Мобільні системи екстреного оповіщення з абонентською підтримкою для осіб пенсійного віку та осіб з інвалідністю
Mobile emergency notification system with subscriber support for persons of retirement age and for persons with disabilities
Очікувана вартість
24 800 000,00 UAH
UA-2019-09-20-001788-a a46ac91bb1b845f3a2e4b046bc6034d0
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Подання пропозицій    Наявні скарги без рішення
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: ДЕПАРТАМЕНТ СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 37441694
Вебсайт замовника: http://dsp.kievcity.gov.ua/
Місцезнаходження замовника: 03165, Україна, Київська область обл., Київ, просп. Комарова, 7
Контактна особа замовника: Слизько Михайло Володимирович
380444043765
zak_dsp@kievcity.gov.ua
Official name: Department of Social Policy of Executive Body of Kyiv City Council (Kyiv City State Administration)
National ID: 37441694
Contact point: Sliz'ko Mikhaylo Volodymyrovych
380444043765
zak_dsp@kievcity.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 20 вересня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 11 жовтня 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 жовтня 2019 14:00
Початок аукціону: 26 листопада 2019 14:36
Очікувана вартість: 24 800 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 24 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10 %
Publication date: 20 вересня 2019 23:21
Enquiries until: 11 жовтня 2019 14:00
Complaints submission until: до 17 жовтня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 21 жовтня 2019 14:00

Information

Estimated total value: 24 800 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 24 800 UAH
Minimal lowering step, %: 0,10 %
Type of tender guarantee: No guarantee

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8000 Одиниця
Мобільні системи екстреного оповіщення з абонентською підтримкою для осіб пенсійного віку та осіб з інвалідністю
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 38110000-9 — Навігаційні прилади

Mobile emergency notification system with subscriber support for persons of retirement age and for persons with disabilities
CPV: 38110000-9
Період постачання: по 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунок за поставлений товар з абонентською підтримкою здійснюється відповідно до п.1 ст.49 Бюджетного кодексу України, протягом семи банківських днів після надходження бюджетного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за поставлений товар з абонентською підтримкою здійснюються протягом семи банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

20 вересня 2019 23:23
Електронний цифровий підпис
20 вересня 2019 23:21
Тендерна документація.pdf
20 вересня 2019 23:21
Проєкт договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання та вимоги щодо поставки
Дата подання: 03 жовтня 2019 15:02
Дата відповіді: 08 жовтня 2019 23:03
Шановний замовник! Будь ласка, надайте відповіді на наступні питання: 1. В додатку №1 пункті 3 є вимога надати підтвердження виконання договору: (накладна та банківська виписка Учасника). Згідно з чинним законодавством, товар може прийматись за Актом-прийому пеередачі. Це є порушенням, та обмежує конкуренцію. Вимагаємо доповнити цю вимогу: підтвердження виконання договору у вигляді накладної або акту прийому-передачі обладнання та банківську виписку Учасника. 2. Чи потрібно перелічувати поіменно працівників, які будуть виконувати договір? Якщо так, що вважається достатньою кількістю працівників? Що вважається "відповідним навчанням". Яке підтвердження вимагається? Чи достатньо довідки про попереднє проходження внутрішнього навчання в компанії? Чи потрібно вказувати кількість інженерів та перелічувати їх поіменно? Якщо так, яка кількість інженерів буде достатньою? 3. В договорі написано, що він діє до 2019 року, поставка товарів, надання послуг до 2019 року. Однак, в договорі значиться обслуговування протягом 2 місяців! Як можно обслуговувати 2 місяці, якщо аукціон буде лише 26 листопада? Залишеться 1 місяць - грудень до кінця року. Окрім того, неможливо здійснити поставку 8000 штук за 1 місяць! Вимагаємо змінити строк поставки товарів та надання послуг до 01 березня 2020 року. Для того, щоб виготовити таку кількість пристроїв, необхідно мінімум 3-4 місяці. 4. Коли буде дата розкриття пропозицій? Згідно розділу 5 "Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону", учасник має надати: "1) довідка (оригінал/копія), видана органом Міністерства внутрішніх справ не раніше 30 календарних днів до дати розкриття, про те, що: фізична особа (для фізичних осіб-підприємців), яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів та не має не знятої або не погашеної у встановленому законом порядку судимості; Дата подачі до 21-го жовтня, аукціон 26 листопада, тобто з часу подачі до аукціону більше 30 діб. 5. В нас є одна просертифікована модель пристрою яка має мікрофон, але не має динамік. Відповідно, не відповідає за критерієм наявності динаміку. Цінова пропозиція буде відхилена за критерієм невідповідності?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Щодо питання першого: на засіданні тендерного комітету буде ініційовано питання щодо внесення відповідних змін у тендерну документацію.
Щодо питання другого: поіменно перераховувати не потрібно, досить зазначити відповідну посаду і кількість наявних найманих працівників з урахуванням вимог додатку 1 та додатку 3 тендерної документації.
Щодо питання третього: у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті Закону України “Про публічні закупівлі”, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою автоматично, але не раніше ніж через п’ять днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій. Тому дата і час проведення електронного аукціону буде скореговано системою автоматично, в залежності від дати публікації протоколу розгляду тендерних пропозицій. Поставка мобільних системи екстреного оповіщення та подальша їх абонентська підтримка має бути здійсненна протягом 2019 року.
Щодо питання четвертого: дата розкриття зазначається у протоколі розкриття тендерних пропозицій, який формується та оприлюднюється електронною системою закупівель автоматично в день розкриття пропозицій за формою, установленою Уповноваженим органом.
Щодо питання п'ятого: запропонований товар з абонентською підтримкою повинен повністю відповідати вимогам додатку 3 тендерної документації.
Оренда приміщення, тощо
Дата подання: 05 жовтня 2019 19:09
Дата відповіді: 10 жовтня 2019 00:04
Шановний Замовник, Просимо Вас надати відповідь щодо наступних питань: 1. В ТД написана вимога наявності приміщення для виконання договору. Чи допускається оренда приміщення? Чи обов'язково мати його у власності? Чи достатньо орендувати приміщення? 2. В нас є серитфікаована модель пристрою, яка працює 1 добу. Чи буде відхилена така модель?
Відповідь: Доброго дня. Щодо питання першого: На підтвердження наявності у володінні приміщеннь Учасник надає копії правовстановлюючих документів на приміщення та/або копію відповідного договору, зокрема оренди, на цей бюджетний рік з актом прийому-передачі що підтверджує фактичне володіння приміщенням. Щодо питання другого: запропонований товар з абонентською підтримкою повинен повністю відповідати вимогам додатку 3 тендерної документації.
Оренда приміщення, тощо (доповнення)
Дата подання: 06 жовтня 2019 12:41
Дата відповіді: 09 жовтня 2019 23:50
2. Просимо продовжити строк поставки на 3 місяці. Оскльіки поставити 8000 штук меньше ніж за місяць - нереальна задача.
Відповідь: Доброго дня. Поставка мобільних системи екстреного оповіщення та подальша їх абонентська підтримка має бути здійсненна протягом 2019 року.
Строки поставки некоректні
Дата подання: 10 жовтня 2019 20:08
Дата відповіді: 16 жовтня 2019 18:35
Шановний Замовник! Наша компанія є розробником та виробником обладнання. Час початку аукціону: 26 листопада, 14:36, відповідно, після підписання договору залишається меньше одного місяця! За такий строк неможливо виготовити 8000 штук одиниць обладнання! Це обмежує конкуренцію. Скажіть, будь ласка, під яку компанію ви зробили тендер (яка завчасно знає що переможе і вже почала виробництво такої кількості, щоб встигнути зробити поставку у вказаний строк)? Реальний строк виробництва в Україіні складає 2000 штук на місяць. Вимагаємо змінити з цього розрахунку.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Бюджетний період для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему України, становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року. Кошторисні призначення на придбання мобільних системи екстреного оповіщення з абонентською підтримкою виділені на 2019 рік. Тому всі зобов’язання по договору поставки мобільних системи екстреного оповіщення з абонентською підтримкою, у разі його укладання, повинні бути виконані в вищезазначений період, а саме: протягом 2019 року.
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 11 жовтня 2019 09:48
Дата відповіді: 17 жовтня 2019 09:42
Шановний Замовнику, у тендерній документації Ви визначаєте вимогу про підтвердження приміщення площею не менше ніж 60 кв.м та не менше 20 кв.м. На підставі якого нормативно-правового акту визначена вимога щодо квадратури офісу? Чому саме 60 і 20? Якщо в учасника є офіс в 59,6 кв.м. - то виходить пропозиція буде відхилена? І чому саме така цифра? Чому не 120 кв.м, або навпаки не 66,6 кв.м.? Таким чином прописуючи, якісь уточнюючі характеристики - Ви обмежуєте коло учасників, які можуть прийняти участь у закупівлі! А виходить, що складається враження - що у якогось конкретного учасника є такий офіс, саме з такою квадратурою! Таким чином Ваша вимога неправомірна та дискримінаційна, а отже, ми вимагаємо її виключити, бо вона порушує принципи ст.3 ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме - недискримінації учасників. Тому вимагаємо виключення зазначеної вимоги, бо в інакшому разі ваша документація буде оскаржена в АМКУ, що в свою чергу призведе до затягування процедури (+врахуйте строк на розгляд скарги та строки на подачу, бо торги міжнародні). Таким чином в 2019 році Ви точне не підпишете договір, або підпишете в грудні 2019 і виконати його буде неможливо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На засіданні тендерного комітету буде ініційовано питання внесення змін до тендерної документації з зазначеного питання.
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 11 жовтня 2019 09:50
Дата відповіді: 17 жовтня 2019 09:43
Шановний Замовнику, у тендерній документації Ви визначаєте вимогу про підтвердження приміщення площею не менше ніж 60 кв.м та не менше 20 кв.м. На підставі якого нормативно-правового акту визначена вимога щодо квадратури офісу? Чому саме 60 і 20? Якщо в учасника є офіс в 59,6 кв.м. - то виходить пропозиція буде відхилена? І чому саме така цифра? Чому не 120 кв.м, або навпаки не 66,6 кв.м.? Таким чином прописуючи, якісь уточнюючі характеристики - Ви обмежуєте коло учасників, які можуть прийняти участь у закупівлі! А виходить, що складається враження - що у якогось конкретного учасника є такий офіс, саме з такою квадратурою! Таким чином Ваша вимога неправомірна та дискримінаційна, а отже, ми вимагаємо її виключити, бо вона порушує принципи ст.3 ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме - недискримінації учасників. Тому вимагаємо виключення зазначеної вимоги, бо в інакшому разі ваша документація буде оскаржена в АМКУ, що в свою чергу призведе до затягування процедури (+врахуйте строк на розгляд скарги та строки на подачу, бо торги міжнародні). Таким чином в 2019 році Ви точне не підпишете договір, або підпишете в грудні 2019 і виконати його буде неможливо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На засіданні тендерного комітету буде ініційовано питання внесення змін до тендерної документації з зазначеного питання.
Щодо аналогічного
Дата подання: 11 жовтня 2019 10:03
Дата відповіді: 17 жовтня 2019 09:44
У ТД Ви визначаєте, що аналогічним договором є договір на суму не менше 200 тис. грн. Зідно статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник може встановити один з таких критеріїв: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічнОГО договорУ, тобто одного будь-якого договору з аналогічним предметом закупівлі. Хіба Ви бачете в цій нормі закону додаткові вимоги до суми договору, об'єкта на якому надаються послуги, строків виконання, суб'єкта, якому надаються послуги? Ні? Ми також не бачимо. Тому виникає питання - на підставі чого Ви визначаєте якісь додаткові критерії до аналогічного договору, тим самим, ускладнюючи учасникам кваліфікаційні критерії? Знову ж таки має місце дискримінація, оскільки виходить, якщо учасник має договір на 199 тис., або на 180 тис. - то це не відповідність Вашій документації. Таким чином, учасник може мати необхідну матеріально-технічну базу, мати працівників, але не мати саме догвоору аналогіного на 200 тис. - він не може приймати участь у Вашій закупівлі, бо навіть не буде допущений до аукціону. Таким чином Ваша вимога неправомірна та дискримінаційна, а отже, ми вимагаємо її виключити, бо вона порушує принципи ст.3 ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме - недискримінації учасників. Тому вимагаємо виключення зазначеної вимоги, бо в інакшому разі ваша документація буде оскаржена в АМКУ, що в свою чергу призведе до затягування процедури (+врахуйте строк на розгляд скарги та строки на подачу, бо торги міжнародні). Таким чином в 2019 році Ви точне не підпишете договір, або підпишете в грудні 2019 і виконати його буде неможливо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На засіданні тендерного комітету буде ініційовано питання внесення змін до тендерної документації з зазначеного питання.
Щодо еквіваленту
Дата подання: 11 жовтня 2019 10:19
Дата відповіді: 17 жовтня 2019 09:47
Чому у Вашій ТД немає припису про еквівалент??? Адже відповідно до статті 21 ЗУ "Про публічні закупівлі" - 3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Таким чином Ваша ТД складена з порушенням вимог ЗУ "Про публічні закупівлі", і не відповідає його вимогам. Тому вимагаємо внести зміни до технінчого завдання та додати до технінчого завдання припис про еквівалент, таким чином, як звучить в статті 21 ЗУ "Про публічні закупівлі". Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Технічна специфікація не містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, тому не є необхідним зазначати вираз "або еквівалент".
Строки поставки некоретні!
Дата подання: 11 жовтня 2019 13:38
Дата відповіді: 17 жовтня 2019 09:45
Шановний замовник, наша компанія є сертифікованим Українським виробником персональних GPS-трекерів. Ми виготовляємо модель яка відповідає технічним характеристикам заявленим у вимогах за ціною 22 USD $ за штуку. Однак строки виконання договору некоректні, оскільки їх не можливо виконати. Ми можем поставляти по 1000 штук на місяць. Окрім того, вже маємо кол-цетр, який відповідає вимогам. Вимагаємо, змінити строки поставки, на 8 місяців з дати підписання договору та вказати партії поставки -- по 1000 штук на місяць.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Бюджетний період для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему України, становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року. Кошторисні призначення на придбання мобільних системи екстреного оповіщення з абонентською підтримкою виділені на 2019 рік. Тому всі зобов’язання по договору поставки мобільних системи екстреного оповіщення з абонентською підтримкою, у разі його укладання, повинні бути виконані в вищезазначений період, а саме: протягом 2019 року.
Дискримінаційна Вимога
Дата подання: 11 жовтня 2019 13:54
Дата відповіді: 17 жовтня 2019 09:46
Шановний замовник, Ми також є виробником персональних GPS-трекерів і можемо поставити по 21,5$ по курсу Нац. банку. Ми можемо поставляти теж по 1000 шт в місяць. Вимагаємо змінити вимоги, з розрахунку поставок партіями по 1000 шт на місяць або частіше (якщо постачальник може). З повагою очікую на відповідь
Відповідь: Доброго дня. Бюджетний період для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему України, становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року. Кошторисні призначення на придбання мобільних системи екстреного оповіщення з абонентською підтримкою виділені на 2019 рік. Тому всі зобов’язання по договору поставки мобільних системи екстреного оповіщення з абонентською підтримкою, у разі його укладання, повинні бути виконані в вищезазначений період, а саме: протягом 2019 року.
Розгорнути всі запитання: 10 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-20-001788-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Дата подання: 11 жовтня 2019 13:59
Вимога
Голові тендерного комітету
Департаменту соціальної політики Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Ідентифікаційний код 37441694
Місцезнаходження замовника: 03165, Україна, Київська область обл., Київ, просп. Комарова, 7

Ідентифікатор закупівлі:
UA-2019-09-20-001788-a

ВИМОГА
щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі

20 вересня 2019 року тендерним комітетом Департаменту соціальної політики Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Департамент) було оголошено відкриті торги з публікацією англійською мовою на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015: 38110000-9 — Навігаційні прилади «Мобільні системи екстреного оповіщення з абонентською підтримкою для осіб пенсійного віку та осіб з інвалідністю Mobile emergency notification system with subscriber support for persons of retirement age and for persons with disabilities» (далі – Процедура закупівлі) з очікуваною вартістю 24 800 000,00 гривень. Ідентифікатор закупівлі в електронній системі закупівель – UA-2019-09-20-001788-a.
20 вересня 2019 року о 23:21 Замовником було завантажено до електронної системи закупівель Тендерну документацію Процедури закупівлі.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Інтеллі» є учасником ринку навігаційних приладів в Україні та мало намір взяти участь у Процедурі закупівлі.
Проте, ознайомившись із Тендерною документацією Процедури закупівлі, Товариством з обмеженою відповідальністю «Інтеллі» було виявлено вимоги, які безпідставно обмежують коло потенційних учасників Процедури закупівлі, порушують принцип недискримінації учасників та суперечать Закону України «Про публічні закупівлі».

1. Вимога щодо здійснення поставки товару протягом 10 робочих днів із моменту отримання заявки від Замовника.

Додаток № 3 Тендерної документації містить вимоги до технічних характеристик предмета закупівлі.
У пункті 4.4 «строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт)» частини 4 «Інформація про предмет закупівлі» розділу «Загальні положення» Тендерної документації встановлено наступну вимогу:
Строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) протягом 2019 року (поставка мобільних систем екстреного оповіщення партіями протягом 10 робочих днів з дати надходження Заявки від Замовника з подальшою абонентською підтримкою протягом 2 місяців).

Вимога щодо здійснення поставки товару протягом 10 робочих днів із моменту отримання заявки від Замовника - є дискримінаційною, виходячи з наступного.
На території України відсутні виробники, чий товар повністю відповідає технічним, кількісним та якісним вимогам до предмету закупівлі. З метою задоволення потреб замовників у придбанні товарів, які не виробляються в Україні, учасники закупівель зазначених товарів укладають договори про придбання таких товарів в іноземних виробників.
Станом на день подання цієї вимоги продукція, що є предметом закупівлі, виробляється щонайменше трьома виробниками, які розташовані в Китайській Народній Республіці (КНР), а саме:
1. Shenzhen ReachFar Technology Co., Ltd.
2. Meitrack Group
3. Oneralarm

Відповідно до пункту 4.3 частини 4 «Інформація про предмет закупівлі» розділу «Загальні положення» ТД, кількість та обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) згідно Додатку 3 ТД. Відповідно до Додатку 3 ТД, пункту «Опис окремої частини або частин предмета закупівлі» оголошення за кодом ДК 021:2015: 38110000-9 — Навігаційні прилади «Мобільні системи екстреного оповіщення з абонентською підтримкою для осіб пенсійного віку та осіб з інвалідністю», з ідентифікатором закупівлі UA-2019-09-20-001788-a, обсяг предмету закупівлі складає 8000 одиниць.
При цьому згідно з пунктом 4.4 частини 4 «Інформація про предмет закупівлі» розділу «Загальні положення» Тендерної документації, постачання здійснюється партіями протягом 10 робочих днів з дня надходження заявки від замовника.
При цьому Тендерна документація Процедури закупівлі не містить жодних обмежень щодо обсягу кожної окремої партії, таким чином Тендерна документація встановлено можливість замовлення замовником продукції в обсязі 8000 одиниць вартістю 24,5 мільйонів гривень протягом 10 робочих днів.
Вимога, викладена в такій редакції, є неможливою для виконання учасниками, оскільки жоден із відомих виробників товару, що є предметом закупівлі, фізично не має можливості виробити та здійснити постачання в Україну продукції, що є предметом закупівлі в обсязі 8000 одиниць вартістю 24,5 мільйонів гривень протягом 10 робочих днів.
Неможливість здійснення такої поставки підтверджується листами, отриманими ТОВ «Інтеллі» від виробників, а саме:
1. Shenzhen ReachFar Technology Co., Ltd.
2. Meitrack Group
3. Oneralarm

Зокрема, у листі виробника Oneralarm, який було отримано 03 жовтня 2019 року, зазначено: «…Our sales manager that knows Ukrainian language (he is from Ukrainian city Kharkiv) has checked requirements at the tender UA-2019-09-20-001788-a. He thinks that the tender has high corruption risks, becouse it has very excess budget and not real terms of delivery. We can provide such terms of manufacturing, delivery personal trackers each 10 days. So, such terms requires at least 3-4 months from the first order…», що у перекладі на українську: «…Наш менеджер з продажу, який знає українську мову (він родом з міста Харкова) перевірив вимоги на тендері UA-2019-09-20-001788-a. Він вважає, що тендер має високі корупційні ризики, оскільки він має надмірний бюджет та не реальні умови поставки. Ми можемо забезпечити такі умови виготовлення доставкою персональних трекерів кожні 10 днів. Отже, на такі терміни потрібно не менше 3-4 місяців з першого замовлення…».
У листі виробника Meitrack Group, який було отримано 10 жовтня 2019 року, зазначено наступне: «…According to your request to supply 8000 pcs of personal GPS trackers till the end of 2019 year. Such strict requirements are not realistic. We are ready to supply 500 pcs in the 20 first days after receiving the first order. Extra 7500 pcs we are ready to supply by 800 pcs each 10 days…», що у перекладі на українську: «…Bідповідно до Вашого запиту на поставку 8000 шт персональних GPS-трекерів до кінця 2019 року. Такі суворі вимоги не реалістичні. Ми готові поставити 500 шт протягом 20 перших днів після отримання першого замовлення. Додаткові 7500 шт. Ми готові постачати по 800 шт кожні 10 днів...».
Виробником Shenzhen ReachFar Technology Co., Ltd у листі від 11 жовтня 2019 року було зазначено наступне: «…terms of delivery depends about many factors: chip, case, and components suppliers. It is impossible to supply 8000 pcs till the end of the year without knowing amount of GPS trackers that will be shipped each shipment (each 10 days). Also there are not enough time to supply such quantity…», що у перекладі на українську: «…Умови поставки залежать від багатьох факторів: мікросхем, корпусу та постачальників компонентів. Неможливо поставити 8000 шт до кінця року, не знаючи кількості GPS-трекерів, які будуть відправлені в кожну партію (кожні 10 днів). Також не вистачає часу на поставку такої кількості…».

Таким чином, мінімально необхідним строком поставки товару є строк не менший ніж 20 днів з дати надходження першої Заявки від Замовника з поставкою партії 500 шт. та не менший ніж 10 днів з дати надходження кожної наступної Заявки від Замовника з поставкою партії 800 шт. або не менший ніж 4 місяця з першого замовлення.

Постачання визначеного в Тендерній документації обсягу продукції у визначені в Тендерній документації строки можливе лише за умови, якщо учасник заздалегідь ознайомлений із умовами майбутнього тендеру та заздалегідь здійснив замовлення на придбання товару в іноземного виробника, і відповідно до моменту постачання зберігає у своєму володінні на території України продукцію в обсязі 8000 одиниць вартістю 24,8 мільйони гривень.
Отже, зазначена вимога Тендерної документації обмежує коло потенційних учасників Процедури закупівлі лише тими, які мають продукцію у визначених Тендерною документацією обсягах у своєму володінні на території України на момент укладення договору про закупівлю, та позбавляє можливості взяти участь у Процедурі закупівлі інших учасників, які планують здійснити постачання товару після укладення відповідного договору про закупівлю.

Таким чином, встановлення Замовником вимоги строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) протягом 2019 року (поставка мобільних систем екстреного оповіщення партіями протягом 10 робочих днів з дати надходження Заявки від Замовника з подальшою абонентською підтримкою протягом 2 місяців) – унеможливлює участь у процедурі закупівлі учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Інтеллі».

Наслідки невиконання проекту договору встановлені у пункті 7.2. розділу «ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН» Проекту договору, а саме: «…у випадку порушення строків виконання зобов’язання (затримки поставки товару або поставки не в повному обсязі) сплачується неустойка у розмірі подвійної облікової ставки НБУ від суми непоставленого товару за кожен день затримки…».
Таким чином, у разі невиконання строків поставки щодо учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Інтеллі» будуть застосовані штрафні санкції у виді неустойки у розмірі подвійної облікової ставки НБУ від суми непоставленого товару за кожен день затримки.

Згідно з частиною 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Відповідно до пункту 5 Тендерної документації вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Зазначене вище положення тендерної документації унеможливлює участь постачальників на рівних умовах.

Відповідно до частини 1 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за принципами, зокрема: недискримінації учасників; об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно з частиною 1 статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерний комітет діє на засадах колегіальності та неупередженості.
У відповідності до частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
На підставі викладеного, керуючись статтями 3, 5, 23 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОШУ:

1. Усунути порушення частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», допущене під час проведення процедури закупівлі товару за кодом ДК 021:2015: 38110000-9 — Навігаційні прилади «Мобільні системи екстреного оповіщення з абонентською підтримкою для осіб пенсійного віку та осіб з інвалідністю», оголошеної з ідентифікатором закупівлі UA-2019-09-20-001788-a, а саме: внести зміни до Тендерної документації у частині строку поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) протягом 2019 року (поставка мобільних систем екстреного оповіщення партіями протягом 10 робочих днів з дати надходження Заявки від Замовника з подальшою абонентською підтримкою протягом 2 місяців).

Додатки:
1. Лист щодо неможливості здійснення поставки продукції, що є предметом закупівлі в обсязі 8000 одиниць вартістю 24,5 мільйонів гривень протягом 10 робочих днів від Shenzhen ReachFar Technology Co., Ltd.
2. Лист щодо неможливості здійснення поставки продукції, що є предметом закупівлі в обсязі 8000 одиниць вартістю 24,5 мільйонів гривень протягом 10 робочих днів від Meitrack Group.
3. Лист щодо неможливості здійснення поставки продукції, що є предметом закупівлі в обсязі 8000 одиниць вартістю 24,5 мільйонів гривень протягом 10 робочих днів від Oneralarm.

Директор ТОВ «Інтеллі» Д.С. Зеленський
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 жовтня 2019 12:52
Доброго дня. Бюджетний період для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему України, становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року. Кошторисні призначення на придбання мобільних системи екстреного оповіщення з абонентською підтримкою виділені на 2019 рік. Тому всі зобов’язання по договору поставки мобільних системи екстреного оповіщення з абонентською підтримкою, у разі його укладання, повинні бути виконані в вищезазначений період, а саме: протягом 2019 року.

Документи подані скаржником

11 жовтня 2019 13:59
Oner electronics.pdf
11 жовтня 2019 13:59
Reachfar.pdf
11 жовтня 2019 13:59
Meitrack Group.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-09-20-001788-a.b2
Статус:
Очікує прийняття до розгляду
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕЛЛІ", Код ЄДРПОУ:37593697
Дата подання: 16 жовтня 2019 21:12
СКАРГА на умови тендерної документації
Вих.№ 7032 від «16» жовтня 2019 року ОРГАН ОСКАРЖЕННЯ: Постійно діюча адміністративна колегія з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель вул. Митрополита Василя Липківського, 45, м. Київ, 03035 СУБ’ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ: Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНТЕЛЛІ» Ідентифікаційний код юридичної особи: 37593697 Місцезнаходження: 03035, Україна, м. Київ, вул. Льва Толстого, 63, офіс 19 E-mail: info@intelli.com.ua тел. +38 (095) 288 52 00 ЗАМОВНИК: Департамент соціальної політики Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) Ідентифікаційний код юридичної особи: 37441694 Місцезнаходження Замовника: 03165, Україна, Київська область обл., Київ, просп. Комарова, 7 ІДЕНТИФІКАТОР ЗАКУПІВЛІ: UA-2019-09-20-001788-a СКАРГА на умови тендерної документації 20 вересня 2019 року тендерним комітетом Департаменту соціальної політики Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Департамент) було оголошено відкриті торги з публікацією англійською мовою на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015: 38110000-9 — Навігаційні прилади «Мобільні системи екстреного оповіщення з абонентською підтримкою для осіб пенсійного віку та осіб з інвалідністю Mobile emergency notification system with subscriber support for persons of retirement age and for persons with disabilities» (далі – Процедура закупівлі) з очікуваною вартістю 24 800 000,00 гривень. Ідентифікатор закупівлі в електронній системі закупівель – UA-2019-09-20-001788-a. Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНТЕЛЛІ» (далі – Суб’єкт оскарження) є досвідченим учасником ринку навігаційних приладів в Україні, що підтверджується низкою успішно виконаних аналогічних договорів за предметом закупівлі (скановані копії договорів та позитивні відгуки додаються до цієї скарги). Відповідно до інформації, що міститься в електронній системі закупівель, Суб’єктом оскарження було взято участь у 15 процедурах закупівель товарів за кодом ДК 021:2015: 38110000-9 — Навігаційні прилади, з яких виграно 7 пропозицій. 20 вересня 2019 року о 23:21 Замовником було завантажено до електронної системи закупівель Тендерну документацію Процедури закупівлі. Ознайомившись із технічними, якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі, проектом договору, а також кваліфікаційними критеріями до учасників Процедури закупівлі, Суб’єкт оскарження дійшов висновку, що відповідає кваліфікаційним та іншим критеріям, встановленим умовами Тендерної документації, має виробничо обґрунтовану можливість виконати договір про закупівлю, поставивши Замовникові предмет закупівлі із відповідними технічними, якісними та кількісними характеристиками. Така можливість підтверджується угодами, укладеними Суб’єктом оскарження із виробниками продукції, що є предметом закупівлі, а також листами виробників щодо їхньої здатності виробити та поставити Суб’єкту оскарження продукцію, що є предметом закупівлі (скановані копії угод із виробниками та листів виробників додаються до цієї скарги). Ознайомившись із оголошенням про проведення Процедури закупівлі та Тендерною документацією Процедури закупівлі, Суб’єкт оскарження прийняв рішення взяти участь в Процедурі закупівлі. Разом із тим, ознайомившись із Тендерною документацією Процедури закупівлі, Суб’єктом оскарження було виявлено вимоги, які перешкоджають його участі у Процедурі закупівлі, безпідставно обмежують коло потенційних учасників Процедури закупівлі, порушують принцип недискримінації учасників, принцип прозорості умов закупівлі та суперечать Закону України «Про публічні закупівлі». 1. ВИМОГА ЩОДО ЗДІЙСНЕННЯ ПОСТАВКИ ТОВАРУ ПРОТЯГОМ 10 РОБОЧИХ ДНІВ ІЗ МОМЕНТУ ОТРИМАННЯ ЗАЯВКИ ВІД ЗАМОВНИКА. • У пункті 4.4 «строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт)» частини 4 «Інформація про предмет закупівлі» розділу «Загальні положення» Тендерної документації (сторінка 1) встановлено наступну вимогу: «Строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) – протягом 2019 року (поставка мобільних систем екстреного оповіщення партіями протягом 10 робочих днів з дати надходження Заявки від Замовника з подальшою абонентською підтримкою протягом 2 місяців)». • У пункті 4 «Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю» розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» Тендерної документації (сторінка 11) встановлено наступні вимоги: «Терміни поставки: партіями протягом 10 робочих днів з дати надходження Заявки від Замовника. … Договір про закупівлю набирає чинності з дня його підписання і діє до 31.12.2019, а в частині виконання своїх зобов’язань, до повного їх виконання». • У пункті 5.3 розділу V «Поставка товарів» Проекту договору, що є Додатком 5 до Тендерної документації (сторінка 2 Проекту договору) встановлено наступну умову: «5.3. Терміни поставки: партіями, протягом 10 робочих днів з дати надходження заявки від Замовника». • У пункті 10.1 розділу Х «Строк дії договору» Проекту договору, що є Додатком 5 до Тендерної документації (сторінка 3 Проекту договору) встановлено наступну умову: «10.1. Договір про закупівлю набирає чинності з дня його підписання і діє до 31.12.2019, а в частині виконання своїх зобов’язань, до повного їх виконання сторонами». Вважаємо, що вимога щодо здійснення поставки товару протягом 2019 року протягом 10 робочих днів із моменту отримання заявки від Замовника - є дискримінаційною по відношенню до Суб’єкта оскарження та виробників, чию продукцію він має можливість поставити, виходячи з наступного. На території України відсутні виробники, які виробляють мобільні системи екстреного оповіщення з абонентською підтримкою для осіб пенсійного віку та осіб з інвалідністю із технічними, кількісними та якісними характеристиками, які б повністю відповідали технічним, кількісним та якісним вимогам до предмету закупівлі. З метою задоволення потреб замовників у придбанні навігаційних приладів, які не виробляються в Україні, учасники закупівель навігаційних приладів укладають договори про придбання таких товарів в іноземних виробників. Станом на день подання цієї скарги продукція, що є предметом закупівлі, виробляється щонайменше трьома виробниками, які розташовані в Китайській Народній Республіці (КНР), а саме: Shenzhen ReachFar Technology Co., Ltd.; Meitrack Group; Oner Electronics Technology Limited. Суб’єкт оскарження перебуває у господарсько-правових відносинах із зазначеними вище компаніями, що підтверджується укладеними між ними та Суб’єктом оскарження угодами (скановані копії укладених угод додаються до цієї скарги). З метою досягнення попередньої домовленості про поставку продукції, що є предметом закупівлі, Суб’єкт оскарження звернувся до виробників Shenzhen ReachFar Technology Co., Ltd, Meitrack Group, Oner Electronics Technology Limited, із якими перебуває у господарсько-правових відносинах, із запитом щодо можливості виробити та поставити продукцію, що є предметом закупівлі, в обсязі та у строки, передбачені умовами Тендерної документації Процедури закупівлі. Формуючи запит до виробників, Суб’єкт оскарження виходив із наступних умов Тендерної документації. Щодо обсягу предмету закупівлі: відповідно до пункту 4.3 частини 4 «Інформація про предмет закупівлі» розділу «Загальні положення» Тендерної документації, кількість та обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) – згідно Додатку 3 до Тендерної документації. Відповідно до Додатку 3 ТД, пункту «Опис окремої частини або частин предмета закупівлі» оголошення за кодом ДК 021:2015: 38110000-9 — Навігаційні прилади «Мобільні системи екстреного оповіщення з абонентською підтримкою для осіб пенсійного віку та осіб з інвалідністю», з ідентифікатором закупівлі UA-2019-09-20-001788-a, обсяг предмету закупівлі складає 8000 одиниць, очікувана вартість – 24,8 мільйонів гривень. Щодо строків поставки предмету закупівлі: згідно з пунктом 4.4 частини 4 «Інформація про предмет закупівлі» розділу «Загальні положення» Тендерної документації, пунктом 4 «Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю» розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» Тендерної документації, пунктом 5.3 розділу V «Поставка товарів» Проекту договору, що є Додатком 5 до Тендерної документації, постачання предмету закупівлі здійснюється партіями протягом 10 робочих днів з дня надходження заявки від замовника. Водночас відповідно до пункту 9 Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2019-09-20-001788-a, а також у пункті 4.4 «строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт)» частини 4 «Інформація про предмет закупівлі» розділу «Загальні положення» Тендерної документації (сторінка 1) - строк поставки товарів встановлено до 31 грудня 2019 року. При цьому Тендерна документація Процедури закупівлі не містить жодних обмежень щодо обсягу кожної окремої партії товару. Таким чином Тендерна документація встановлює можливість замовлення замовником партії продукції в обсязі 8000 одиниць вартістю 24,8 мільйонів гривень протягом 10 робочих днів. Одержавши відповіді від виробників, із якими він співпрацює, Суб’єкт оскарження дійшов висновку, що вимога, викладена в такій редакції, є неможливою для виконання учасниками, оскільки жоден із відомих йому виробників товару, що є предметом закупівлі, фізично не має можливості виробити та здійснити постачання в Україну продукції, що є предметом закупівлі в обсязі 8000 одиниць вартістю 24,8 мільйонів гривень протягом 10 робочих днів. Неможливість здійснення такої поставки підтверджується листами, отриманими Суб’єктом оскарження від виробників, а саме: Shenzhen ReachFar Technology Co., Ltd, Meitrack Group та Oner Electronics Technology Limited, та інших. Зокрема, у листі виробника Oner Electronics Technology Limited, який було отримано 03 жовтня 2019 року, зазначено: «We can provide such terms of manufacturing, delivery personal trackers each 10 days: 1. 500 pcs; 2. 500 pcs; 3. 500 pcs; 4. 1000 pcs; 5. 1000 pcs; 6. 1000 pcs; 7. 1000 pcs; 8. 1000 pcs. 9. 1500 pcs. So, such terms requires at least 3-4 months from the first order…», що у перекладі на українську: «Ми можемо забезпечити такі умови виготовлення доставкою персональних трекерів кожні 10 днів: 1. 500 шт.; 2. 500 шт.; 3. 500 шт.; 4. 1000 шт.; 5. 1000 шт.; 6. 1000 шт.; 7. 1000 шт.; 8. 1000 шт.; 9. 1500 шт. Отже, на такі терміни потрібно не менше 3-4 місяців з першого замовлення…». У листі виробника Meitrack Group, який було отримано 10 жовтня 2019 року, зазначено наступне: «…According to your request to supply 8000 pcs of personal GPS trackers till the end of 2019 year. Such strict requirements are not realistic. We are ready to supply 500 pcs in the 20 first days after receiving the first order. Extra 7500 pcs we are ready to supply by 800 pcs each 10 days…», що у перекладі на українську: «…Відповідно до Вашого запиту на поставку 8000 шт. персональних GPS-трекерів до кінця 2019 року. Такі суворі вимоги не реалістичні. Ми готові поставити 500 шт. протягом 20 перших днів після отримання першого замовлення. Додаткові 7500 шт. Ми готові постачати по 800 шт. кожні 10 днів...». Виробником Shenzhen ReachFar Technology Co., Ltd у листі від 11 жовтня 2019 року було зазначено наступне: «…terms of delivery depends about many factors: chip, case, and components suppliers. It is impossible to supply 8000 pcs till the end of the year without knowing amount of GPS trackers that will be shipped each shipment (each 10 days). Also there are not enough time to supply such quantity…», що у перекладі на українську: «…Умови поставки залежать від багатьох факторів: мікросхем, корпусу та постачальників компонентів. Неможливо поставити 8000 шт. до кінця року, не знаючи кількості GPS-трекерів, які будуть відправлені в кожну партію (кожні 10 днів). Також не вистачає часу на поставку такої кількості…» (скановані копії листів виробників та їхні переклади додаються до цієї скарги). Таким чином, мінімально необхідним строком поставки товару є строк не менший ніж 20 днів з дати надходження першої Заявки від Замовника для поставки партії 500 шт. та не менший ніж 10 днів з дати надходження кожної наступної Заявки від Замовника для поставки партій по 800 шт., або строк не менший ніж 4 місяці з першого замовлення. Час між першою та другою Заявкою має складати не менше 20 діб, та не менше 10 діб між кожними наступними заявками. Також звертаємо Вашу увагу на той факт, що на території України не сформовано сталий ринок купівлі продукції, що є предметом закупівлі, в обсягах, які були б співмірні із обсягом предмета закупівлі, що підтверджується даними електронної системи закупівель bi.prozorro щодо успішно завершених конкурентних процедур закупівель з аналогічним предметом закупівлі протягом 2018-2019 років (дані електронної системи додаються). Тобто, наявна ситуація на ринку навігаційних приладів до оголошення Процедури закупівлі не свідчила про можливість оголошення закупівлі на такий обсяг продукції, що унеможливлювало здійснення попереднього накопичення продукції Суб’єктом оскарження на території України в обсязі 8000 одиниць вартістю 24,8 мільйонів гривень. Також, навіть якби існувала можливість попереднього накопичення продукції, що є предметом закупівлі, в обсязі 8000 одиниць вартістю 24,8 мільйонів гривень, слід звернути увагу на відсутність можливості подальшої реалізації цієї продукції у тому разі, якщо Суб’єкт оскарження не буде визнаний переможцем Процедури закупівлі. Відсутність такої можливості зумовлена тим, що на території України не сформовано сталий ринок купівлі продукції, що є предметом закупівлі, в обсягах, які були б співмірні із обсягом предмета закупівлі, немає замовників із відповідним попитом. Таким чином, попередні заготівлі ексклюзивної технічної продукції, якою є предмет закупівлі, за умов відсутності сталого попиту є економічно недоцільними на території України та, відповідно, не здійснювалися Суб’єктом оскарження. Постачання визначеного в Тендерній документації обсягу продукції у визначені в Тендерній документації строки можливе лише за умови, якщо учасник заздалегідь ознайомлений із умовами майбутнього тендеру та заздалегідь, до оголошення Процедури закупівлі, здійснив замовлення на придбання товару в іноземного виробника, і відповідно до моменту постачання зберігає у своєму володінні на території України продукцію в обсязі 8000 одиниць вартістю 24,8 мільйони гривень. Отже, зазначена вимога Тендерної документації обмежує коло потенційних учасників Процедури закупівлі лише тими учасниками, які мають продукцію у визначених Тендерною документацією обсягах у своєму володінні на території України на момент укладення договору про закупівлю, та позбавляє можливості взяти участь у Процедурі закупівлі інших учасників, які пропонують продукцію іноземних виробників, планують здійснити замовлення товару у виробника одразу після визнання переможцем Процедури закупівлі та укладення відповідного договору про закупівлю. Наслідки невиконання проекту договору встановлені у пункті 7.2. розділу «ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН» Проекту договору, а саме: «…у випадку порушення строків виконання зобов’язання (затримки поставки товару або поставки не в повному обсязі) сплачується неустойка у розмірі подвійної облікової ставки НБУ від суми непоставленого товару за кожен день затримки…». Отже, у разі невиконання строків поставки щодо Суб’єкта оскарження будуть застосовані штрафні санкції у виді неустойки у розмірі подвійної облікової ставки НБУ від суми непоставленого товару за кожен день затримки. Таким чином, встановлення Замовником вимоги, згідно з якою строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) встановлено протягом 2019 року (поставка мобільних систем екстреного оповіщення партіями протягом 10 робочих днів з дати надходження Заявки від Замовника з подальшою абонентською підтримкою протягом 2 місяців) – унеможливлює участь у процедурі закупівлі Суб’єкта оскарження та перешкоджає участі іноземних виробників продукції, що є предметом закупівлі, на рівних умовах. Встановлення такої вимоги порушує принципи здійснення закупівель, встановлені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Так, відповідно до частини 1 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за принципами, зокрема, недискримінації учасників. Згідно з частиною 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Таким чином, умови Тендерної документації у частині здійснення поставки товару протягом 10 робочих днів із моменту отримання заявки від Замовника та до кінця 2019 року в цілому – порушують вимоги статті 3, частини третьої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Суб’єкта оскарження, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі. Зважаючи на викладене, з метою надання можливості участі у Процедурі закупівлі Суб’єкту оскарження та постачання продукції виробництва компаній Shenzhen ReachFar Technology Co., Ltd.; Meitrack Group; Oner Electronics Technology Limited або інших виробників – вважаємо, що до Тендерної документації необхідно внести зміни у частині строку поставки товару, що є предметом закупівлі та зазначити інші умови поставки, а саме: термін поставки в цілому – до 30.04.2020 року; строком поставки товару є строк не менший ніж 20 днів з дати надходження першої Заявки від Замовника на поставку партії товару в кількості 500 штук та не менший ніж 10 днів з дати надходження кожної наступної Заявки від Замовника щодо поставки партій товару в кількості 800 штук кожна партія; або строк не менший ніж 4 місяці з першого замовлення. 2. ВИМОГА ЩОДО НАДАННЯ НАКЛАДНОЇ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ. У частині 3 Додатку 1 (сторінка 12 Тендерної документації Процедури закупівлі) міститься наступна вимога: «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх такими критеріям <…> Учасник повинен надати копію аналогічного договору та документи, що підтверджують його виконання (накладна та банківська виписка Учасника про надходження йому на рахунок коштів за цим договором)». Суб’єкт оскарження має виконаний аналогічний договір № УБГ 160/015-18 від 16 березня 2018 року, укладений між Суб’єктом оскарження та ПАТ "Укргазвидобування", на суму більшу ніж 200 тисяч гривень, як того вимагають умови Тендерної документації. Проте під час виконання зазначеного договору сторонами складалися не накладні, а акти прийому-передачі у відповідності до умов зазначеного договору. Акти прийому-передачі містять усю необхідну інформацію про виконання договору, а саме – обсяг і зміст господарської операції, вартість господарської операції, найменування та реквізити сторін договору, відповідні підписи посадових осіб або представників сторін. Таким чином, Суб’єкт оскарження не має накладних про виконання аналогічного договору, проте має акти прийому-передачі, які також свідчать про його виконання у повному обсязі (скановані копії актів прийому-передачі до аналогічного договору додаються до цієї скарги). Відповідно до абзацу 11 частини 1 статті 1 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» первинний документ - документ, який містить відомості про господарську операцію. Частиною 2 статті 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» встановлено, що первинні та зведені облікові документи можуть бути складені у паперовій або в електронній формі та повинні мати такі обов’язкові реквізити: • назву документа (форми); • дату складання; • назву підприємства, від імені якого складено документ; • зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції; • посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення; • особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції. Враховуючи вищезазначене, чинним законодавством не встановлено перелік первинних документів, а встановлено лише що саме повинен містити первинний документ. Таким чином, документом, що підтверджує виконання договору, є не тільки накладна, але й інші первинні документи, зокрема акт прийому-передачі. Встановлення Замовником вимоги, згідно з якою на підтвердження виконання аналогічного договору необхідно надати накладну, без можливості її заміни іншим документом із інформаціє про виконання договору – унеможливлює участь у процедурі закупівлі Суб’єкта оскарження, який не має накладних, проте має акти прийому-передачі. Встановлення такої вимоги порушує принципи здійснення закупівель, встановлені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Так, відповідно до частини 1 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за принципами, зокрема, недискримінації учасників. Згідно з частиною 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Умова Тендерної документації у частині встановлення обов’язку надати накладну в якості способу документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору – порушує вимоги статті 3, частини третьої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Суб’єкта оскарження, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі. Зважаючи на викладене, з метою надання можливості участі у Процедурі закупівлі Суб’єкту оскарження – вважаємо, що до Тендерної документації необхідно внести зміни у частині способу документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, а саме – розширити перелік можливих документів, якими учасник має право підтвердити свій досвід, щонайменше актом прийому-передачі до аналогічного договору. 3. УМОВИ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ЩОДО МОЖЛИВОСТІ ЗМІНИ ЗАМОВНИКОМ УМОВ ДОГОВОРУ. Ознайомившись із умовами Тендерної документації Процедури закупівлі, Суб’єктом оскарження було виявлено наступне. У пункті 3 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» (сторінка 10 Тендерної документації Процедури закупівлі) міститься умова: «Результати торгів та укладання договору про закупівлю <…> 3. Проект договору про закупівлю <…> Зазначені у додатку 5 тендерної документації умови договору не є остаточними і вичерпними та можуть бути доповнені скориговані під час безпосереднього укладання договору з Учасником-переможцем процедури закупівлі. Замовник залишає за собою право змінювати умови договору, у тому числі, але не виключно, у випадку та відповідно до змін діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства у сфері публічних закупівель.». Зазначена вимога суперечить статтям 3, 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та порушує принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, виходячи з наступного. У Додатку 5 «Проект договору» до Тендерної документації викладені всі умови договору про закупівлю, включаючи його істотні умови. Замовник пункті 3 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» (сторінка 10 Тендерної документації Процедури закупівлі) встановив для себе право змінювати умови договору про закупівлю на власний розсуд. Відповідно до частин 2-4 статті 180 Господарського кодексу України, господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов. Істотними є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода. При укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору. Умови про предмет у господарському договорі повинні визначати найменування (номенклатуру, асортимент) та кількість продукції (робіт, послуг), а також вимоги до їх якості. Відповідно до частини 1 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Згідно з частиною 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, чітко визначених у цій статті. Відповідно до Роз'яснення Мінекономрозвитку від 27 жовтня 2016 року № 3302-06/34307-06 «Щодо зміни істотних умов договору про закупівлю» можливість замовника вільно змінювати умови договору про закупівлю за відсутності прямо передбачених законодавством підстав – також не допускається. Отже, умови договору про закупівлю повинні відповідати змісту тендерної пропозиції (пропозиція подається щодо визначеного в тендерній документації предмету закупівлі, отже, зміна ціни, асортименту, кількості предмету закупівлі у процесі виконання договору є відхиленням від умов акцептованої тендерної пропозиції). Оскаржуваною умовою Тендерної документації порушується принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі, оскільки замовник встановлює для себе право змінювати умови договору про закупівлю (у тому числі істотні умови) на власний розсуд. Внаслідок внесення оскаржуваної умови потенційні та дійсні учасники, у тому числі Суб’єкт оскарження, не володіють повною та достовірною інформацією щодо реальних умов договору, який їм доведеться виконувати. Зазначене порушує законні інтереси Суб’єкта оскарження та позбавляє його можливості визначити свою відповідність умовам закупівлі, які будуть визначені в майбутньому під час підписання специфікації. Зважаючи на викладене, вважаємо, що Оскаржувана умова має бути виключена з умов Тендерної документації Процедури закупівлі. Зважаючи на викладене вище, пункт 3 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» (сторінка 10 Тендерної документації Процедури закупівлі) підлягає приведенню у відповідність до вимог статей 3, 36 Закону України «Про публічні закупівлі» шляхом виключення з нього абзацу: «Зазначені у додатку 5 тендерної документації умови договору не є остаточними і вичерпними та можуть бути доповнені скориговані під час безпосереднього укладання договору з Учасником-переможцем процедури закупівлі. Замовник залишає за собою право змінювати умови договору, у тому числі, але не виключно, у випадку та відповідно до змін діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства у сфері публічних закупівель.» При цьому Суб’єкт оскарження визнає можливість викладення абзацу щодо змін умов договору у суворій відповідності до статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до частини 2 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій. Відповідно до частини 9 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. На підставі викладеного, керуючись статтями 3, 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Прийняти цю скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушення Замовником ДЕПАРТАМЕНТ СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) (ідентифікаційний код юридичної особи 37441694, місцезнаходження замовника: 03165, Україна, Київська область обл., Київ, просп. Комарова, 7) статті 3, частини 3 статті 5, статті 22, статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» у Процедурі закупівлі № UA-2019-09-20-001788-a шляхом встановлення умов: • У пункті 4.4 «строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт)» частини 4 «Інформація про предмет закупівлі» розділу «Загальні положення» Тендерної документації (сторінка 1): «Строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) – протягом 2019 року (поставка мобільних систем екстреного оповіщення партіями протягом 10 робочих днів з дати надходження Заявки від Замовника з подальшою абонентською підтримкою протягом 2 місяців)». • У пункті 4 «Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю» розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» Тендерної документації (сторінка 11): «Терміни поставки: партіями протягом 10 робочих днів з дати надходження Заявки від Замовника. … Договір про закупівлю набирає чинності з дня його підписання і діє до 31.12.2019, а в частині виконання своїх зобов’язань, до повного їх виконання». • У пункті 5.3 розділу V «Поставка товарів» Проекту договору, що є Додатком 5 до Тендерної документації (сторінка 2 Проекту договору): «5.3. Терміни поставки: партіями, протягом 10 робочих днів з дати надходження заявки від Замовника». • У пункті 10.1 розділу Х «Строк дії договору» Проекту договору, що є Додатком 5 до Тендерної документації (сторінка 3 Проекту договору): «10.1. Договір про закупівлю набирає чинності з дня його підписання і діє до 31.12.2019, а в частині виконання своїх зобов’язань, до повного їх виконання сторонами». • У частині 3 Додатку 1 (сторінка 12 Тендерної документації Процедури закупівлі): «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх такими критеріям <…> Учасник повинен надати копію аналогічного договору та документи, що підтверджують його виконання (накладна та банківська виписка Учасника про надходження йому на рахунок коштів за цим договором)». • У пункті 3 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» (сторінка 10 Тендерної документації Процедури закупівлі): «Результати торгів та укладання договору про закупівлю <…> 3. Проект договору про закупівлю <…> Зазначені у додатку 5 тендерної документації умови договору не є остаточними і вичерпними та можуть бути доповнені скориговані під час безпосереднього укладання договору з Учасником-переможцем процедури закупівлі. Замовник залишає за собою право змінювати умови договору, у тому числі, але не виключно, у випадку та відповідно до змін діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства у сфері публічних закупівель.». 3. Зобов’язати замовника ДЕПАРТАМЕНТ СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) (ідентифікаційний код юридичної особи 37441694, місцезнаходження замовника: 03165, Україна, Київська область обл., Київ, просп. Комарова, 7) внести зміни до тендерної документації Процедури закупівлі № UA-2019-09-20-001788-a в частині усунення дискримінаційних умов, зазначених у пункті 2 прохальної частини цієї скарги, а також в частині усунення умов, які порушують принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях процедури закупівлі. Додатки: 1. Платіжне доручення про сплату збору за подання скарги. 2. Лист щодо неможливості здійснення поставки продукції, що є предметом закупівлі в обсязі 8000 одиниць вартістю 24,8 мільйонів гривень протягом 10 робочих днів від Shenzhen ReachFar Technology Co., Ltd. 3. Лист щодо неможливості здійснення поставки продукції, що є предметом закупівлі в обсязі 8000 одиниць вартістю 24,8 мільйонів гривень протягом 10 робочих днів від Meitrack Group. 4. Лист щодо неможливості здійснення поставки продукції, що є предметом закупівлі в обсязі 8000 одиниць вартістю 24,8 мільйонів гривень протягом 10 робочих днів від Oner Electronics Technology Limited. 5. Скановані копії аналогічних договорів № УБГ 160/015-18 від 16 березня 2018 року. 6. Скановані копії актів прийому-передачі до аналогічного договору № УБГ 160/015-18 від 16 березня 2018 року. 7. Скановані копії угод Суб’єкта оскарження із виробниками. 8. Дані електронної системи закупівель bi.prozorro щодо успішно завершених конкурентних процедур закупівель з аналогічним предметом закупівлі протягом 2018-2019 років. Директор ТОВ «Інтеллі» _______________________________ Д.С. Зеленський
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Очікується

Документи подані скаржником

16 жовтня 2019 21:12
ПЛАТІЖНЕ ДОРУЧЕННЯ.pdf

Актуальні тендери

До пошуку