«Реконструкція стадіону КЗ «Середня загальноосвітня школа № 18» Кам’янської міської ради вул. Звенигородська, 31, м. Кам’янське Дніпропетровської області (за ДК 021:2015 – код 45454000-4 – Реконструкція)
Очікувана вартість
24 613 586,00 UAH
UA-2019-09-23-000635-c 03344a19dfef481fabb7a7983746911a
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Депатамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34827358
Місцезнаходження замовника: 51931, Україна , Дніпропетровська обл., Камянське, вул.. Москворецька, 14
Контактна особа замовника: Кірсік Анна Вадимівна
+380569237222
zakupki_34827358@i.ua
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 вересня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 29 вересня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 жовтня 2019 10:00
Початок аукціону: 10 жовтня 2019 13:01
Очікувана вартість: 24 613 586,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 246 135,86 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


1 шт. (робота). Обсяг закупівлі робіт передбачено додатком 3 даної тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
«Реконструкція стадіону КЗ «Середня загальноосвітня школа № 18» Кам’янської міської ради вул. Звенигородська, 31, м. Кам’янське Дніпропетровської області (за ДК 021:2015 – код 45454000-4 – Реконструкція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51900, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам'янське, вул. Звенигородська, 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник при наявності відповідних бюджетних коштів, керуючись Постановою Кабміну України від 23 квітня 2014 р. № 117, може здійснити попередню оплату (протягом 10-ти календарних днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок) на придбання матеріалів, конструкцій, виробів, для виконання робіт, у розмірі, який не перевищує 30% від суми визначеної у п.3.3.1. даного договор. Підрядник зобов'язується використати отриману передплату протягом трьох місяців з дня її отримання або повернути невикористану передплату протягом трьох календарних днів з дня такого прострочення.Джерело фінансування - кошти міського та державного бюджетів. Аванс 10 Календарні 30
Виконання робіт У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи оплята здійснюється (протягом 10-ти календарних днів) з дати отримання Замовником бюджетних коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Джерело фінансування - кошти міського та державного бюджетів. Пiсляоплата 10 Календарні 70

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

23 вересня 2019 16:59
Електронний цифровий підпис
23 вересня 2019 15:47
Додаток 1.doc
23 вересня 2019 15:47
Додаток 2.doc
23 вересня 2019 15:47
Додаток 3.doc
23 вересня 2019 15:47
Додаток 4.doc
23 вересня 2019 15:47
Додаток 5.doc
23 вересня 2019 15:47
ТД реконструкція футбольного поля 18 СШ_гарантия 50 тис._ 24.613.586.00.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 жовтня 2019 13:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРО-ІНВЕСТГРУП" 21 754 416,42
UAH з ПДВ
21 754 416,42
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦ-ПРОЕКТІНВЕСТ" 24 613 586,00
UAH з ПДВ
24 613 586,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 жовтня 2019 17:58
sign.p7s
23 жовтня 2019 17:57
Dovidka_19283597980170081866.pdf.p7s
23 жовтня 2019 17:57
Dovidka_19283597980170081866 (1).pdf
23 жовтня 2019 17:57
інші.PDF
23 жовтня 2019 17:57
договор.PDF
09 жовтня 2019 09:27
sign.p7s
09 жовтня 2019 09:26
інші документи.pdf
09 жовтня 2019 09:26
договір.PDF
09 жовтня 2019 09:26
банківська гарантія.PDF
09 жовтня 2019 09:26
аналог.договір част.2.PDF
09 жовтня 2019 09:26
аналог.договір част.1.PDF

Публічні документи

09 жовтня 2019 09:08
sign.p7s
09 жовтня 2019 09:06
Якость.PDF
09 жовтня 2019 09:06
Документи.pdf
09 жовтня 2019 09:06
Договор.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРО-ІНВЕСТГРУП"
#38187083
Переможець 21 754 416,42
UAH з ПДВ
18 жовтня 2019 16:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 жовтня 2019 16:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРО-ІНВЕСТГРУП"
#38187083
21 754 416,42
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
07 листопада 2019 17:08
_970-19 ТИТУЛ.PDF укладений
07 листопада 2019 17:05
_970-19 від 06.11.19(1).PDF укладений
07 листопада 2019 17:05
_970-19 від 06.11.19.PDF укладений
07 листопада 2019 17:05
sign.p7s зміни до договору
20 грудня 2019 14:48
SCAN0051.PDF зміни до договору
20 грудня 2019 14:40
sign.p7s зміни до договору
15 листопада 2019 15:49
SCAN0001.PDF зміни до договору
15 листопада 2019 15:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
15 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): з метою виправлення механічної помилки допущеної по тексту договору та інше, уклали цю додаткову угоду про таке: 1. Пункт 4.5 Розділу ІV «Порядок здійснення оплати» викласти в наступній редакції: «4.5. Замовник при наявності відповідних бюджетних коштів, керуючись Постановою Кабміну України від 23 квітня 2014 р. № 117, може здійснити попередню оплату (протягом 10-ти календарних днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок) на придбання матеріалів, конструкцій, виробів, для виконання робіт, у розмірі, який не перевищує 30% від суми визначеної у п.3.3.1. даного договору на 2020 рік. Підрядник зобов'язується використати отриману передплату протягом трьох місяців з дня її отримання або повернути невикористану передплату протягом трьох календарних днів з дня такого прострочення» 2. У пунктах 6.1.4., 6.1.5., 6.3.4. розділу VI. «Права та обов'язки сторін» Договору № 970-19 від «06» листопада 2019 року вираз «капітального ремонту» читати як «реконструкції». Обсяг закупівлі після внесення змін складає 1 шт. робота
Номер договору про закупівлю: 970-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): з ураховуючи п.11.1. Розділу XI «Інші умови» Договору та інше, уклали цю додаткову угоду про таке: 1. Пункт 3.3. та 3.3.1 Розділу ІІІ «Ціна договору» викласти в наступній редакції: «3.3. Загальна сума Договору відповідно до електронного аукціону становить – 21 754 416 грн. 42 коп. (Двадцять один мільйон сімсот п’ятдесят чотири тисячі чотириста шістнадцять гривень 42 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 3 625 736,07 грн.), з них: Сума на 2019 рік становить – 00 грн. 00 коп. (нуль гривень 00 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 00 грн.) Сума на 2020 рік становить – 21 754 416 грн. 42 коп. (Двадцять один мільйон сімсот п’ятдесят чотири тисячі чотириста шістнадцять гривень 42 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 3 625 736,07 грн.) 3.3.1. Грошове зобов’язання в межах встановлених кошторисом на 2019 рік становить – 00 грн. 00 коп. (нуль гривень 00 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 00 грн.)» 2. Пункт 1 та 2 Додатку 1 «Протокол узгодження ціни» до договору № 970-19 від «06» листопада 2019 року викласти в наступній редакції: «1. Загальна сума Договору відповідно до електронного аукціону становить – 21 754 416 грн. 42 коп. (Двадцять один мільйон сімсот п’ятдесят чотири тисячі чотириста шістнадцять гривень 42 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 3 625 736,07 грн.), з них: Сума на 2019 рік становить – 00 грн. 00 коп. (нуль гривень 00 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 00 грн.) Сума на 2020 рік становить – 21 754 416 грн. 42 коп. (Двадцять один мільйон сімсот п’ятдесят чотири тисячі чотириста шістнадцять гривень 42 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 3 625 736,07 грн.) 2. Грошове зобов’язання в межах встановлених кошторисом на 2019 рік становить – 00 грн. 00 коп. (нуль гривень 00 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 00 грн.)» 3. Викласти Додаток 3 «Календарний графік виконання робіт», Додаток 4 «План фінансування робіт» до договору № 970-19 від «06» листопада 2019 року в новій редакції, що додається. 4. Викласти п. 5.1. Розділу V. «Строки виконання робіт» в наступній редакції: «5.1. Строк початку робіт: з 02.01.2020 року.» Обсяг закупівлі після внесення змін до договору складає 1 шт. (робота)
Номер договору про закупівлю: 970-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку