Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 72210000-0
Очікувана вартість
990 000,00 UAH
UA-2019-09-20-002863-b 3e0e9ddaef544fe7853e7d0c73973429
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Львівський національний університет імені Івана Франка
Код ЄДРПОУ: 02070987
Місцезнаходження замовника: 79000, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Університетська, буд. 1
Контактна особа замовника: Ірина Іваночко
+380322394261
iryna_ivanochko@ukr.net
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 вересня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 01 жовтня 2019 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 жовтня 2019 21:00
Початок аукціону: 15 жовтня 2019 11:51
Очікувана вартість: 990 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 950,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 72210000-0
(кошти загального та спеціального фондів бюджету Університету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, м.Львів, вул. Університетська,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2019
ДК 021:2015: 72210000-0 — Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата Послуги Замовником здійснюється протягом 10 банківських днів з дати підписання належним чином оформлених Актів приймання-передачі Послуги. Відповідно до вимог Бюджетного кодексу України Замовник візьме на себе бюджетні зобов’язання щодо послуг, які надаються відповідно до фактичних надходжень. Розрахунок за надані Послуги здійснюється у відповідності до ст. 49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки надходжень бюджетних коштів розрахунок за надані Послуги здійснюється протягом 10 робочих днів з дати їх отримання. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-18-000011 ● a1d00a8dbfa045388499e01049e4872c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-12-18
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-12-18 16:18:26
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

18.12.2019 № 222

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 18.12.2019 № 222

Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-09-20-002863-b 20.09.2019. Дані автоматичних індикаторів ризиків.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний цифровий підпис

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-12-19 11:57:45

Про надання пояснень

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ та частини 1 статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2019-09-20-002863-b, яка проводилася Львівським національним університетом імені Івана Франка (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Так встановлено, що Замовником проведено процедуру відкритих торгів щодо закупівлі послуг з розробки пакетів програмного забезпечення (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 72210000-0) із визначенням 19.11.2019 переможця – ТОВ «ЄДИНИЙ СЕРВІС» та опублікуванням 19.11.2019 повідомлення про намір укласти договір з вказаним переможцем.
Відповідно до абзацу 8 частини 1 статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю - протягом 2-х днів з дня його укладення.
Однак, станом на 19.12.2019 інформація щодо укладення договору з ТОВ «ЄДИНИЙ СЕРВІС» на веб-порталі Уповноваженого органу Замовником не оприлюднена (договір не опубліковано).
Відповідно до пункту 2 частини 1 статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо переможець відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю. Згідно з частиною 2 статті 30 Закону інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель. Крім того, згідно з частиною 1 статті 31 Закону замовник відміняє торги у разі відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом.
Проте, інформацію про відхилення тендерної пропозиції вищевказаного переможця, розгляду тендерних пропозицій інших учасників чи про відміну торгів Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу не оприлюднено.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Чи укладався Замовником договір за результатами процедури закупівлі за ID:
UA-2019-09-20-002863-b ? У разі укладення такого договору – пояснити причини його не опублікування.
2. У разі не укладення договору за результатами процедури закупівлі за ID:
UA-2019-09-20-002863-b – пояснити причини не опублікування відповідної інформації на веб-порталі Уповноваженого органу (про відхилення тендерної пропозиції переможця, розгляду тендерних пропозицій інших учасників, відміну торгів Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Начальник Роман КРОЛЯК

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-12-23 23:04:10

Відповідь на запитання та надання пояснень в межах проведення моніторингу закупівлі «Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 72210000-0»


Львівський національний університет імені Івана Франка в межах проведеного моніторингу ( ID моніторингу: UA-M-2019-12-18-000011) по закупівлі «Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 72210000-0» (ІD закупівлі: UA-2019-09-20-002863-b) надає наступні відповіді на запитання та такі пояснення.
Згідно із Протоколу засідання тендерного комітету про розгляд тендерної пропозиції від 19 листопада 2019 року розгляду тендерним комітетом прийнято рішення визначити Товариство з обмеженою відповідальністю «ЄДИНИЙ СЕРВІС», код ЄДРПОУ 31166456 переможцем закупівлі «Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 72210000-0» як такого, що запропонував наступну найнижчу ціну та пропозиція якого відповідала вимогам тендерної документації. Вказане рішення було опубліковано на офіційному веб-сайті Уповноваженого органу 19 листопада 2019 року. Згідно ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) електронною системою закупівель автоматично сформовано Повідомлення про намір укласти договір та направлено переможцю 19 листопада 2019 року. Відповідно до ч.2 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» договір повинен бути укладений не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлі, а саме: до 09.12.2019 р.
Водночас Товариством з обмеженою відповідальністю «ЄДИНИЙ СЕРВІС», код ЄДРПОУ 31166456 не направлено Університету як Замовнику підписаного з їх боку договору у строк до 09.12.2019 року що, у свою чергу, унеможливило своєчасне опублікування договору про закупівлю «Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 72210000-0» у системі Прозоро. Крім цього, переможцем не надано довідки про відсутність заборгованості у визначений законом строк.
Згідно абзацу ч. 3 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі відмови переможця торгів від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або неукладення договору про закупівлю з вини учасника у строк, визначений цим Законом, або ненадання переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника та визначає переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув.
Наступними діями тендерного комітету це перехід до розгляду наступних тендерних пропозицій.
Однак, на розгляд тендерного комітету подано службове подання проректора Кухарського В.М., у якому вказано, що у зв’язку із завершенням бюджетного року, відсутністю необхідного фінансування відсутня подальша потреба у закупівлі «Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 72210000-0».
Отже, станом на 23.12.2019 року у зв’язку із початком канікулярного періоду у Замовника відсутня подальша потреба в закупівлі зв’язку із завершенням бюджетного року, відсутністю необхідного фінансування відсутня подальша потреба у закупівлі «Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 72210000-0»., що є підставою для відміни торгів відповідно до ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вказане тендерним комітетом відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» прийнято рішення про відміну торгів на закупівлю «Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 72210000-0». (ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі»), вказане рішення у визначений законом строк оприлюднено у системі.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-12-23 23:05:12

Відповідь на запитання та надання пояснень в межах проведення моніторингу закупівлі «Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 72210000-0»


Львівський національний університет імені Івана Франка в межах проведеного моніторингу ( ID моніторингу: UA-M-2019-12-18-000011) по закупівлі «Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 72210000-0» (ІD закупівлі: UA-2019-09-20-002863-b) надає наступні відповіді на запитання та такі пояснення.
Згідно із Протоколу засідання тендерного комітету про розгляд тендерної пропозиції від 19 листопада 2019 року розгляду тендерним комітетом прийнято рішення визначити Товариство з обмеженою відповідальністю «ЄДИНИЙ СЕРВІС», код ЄДРПОУ 31166456 переможцем закупівлі «Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 72210000-0» як такого, що запропонував наступну найнижчу ціну та пропозиція якого відповідала вимогам тендерної документації. Вказане рішення було опубліковано на офіційному веб-сайті Уповноваженого органу 19 листопада 2019 року. Згідно ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) електронною системою закупівель автоматично сформовано Повідомлення про намір укласти договір та направлено переможцю 19 листопада 2019 року. Відповідно до ч.2 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» договір повинен бути укладений не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлі, а саме: до 09.12.2019 р.
Водночас Товариством з обмеженою відповідальністю «ЄДИНИЙ СЕРВІС», код ЄДРПОУ 31166456 не направлено Університету як Замовнику підписаного з їх боку договору у строк до 09.12.2019 року що, у свою чергу, унеможливило своєчасне опублікування договору про закупівлю «Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 72210000-0» у системі Прозоро. Крім цього, переможцем не надано довідки про відсутність заборгованості у визначений законом строк.
Згідно абзацу ч. 3 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі відмови переможця торгів від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або неукладення договору про закупівлю з вини учасника у строк, визначений цим Законом, або ненадання переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника та визначає переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув.
Наступними діями тендерного комітету це перехід до розгляду наступних тендерних пропозицій.
Однак, на розгляд тендерного комітету подано службове подання проректора Кухарського В.М., у якому вказано, що у зв’язку із завершенням бюджетного року, відсутністю необхідного фінансування відсутня подальша потреба у закупівлі «Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 72210000-0».
Отже, станом на 23.12.2019 року у зв’язку із початком канікулярного періоду у Замовника відсутня подальша потреба в закупівлі зв’язку із завершенням бюджетного року, відсутністю необхідного фінансування відсутня подальша потреба у закупівлі «Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 72210000-0»., що є підставою для відміни торгів відповідно до ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вказане тендерним комітетом відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» прийнято рішення про відміну торгів на закупівлю «Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 72210000-0». (ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі»), вказане рішення у визначений законом строк оприлюднено у системі.

Секретар тендерного комітету
Іваночко І.Б. підпис
Голова тендерного комітету
Лозинський М.В. підпис

Відповіді ще немає

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 24 грудня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 09 січня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Львівський національний університет імені Івана Франка, 02070987, Україна, Львів, вул. Університетська, буд. 1
  2. Інформація про предмет закупівлі: Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 72210000-0 (кошти загального та спеціального фондів бюджету Університету), 990000UAH, 72210000-0, ДК021, 1, послуга
  3. Інформація про оприлюднення: 3e0e9ddaef544fe7853e7d0c73973429, 2019-09-20
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  6. Дата початку моніторингу: 18 грудня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24 грудня 2019 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Львівського національного університету імені Івана Франка (далі – Замовник) на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерні пропозиції ТОВ «Інтелект-Сервіс» та ТОВ «Єдиний Сервіс»; протоколи засідання тендерного комітету Замовника від 20.10.2019, від 12.11.2019 та від 19.11.2019; повідомлення про намір укласти договір від 19.11.2019, пояснення Замовника від 23.12.2019 на відповідний запит органу державного фінансового контролю з доданими документами. Проведеним моніторингом встановлено, що на порушення частини 2 статті 23 Закону, при внесенні змін до тендерної документації (04.10.2019), положення тендерної документації, до яких внесено зміни, не відображено у вигляді закреслених даних. Крім того, на порушення пункту 13 частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації не зазначено кінцевого строку подання тендерних пропозицій (вказано лише «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій година кінцевого строку подання тендерних пропозицій, визначена електронною системою та зазначена на сайті Уповноваженого органу»). Проведеним моніторингом питання розгляду тендерної пропозиції учасника, якого за результатами торгів визначено переможцем, встановлено, що в недотримання вимог частини 1 та 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасником ТОВ «Єдиний Сервіс» у складі тендерної пропозиції не надано інформації щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону (гарантійного листа в довільній формі про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, що визначені у частині 1 та частині 2 статті 17 Закону). В недотримання вимог частини 1 вищевказаного розділу тендерної документації учасником ТОВ «Єдиний Сервіс» надано довідку з відомостями про учасника за формою Додатку № 2 до тендерної документації, у якій не вказано номер свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість. В недотримання вимог частини 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасником ТОВ «Єдиний Сервіс» у складі тендерної пропозиції на підтвердження кваліфікаційного критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, ТОВ «Єдиний Сервіс» не надано копій дипломів працівників, крім того не надано усіх сторінок паспортного документа уповноваженої особи, що мають відповідні написи та відмітки, внесені згідно із законодавством (надано скан-копії сторінок 1-5 та 10-11) та не надано копії документа про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків. Також, в недотримання вимог частини 4 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації ТОВ «Єдиний Сервіс» не надано підписаний уповноваженою особою учасника проект договору (Додаток №3) з відбитком печатки учасника. У наданій ТОВ «Єдиний Сервіс» довідці з відомостями про учасника за формою Додатку № 2 до тендерної документації, посадовою особою, яка уповноважена підписати тендерні пропозиції, вказано Прокопіва В.Я. (пункт 9 довідки). Водночас, документи тендерної пропозиції ТОВ «Єдиний Сервіс» підписано в.о. директора товариства Скребовою О.С. При цьому, на підтвердження повноваження посадової особи щодо підпису документів пропозиції учасника (юридичної особи) відповідних документів (виписка з протоколу засновників, наказ про призначення, довіреність, доручення, або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів пропозиції) учасником у складі тендерної пропозиції не надано, чим недотримано вимог частини 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника. Згідно з наданою у складі тендерної пропозиції ТОВ «Єдиний Сервіс» довідкою про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Прокопів В.Я. займає посаду директора товариства, Скребова О.С. - програміст. Таким чином, на порушення вимог пунктів 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Єдиний Сервіс», який не відповідав кваліфікаційному критерію, установленому тендерною документацією Замовника відповідно до статті 16 Закону, та тендерна пропозиція якого не відповідала умовам тендерної документації, тендерним комітетом визнано його переможцем та прийнято рішення про намір укласти з ТОВ «Єдиний Сервіс» договір про закупівлю на суму 989 100 грн з ПДВ (протокол засідання тендерного комітету від 19.11.2019). За результатами процедури закупівлі із визначенням 19.11.2019 переможця (ТОВ «Єдиний Сервіс») повідомлення про намір укласти договір опубліковано 19.11.2019. Згідно з вимогами частини 2 статті 32 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. Відповідно до пункту 2 частини 1 статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо переможець відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю або не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону. Відповідно до абзацу 8 частини 1 статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю - протягом 2-х днів з дня його укладення; інформацію про відхилення тендерної пропозиції учасника - протягом 1-го дня з дня прийняття рішення про відхилення. Також, умовами частини 2 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника визначено, що у разі відмови переможця торгів від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або неукладення договору про закупівлю з вини учасника у строк, визначений Законом, або ненадання переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини 1 та частини 2 статті 17 Закону у строки, та у формі, що встановлені цією тендерною документацією, Замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника та визначає переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув. Аналогічна норма міститься у частині 3 статті 32 Закону. За результатами моніторингу встановлено, що ТОВ «Єдиний Сервіс», якого визначено переможцем торгів, у встановлений строк не надано (не оприлюднено) документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених відповідними пунктами частини 1 та частини 2 статті 17 Закону, які вимагались за частиною 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника, а саме: довідку (витяг), видану уповноваженим органом, про те, що службову (посадову) особу учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не було засуджено за злочин, пов'язаний з порушенням процедури закупівлі, чи інший злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку; довідку, видану уповноваженим органом, про відсутність заборгованості щодо сплати податків і зборів перед бюджетами всіх рівнів. Проте, на час опублікування рішення про початок моніторингу (18.12.2019) Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Єдиний Сервіс», інформація щодо укладення договору з ТОВ «Єдиний Сервіс» на веб-порталі Уповноваженого органу Замовником не оприлюднена (договір не опубліковано), інформацію про розгляд тендерної пропозиції наступного учасника торгів (ФОП «Барчишин Андрій Володимирович») чи про відміну торгів Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу не оприлюднено. На запит від 18.12.2019, наданий органом державного фінансового контролю відповідно до частини 5 статті 7-1 Закону через електронну систему закупівель, 23.12.2019 Замовником опубліковано пояснення, відповідно до якого ТОВ «Єдиний Сервіс» не направлено Замовнику підписаного з їх боку договору у строк до 09.12.2019 року що, у свою чергу, унеможливило своєчасне опублікування договору про закупівлю. Крім цього, як зазначено у поясненні, переможцем не надано довідки про відсутність заборгованості у визначений законом строк. Наступними діями тендерного комітету це перехід до розгляду наступних тендерних пропозицій, однак, на розгляд тендерного комітету подано службове подання проректора Кухарського В.М., у якому вказано, що у зв’язку із завершенням бюджетного року, відсутністю необхідного фінансування відсутня подальша потреба у закупівлі, що є підставою для відміни торгів відповідно до ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вказане тендерним комітетом відповідно до вимог Закону прийнято рішення про відміну торгів на закупівлю, вказане рішення у визначений законом строк оприлюднено у системі. Разом з поясненням Замовником 23.12.2019 оприлюднено також протоколи засідання тендерного комітету щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Єдиний Сервіс» (від 23.12.2019) та щодо відміни торгів (від 23.12.2019). Таким чином, в недотримання норм частини 2 статті 30 Закону після не надання переможцем торгів ТОВ «Єдиний Сервіс» у п’ятиденний строк з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону (до 24.11.2019) Замовником 25.11.2019 не прийнято (з подальшим опублікуванням) рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Єдиний Сервіс» та в недотримання норм частини 4 статті 28 Закону у строк п’яти робочих днів не здійснено розгляд наступної тендерної пропозиції з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. Рішення щодо відсутності подальшої потреби у закупівлі прийнято лише 23.12.2019 (під час проведення моніторингу закупівлі). На час завершення моніторингу (24.12.2019) відповідно до оприлюдненої Замовником інформації (в тому числі протоколу засідання тендерного комітету від 23.12.2019) торги за процедурою закупівлі відмінено. З врахуванням вищевикладеного, ознака порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризику RISK1-8_2 (несвоєчасне укладання замовником договору про закупівлю за результатами проведення процедури закупівлі), - не підтвердилася.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення норм частини 2 статті 23 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника – переможця торгів встановлено порушення норм пунктів 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Відповідно до оприлюдненої 23.12.2019 Замовником інформації (в тому числі протоколу засідання тендерного комітету від 23.12.2019) торги за процедурою закупівлі відмінено.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  2. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Рішення про призначення перевірки

UA-I-2020-05-20-000001

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ


НАКАЗ

22 .2019 м. Львів № 83


Про призначення
перевірки закупівель

Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», абзаців другого та четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 р. № 631, пункту 9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23

НАКАЗУЮ:

1. Провести з 20.05.2020 по 02.06.2020 перевірку закупівель UA-2019-10-29-003160-b, UA-2019-11-01-002934-b та UA-2019-09-20-002863-b, здійснених Львівським національним університетом імені Івана Франка.
2. Призначити відповідального за проведення перевірки – головного державного аудитора відділу контролю у галузі освіти та науки Романа ГРИНЯ.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Начальник Роман КРОЛЯК

2020-05-20 11:00:09


Ризики, що спрацювали

RISK1-8_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 жовтня 2019 12:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС" 850 000,00
UAH з ПДВ
850 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЄДИНИЙ СЕРВІС" 989 100,00
UAH з ПДВ
989 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "БАРЧИШИН АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" 990 000,00
UAH з ПДВ
990 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 жовтня 2019 22:10
sign.p7s
10 жовтня 2019 22:08
26_Довідка_сертифікат.PDF
10 жовтня 2019 22:08
25_Довідка_щодо ПДВ.PDF
10 жовтня 2019 22:08
24_Проєкт договору.PDF
10 жовтня 2019 22:08
14_Довідка_Банк_рахунок.pdf
10 жовтня 2019 22:08
9_Договір Аналог_Акти.pdf
10 жовтня 2019 22:08
6_Дипломи_Працівники.pdf
10 жовтня 2019 22:08
5_Довідка_Працівники.PDF
10 жовтня 2019 22:08
3_Довідка МТБ.PDF
10 жовтня 2019 22:08
2_Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

11 жовтня 2019 18:28
Статут.pdf
11 жовтня 2019 18:28
Свідоцтво.pdf
11 жовтня 2019 18:28
реєстр документів.pdf
11 жовтня 2019 18:28
підтвердж кваліф.pdf
11 жовтня 2019 18:28
паспорт підписанта.pdf
11 жовтня 2019 18:28
істотні умови.pdf
11 жовтня 2019 18:28
додаток до договору.pdf
11 жовтня 2019 18:28
додаток 5.pdf
11 жовтня 2019 18:28
додаток 4.pdf
11 жовтня 2019 18:28
додаток 2.pdf
11 жовтня 2019 18:28
додаток 1.pdf
11 жовтня 2019 18:28
додаток 3.pdf
11 жовтня 2019 18:28
довідка з банку.pdf
11 жовтня 2019 18:28
довідка з банку 2 .pdf
11 жовтня 2019 18:28
гарант лист №3.pdf
11 жовтня 2019 18:28
гарант лист №2.pdf
11 жовтня 2019 18:28
гар лист №1.pdf

Публічні документи

11 жовтня 2019 18:12
Реєстр документів.pdf
11 жовтня 2019 18:12
10. Копія витягу.pdf
11 жовтня 2019 18:12
9. Копія паспорту.pdf
11 жовтня 2019 18:12
7. Гарантійні лист 1,2,3.pdf
11 жовтня 2019 18:12
4. Копія вписки.pdf
11 жовтня 2019 18:12
3. Додаток 3.pdf
11 жовтня 2019 18:12
2. Додаток 2.pdf
11 жовтня 2019 18:12
1. Додаток 1.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС"
#22902418
Відхилено 850 000,00
UAH з ПДВ
12 листопада 2019 23:04
ТОВ "ЄДИНИЙ СЕРВІС"
#41431514
Рішення скасоване 989 100,00
UAH з ПДВ
23 грудня 2019 22:56
ФОП "БАРЧИШИН АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#3101305470
Очікує рішення 990 000,00
UAH з ПДВ
23 грудня 2019 22:59
ТОВ "ЄДИНИЙ СЕРВІС"
#41431514
Відхилено 989 100,00
UAH з ПДВ
23 грудня 2019 22:59

Документи

Документи

23 грудня 2019 22:59
sign.p7s

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 23 грудня 2019 23:06
Коментар щодо відміни: Згідно абзацу 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відміняє торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг.

Актуальні тендери

До пошуку