Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021-2015,45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Капітальний ремонт площі "Друкарня" по бульвару Шевченка в місті Нововолинську Волинської області)
Очікувана вартість
659 038,20 UAH
UA-2019-09-24-000223-c 0268f5efbed24ae9901e27a1b3e670c1
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пушкарук Таміла Михайлівна

+380679862961 VUKG@mail.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 24 вересня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виробниче управління комунального господарства Нововолинської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03339331
Місцезнаходження: 45400, Україна , Волинська обл., місто Нововолинськ, вулиця Лісна 8
Контактна особа: Пушкарук Таміла Михайлівна
+380679862961
VUKG@mail.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
544 м.кв
Капітальний ремонт площі "Друкарня" по бульвару Шевченка в місті Нововолинську Волинської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45400, Україна, Волинська область, місто Нововолинськ, площа "Друкарня" по бульвару Шевченка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 вересня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки за надані послуги (виконані роботи) з Підрядником здійснюється на підставі "Актів приймання виконаних підрядних робіт" (форма N КБ-2в) за рахунок джерел фінансування Замовника протягом 5-ти робочих днів з моменту підписання Акту. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

24 вересня 2019 11:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТзОВ "Луцька ДПМК"
#03579590
Переможець 659 038,20
UAH з ПДВ
24 вересня 2019 11:40

Документи

24 вересня 2019 11:39
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 13:21
Електронний підпис укладений
09 грудня 2019 10:06
Додаткова угода _ 2 від 09.12.2019р.pdf зміни до договору
09 грудня 2019 10:05
Електронний підпис укладений
14 листопада 2019 14:11
Додаткова Угода до Договору _ 272 від 24.09.2019р.pdf зміни до договору
14 листопада 2019 14:08
Електронний підпис укладений
24 вересня 2019 12:10
Договір № 272 від 24.09.2019р. укладений
24 вересня 2019 12:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
14 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виконання робіт, згідно додатково виділених коштів
Номер договору про закупівлю: 272
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коригування ціни згідно кошторису
Номер договору про закупівлю: 272
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 398 558,60
UAH (в тому числі ПДВ 233 093,10 UAH)