Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015:33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Аптечки медичні)
Очікувана вартість
23 300,00 UAH
UA-2019-09-23-002269-b 77eae25dd5bd46b2a70358809a59693c
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Олена Данькова

+380444186149 dankova0608@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Оболонського району м.Києва
Код ЄДРПОУ: 05416745
Місцезнаходження: 04073, Україна , Київська обл., Київ, Московський проспект, буд.26-А
Контактна особа: Олена Данькова
+380444186149
dankova0608@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 вересня 2019 16:51
Звернення за роз’ясненнями: до 26 вересня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 жовтня 2019 17:00
Очікувана вартість: 23 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 116,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Джерело фінансування:співфінансування (кошти місцевого бюджету, власні кошти підприємства)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
41 штука
ДК 021:2015:33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Аптечки медичні)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04073, Україна, Київ, Оболонський район, просп.Степана Бандери (Московський), 26-А; на умовах DDP - склад Покупця (згідно Інкотермс 2010)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування: співфінансування ( кошти місцевого бюджету, власні кошти) Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

невідповідність ДСТУ
Дата подання: 25 вересня 2019 15:41
Дата відповіді: 26 вересня 2019 11:46
Ознайомившись з ТЗ, були виявленні розбіжності у переліку вкладень до аптечки АМА-1 та АМА-2 з ДСТУ 3961-2000 зміна №2 від 01.09.2013. Згідно ДСТУ ножиці повинні бути парамедичні 19 см. Також в переліку згідно ДСТУ 3961-2000 зміна №2 від 01.09.2013 не має серветок з борною кислотою та глюконатом кальцію, серветок з розчином лідокаїну. Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зміни внесені до тендерної документації
невідповідність ДСТУ
Дата подання: 25 вересня 2019 15:42
Дата відповіді: 26 вересня 2019 11:46
Ознайомившись з ТЗ, були виявленні розбіжності у переліку вкладень до аптечки АМА-1 та АМА-2 з ДСТУ 3961-2000 зміна №2 від 01.09.2013. Згідно ДСТУ ножиці повинні бути парамедичні 19 см. Також в переліку згідно ДСТУ 3961-2000 зміна №2 від 01.09.2013 не має серветок з борною кислотою та глюконатом кальцію, серветок з розчином лідокаїну. Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зміни внесені до тендерної документації
перечень вложений
Дата подання: 25 вересня 2019 15:53
Дата відповіді: 26 вересня 2019 11:47
Добрый день! Можно ли заменить салфетки с борной кислотой и глюконатом кальция, салфетки с раствором амиака на соответствующие растворы? Все таки салфетки одноразового использования, а растворы можно применять многоразово.
Відповідь: Вміст аптечок відповідно ДСТУ і ТУ
ТД
Дата подання: 26 вересня 2019 14:28
Дата відповіді: 26 вересня 2019 16:20
Добрий день! Тендерна документація UA-2019-09-23-002269-b передбачає вимогу, згідно якої Аптечка медична первинної допомоги Офісна, стандарт та Аптечка медична для виробництва повинні комплектуватися згідно ТУ У 21.2-38929750-003:2014. Дана вимога є дискримінаційною, оскільки зазначені ТУ розроблені та належать ТОВ "ФАРММЕДАЛЬЯНС", інші підприємства не мають можливості здійснювати виробництво аптечок за даними ТУ. Згідно ч.3 ст.5 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.Згідно ч.4 ст.22 Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зміни внесені до тендерної документації
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 жовтня 2019 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ФАРММЕДАЛЬЯНС" 13 936,75
UAH з ПДВ
13 936,75
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФАРММЕДАЛЬЯНС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ФАРММЕДАЛЬЯНС"
#38929750
Переможець 13 936,75
UAH з ПДВ
07 жовтня 2019 09:50

Документи

07 жовтня 2019 09:35
Рішеняя 67 від 07.10.2019.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 жовтня 2019 09:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ФАРММЕДАЛЬЯНС"
#38929750
13 936,75
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 жовтня 2019 09:35
Рішеняя 67 від 07.10.2019.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Scan.pdf укладений
22 жовтня 2019 14:51