Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерне обладнання (персональний комп'ютер з монітором)
Очікувана вартість
244 200,00 UAH
UA-2019-09-20-002521-b 5d51f7a6b18444c6b3b1e4a862860f8d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Касяненко Любов Анатоліївна

+380457751038 osvitabor@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Бородянської райдержадміністрації
Код ЄДРПОУ: 02143910
Місцезнаходження: 07801, Україна , Київська обл., Бородянка, вул. Центральна, 226
Контактна особа: Касяненко Любов Анатоліївна
+380457751038
osvitabor@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 вересня 2019 16:38
Звернення за роз’ясненнями: до 27 вересня 2019 16:43
Оскарження умов закупівлі: до 03 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 жовтня 2019 16:43
Початок аукціону: 08 жовтня 2019 11:53
Очікувана вартість: 244 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 442,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 шт
Комп'ютерне обладнання (персональний комп'ютер з монітором) (місцеві)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07801, Україна, Київська область, Бородянський район, За місцем знаходженням закладів загальної середньої освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 вересня 2019 16:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 вересня 2019 16:39
Тех 2019 р. ПК.doc
20 вересня 2019 16:39
ТД 2019 р. ПК.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 23 вересня 2019 06:32
Дата відповіді: 23 вересня 2019 08:48
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В місцях де технічна характеристика товару містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати вираз "або еквівалент". Учасник повинен подати порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника (обов‘язково зазначається виробник та модель для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника. Замовником буде розглянуто всі надані учасниками торгів пропозиції відповідно до умов тендерної документації з характеристиками не гіршими, ніж зазначені в тендерній документації, або кращими. Закупівля здійснюється відповідно до статті 3, 5 Закону України "Про публічні закупівлі".
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows,
Дата подання: 23 вересня 2019 11:49
Дата відповіді: 23 вересня 2019 15:28
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: "Кожний примірник программного забезпечення Windows має бути попередньо встановлений без його активації. Учасник повинен підтвердити це шляхом надання офіційного листа виробника або офіційного дистриб’ютора виробника в Україні"
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Обладнання повинно бути від одного виробника, сертифіковане компанією Майкрософт (Учаснику необхідно надати посилання на сайт Майкрософт), нове, якісне, таке, що не було в експлуатації, програмне забезпечення повинно бути попередньо інстальованим, ліцензійним та мати активовану ліцензію.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 жовтня 2019 12:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 217 762,80
UAH з ПДВ
217 762,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ІТ-СТАР ТРЕЙД 240 000,00
UAH з ПДВ
240 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 жовтня 2019 15:12
Електронний підпис
05 жовтня 2019 15:53
Електронний підпис
05 жовтня 2019 15:51
Проект договору.pdf
05 жовтня 2019 15:51
Відповідність ст.17.pdf
05 жовтня 2019 15:51
Порівняльна таблиця.pdf
05 жовтня 2019 15:51
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

15 жовтня 2019 10:28
Електронний підпис
15 жовтня 2019 10:26
Довідка МВС
15 жовтня 2019 10:26
Банкрутство
15 жовтня 2019 10:26
корупція юр.
15 жовтня 2019 10:26
Корупція фіз.
15 жовтня 2019 10:26
Довідка ДПІ
07 жовтня 2019 14:37
Електронний підпис
07 жовтня 2019 14:15
17 Установчі документи.pdf
07 жовтня 2019 14:15
16 Витяг ПДВ.pdf
07 жовтня 2019 14:15
14 Відповідність ст.17.PDF
07 жовтня 2019 14:15
13 Лист-Згода.PDF
07 жовтня 2019 14:15
12 Пропозиція.PDF
07 жовтня 2019 14:15
11 Переклад Майкрософт.PDF
07 жовтня 2019 14:15
10 Декларації 2.PDF
07 жовтня 2019 14:15
10 Декларації.PDF
07 жовтня 2019 14:15
7 Сертифікати ISO 9001.PDF
07 жовтня 2019 14:15
6 Авторизація.pdf
07 жовтня 2019 14:15
5 Технічна частина.PDF
07 жовтня 2019 14:15
4 Проект договору.PDF
07 жовтня 2019 14:14
3 Довідка про санкції.PDF
07 жовтня 2019 14:14
2 Аналогічний договір.pdf
07 жовтня 2019 14:14
1 Наказ та протокол.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ТОВ ІТ-СТАР ТРЕЙД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
Відхилено 217 762,80
UAH з ПДВ
09 жовтня 2019 21:22
ТОВ ІТ-СТАР ТРЕЙД
#41139083
Переможець 240 000,00
UAH з ПДВ
10 жовтня 2019 19:19

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 жовтня 2019 19:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ІТ-СТАР ТРЕЙД
#41139083
240 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 16:29
Звіт про виконання договору укладений
03 січня 2020 16:21
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2019 09:39
Договір укладений
30 жовтня 2019 09:38

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 240 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 40 000,00 UAH)