Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тверде паливо
Очікувана вартість
1 440 000,00 UAH
UA-2019-09-20-001914-b c5cc1030d9d14120a3ac167a21717f49
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Кириленко

+380974458276 feokirovograd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Національної поліції в Кіровоградській області
Код ЄДРПОУ: 40108709
Місцезнаходження: 25006, Україна , Кіровоградська обл., м. Кропивницький, вул. В. Чміленка, 41
Контактна особа: Наталія Кириленко
+380974458276
feokirovograd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 вересня 2019 14:58
Звернення за роз’ясненнями: до 28 вересня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 жовтня 2019 10:00
Початок аукціону: 09 жовтня 2019 11:57
Очікувана вартість: 1 440 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 тонни
Вугілля кам"яне марки АМ (джерело фінансування - кошти державного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Кіровоградська область, за адресами замовника, смт. Новоархангельськ, смт. Вільшанка, м. Гайворон, м. Голованівськ, м. Добровеличківка, м. Мала Виска, м. Новоукраїнка, м. Благовіщинське, смт. Устинівка, м. Знам"янка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Після оплата за фактично отримані товари, протягом 15 (п"ятнадцяти) банківських днів з дати надання належним чином оформленої видаткової накладної та рахунку-фактури на відвантажений товар за рахунок коштів державного бюджету Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 вересня 2019 14:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 вересня 2019 14:58
Д 1 Способи підтвердження.doc
20 вересня 2019 14:58
Д 2 Проект договору_нова.doc
20 вересня 2019 14:58
ТД Кропивницький вугілля на 2019_АМ.doc
20 вересня 2019 14:58
Оголошення1.doc
20 вересня 2019 14:58
Д 3 Згода на умови_нова.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

тендерна документація
Дата подання: 23 вересня 2019 12:58
Дата відповіді: 23 вересня 2019 16:47
Дайте будь ласка пояснення щодо пункту 2 додатку 1 де вимагається: 2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: - довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у ланцюгу постачання продукції. 1.Учасник повинен надати перелік працівників відповідної кваліфікації які будуть виконувати постачання продукції від учасника торгів до замовника у ланцюгу постачання продукції? 2.Чи Учасник повинен надати перелік всіх задіяних працівників учасника торгів,постачальника учаснику торгів та виробника продукції у ланцюгу постачання продукції до замовника? Згідно роз’яснень Замовником щодо термінів які вживаються в ДКТ де зазначено: - Ланцюг постачання продукції - послідовність суб'єктів господарювання, які забезпечують постачання продукції від виробника до споживача (користувача);
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник повинен надати перелік працівників відповідної кваліфікації, які будуть виконувати постачання продукції від Учасника до Замовника у ланцюга постачання продукції.
Просимо додати вираз або "еквівалент" в ТД
Дата подання: 23 вересня 2019 16:45
Дата відповіді: 24 вересня 2019 11:25
Просимо внести зміни в тендерну документацію та доповнити її виразом або"еквівалент"(п.3 част.2 ст.22 ЗУ "Про публічні закупівлі")
Відповідь: Показники, які характеризують певні параметри, зокрема фізичні та хімічні властивості товару, не вважаються торговельними марками, і не є дискримінаційними, згідно п.3 ч.2 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі", Замовником визначено предмет закупівлі згідно своїх потреб.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 жовтня 2019 12:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ ФАРТОП" 1 180 000,00
UAH з ПДВ
1 151 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Щербина В.Ю. 1 219 600,00
UAH з ПДВ
1 165 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЄВРОАЛЬЯНС ЛТД" 1 320 000,00
UAH з ПДВ
1 320 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НОВОМИРГОРОДПАЛИВО" 1 421 400,00
UAH з ПДВ
1 421 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "АРТМАРКЕТ" 1 440 000,00
UAH з ПДВ
1 440 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 жовтня 2019 23:25
Електронний підпис
07 жовтня 2019 23:11
Технічні характ-ки.pdf
07 жовтня 2019 23:11
Тендерна пропозиція.pdf
07 жовтня 2019 23:11
Інші документи.pdf

Публічні документи

07 жовтня 2019 17:54
Електронний підпис
07 жовтня 2019 17:51
Інші документи.pdf
07 жовтня 2019 17:51
Технічна частина.pdf

Публічні документи

08 жовтня 2019 09:32
Електронний підпис
08 жовтня 2019 09:30
Техчастина1.pdf
08 жовтня 2019 09:30
Кваліфікація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ ФАРТОП"

ФОП Щербина В.Ю.

ТОВ "ЄВРОАЛЬЯНС ЛТД"

ПП "НОВОМИРГОРОДПАЛИВО"

ПП "АРТМАРКЕТ"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 жовтня 2019 17:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ ФАРТОП"
#35402983
1 151 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 10:38
Електронний підпис укладений
25 жовтня 2019 14:14
Сканировать40003.PDF укладений
25 жовтня 2019 14:11

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 жовтня 2019 — 31 жовтня 2019
Сума оплати за договором: 1 151 200,00
UAH