Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт частини приміщень Рогізнянського навчально-виховного комплексу "ЗОШ I-II ступенів-дитячий садок" Сквирського району, Київської області
Очікувана вартість
1 870 680,40 UAH
UA-2019-09-23-000633-b 1cb94cebe97e4c07b71edab172971452
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Василівна

+380442067433 drrgkh_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 21467647
Вебсайт: http://www.drrzkg-koda.gov.ua
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40
Контактна особа: Юлія Василівна
+380442067433
drrgkh_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 вересня 2019 11:28
Звернення за роз’ясненнями: до 30 вересня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 жовтня 2019 10:00
Початок аукціону: 11 жовтня 2019 11:12
Очікувана вартість: 1 870 680,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 870,68 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 9000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт частини приміщень Рогізнянського навчально-виховного комплексу "ЗОШ I-II ступенів-дитячий садок" Сквирського району, Київської області (Джерело фінансування закупівлі: кошти обласного бюджету, кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Київська область, Сквирського району, Рогізнянський НВК"ЗОШ I-II ступенів-дитячий садок"
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт. Замовник відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. №1764, може перераховувати Підряднику аванс в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт, який спрямовується на небюджетні рахунки, відкриті на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виключно з таких рахунків на цілі, визначені Договором. Аванс 20 Робочі 30
Iнша подія Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт. Замовник відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. №1764, може перераховувати Підряднику аванс в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт, який спрямовується на небюджетні рахунки, відкриті на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виключно з таких рахунків на цілі, визначені Договором. Пiсляоплата 20 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 вересня 2019 11:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2019 11:28
ТД.PDF
23 вересня 2019 11:28
Додатки до ТД.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 жовтня 2019 11:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП ГОРИНЬ 1 518 325,60
UAH з ПДВ
1 518 325,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СтарБудКонтракт 1 850 000,00
UAH з ПДВ
1 848 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 жовтня 2019 09:09
Електронний підпис
10 жовтня 2019 09:08
5.Інші документи.rar
09 жовтня 2019 17:11
Електронний підпис
09 жовтня 2019 17:09
5.Інші документи.rar
09 жовтня 2019 17:09
3.Технічні вимоги.rar
09 жовтня 2019 17:09
1.Тендерна пропозиція.rar

Публічні документи

18 жовтня 2019 11:06
Електронний підпис
09 жовтня 2019 11:19
Електронний підпис
09 жовтня 2019 11:18
5_Інші документи.rar
09 жовтня 2019 11:18
4_Банківська гарантія.rar
09 жовтня 2019 11:18
3_Технічна частина.rar
09 жовтня 2019 11:18
1_Тендерна пропозиція.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП ГОРИНЬ

ТОВ СтарБудКонтракт

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП ГОРИНЬ
#30438780
Відхилено 1 518 325,60
UAH з ПДВ
15 жовтня 2019 11:12
ТОВ СтарБудКонтракт
#40630948
Переможець 1 848 000,00
UAH з ПДВ
15 жовтня 2019 11:14

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 жовтня 2019 11:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ СтарБудКонтракт
#40630948
1 848 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 16:46
Електронний підпис зміни до договору
08 листопада 2019 12:17
ППДЦ.PDF зміни до договору
08 листопада 2019 12:16
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2019 10:07
Договір №68-19.PDF укладений
29 жовтня 2019 10:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
08 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Публікація правильного варіанта протоколу погодження договірної ціни
Номер договору про закупівлю: №68-19
Договір:
Номер додаткової угоди: ППДЦ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 848 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 308 000,00 UAH)