Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Гейківська психоневрологічна лікарня" Дніпропетровської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 01988120 |
Місцезнаходження: | 53054, Україна , Дніпропетровська обл., Криворізький р-н, с. Гейківка, вул. Вишнева, буд. 31-а |
Контактна особа: |
Світлана Плясоха +380984323475,+380564947191 tender-geikovka@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 вересня 2019 18:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 вересня 2019 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 жовтня 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 10 жовтня 2019 13:52 |
Очікувана вартість: | 5 293 620,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 52 930,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 26400 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Передбачається попередня оплата робіт на строк не більше одного місяця у розмірі, що не перевищує 30 відсотків вартості річного бюджетного фінансування. | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 жовтня 2019 13:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 жовтня 2019 13:24 |
Тендерна документація зі змінами .doc | |
01 жовтня 2019 13:24 |
Перелік змін до тендерної документації.doc | |
26 вересня 2019 14:40 |
Перелік змін до тендерної документації.doc |
01 жовтня 2019 13:25 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
01 жовтня 2019 13:24 |
Тендерна документація зі змінами .doc
|
||||||
01 жовтня 2019 13:24 |
Перелік змін до тендерної документації.doc
|
||||||
26 вересня 2019 14:40 |
Перелік змін до тендерної документації.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Тому просимо виключити зазначену вимогу з Тендерної документації у зв’язку з тим, що виконати дану вимогу є неможливим та ставить ТОВ «Євровікна КР» у нерівні конкурентні відносини з іншими учасниками торгів згідно до Закону України «Про захист економічної конкуренції», які могли отримати даний дозвіл раніше, бо термін дії такого документу складає 5 років.
50084, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вул. Едуарда Фукса, буд 36 кв. 62
Контактні телефони 067-637-86-56, 067-637-86-76
ЄДРПОУ 38334618
Голові тендерного комітету
В.Я. Македону
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації
Доводимо до Вашого відома, що в діючий тендерній документації , затвердженій на засіданні тендерного комітету КП «Гейківська ПЛ»ДОР» від 20 вересня 2019 р. головою тендерного комітету Македон В.Я. вимогою п. 3 ч.6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» встановлено необхідність надання сканованого оригіналу повідомлення про відкриття рахунку в органах Казначейства для перерахування попередньої оплати, але згідно діючого законодавства України, а саме Постанов Кабінету Міністрів України «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг , що закуповуються за бюджетні кошти» від 23.04.2014 року № 117, «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2014 року № 117» від 05.12.2018 року № 1074 та Наказом Міністерства фінансів України від 09 жовтня 2013 року № 866 передбачено, що підставою для відкриття рахунків у національній валюті в органах Державної казначейської служби України та отримання попередньої оплати є наявність діючого договору про закупівлю товарів, робіт та послуг.
Тому просимо виключити зазначену вимогу з Тендерної документації у зв’язку з тим, що виконати дану вимогу є неможливим та ставить ТОВ «Євровікна КР» у нерівні конкурентні відносини з іншими учасниками торгів згідно до Закону України «Про захист економічної конкуренції».
Директор ТОВ «Євровікна KP» І. М. Безкровний
Повідомляємо, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «КРІОЛІТ-МАСТЕР» розглядалась з додержанням принципів здійснення закупівель згідно ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція, максимальна економія бюджетних коштів і ефективність, відкритість та прозорість, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням та зазначаємо про наступне:
1. На вимогу п.1 додатку 2 Тендерної документації Учасником ТОВ «КРІОЛІТ-МАСТЕР» у складі тендерної пропозиції було надано завірені належним чином сканкопії договорів оренди на приміщення та транспортного засобу. Судячи зі змісту наданих учасником договорів оренди передача майна відповідно до умов укладених договорів здійснювалася у тимчасова платне користування саме згідно з договором без складання Сторонами актів приймання-передачі майна в оренду. Відповідно до параграфу 1 глави 58 Цивільного кодексу України, а саме положень статті 765 Кодексу, закріплено, що наймодавець зобов'язаний передати наймачеві майно у користування негайно або у строк, встановлений договором найму. З урахуванням вище викладеного, а також з огляду на те, що положення чинного Цивільного кодексу України не визначають в обов’язковому порядку здійснювати документальне оформлення факту передачі майна у тимчасове платне користування на умовах оренди, вважаємо, що в такому випадку наявність та надання учасником на адресу Замовника завірених належним чином копій саме укладених у встановленому порядку договорів оренди майна, відповідно до яких і здійснювалася передача майна в тимчасове платне користування, не суперечить вимогам чинного законодавства України та не може бути визнано порушенням вимог п. 1 ст. 30 Закону України від 25.12.2015р. за № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (із змінами та доповненнями). Тому тендерний комітет прийняв рішення про достатню наявність документів та інформації, що підтверджують виконання з боку учасника вимог п.1 Додатку 2 Тендерної документації.
2. На вимогу п.2 додатку 2 Тендерної документації Учасником ТОВ «КРІОЛІТ-МАСТЕР» у складі тендерної пропозиції було надано завірені належним чином сканкопії трудових договорів та договорів цивільно-правового характеру на підтвердження факту встановлення трудових відносин з працівниками.
Відповідно з вимогами статті 21 Кодексу законів про працю України передбачено, що трудовий договір є угода між працівником і власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом чи фізичною особою, за якою працівник зобов'язується виконувати роботу, визначену цією угодою, з підляганням внутрішньому трудовому розпорядку, а власник підприємства, установи, організації або уповноважений ним орган чи фізична особа зобов'язується виплачувати працівникові заробітну плату і забезпечувати умови праці, необхідні для виконання роботи, передбачені законодавством про працю, колективним договором і угодою сторін.
Згідно зі статтею 24 Кодексу законів про працю України закріплено, що працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору.
Учасником було надано у складі тендерної пропозиції завірені належним чином копії трудових договорів та договорів цивільно-правового характеру, які в повній мірі підтверджують те, що ТОВ «КРІОЛІТ-МАСТЕР» встановлено трудові відносини з певними особами, а також те, що вище зазначені особи, з яким укладені такі договори, допущені до роботи та виконання своїх трудових обов’язків відповідно до вимог чинного законодавства України. Трудові книжки відповідно до положень статті 48 Кодексу законів про працю України являються основним документом про трудову діяльність працівника. При цьому слід зазначити про те, що положення чинного законодавства України не визначають те, що саме трудовою книжкою документально підтверджується факт допуску до роботи працівника на будь-якому підприємстві, у трудову книжку заносяться відомості про роботу, заохочення та нагороди за успіхи в роботі на підприємстві, в установі, організації.
З урахуванням вище викладеного вважаємо, що учасником закупівлі було надано на адресу Замовника завірені належним чином копії документів, які в повній мірі підтверджують факт допущення до роботи на ТОВ «КРІОЛІТ-МАСТЕР» відповідних осіб та встановлення з ними трудових відносин, що жодним чином не суперечить вимогам чинного законодавства України.
Тому тендерний комітет прийняв рішення про достатню наявність документів та інформації, що підтверджують виконання з боку учасника вимог п.2 Додатку 2 Тендерної документації.
1. Учасником надано копії гарантійних талонів, інструкції з експлуатації на інструмент. Ці документи не містять інформації про власника інструменту. Отже, учасником не підтверджено наявність обладнання та матеріально-технічної бази у спосіб, визначений тендерною документацією.
2. Договором оренди №1 не передбачено розмір орендної плати. Згідно із ст. 762 Цивільного кодексу України та ст. 284 Господарського кодексу України орендна плата є істотною умовою договору оренди. Відсутність у договорі даної умови свідчить про те, що сторонами не досягнуто згоди по всіх істотних умовах, а сам договір не може вважатися укладеним. До договору не додано акту приймання-передачі, який підтверджує факт отримання майна у користування і свідчить про початок обчислення строку оренди згідно із ст. 795 Цивільного кодексу України. Отже, учасником не підтверджено наявність у нього приміщень, достатніх для виконання робіт згідно із предметом закупівлі.
3. Відомості про наявність обладнання та інструменту, зазначені у довідці за вих. №19 від 01.10.2019 р., не відповідають інформації, включеної до відомості ресурсів, що є складовою частиною розрахунку договірної ціни. Відтак, учасником не підтверджено належним чином наявність у нього обладнання та матеріально-технічної бази, не підтверджено відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі.
4. Договір №22 від 08.08.2011, наданий на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів, не підписаний представником учасника.
5. Учасником не надано оригінали або завірені належним чином копії трудових книжок (сторінки з відомостями про власника та останнє місце роботи) на працівників, що працюють на умовах трудового договору, як вимагається у п. 2 додатку 2 до тендерної документації. Тобто підтвердження наявності трудових відносин здійснено учасником не у спосіб, передбачений тендерною документацією. Пояснень неподання оригіналів чи копій трудових книжок учасником не надано. До договорів цивільно-правового характеру учасником надано акти прийому наданих послуг до них. Тобто учасником надано цивільно-правові договори, які вже виконані, про що свідчать складені сторонами цих договорів акти. Натомість, будь-які договори, які б свідчили про залучення фізичних осіб до виконання робіт саме на об’єкті будівництва, що становить предмет закупівлі, учасником не надано.
6. Надані учасником посвідчення про проходження навчання з питань охорони праці на двох працівників робітничих професій датовані 2017 роком. В них зазначено місце роботи робітників – ТОВ «Кріоліт-Мастер». В той же час учасником надано документи, згідно з якими із цими особами укладено лише договори цивільно-правового характеру (які вже виконані) у 2019 році.
7. Учасником не надано документального підтвердження атестації з питань охорони праці на всіх працівників, що зазначені у відповідній довідці.
Таким чином, пропозиція ТОВ "КРІОЛІТ-МАСТЕР" не відповідає жодному із кваліфікаційних критеріїв оцінки, визначених ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі", що згідно із ст. 30 цього Закону є підставою для відхилення пропозиції даного учасника. Способи підтвердження цим учасником відповідності кваліфікаційним критеріям його пропозиції не відповідає способам, визначеним замовником торгів. Враховуючи викладене, вимагаємо:
1. Скасувати протокол тендерного комітету від 11.10.2019 р.
2. Відхилити тендерну пропозиції ТОВ "КРІОЛІТ-МАСТЕР" як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям закупівлі.
3. Повернутися до розгляду тендерних пропозицій інших учасників, керуючись при цьому Законом "Про публічні закупівлі".
Директор ТОВ "КАСКАД-СД" Кушнарьов В. С.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-11-18-000006 ● d205982312ec42cd8a3145e3d94dfd8f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 листопада 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 листопада 2019 14:33 |
15.11.2019 № 191
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 15.11.2019 № 191
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
17 UA-2019-09-20-002741-b 20.09.2019 Комунальне підприємство «Гейківська психоневрологічна лікарня» Дніпропетровської обласної ради (код за ЄДРПОУ 01988120) інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-11-26 12:51:54
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт по заміні вікон у будівлях
КП «Гейківська психоневрологічна лікарня» ДОР» за адресою: вул. Вишнева, 31-а, с. Гейківка Криворізького району Дніпропетровської області) (місцевий бюджет) (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID:UA-2019-09-20-002741-b) очікуваною вартістю 5 293 620,00 грн та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі -Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1. Згідно з пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Аналізом тендерної пропозиції учасника – переможця
ТОВ «КРІОЛІТ - МАСТЕР» встановлено, що :
- відповідно до пункту 1 «Наявність обладнання та матеріально – технічної бази» Додатку 2 «Інформація про підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям» учасником надається довідка довільної форми про наявність в Учасника обладнання та матеріально-технічної бази. До довідки надаються сканкопії оригіналів документів, що підтверджують право власності /користування зазначеним в довідці майном - обладнанням, транспортними засобами, офісними та складськими приміщеннями. У разі використання орендованого майна, надаються сканкопії оригіналів договорів оренди разом з додатками, які повинні бути чинними на дату подання пропозиції та посвідчені нотаріально.
Згідно ч.2 ст.799 Цивільного кодексу України договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню.
У ході проведення моніторингу встановлено, що учасником-переможцем ТОВ «КРІОЛІТ - МАСТЕР» було подано Договір оренди транспортного засобу від 20.03.2019 №2/ОС з фізичною особою Заграй Іваном Антоновичем не посвідчений нотаріально.
- відповідно до пункту 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання і досвід» Додатку 2 «Інформація про підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям» учасником надається довідка за формою, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання, досвід та будуть залучені до виконання робіт з капітального ремонту по заміні вікон. Для підтвердження наявності працівників у штаті Учасник надає оригінали або завірені належним чином копії трудових книжок (сторінки з відомостями про власника та останнє місце роботи) та/або договорів цивільно – правового характеру.
У ході проведення моніторингу встановлено, що на працівників Чіпчик А.П., Верненр Л.А., Чубенко В.А. надано трудові договори, а завірені належним чином копії трудових книжок (сторінки з відомостями про власника та останнє місце роботи) відсутні.
Просимо пояснити, чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «КРІОЛІТ - МАСТЕР» у зв’язку з невідповідністю умовам тендерної документації?
2. Пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону визначено, що тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт , послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
У ході проведення моніторингу встановлено, що відповідно до
пункту 1 «Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації Замовник вимагає для ознайомлення з проектно – кошторисною документацією та об’єктом робіт учасник зобов’язаний особисто з’явитися за адресою лікарні з 9.00 до 15.00 у робочі дні тижня в період подачі пропозицій. Для підтвердження у складі пропозиції потрібно надати акт обстеження об’єкту в довільній формі, оформлений відповідно до вимог тендерної документації, який містить також підпис представника замовника, скріплений печатками сторін.
Просимо пояснити, чому до пункту 1 розділу 3 тендерної документації Замовника включена вимога щодо особистої появи учасника та надання акту обстеження в довільній формі, оформленому відповідно до вимог тендерної документації при тому, що відповідно до п.4 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 №668 (далі – Постанова №668) Замовник зобов’язується передати затверджену в установленому порядку проектну документацію. Відповідно до пункту 3 Постанови №668 проектна документація – текстові та графічні матеріали, затверджені в установленому порядку, якими визначаються містобудівні, об’ємно-планувальні, архітектурні, конструктивні, технічні та технологічні рішення, а також кошториси об’єкта будівництва, а абзацом 5 частини 5 статті 28 передбачено, що Замовник та учасники не можуть ініціювати будь – які переговори з питань внесення змін до змісту або до ціни поданої тендерної пропозиції.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-11-29 09:36:39
Пояснення
Пояснення знаходиться у прикріпленому файлі.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація про усунення порушень знаходиться у прикріплених файлах
2019-12-11 15:29:47
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 грудня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 грудня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 жовтня 2019 14:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "КРІОЛІТ-МАСТЕР" |
4 190 016,00
UAH з ПДВ
|
4 190 016,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
"КАСКАД-СД" ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПО |
4 650 000,00
UAH з ПДВ
|
4 650 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Компанія Позитив" |
4 800 429,60
UAH з ПДВ
|
4 800 429,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Євровікна КР |
5 293 615,20
UAH з ПДВ
|
5 187 755,19
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КРІОЛІТ-МАСТЕР" #32793612 |
Переможець |
4 190 016,00
UAH з ПДВ
|
11 жовтня 2019 14:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 вересня 2021 14:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 серпня 2021 15:46
|
Ду_№6_25.08.2021.pdf | зміни до договору |
25 серпня 2021 15:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2020 09:05
|
ДУ№5_21.12.2020.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2020 09:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 квітня 2020 09:39
|
ДУ №4_10.04.2020.pdf | зміни до договору |
10 квітня 2020 09:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 лютого 2020 15:20
|
ДУ №3_26.02.2020.pdf | зміни до договору |
26 лютого 2020 15:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 грудня 2019 11:28
|
ДУ №2_12.12.2019.pdf | зміни до договору |
13 грудня 2019 11:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 листопада 2019 14:07
|
ДУ №1_21.11.2019.pdf | зміни до договору |
22 листопада 2019 13:41
|
Електронний підпис | укладений |
23 жовтня 2019 09:35
|
Договір підряду.pdf | укладений |
23 жовтня 2019 09:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 22 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесено зміни до банківських реквізитів підрядника. |
Номер договору про закупівлю: | 62-КР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 13 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесено зміни у вартість робіт в межах бюджетного фінансування на 2020-2021 роки |
Номер договору про закупівлю: | 62-КР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 26 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесено зміни в назву та реквізити замовника |
Номер договору про закупівлю: | 62-КР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 10 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесені зміни в реквізити замовника. |
Номер договору про закупівлю: | 62-КР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесено зміни у вартість робіт в межах бюджетного фінансування на 2020-2021 роки. |
Номер договору про закупівлю: | 62-КР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з істотною зміною обставин, якими Сторони керувалися при укладанні Договору ( із значним подорожанням ціни на матеріали у підприємств-постачальників, не буде реальної можливості забезпечити виконання своїх договірних зобов’язань як Підрядником, визначених умовами Договору, та придбання необхідної кількості матеріалів за цінами, зафіксовані у відповідному кошторисі. З огляду на те, що загальна сума Договору є твердою, що спричинило неможливістю підвищення ціни. Підрядником було прийнято рішення про зменшення загальної суми Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 62-КР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 22 жовтня 2019 — 31 грудня 2021 |
Сума оплати за договором: |
484 725,44
UAH (в тому числі ПДВ 80 787,57 UAH)
|
Причини розірвання договору: | У зв’язку з істотною зміною обставин, якими Сторони керувалися при укладанні Договору ( із значним подорожанням ціни на матеріали у підприємств-постачальників, не буде реальної можливості забезпечити виконання своїх договірних зобов’язань як Підрядником, визначених умовами Договору, та придбання необхідної кількості матеріалів за цінами, зафіксовані у відповідному кошторисі. |