Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
1 200 500,00 UAH
UA-2019-09-20-002314-b 412ecd9ab12041fe9c5e264901d21518
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Кириленко

+380974458276 feokirovograd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Національної поліції в Кіровоградській області
Код ЄДРПОУ: 40108709
Місцезнаходження: 25006, Україна , Кіровоградська обл., м. Кропивницький, вул. В. Чміленка, 41
Контактна особа: Наталія Кириленко
+380974458276
feokirovograd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 вересня 2019 15:55
Звернення за роз’ясненнями: до 28 вересня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 жовтня 2019 10:00
Очікувана вартість: 1 200 500,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Тендерна документація

20 вересня 2019 16:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 вересня 2019 15:56
додаток1.doc
20 вересня 2019 15:56
Додаток_3_30210000-4_з поділом на три лоти.doc
20 вересня 2019 15:56
Проект договору.docx
20 вересня 2019 15:56
тендерна_документацiя.doc
20 вересня 2019 15:56
Оголошення1.doc
20 вересня 2019 15:56
додаток_5.doc
20 вересня 2019 15:56
додаток_4.doc
20 вересня 2019 15:55
додаток_2.doc
20 вересня 2019 16:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 вересня 2019 15:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 вересня 2019 15:56
додаток1.doc
20 вересня 2019 15:56
Додаток_3_30210000-4_з поділом на три лоти.doc
20 вересня 2019 15:56
Проект договору.docx
20 вересня 2019 15:56
тендерна_документацiя.doc
20 вересня 2019 15:56
Оголошення1.doc
20 вересня 2019 15:56
додаток_5.doc
20 вересня 2019 15:56
додаток_4.doc
20 вересня 2019 15:55
додаток_2.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічне завдання
Дата подання: 23 вересня 2019 12:43
Дата відповіді: 24 вересня 2019 17:07
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: По лотах №1 та 2
Для участі в торгах допускається еквівалент, аналог предмета закупівлі, якщо його якісні характеристики є рівноцінними або кращими від заявлених в технічних вимогах Замовника та будуть повністю задовольняти потреби для виконання належних функцій в роботі. Якщо системні блоки на базі процесора AMD будуть відповідати цим вимогам, дане питання розглядатиметься на засіданні тендерного комітету під час процедури закупівлі.
По лоту №3
Для участі в торгах допускається еквівалент, аналог предмета закупівлі, якщо його якісні характеристики є рівноцінними або кращими від заявлених в технічних вимогах Замовника та будуть повністю задовольняти потреби для виконання належних функцій в роботі.
Окремо, хочемо зазначити, що системні блоки до персонального комп’ютеру №1, №2 та № 5 потрібні для виконання функцій під час яких буде використоване програмне забезпечення, яке розроблене та протестоване на ПЕОМ, побудованих на базі процесорів компанії Intel. Виробник програмного забезпечення не гарантує стабільної роботи програмних засобів на ПЕОМ, побудованих на базі процесорів AMD.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис предмету закупівлі:
ноутбуки та планшети
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 335 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 3 350,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

26 шт
Ноутбуки та планшети (джерело фінансування - кошти державного бюджету)
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, м.Кропивницький, В.Чміленка. 41
Дата доставки: 15 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Після оплата за фактично отримані товари, протягом 15 (п"ятнадцяти) банківських днів з дати підписання відповідної видаткової накладної на товар за рахунок коштів державного бюджету Пiсляоплата 15 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 вересня 2019 15:56
Додаток_3_30210000-4_(ЛОТ1).doc

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 23 вересня 2019 06:35
Дата відповіді: 23 вересня 2019 17:28
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Відповідно до тендерної документації до участі в торгах допускається товар-аналог(еквівалент), який є не нижчої якості, конфігурації. У разі, якщо Учасник торгів запропоновує аналог, він додатково повинен надати у складі тендерної пропозиції повний опис та фото товару, відомості про виробника/торгову марку, технічні умови виробника та документальне підтвердження (паспорт,інструкції експлуатації та інші технічні документи) повної відповідності основних технічних та якісних характеристик запропонованого товару, з обов'язковим відображенням порівняльних характеристик для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника.
2. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах, єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 327 900,00
UAH з ПДВ
327 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 жовтня 2019 23:58
Електронний підпис
07 жовтня 2019 23:57
письмова згода.pdf
07 жовтня 2019 23:48
474316_пропозиція.pdf
07 жовтня 2019 23:36
Технічна документація.pdf
07 жовтня 2019 23:04
довідка санкції.pdf
07 жовтня 2019 23:04
Витяг ПДВ копія.pdf
07 жовтня 2019 23:04
Статут копія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Інформація про відміну

Дата відміни
08 жовтня 2019 10:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій