Картопля продовольча свіжа (довготривалого зберігання)( код ДК 021:2015 - 03210000-6 - зернові культури та картопля )
Очікувана вартість
437 500,00 UAH
UA-2019-09-21-000058-a fc2361cded614e05a2b5693080051572
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Військова частина Т0300
Код ЄДРПОУ: 33114148
Вебсайт замовника: http://dsst.gov.ua
Місцезнаходження замовника: 89502, Україна , Закарпатська обл., Чоп, Берег 146
Контактна особа замовника: Кондратюк Василь Васильович
+380312711919
prodt0300@ukr.net
Категорія замовника: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 вересня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 27 вересня 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 жовтня 2019 14:00
Початок аукціону: 08 жовтня 2019 12:44
Очікувана вартість: 437 500,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30000 кг
Картопля продовольча свіжа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89502, Україна, Закарпатська область, Чоп, Берег 146
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2019
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля
1000 кг
Картопля продовольча свіжа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, Маріуполь, Мічмана Павлова 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2019
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля
700 кг
Картопля продовольча свіжа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70600, Україна, Запорізька область, Пологи, Ломоносова 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2019
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля
700 кг
Картопля продовольча свіжа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71030, Україна, Запорізька область, Камиш-Зоря, Ломоносова 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2019
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля
700 кг
Картопля продовольча свіжа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81722, Україна, Львівська область, с. Рудківці, Польова 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2019
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля
900 кг
Картопля продовольча свіжа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35650, Україна, Рівненська область, с. Іваниничі, Лісова 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2019
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару відповідно до умов договору Пiсляоплата 30 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-01-11-000006 ● fa7ddaa21e064c419517041f7c41d766
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-01-11
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-01-11 11:49:14
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ

11.01.2020 № 1

Ужгород

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291.

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Світлана АНІЩЕНКО

Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в
Закарпатської області
від 11.01.2020 № 1

Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2019-09-21-000058-a 21.09.2019 інформація отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі».

Електронний цифровий підпис

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-01-15 16:22:34

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі товару – картопля продовольча свіжа (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-09-21-000058-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Дежаудитслужби від 02.07.2018 №185 та внесеними змінами згідно наказу №291 від 14.12.2018, постала потреба в отриманні пояснень з питань, виконання умов договору №38 від 30.10.2019 та здійснення оплати за договором, продовження строку дії договору на наступний рік? Так, як згідно даних офіційного порталу публічних фінансів України E-DATA.GOV.UA (https://spending.gov.ua), відсутня інформація щодо здійснення оплати за договором № 38 від 30.10.2019.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-01-16 11:08:44

Пояснення

З питань, виконання умов договору №38 від 30.10.2019 та здійснення оплати за договором повідомляємо Вас, що вказаний договір виконаний в повному обсязі, оплата за поставлений товар проведена повністю відповідно до умов договору. Додаємо копії платіжних доручень на здійснення вказаних оплат

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-01-16 11:10:18

Пояснення з власної ініціативи

З питань, виконання умов договору №38 від 30.10.2019 та здійснення оплати за договором повідомляємо Вас, що вказаний договір виконаний в повному обсязі, оплата за поставлений товар проведена повністю відповідно до умов договору. Додаємо копії платіжних доручень на здійснення вказаних оплат

Відповіді ще немає

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 21 січня 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 05 лютого 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Військова частина Т0300, 33114148, Україна, Чоп, Берег 146
  2. Інформація про предмет закупівлі: Картопля продовольча свіжа, 437500UAH, 03210000-6, ДК021, 900, кг
  3. Інформація про оприлюднення: fc2361cded614e05a2b5693080051572, 2019-09-21
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  6. Дата початку моніторингу: 11 січня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 січня 2020 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), протокол відхилення учасника переможця ФОП Ісько Сергій Володимирович, розгляду тендерної пропозиції Фермерського господарства «Щедрий лан», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності оприлюднення звіту про виконання договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Військової частини Т0300(далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 20.09.2019, реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол відхилення учасника переможця ФОП Ісько Сергій Володимирович, відповідність тендерної пропозиції учасника Фермерське господарство «Щедрий лан» вимогам тендерної документації, протокол засідання тендерного комітету про визначення переможця від 18.10.2019, повідомлення про намір укласти договір, договір від 30.10.2019 № 38, звіт про виконання договору від 15.01.2020. За результатами аналізу питання дотримання законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель встановлено, що Замовником в форму оголошення про проведення відкритих торгів не внесено інформацію щодо джерела фінансування закупівлі, чим порушено вимоги наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» від 22 березня 2016 року № 490, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 зі змінами (далі –Наказ № 490). За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що тендерна документація складена з порушеннями частини другої статті 22 Закону, якою визначено обов’язкові складові тендерної документації. Так, Замовником в пункті 1 розділу 4 тендерної документації не визначено кінцевий строк для подання тендерних пропозицій, який відповідно до пункту 13 частини другої статті 22 Закону визначається Замовником. Натомість, в тендерній документації зазначено, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій зазначено в оголошенні про процедуру закупівлі в електронній системі закупівель, чим порушено пункт 13 частини другої статті 22 Закону. В ході аналізу питання відповідності тендерної пропозиції учасника Фермерське господарство «Щедрий лан» вимогам тендерної документації, який відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Замовника від 18.10.2019 року визначений переможцем торгів, встановлена її невідповідність кваліфікаційним критеріям, визначених статтею 16 Закону, в частині способу встановленим Замовником в тендерній документації. А саме: - не подано довідку у довільній формі на фірмовому бланку за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника, завіреної печаткою з інформацією про виконання аналогічних договорів (не менше 1-го) з аналогічним предметом закупівлі та видаткову накладну та/або акт приймання товарів з відмітками про прийом товарів, акти звіряння розрахунків по наданому договору або оригінал листа–відгука до наданого договору, чим не дотримано вимогу Додатку № 2 до тендерної документації; - в складі тендерної пропозиції учасника подано інвентарний список основних засобів, в якій не міститься інформація відповідно до зазначених найменувань об’єкта щодо кількості, їх приналежність (власне чи орендоване). Також, учасником не зазначено інформацію щодо наявності виробничих потужностей, чим не дотримано вимогу Додатку № 2 до тендерної документації; - в складі тендерної пропозиції учасника подано довідку про чисельність працівників в якій не зазначена освіта та стаж роботи за фахом працівників зазначених в довідці, чим не дотримано вимогу Додатку № 2 до тендерної документації; - в складі тендерної пропозиції не подано гарантійний лист із зазначенням відомостей про відповідність товару стандартам та/або технічним умовам, відповідність потужностей (виробничих та/або складських приміщень) вимогам санітарного законодавства та відомостей щодо застосування заходів із захисту довкілля, що не відповідає умовам пункту 6 розділу 3 тендерної документації. Таким чином, Замовником в порушення абзацу першого пункту 1 та пункту 4 статті 30 Закону не відхилено тендерну пропозицію Фермерського господарства «Щедрий лан». Однак, всупереч зазначеному, Замовник за результатами процедури закупівлі уклав з Фермерським господарством «Щедрий лан» договір від 30.10.2019 № 38 на закупівлю товару «Картопля продовольча свіжа (довготривалого зберігання)». Окрім цього, встановлено, що положення пункту 7 оголошення про проведення відкритих торгів щодо кількості товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг містить розбіжність між пунктом 4.3 розділу 1 тендерної документації та умовами договору, укладеного від 30.10.2019 №38, а саме: в оголошенні про проведення відкритих торгів загальна кількість товару, яку планував Замовник закупити складає - 34 000,00 кг. тоді, як в пункті 4.3 розділу 1 тендерної документації місце, кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) загальний об’єм складає – 35 000,00 кг. та пункті 1.2. найменування, ціна та кількість товару – 35 000,00 кг. Також, в ході проведення моніторингу постала потреба в отриманні пояснень з питань, виконання умов договору №38 від 30.10.2019 та здійснення оплати за договором, продовження строку дії договору на наступний рік, оскільки згідно даних офіційного порталу публічних фінансів України E-DATA.GOV.UA (https://spending.gov.ua), відсутня інформація щодо здійснення оплати за договором № 38 від 30.10.2019. За результатами аналізу наданих замовником пояснень, долучених документів та інформації, оприлюдненої на веб – порталі Уповноваженого органу, встановлено, що строк дії договору укладеного з Фермерським господарством «Щедрий лан» від 30.10.2019 № 38 згідно пунктом 9.1. розділу 9 до 31.12.2019 року, продовження строку дії на наступний рік не було, а звіт про виконання договору оприлюднений 15.01.2020 року (дата формування звіту 15.01.2020), тобто на дванадцятий день після закінчення строку для оприлюднення звіту про виконання договору, чим порушено абзац десятий частини першої статті 10 Закону.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пункту 13 частини другої статті 22 Закону. За результатом аналізу питання щодо правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом встановлено порушення вимог Наказу № 490. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції Фермерського господарства «Щедрий лан», встановлено порушення абзацу першого пункту 1 та пункту 4 статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель в частині оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення абзацу десятого частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відхилення тендерної пропозиції ФОП Ісько Сергій Володимирович – порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
  2. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  3. Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  4. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 жовтня 2019 13:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ІСЬКО СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" 427 000,00
UAH з ПДВ
423 499,99
UAH з ПДВ
Документи
Фермерське господарство "Щедрий лан" 437 500,00
UAH з ПДВ
423 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФГ "МП Надія" 437 500,00
UAH з ПДВ
437 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 жовтня 2019 13:40
sign.p7s
07 жовтня 2019 13:34
41Цінова пропозиція 1.pdf
07 жовтня 2019 13:34
40Технічні вимоги.pdf
07 жовтня 2019 13:34
39Проект договору.pdf
07 жовтня 2019 13:34
33Лист-гарантія.pdf
07 жовтня 2019 13:34
28Довідка про ціну.pdf
07 жовтня 2019 13:34
27Довідка по ст 17.pdf
07 жовтня 2019 13:34
26Довідка по ст 17 5.pdf
07 жовтня 2019 13:34
25Довідка по ст 17 4.pdf
07 жовтня 2019 13:34
24Довідка по ст 17 3.pdf
07 жовтня 2019 13:34
23Довідка по ст 17 2.pdf
07 жовтня 2019 13:34
22Довідка по ст 17 1.pdf
07 жовтня 2019 13:34
18Довідки з банків.pdf
07 жовтня 2019 13:34
15Витяг ЄДР.pdf
07 жовтня 2019 13:34
14Виписка ЄДР.pdf
07 жовтня 2019 13:34
10Медична кижка.pdf
07 жовтня 2019 13:34
8Довідка персонал.pdf
07 жовтня 2019 13:34
5Договір транспорт.pdf
07 жовтня 2019 13:34
3Техпаспорт Кравченко.pdf
07 жовтня 2019 13:34
1Реєстр документів.pdf

Публічні документи

22 жовтня 2019 22:14
Документ 4 (1).pdf
22 жовтня 2019 22:14
довідка ДПС.pdf
18 жовтня 2019 11:53
157028164493409.docx
07 жовтня 2019 13:22
Картопля дог 2 .jpg
07 жовтня 2019 13:22
Картопля дог 1 .jpg
07 жовтня 2019 13:15
Витяг з держ реєстру..rtf
07 жовтня 2019 13:11
реквізити тендер.pdf
07 жовтня 2019 13:07
Дод5 Проект договору.docx
07 жовтня 2019 13:02
Дод5 Проект договору.docx
07 жовтня 2019 13:02
додаток 1.pdf
07 жовтня 2019 13:01
додаток 4.pdf
07 жовтня 2019 13:00
додаток 1.pdf
06 жовтня 2019 10:32
статут ФГ Щедрий лан.pdf

Публічні документи

07 жовтня 2019 10:36
Витяг 2019- вересень.pdf
07 жовтня 2019 10:36
ПДВ.pdf
07 жовтня 2019 10:36
СтатутНР.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ІСЬКО СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#3260212913
Рішення скасоване 423 499,99
UAH з ПДВ
17 жовтня 2019 16:57
ФОП "ІСЬКО СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#3260212913
Відхилено 423 499,99
UAH з ПДВ
17 жовтня 2019 17:04
Фермерське господарство "Щедрий лан"
#32741260
Переможець 423 500,00
UAH з ПДВ
18 жовтня 2019 09:49

Документи

17 жовтня 2019 17:04
sign.p7s
17 жовтня 2019 16:59
протокол
17 жовтня 2019 16:59
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 жовтня 2019 09:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фермерське господарство "Щедрий лан"
#32741260
423 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
30 жовтня 2019 16:56
Договір укладений
30 жовтня 2019 16:54
sign.p7s зміни до договору
15 січня 2020 10:40

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 423 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 70 583,33 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку