Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівельно-монтажні роботи за проектом "Реставрація будівлі за адресою : вул. Дворцова, 9 (літера А7) м. Кропивницький"
Очікувана вартість
2 350 000,00 UAH
UA-2019-09-23-000182-c 956ef7c9953a4e72bc8c6f202cd7fda3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хоменко Сергій Анатолійович

0522246658 ukb@krmr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Міської ради міста Кропивницького
Код ЄДРПОУ: 23227605
Місцезнаходження: 25006, Україна , Кiровоградська обл., КРОПИВНИЦЬКА ОБЛАСТЬ/М.КРОПИВНИЦЬКИЙ, вул. Велика Перспективна, 41, каб. 410
Контактна особа: Хоменко Сергій Анатолійович
0522246658
ukb@krmr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 вересня 2019 10:56
Звернення за роз’ясненнями: до 29 вересня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 жовтня 2019 10:00
Початок аукціону: 10 жовтня 2019 15:57
Очікувана вартість: 2 350 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 11750 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Будівельно-монтажні роботи за проектом "Реставрація будівлі за адресою:вул. Дворцова, 9 (літера А7) м. Кропивницький"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Будівельно-монтажні роботи за проектом "Реставрація будівлі за адресою : вул. Дворцова, 9 (літера А7) м. Кропивницький" (Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25022, Україна, Кiровоградська область, КРОПИВНИЦЬКИЙ, вул. Дворцова, 9 (літера А7)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2019  —  16 березня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник на власний розсуд вирішує можливість надання Генпідряднику попередньої оплати відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 № 117. Розмір попередньої оплати не може перевищувати 30% вартості від бюджетного призначення на відповідний рік. Генпідрядник протягом трьох місяців з дня надходження коштів попередньої оплати підтверджує їх використання за призначенням згідно з формами КБ-2В, КБ-3 за звітний період. По закінченні трьохмісячного терміну Генпідрядник надає підтверджуючі документи щодо використання авансу. У разі не надання таких документів Генпідрядник повертає Замовнику не використану суму авансу. Попередня оплата по Об’єкту може надаватися тільки у разі відкриття Підрядником в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку рахунку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з таких рахунків на цілі, визначені цим Договором. Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Оплата за виконані роботи здійснюється Замовником в межах фактичних надходжень зі спеціального фонду міського бюджету у відповідному місяці, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Генпідрядника протягом 10 банківських днів після пред’явлення актів виконаних робіт форми № КБ-2В та підписання їх уповноваженим представником Замовника. Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 вересня 2019 15:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 вересня 2019 15:51
6 Зміни.doc
26 вересня 2019 15:51
5. ТД реставрація вул. Двоцова, 9 – нова редакція.doc
23 вересня 2019 10:57
2.1 ДефАкт Дворцова,9.xls
23 вересня 2019 10:57
2. ТД реставрація вул. Двоцова, 9.doc
26 вересня 2019 15:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2019 10:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 вересня 2019 15:51
6 Зміни.doc
26 вересня 2019 15:51
5. ТД реставрація вул. Двоцова, 9 – нова редакція.doc
23 вересня 2019 10:57
2.1 ДефАкт Дворцова,9.xls
23 вересня 2019 10:57
2. ТД реставрація вул. Двоцова, 9.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-25-000027 ● 92d70d3a54434a2cb6672ec0522877d6
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 вересня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 вересня 2019 17:34
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

25.09.2019 № 51

Кропивницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА

Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 25.09.2019 № 51

Витяг з переліку
процедур закупівель

Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2019-09-23-000182-с 23.09.2019 органом державного фінансового контролю виявлені ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Лариса ЦАНДЕКОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-09-25 17:45:56

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Будівельно –монтажні роботи за проектом «Реставрація будівлі за проектом «Реставрація будівлі за адресою: вул. Дворцова, 9 (літера А7) м. Кропивницький)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2019-09-23-000182-с) та відповідно п.п. 6 та 11 ст. 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, ч. 5 ст. 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VІІІ (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 п. 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання:
Чому в пункті 4 «Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, затвердженої протоколом засідання тендерного комітету від 23.09.2019 № 59-19, яка оприлюднена при проведенні вищезазначених відкритих торгів, не зазначено дату початку перебігу строку дії тендерних пропозицій, як це передбачено вимогами пункту 10 частини 2 статті 22 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-09-26 16:04:57

Про надання пояснення на запит

На засідання тендерного комітету УКБ міської ради розглянуто запит управління Східного офісу держаудит служби в Кіровоградській області, отриманий через електронну систему закупівель при проведенні моніторингу даної процедури. У зв'язку з цим прийнято рішення щодо усунення порушення Закону України "Про публічні закупівлі", які зазначені в у запиті, шляхом внесення змін до тендерної документації. Про що свідчить протокол від 26..09.2019- № 62-19

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення, які виявленні при проведенні моніторингу управлінням Східного офісу держаудит служби в Кіровоградській області усунуто, шляхом внесення змін до тендерної документації, згідно протокольного рішення тендерного комітету від 26 вересня 2019 року № 62-19

2019-10-10 15:50:48


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 09 жовтня 2019
Кінцевий строк оскарження: 26 жовтня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

-

2019-10-10 15:52:10

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 жовтня 2019 16:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Кабекслайн" 2 330 000,00
UAH з ПДВ
2 330 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РБК ІНТЕРРЕСУРСИ" 2 345 000,00
UAH з ПДВ
2 345 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 жовтня 2019 09:27
Електронний підпис
09 жовтня 2019 09:25
Ліцензія_Повноваження.pdf
09 жовтня 2019 09:25
17.Календарний графік.pdf
09 жовтня 2019 09:25
17. СТАТУТ.pdf
09 жовтня 2019 09:25
11.2.Відкрит рах.pdf
09 жовтня 2019 09:25
3.1 лист від Вітязь.pdf

Публічні документи

07 жовтня 2019 15:35
Електронний підпис
07 жовтня 2019 15:31
Іша інформація.pdf
07 жовтня 2019 15:31
Поект договору.pdf
07 жовтня 2019 15:31
Ліцензія дозволи.pdf
07 жовтня 2019 15:31
ТЕНДЕР Дворцова ,9.rar
07 жовтня 2019 15:31
ДЦ.pdf
07 жовтня 2019 15:31
Інформація додатку2.pdf
07 жовтня 2019 15:31
Анал. догов..pdf
07 жовтня 2019 15:31
Кваліфікація.pdf
07 жовтня 2019 15:31
Машини та механ. .pdf
07 жовтня 2019 15:31
1Наказ та протокол.pdf
07 жовтня 2019 15:31
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Кабекслайн"

ТОВ "РБК ІНТЕРРЕСУРСИ"

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 січня 2022 13:49
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 09:31
22.1 Додаткова угода до договору генпідряду від 23.09.2020 року № 13-42-19 (зменшення ціни договору).pdf зміни до договору
28 грудня 2021 09:31
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2021 13:23
20.1 Додаткова угода до договору генпідряду від 20.12.2021 року № 11-42-19 (продовження строку виконання робіт, реквізити).pdf зміни до договору
22 грудня 2021 13:22
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 14:08
19.1 Додаткова угода до договору генпідряду від 24.12.2020 року № 10-42-19 (продовження строку дії договору).pdf зміни до договору
24 грудня 2020 14:07
Електронний підпис укладений
13 березня 2020 09:48
15.1 Додаткова угода до договору генпідряду від 13.03.2020 року № 5-42-19.pdf зміни до договору
13 березня 2020 09:48
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2019 08:43
9.1.Договір генпідряду № 42-19 від 29.10.2019.pdf укладений
29 жовтня 2019 08:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 42-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 5/42-19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжено строк дії договору
Номер договору про закупівлю: 42-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 10/42-19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжено строк виконання робіт, внесено зміни до преамбули, реквізитів та пункту 7.3 договору
Номер договору про закупівлю: 42-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 11/42-19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни договору
Номер договору про закупівлю: 42-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 13/42-19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Будівельно-монтажні роботи за проектом "Реставрація будівлі за адресою : вул. Дворцова, 9 (літера А7) м. Кропивницький" (Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету) 1 роб. 1 840 841,04
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 жовтня 2019 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 840 841,04
UAH (в тому числі ПДВ 306 806,84 UAH)