Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | 000000000000000000000000 |
Код ЄДРПОУ: | 00000000 |
Вебсайт: | 000000000000000000 |
Місцезнаходження: | 00000, 0000000 , 00000000000000000000 обл., 000, 000000000 |
Контактна особа: |
000000000000000000000000000 0000000000000 00000000000000000 |
Категорія: | tender.organization_kind.0000000 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 вересня 2019 21:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 вересня 2019 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 жовтня 2019 14:00 |
Початок аукціону: | 08 жовтня 2019 12:44 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: tender.main_procurement_category.00000
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
payment-events.000000000000000 | 000000000000000000000000000 | payment-types.00000000000 | Календарні |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 жовтня 2019 13:11 |
0000000000000000000000000000000000000000000 |
26 вересня 2019 12:39 |
00000000 |
21 вересня 2019 21:53 |
000000000000000000000000000000 |
08 жовтня 2019 13:11 |
0000000000000000000000000000000000000000000
|
||
26 вересня 2019 12:39 |
00000000
|
||
21 вересня 2019 21:53 |
000000000000000000000000000000
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-01-11-000006 ● fa7ddaa21e064c419517041f7c41d766
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 січня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 січня 2020 11:49 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
11.01.2020 № 1
Ужгород
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Світлана АНІЩЕНКО
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в
Закарпатської області
від 11.01.2020 № 1
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2019-09-21-000058-a 21.09.2019 інформація отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі».
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-01-15 16:22:34
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі товару – картопля продовольча свіжа (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-09-21-000058-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Дежаудитслужби від 02.07.2018 №185 та внесеними змінами згідно наказу №291 від 14.12.2018, постала потреба в отриманні пояснень з питань, виконання умов договору №38 від 30.10.2019 та здійснення оплати за договором, продовження строку дії договору на наступний рік? Так, як згідно даних офіційного порталу публічних фінансів України E-DATA.GOV.UA (https://spending.gov.ua), відсутня інформація щодо здійснення оплати за договором № 38 від 30.10.2019.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене його документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-01-16 11:08:44
Пояснення
З питань, виконання умов договору №38 від 30.10.2019 та здійснення оплати за договором повідомляємо Вас, що вказаний договір виконаний в повному обсязі, оплата за поставлений товар проведена повністю відповідно до умов договору. Додаємо копії платіжних доручень на здійснення вказаних оплат
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2020-01-16 11:10:18
Пояснення з власної ініціативи
З питань, виконання умов договору №38 від 30.10.2019 та здійснення оплати за договором повідомляємо Вас, що вказаний договір виконаний в повному обсязі, оплата за поставлений товар проведена повністю відповідно до умов договору. Додаємо копії платіжних доручень на здійснення вказаних оплат
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 січня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 лютого 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 жовтня 2019 13:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
0000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
000000000000000000000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
00000000000000000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
00000000000000000000000000000000 #0000000000 |
Рішення скасоване |
0,00
UAH з ПДВ
|
17 жовтня 2019 16:57
|
00000000000000000000000000000000 #0000000000 |
Відхилено |
0,00
UAH з ПДВ
|
17 жовтня 2019 17:04
|
000000000000000000000000000000000000 #00000000 |
Переможець |
0,00
UAH з ПДВ
|
18 жовтня 2019 09:49
|