Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт (заміна вікон і дверей на енергозберігаючі) будівлі Чорноморської ЗОШ I-III ступенів по вул. Миру,14 в с. Чорноморське Голопристанського району Херсонської області
Очікувана вартість
2 051 726,60 UAH
UA-2019-09-23-000535-b 0e00c7aa4e9e4de79d6909e20d1bfccc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шамаєва Тетяна Іванівна

+380553922491 kyfgggopru@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: комунальна установа "Фінансово-господарська група з обслуговування закладів та установ освіти" Голопристанської районної ради
Код ЄДРПОУ: 38541126
Місцезнаходження: 75600, Україна , Херсонська обл., місто Гола Пристань, вулиця К. Маркса будинок №5
Контактна особа: Шамаєва Тетяна Іванівна
+380553922491
kyfgggopru@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 вересня 2019 11:09
Звернення за роз’ясненнями: до 28 вересня 2019 11:14
Оскарження умов закупівлі: до 04 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 жовтня 2019 11:14
Початок аукціону: 09 жовтня 2019 11:16
Очікувана вартість: 2 051 726,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,54%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10250 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місце виконання робіт: Херсонська область, Голопристанський район, с. Чорноморське, вул. Миру,14 Обсяг виконання робіт проводиться в межах бюджетного фінансування на 2019 рік згідно робочого проекту : «Капітальний ремонт (заміна вікон і дверей на енергозберігаючі) будівлі Чорноморської ЗОШ I-III ступенів по вул. Миру,14 в с. Чорноморське Голопристанського району Херсонської області»
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт (заміна вікон і дверей на енергозберігаючі) будівлі Чорноморської ЗОШ I-III ступенів по вул. Миру,14 в с. Чорноморське Голопристанського району Херсонської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75600, Україна, Херсонська область, Голопристанський район, с. Чорноморське, вул. Миру,14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 5 Банківські 30
Виконання робіт з дати отримання рахунку на оплату та підписаного акту виконаного етапу робіт. Джерело фінансування закупівлі: залишки коштів освітньої субвенції. Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 вересня 2019 11:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2019 11:09
креслення .pdf
23 вересня 2019 11:09
кошторисна частина.pdf
23 вересня 2019 11:09
ТД.2.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-23-000001 ● fdb51a09c2a94428b22562b6f596896f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 березня 2020 10:46
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

23.03.2020 № 51

Херсон

Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-09-23-000535-b.
Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є:
-виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-03-23 11:38:54

Запит Замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі за ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація, що проводить Комунальна установа «Фінансово-господарська група з обслуговування закладів та установ освіти» Голопристанської районної ради (далі – Замовник) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, виникла потреба в отриманні пояснень з питання:

1) Яким чином Ви можете обґрунтовано пояснити обрання переможцем пропозицію ФОП Курський Євген Васильович, оскільки в в складі пропозиції ФОП Курський Євген Васильович не надано документи для підтвердження інформації щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, та наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, визначені пунктами 1, 2 Додатку 6 до тендерної документації?
2) Яким чином Ви можете обґрунтовано пояснити обрання переможцем пропозицію ФОП Курський Євген Васильович, оскільки в складі пропозиції ФОП Курський Євген Васильович надано аналогічні договори без додатків до них, які є невід’ємною їх частиною?
3) Яким чином Ви можете обґрунтовано пояснити обрання переможцем пропозицію ФОП Курський Євген Васильович, оскільки в складі пропозиції ФОП Курський Євген Васильович надано електронну банківську гарантію та витяг з реєстру платників податку на додану вартість без накладення електронного цифрового підпису, що унеможливлює перевірку цілісності електронного документа, та накладення якого передбачено пп.6 п.1 Розділу 3 Тендерної документації Змовника?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-03-25 11:25:22

Пояснення на запит

Тендерний комітет Комунальної установи з обслуговування закладів та установ освіти і культури Голопристанської районної ради Херсонської області протокольно надає Інформацію по запитам до моніторингу "Капітальний ремонт (заміна вікон і дверей на енергозберігаючі) будівлі Чорноморської ЗОШ I-III ступенів по вул. Миру,14 в с. Чорноморське Голопристанського району Херсонської області" (UA-2019-09-23-000535-b)

Надання інформації про усунення порушення замовником

На підставі встановлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель за результатами проведеного моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт (заміна вікон і дверей на енергозберігаючі) будівлі Чорноморської ЗОШ I-III ступенів по вул. Миру,14 в с. Чорноморське Голопристанського району Херсонської області» Державною Аудиторською Службою України Південний офіс Держаудитслужби Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, тендерним комітетом прийнято рішення про розірвання договору підряду № 569 від 31.10.2019 р. між Комунальною установою з обслуговування закладів та установ освіти і культури Голопристанської районної ради Херсонської області та ФОП Курський Є.В..Тендерний комітет комунальної установи взяв до уваги зауваження, викладені в оприлюдненому висновку та зобов’язується чітко дотримуватись норм чинного законодавства України щодо недопущення їх в подальшому.

2020-04-15 17:34:38


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 09 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 24 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 жовтня 2019 11:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю " ЕКОСТРОЙ- 1" 2 051 699,62
UAH з ПДВ
1 499 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКНА ВІКОНДА" 1 599 000,00
UAH з ПДВ
1 579 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ССТ "КООПЕРАТОР СПОЖИВЧЕ ТОВАРИСТВО" 1 894 469,50
UAH з ПДВ
1 894 469,50
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Курський Євген Васильович 2 038 500,00
UAH з ПДВ
2 038 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Абдурахманов Руслан Мухамматович 2 038 900,00
UAH з ПДВ
2 038 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 жовтня 2019 16:41
Електронний підпис
10 жовтня 2019 16:37
Новый документ.pdf
10 жовтня 2019 15:25
тендерна пропозиція.pdf
08 жовтня 2019 10:50
Електронний підпис
08 жовтня 2019 10:50
Електронний підпис
08 жовтня 2019 10:45
тендерна пропозиція.pdf
08 жовтня 2019 10:45
ДИЛЕР.pdf
08 жовтня 2019 10:45
тех можл..pdf
08 жовтня 2019 10:45
фiнзвiт_2018.pdf
08 жовтня 2019 10:45
квитанцiя_к_фiнзвiту_2018.pdf
08 жовтня 2019 10:45
фiнзвiт_1_пiврiччя_2019.pdf
08 жовтня 2019 10:45
сертифікати протоколи.pdf
08 жовтня 2019 10:45
Серт.19 Крістал.pdf
08 жовтня 2019 10:45
серт Укр07.06.19 (1).pdf
08 жовтня 2019 10:44
Sertifikaty-kachestva-Eco.pdf
08 жовтня 2019 10:44
Договор 2019 Стеко.pdf
08 жовтня 2019 10:44
Aluplast-watermark.pdf
08 жовтня 2019 10:44
gpj6 1.jpg
08 жовтня 2019 10:44
sertifikat-furnitura-axor-k-line.pdf.pdf
08 жовтня 2019 10:44
img6-1 (1).jpg
08 жовтня 2019 10:44
транстпорт свідоцтва.pdf
08 жовтня 2019 10:44
тех засіб.pdf
08 жовтня 2019 10:44
тех засоб 2.pdf
08 жовтня 2019 10:44
статут.pdf
08 жовтня 2019 10:44
решение на тендер.pdf
08 жовтня 2019 10:44
проект договогу.pdf
08 жовтня 2019 10:44
програми АК.pdf
08 жовтня 2019 10:44
ліцензія.pdf
08 жовтня 2019 10:44
дозвіл.pdf
08 жовтня 2019 10:44
кваліфікація по тд.pdf
08 жовтня 2019 10:44
захист довкілля.pdf
08 жовтня 2019 10:44
гарантійний листь 2.pdf
08 жовтня 2019 10:44
аналог договір.pdf
08 жовтня 2019 10:43
004 наказ на директора.pdf
08 жовтня 2019 10:43
гарантіійний лист.pdf
08 жовтня 2019 10:43
банк задолженость.pdf

Публічні документи

11 жовтня 2019 15:16
оновлений кошторис.pdf
11 жовтня 2019 15:15
Адмінвитрати.rar
11 жовтня 2019 14:46
Оновлена цінова.pdf
08 жовтня 2019 09:16
Електронний підпис
07 жовтня 2019 17:20
гарантия 13601.zip
07 жовтня 2019 15:30
Статистика.pdf
07 жовтня 2019 15:30
кошторис.pdf
07 жовтня 2019 15:30
Довідка про досвід.pdf
07 жовтня 2019 15:30
294школа.rar
07 жовтня 2019 15:30
Фінзвітність 2018.rar
07 жовтня 2019 15:30
СЕРТИФІКАТИ2.rar
07 жовтня 2019 15:30
Завірений витяг.pdf
07 жовтня 2019 15:30
Тендерна пропозиція.pdf
07 жовтня 2019 15:30
Згода на обробку ПД.pdf
07 жовтня 2019 15:30
Адмінвитрати.rar
07 жовтня 2019 15:30
Виписка з ЄДР.pdf
07 жовтня 2019 15:30
Брацлав завірений.rar
07 жовтня 2019 15:30
СЕРТИФІКАТИ1.rar
07 жовтня 2019 15:30
Проект договору.pdf
07 жовтня 2019 15:30
Довідка з МТБ.pdf
07 жовтня 2019 15:30
Довідка з банку.pdf
07 жовтня 2019 15:30
Дозвільні документи.rar

Публічні документи

08 жовтня 2019 11:09
Догов з вироб.СТЕКО.pdf
08 жовтня 2019 10:32
Електронний підпис
08 жовтня 2019 08:39
СертифСТЕКО.rar
08 жовтня 2019 08:35
Протокол _30_3Ц_1-2010 ТР040.pdf
08 жовтня 2019 08:35
Сертиф ущільнювач.pdf
07 жовтня 2019 21:32
4. Витяг_СТ Кооператор.PDF
07 жовтня 2019 21:32
3. Статут_СТ Кооператор.pdf
07 жовтня 2019 21:32
Гарнатия__19802_19-ТГ.zip
07 жовтня 2019 21:32
R_23_ДЦ_СВР_2019_10_07_19_11_20_276.PDF
07 жовтня 2019 21:32
R_23_ДЦ_ОПР_2019_10_07_19_09_17_198.PDF
07 жовтня 2019 21:32
R_23_ДЦ_Т2_2019_10_07_19_12_32_011.PDF
07 жовтня 2019 21:32
R_23_ДЦ_ДЦ_2019_10_07_19_08_14_182.PDF

Публічні документи

18 жовтня 2019 13:41
Електронний підпис
07 жовтня 2019 13:02
Електронний підпис
07 жовтня 2019 12:55
довідка (2).pdf
07 жовтня 2019 12:55
Довідка Ощадбанк (1).pdf
07 жовтня 2019 12:55
Ощадбанк.jpeg
07 жовтня 2019 12:54
Приватбанк.jpeg
07 жовтня 2019 12:54
Приватбанк.jpeg
05 жовтня 2019 11:49
Дефектний акт.pdf
05 жовтня 2019 11:49
Відомість ресурсів.pdf
05 жовтня 2019 11:49
Локальний кошторис.pdf
05 жовтня 2019 11:49
Договірна ціна.pdf
03 жовтня 2019 11:48
Техпаспорта.pdf
03 жовтня 2019 11:48
Свідоцтво (1).pdf
03 жовтня 2019 11:48
Протокол профіль.pdf
03 жовтня 2019 11:48
Сартифікат скло.pdf
03 жовтня 2019 11:48
Сартифікат профіль.pdf
03 жовтня 2019 11:48
Протокол горючість.pdf
03 жовтня 2019 11:48
Право підпису (1).pdf
03 жовтня 2019 11:48
Протокол ст-ти.pdf
03 жовтня 2019 11:48
Додаток 7 (3).pdf
03 жовтня 2019 11:48
Додаток 6 (4).pdf
03 жовтня 2019 11:48
Декларація (1).pdf
03 жовтня 2019 11:48
Додаток 5 (4).pdf
03 жовтня 2019 11:48
Додаток 4.pdf
03 жовтня 2019 11:48
Гарантія на фурнітуру.pdf
03 жовтня 2019 11:48
Додаток 3 (3).pdf
03 жовтня 2019 11:48
Додаток(2) (2).pdf
03 жовтня 2019 11:48
Гарантійний талон.pdf
03 жовтня 2019 11:48
Додаток 1 (7).pdf
03 жовтня 2019 11:48
відгук1.pdf
03 жовтня 2019 11:48
Довідка ст.17 (2).pdf
03 жовтня 2019 11:48
відгук.pdf
03 жовтня 2019 11:48
Витяг ПДВ.pdf
03 жовтня 2019 11:48
Витяг з держреєстру (3).pdf
03 жовтня 2019 11:48
Виписка з держреєстру.pdf

Публічні документи

08 жовтня 2019 10:01
Електронний підпис
08 жовтня 2019 09:18
Сертифікат на вироби.pdf
08 жовтня 2019 09:18
Податкова декларація.pdf
08 жовтня 2019 09:15
Довідка щодо дозволів.pdf
08 жовтня 2019 09:13
Гарантійний лист.pdf
08 жовтня 2019 09:12
Банківська гарантія.pdf
08 жовтня 2019 09:07
(Додаток 4) Лист-згода.pdf
08 жовтня 2019 09:03
Договір 476.pdf
08 жовтня 2019 09:02
Договір 692.pdf
08 жовтня 2019 09:01
Договір 475.pdf
08 жовтня 2019 09:00
Довідка обладнання.pdf
08 жовтня 2019 09:00
Довідка працівники.pdf
08 жовтня 2019 08:59
Довідка досвід.pdf
08 жовтня 2019 08:58
(Додаток 4) Лист-згода.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю " ЕКОСТРОЙ- 1"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКНА ВІКОНДА"

ССТ "КООПЕРАТОР СПОЖИВЧЕ ТОВАРИСТВО"

ФОП Курський Євген Васильович

ФОП Абдурахманов Руслан Мухамматович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю " ЕКОСТРОЙ- 1"
#37520097
Відхилено 1 499 000,00
UAH з ПДВ
11 жовтня 2019 14:06
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКНА ВІКОНДА"
#40207010
Відхилено 1 579 999,00
UAH з ПДВ
16 жовтня 2019 11:28
ССТ "КООПЕРАТОР СПОЖИВЧЕ ТОВАРИСТВО"
#25845497
Відхилено 1 894 469,50
UAH з ПДВ
17 жовтня 2019 10:37
ФОП Курський Євген Васильович
#2315717477
Переможець 2 038 500,00
UAH з ПДВ
18 жовтня 2019 10:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 жовтня 2019 10:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Курський Євген Васильович
#2315717477
2 038 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 квітня 2020 17:31
додаткова угода укладений
15 квітня 2020 17:29
Електронний підпис укладений
03 березня 2020 16:13
додаткова угода 3.pdf зміни до договору
03 березня 2020 16:11
Електронний підпис укладений
12 грудня 2019 08:27
додаткова 2.pdf зміни до договору
12 грудня 2019 08:24
Електронний підпис укладений
31 жовтня 2019 14:55
додатк 1.pdf зміни до договору
31 жовтня 2019 14:51
Електронний підпис укладений
31 жовтня 2019 14:38
додаткова1.pdf зміни до договору
31 жовтня 2019 14:26
Електронний підпис укладений
31 жовтня 2019 13:42
договір зміни до договору
31 жовтня 2019 13:41
договір укладений
31 жовтня 2019 13:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
31 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'зку з фінансуванням видатків не в повному обсязі сторони за взаємною згодою внесли зміни до договору про продовження строку дії договору та виконання робіт ( через документально підтверджені об'єктивні підстави), що спричинили таке продовження за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 569
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
31 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'зку з фінансуванням видатків не в повному обсязі сторони за взаємною згодою внесли зміни до договору про продовження строку дії договору та виконання робіт ( через документально підтверджені об'єктивні підстави), що спричинили таке продовження за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 569
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв'язку з додатковим фінансуванням видатків,внести зміни до Договору, а саме збільшити суму вид актів у 2019 році на 8000,00 грн., залишивши загальну вартість договору без змін
Номер договору про закупівлю: 569
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи фактично наявні бюджетні призначення продовжено виконання робіт у 2020 році на суму 1795500,00 грн з ПДВ, в тому числі в першому та другому кварталах 2020 року на суму 679236,00 грн. з ПДВ. Роботи виконуються відповідно до календарного графіку робіт на 2020 рік.
Номер договору про закупівлю: 569
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 жовтня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 689 574,00
UAH (в тому числі ПДВ 114 929,00 UAH)
Причини розірвання договору: У зв'язку із встановленням факту порушень законодавства у сфері публічних закупівель, за результатами проведеного моніторингу закупівлі Державною Аудиторською Службою України Південний офіс Держаудитслужби Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області та враховуючи вимоги.