Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрична енергія
Очікувана вартість
2 249 348,40 UAH
UA-2019-09-24-000164-b 21c50e9212f94046a869c50d45be8ff0
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис не накладено

Контакти

Андрій Савчин

+380991300649 kpsvk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТРИЙВОДОКАНАЛ"
Код ЄДРПОУ: 05432968
Місцезнаходження: 82400, Україна , Львівська обл., м. Стрий, вул. Нижанківського, буд. 49
Контактна особа: Андрій Савчин
+380991300649
kpsvk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 вересня 2019 09:03
Звернення за роз’ясненнями: до 13 жовтня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 жовтня 2019 09:00
Початок аукціону: 24 жовтня 2019 11:10
Очікувана вартість: 2 249 348,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 22 493,48 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Джерело фінансування закупівлі - державні кошти.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
900000 кіловат-година
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82400, Україна, Львівська область, -, Стрийський р-н
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендерна документація
Дата подання: 27 вересня 2019 13:37
Дата відповіді: 16 жовтня 2019 08:25
Будь-ласка ,загрузить тендерну документацію.
Відповідь: Тендерна документація опублікована.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-08-000043 ● 306577a987764ebca1b6f2b74c8eb114
  • Статус: вирішено ● Дата: 26 березня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 листопада 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 листопада 2019 16:54
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

08.11.2019 № 194

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.


Начальник Роман КРОЛЯК


Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 08.11.2019 № 194
Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-09-24-000164-b 24.09.2019. Дані автоматичних індикаторів ризиків. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Повідомляємо, що у зв'язку із тим що на веб-порталі уповноваженого органу відсутні поля, щодо вказання джерела фінансування закупівлі, замовником під час публікації річного плану та оголошення, на виконання вимог наказу у полі "примітка", зазначено, що джерелом фінансування закупівлі є державні кошти. Таким чином, під час публікації документів замовником не порушено вимог наказу, щодо форм документів у сфері публічних закупівель, та вимог закону "про публічні закупівлі" Щодо ненакладення КЕП/ЕЦП, повідомляємо, що у законі «Про публічні закупівлі» не передбачено накладення такого підпісу, а також не передбачено чий саме підпис слід накладати на зазначені документи. Щодо наявності в тендерній документації інформації про надання уточненої ціни пропозиції після аукціону, повідомляємо, що зазначена норма не містить порушення чинного законодавства, так як Замовник має право знати на яких умовах учасник збирається йому постачати товар, а отже, визначення уточненої ціни є правильним. Більше того, якщо би зазначена норма порушувала права учасників, вони би могли звернутись до Замовника за усуненням порушень, однак ніхто не звертався із такими вимогами під час періоду уточнення. Щодо перевірки відсутності в учасника підстав, передбачених ст. 17 Закону, повідомляємо, що перелік таких підстав, передбачений у повному обсязі у додатку №1 до тендерної документації. Щодо надання документів учасника, повідомляємо, що учасником подано копію статуту та додаткових документів до нього, що повністю відповідає вимогам тендерної документації та вимогам замовника.

2019-11-21 11:58:39


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 03 грудня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  4. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Замовником відмінено торги у зв’язку із неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель,

2020-03-26 17:27:40

Ризики, що спрацювали

RISK1-3_1

RISK1-12

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 жовтня 2019 11:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЛЬВІВЕНЕРГОЗБУТ" 2 124 036,00
UAH з ПДВ
2 124 036,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Енерготрансзахід 2 249 000,00
UAH з ПДВ
2 249 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 листопада 2019 14:18
Електронний підпис
01 листопада 2019 11:56
Оновлена тендерна прозиція.pdf
01 листопада 2019 11:56
Довідка.pdf
01 листопада 2019 11:56
Довідка МВС.pdf
15 жовтня 2019 09:53
Електронний підпис
15 жовтня 2019 09:25
Довідка кол центр.pdf
15 жовтня 2019 09:19
Тендерна пропозиція.pdf
15 жовтня 2019 09:19
технічна специфікація.pdf
15 жовтня 2019 09:19
ст.17.pdf
15 жовтня 2019 09:19
Проект договору.pdf
15 жовтня 2019 09:19
Наказ Фляк_2019 копія.pdf
15 жовтня 2019 09:19
Копія статуту з описом.pdf
15 жовтня 2019 09:19
Довідка.pdf
15 жовтня 2019 09:19
Довідка щодо санкцій.pdf
15 жовтня 2019 09:19
Гарантійний лист.pdf
15 жовтня 2019 09:19
Витяг ПДВ копія.pdf
15 жовтня 2019 09:19
Витяг ЄДР копія.pdf

Публічні документи

16 жовтня 2019 15:07
Електронний підпис
15 жовтня 2019 10:33
Електронний підпис
15 жовтня 2019 10:28
Ліцензія.pdf
15 жовтня 2019 10:28
ІДСтатут.pdf
15 жовтня 2019 10:28
ІД ПДВ витяг ЕТЗ.pdf
15 жовтня 2019 10:28
Виписка з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛЬВІВЕНЕРГОЗБУТ"

ПП Енерготрансзахід

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЛЬВІВЕНЕРГОЗБУТ"
#42092130
Переможець 2 124 036,00
UAH з ПДВ
31 жовтня 2019 15:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 жовтня 2019 15:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЛЬВІВЕНЕРГОЗБУТ"
#42092130
2 124 036,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 26 листопада 2019 08:19
Коментар щодо відміни: У зв’язку із неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Документи:
26 листопада 2019 08:19
Електронний підпис
26 листопада 2019 08:16
протокол відміни торгів.jpg