Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп'ютерне обладнання (персональний комп'ютер з монітором)
Очікувана вартість
244 200,00 UAH
UA-2019-09-20-002521-b ● 5d51f7a6b18444c6b3b1e4a862860f8d
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Бородянської райдержадміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02143910 |
Місцезнаходження: | 07801, Україна , Київська обл., Бородянка, вул. Центральна, 226 |
Контактна особа: |
Касяненко Любов Анатоліївна +380457751038 osvitabor@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 вересня 2019 16:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 вересня 2019 16:43 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 жовтня 2019 16:43 |
Початок аукціону: | 08 жовтня 2019 11:53 |
Очікувана вартість: | 244 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 442,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 шт
Комп'ютерне обладнання (персональний комп'ютер з монітором) (місцеві)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07801, Україна, Київська область, Бородянський район, За місцем знаходженням закладів загальної середньої освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 вересня 2019 16:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 вересня 2019 16:39 |
Тех 2019 р. ПК.doc | |
20 вересня 2019 16:39 |
ТД 2019 р. ПК.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 23 вересня 2019 06:32
Дата відповіді: 23 вересня 2019 08:48
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В місцях де технічна характеристика товару містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати вираз "або еквівалент". Учасник повинен подати порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника (обов‘язково зазначається виробник та модель для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника. Замовником буде розглянуто всі надані учасниками торгів пропозиції відповідно до умов тендерної документації з характеристиками не гіршими, ніж зазначені в тендерній документації, або кращими. Закупівля здійснюється відповідно до статті 3, 5 Закону України "Про публічні закупівлі".
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows,
Дата подання: 23 вересня 2019 11:49
Дата відповіді: 23 вересня 2019 15:28
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows,
просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до
предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: "Кожний примірник программного забезпечення
Windows має бути попередньо встановлений без його активації. Учасник повинен підтвердити це шляхом надання офіційного листа
виробника або офіційного дистриб’ютора виробника в Україні"
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Обладнання повинно бути від одного виробника, сертифіковане компанією Майкрософт (Учаснику необхідно надати посилання на сайт Майкрософт), нове, якісне, таке, що не було в експлуатації, програмне забезпечення повинно бути попередньо інстальованим, ліцензійним та мати активовану ліцензію.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 жовтня 2019 12:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» |
217 762,80
UAH з ПДВ
|
217 762,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ІТ-СТАР ТРЕЙД |
240 000,00
UAH з ПДВ
|
240 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» #41860186 |
Відхилено |
217 762,80
UAH з ПДВ
|
09 жовтня 2019 21:22
|
ТОВ ІТ-СТАР ТРЕЙД #41139083 |
Переможець |
240 000,00
UAH з ПДВ
|
10 жовтня 2019 19:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 16:29
|
Звіт про виконання договору | укладений |
03 січня 2020 16:21
|
Електронний підпис | укладений |
30 жовтня 2019 09:39
|
Договір | укладений |
30 жовтня 2019 09:38
|