38


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 жовтня 2019
Кінцевий строк оскарження: 22 жовтня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  4. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (На порушення вимог частини першої статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі перевищує 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення торгів на закупівлю робіт)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (На порушення вимог частини першої статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі перевищує 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення торгів на закупівлю робіт) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Торги відмінені

2019-10-07 10:37:20

Інформація про відміну