Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт - облаштування освітленням із використанням автономного електрозабезпечення наземних пішохідних переходів, розташованих на автомобільній дорозі загального користування державного значення М-17 Херсон – Джанкой – Феодосія – Керч на км 22+050, км 35+250, км 42+850, км 48+350, км 50+450, км 55+250, км 61+650, км 75+450, км 85+450, Херсонська область
Очікувана вартість
3 377 952,00 UAH
UA-2019-09-23-000345-b c49c4c813d1b49de800447ac3e49434a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Роман Субчак

+380442570231 tender.fininpro@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Фінансування інфраструктурних проектів"
Код ЄДРПОУ: 37264503
Місцезнаходження: 03118, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Хотівська, буд. 4-А
Контактна особа: Роман Субчак
+380442570231
tender.fininpro@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 вересня 2019 10:21
Звернення за роз’ясненнями: до 28 вересня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 жовтня 2019 12:00
Початок аукціону: 09 жовтня 2019 14:19
Очікувана вартість: 3 377 952,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 889,76 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт - облаштування освітленням із використанням автономного електрозабезпечення наземних пішохідних переходів, розташованих на автомобільній дорозі загального користування державного значення М-17 Херсон – Джанкой – Феодосія – Керч на км 22+050, км 35+250, км 42+850, км 48+350, км 50+450, км 55+250, км 61+650, км 75+450, км 85+450, Херсонська область
(Джерело фінансування – спеціальний фонд Державного бюджету України за бюджетною програмою КПКВК 3107020 «Фінансове забезпечення заходів із забезпечення безпеки дорожнього руху відповідно до державних програм»)

Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014р. № 117 та належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів Замовник може прийняти рішення щодо надання Виконавцю на строк не більше 1 (одного) місяця авансу (але не пізніше кінця поточного бюджетного року) на придбання матеріалів, конструкцій, виробів в сумі, що не перевищує 30 (тридцяти) відсотків від суми бюджетних зобов'язань поточного року на підставі наданих рахунків - фактур. Виконавець зобов'язується використати одержаний аванс на придбання необхідних для надання Послуг матеріалів, конструкцій, виробів та протягом 1 (одного) місяця з моменту отримання авансу виконати належним чином обсяг закупівель та надати Замовнику підтверджуючі документи (Акт по формі КБ-2В та Довідку по формі КБ-3) на суму сплаченого авансу, а Замовник зобов'язується їх прийняти встановленим порядком. При закінченні місячного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з урахуванням індексу інфляції Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 вересня 2019 10:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2019 10:21
Тендерна документація.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 жовтня 2019 14:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ" 2 871 260,00
UAH з ПДВ
2 871 260,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Кіровограддорсервіс" 3 248 000,00
UAH з ПДВ
3 248 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 жовтня 2019 10:51
Електронний підпис
08 жовтня 2019 09:50
Електронний підпис
08 жовтня 2019 09:49
19Аналогічні договори.rar
08 жовтня 2019 09:49
Ліцезія, дозвіл.pdf
08 жовтня 2019 09:49
Установчі документи.pdf
08 жовтня 2019 09:49
Додаток 4 довідки.pdf
08 жовтня 2019 09:49
КБ2,КБ3 9.pdf
08 жовтня 2019 09:49
КБ2, КБ3.pdf
08 жовтня 2019 09:49
КБ2, КБ3 8.pdf
08 жовтня 2019 09:49
КБ2, КБ3 7.pdf
08 жовтня 2019 09:49
КБ2, КБ3 6.pdf
08 жовтня 2019 09:49
КБ2, КБ3 5.pdf
08 жовтня 2019 09:49
КБ2, КБ3 4.pdf
08 жовтня 2019 09:49
КБ2, КБ3 3.pdf
08 жовтня 2019 09:49
КБ2, КБ3 2.pdf
08 жовтня 2019 09:49
КБ2, КБ3 1.pdf
08 жовтня 2019 09:49
Відгук.pdf
08 жовтня 2019 09:49
Аналог договір 2017.rar
08 жовтня 2019 09:49
Додаток 3 табл.4.pdf
08 жовтня 2019 09:49
Посвідчення робітники.pdf
08 жовтня 2019 09:49
Посвідчення АУП.zip
08 жовтня 2019 09:49
Трудові книжки ч.2.pdf
08 жовтня 2019 09:49
Трудові книжки ч.1.pdf
08 жовтня 2019 09:49
Додаток 3 ч.1.pdf
08 жовтня 2019 09:49
Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Кіровограддорсервіс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ"
#40490301
Рішення скасоване 2 871 260,00
UAH з ПДВ
24 жовтня 2019 17:50
ТОВ "КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ"
#40490301
Відхилено 2 871 260,00
UAH з ПДВ
24 жовтня 2019 17:53
Товариство з обмеженою відповідальністю "Кіровограддорсервіс"
#33520253
Переможець 3 248 000,00
UAH з ПДВ
24 жовтня 2019 17:55

Документи

24 жовтня 2019 17:53
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 жовтня 2019 17:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Кіровограддорсервіс"
#33520253
3 248 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 травня 2020 16:18
Електронний підпис зміни до договору
14 травня 2020 11:21
ДУ №4 до БДР 251-11-19.pdf зміни до договору
14 травня 2020 11:19
Електронний підпис зміни до договору
28 лютого 2020 15:17
ДУ №3 до БДР 251-11-19.pdf зміни до договору
28 лютого 2020 15:14
Електронний підпис зміни до договору
30 січня 2020 11:27
ДУ №2 до БДР 251-11-19.pdf зміни до договору
30 січня 2020 11:27
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 19:27
ДУ №1 до БДР 251-11-09.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 19:26
Електронний підпис укладений
06 листопада 2019 16:58
БДР 251-11-19.pdf укладений
06 листопада 2019 16:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п. 2.1., 3.1., Додатку №2 та 3 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-251/11-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 до Договору №БДР-251/11-19 від 06.11.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до Розділу 15 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-251/11-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2 до Договору №БДР-251/11-19 від 06.11.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
28 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п. 2.1. та Додатку №3 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-251/11-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3 до Договору №БДР-251/11-19 від 06.11.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п. 3.1., Додатку №1 та 3 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-251/11-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №4 до Договору №БДР-251/11-19 від 06.11.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 листопада 2019 — 20 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 178 179,12
UAH (в тому числі ПДВ 529 696,52 UAH)