Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (ремонт газового котла ЦПП)
Очікувана вартість
52 000,00 UAH
UA-2019-09-23-001046-b c16430c3e3894011a5a329dd23ba7976
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Романчук

+380672265445 romanchuk-ta@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Укрпошта" в особі житомирської дирекції
Код ЄДРПОУ: 22046132
Вебсайт: http://zt.ukrposhta.com/
Місцезнаходження: 10001, Україна , Житомирська обл., Житомир, вул. Вітрука, 1
Контактна особа: Тетяна Романчук
+380672265445
romanchuk-ta@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Житомирська дирекція АТ «Укрпошта» двічі проводила закупівлю Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (ремонт газового котла ЦПП) код ДК 021: 2015 - 50530000-9.
В першому випадку оголошення було розміщено на сайті zakupki.prom.ua. Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-07-11-000154-b. Торги не відбулися, тому що на участь у торгах було подано менше двох конкурсних пропозицій. Пропозицію не надав жодний учасник.
У другому випадку оголошення було розміщено на сайті zakupki.prom.ua. Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-07-30-000828-b. Торги не відбулися з тих самих підстав. Пропозицію не надав жодний учасник.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 вересня 2019 13:07
Оскарження наміру укласти договір: 04 жовтня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (ремонт газового котла ЦПП)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Замовник протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання Договору надає Виконавцю аванс для придбання матеріалів, виробів і конструкцій у розмірі 40 % від вартості Договору. Зарахування попередньої оплати виконується протягом місяця з дня отримання попередньої оплати в розмірі використаних матеріалів, закуплених за рахунок попередньої оплати згідно актів. Оплата робіт здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів за фактично виконані роботи на підставі оформлених, затверджених та підписаних Сторонами актів приймання-передачі виконаних робіт. Джерело фінансування закупівлі. Власні кошти товариства Аванс 10 Банківські 40
Надання послуг Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Замовник протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання Договору надає Виконавцю аванс для придбання матеріалів, виробів і конструкцій у розмірі 40 % від вартості Договору. Зарахування попередньої оплати виконується протягом місяця з дня отримання попередньої оплати в розмірі використаних матеріалів, закуплених за рахунок попередньої оплати згідно актів. Оплата робіт здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів за фактично виконані роботи на підставі оформлених, затверджених та підписаних Сторонами актів приймання-передачі виконаних робіт. Джерело фінансування закупівлі. Власні кошти товариства Пiсляоплата 5 Банківські 60

Тендерна документація

23 вересня 2019 13:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2019 13:03
повідомлення про переговорну процедуру.docx

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОМІ-ЛТ"
#40770275
Переможець 52 000,00
UAH з ПДВ
23 вересня 2019 13:07

Документи

23 вересня 2019 13:07
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 вересня 2019 13:07

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОМІ-ЛТ"
#40770275
52 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 вересня 2019 13:07
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 16:21
Електронний підпис укладений
08 жовтня 2019 15:17
договір.pdf укладений
08 жовтня 2019 14:33

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 51 960,00
UAH (в тому числі ПДВ 8 660,00 UAH)