Капітальний ремонт автоматичної системи водяного пожежогасіння, системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу, автоматизації системи внутрішнього протипожежного водопроводу на об’єкті: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ХАРКІВСЬКИЙ ПАЛАЦ ДИТЯЧОЇ ТА ЮНАЦЬКОЇ ТВОРЧОСТІ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ» за адресою: м. Харків, пр. Тракторобудівників, 55
Очікувана вартість
11 968 490,00 UAH
UA-2019-09-20-001683-a 859f0dd6eec747e6a31026620cc831d3
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ХАРКІВСЬКИЙ ПАЛАЦ ДИТЯЧОЇ ТА ЮНАЦЬКОЇ ТВОРЧОСТІ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 22684588
Вебсайт замовника: http://dvorec.edu.kh.ua
Місцезнаходження замовника: 61153, Україна , Харківська обл., Харків, просп. Тракторобудівників, 55
Контактна особа замовника: Сініченко Вячеслав Борисович
380572625065
7105633@ukr.net
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 вересня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 04 жовтня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 жовтня 2019 16:00
Початок аукціону: 15 жовтня 2019 11:09
Очікувана вартість: 11 968 490,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 59 842,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 59 842,45 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт автоматичної системи водяного пожежогасіння, системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу, автоматизації системи внутрішнього протипожежного водопроводу на об’єкті: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ХАРКІВСЬКИЙ ПАЛАЦ ДИТЯЧОЇ ТА ЮНАЦЬКОЇ ТВОРЧОСТІ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ» за адресою: м. Харків, пр. Тракторобудівників, 55
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61153, Україна, Харківська область, Харків, просп. Тракторобудівників, 55
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2021
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки здійснюються після настання події – виконання робіт. Приймання Замовником виконаних робіт від Підрядника може здійснюватись поетапно. Розрахунки за виконаний обсяг робіт здійснюються Замовником у безготівковій формі на підставі підписаного сторонами Акту приймання виконаних робіт (форма № КБ-2В) (далі – Акт) та Довідки про вартість виконаних робіт (форма № КБ-3) по типу післяоплати у розмірі 100 % вартості виконаних робіт протягом 10 (десяти) банківських днів з дня підписання Акту. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за Договором за виконаний обсяг робіт здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування робіт на свій реєстраційний рахунок. Джерело фінансування закупівлі: міський бюджет м. Харкова. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-20-001683-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ПРАКТИКА-М12", Код ЄДРПОУ:38382462
Дата подання: 22 вересня 2019 13:25
Неправомірність зазначення про наявність фахівців (виконавців робіт) Форми ІІ Тендерної документації
Відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 № 852, фахівці (виконавці робіт) МАЛЯР (штукатур) відносятся до виконання робіт з вогнезахисту (вогнезахисного просочування глибокого чи поверхневого, вогнезахисного обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисного заповнення).
Цей вид робіт не відносится до код ДК "021:2015 – 45310000-3 Електромонтажні роботи" та не зазначен у предметі закупівлі: "Капітальний ремонт автоматичної системи водяного пожежогасіння, системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу, автоматизації системи внутрішнього протипожежного водопроводу".
Вимагаємо вилучити з Форми ІІ «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід*» Тендерної документації обов'язкове зазначення про наявність фахівців (виконавців робіт) "- маляра (штукатура) - не нижче 3-го розряду, (не менше одного)".
Розгорнути Згорнути
customer_decision: Вимога задоволена
25 вересня 2019 12:53
Доброго дня! На Ваше звернення (вимогу), згідно з частиною першою статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIІI (зі змінами), (далі - Закон), надаємо відповідь про наступне, та цим звертаємо Вашу увагу на те, що повний зміст відповіді міститься в окремому прикріпленому файлі.

Документи

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-01-000039 ● a67386f7d3054c75902b2ac486885824
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-11-01
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-11-01 16:54:24
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

01.11.2019 №267
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 01.11.2019 року.


Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 01.11.2019 № 267

Витяг з перелік
процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу

5 UA-2019-09-20-001683-a 20.09.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

Надання інформації про усунення порушення замовником Інформація про причини неможливості усунення виявлених порушень: виключний перелік підстав для відміни замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися, встановлено статтею 31 Закону України "Про публічні закупівлі". Тобто фактично Закон України "Про публічні закупівлі" не передбачає механізму, за яким замовник може відмінити процедуру закупівлі після того, як уклав договір про закупівлю з переможцем торгів. Відтак у Замовника відсутня можливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. У зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, договір про закупівлю, укладений замовником з переможцем торгів за результатами процедури закупівлі, а саме: договір № 8/72 від «07» листопада 2019 р. було розірвано за згодою сторін за цим договором, шляхом укладення додаткової угоди № 2 від 19 листопада 2019 р. При цьому на момент укладення додаткової угоди № 2 від 19 листопада 2019 р., договір № 8/72 від «07» листопада 2019 р. його сторонами ще не виконувався. Додається: Додаткова угода № 2 від 19 листопада 2019 р. до Договору № 8/72 від «07» листопада 2019 р.

2019-11-21 17:45:05

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 15 листопада 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 30 листопада 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ХАРКІВСЬКИЙ ПАЛАЦ ДИТЯЧОЇ ТА ЮНАЦЬКОЇ ТВОРЧОСТІ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ", 22684588, Україна, Харків, просп. Тракторобудівників, 55
  2. Інформація про предмет закупівлі: Капітальний ремонт автоматичної системи водяного пожежогасіння, системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу, автоматизації системи внутрішнього протипожежного водопроводу на об’єкті: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ХАРКІВСЬКИЙ ПАЛАЦ ДИТЯЧОЇ ТА ЮНАЦЬКОЇ ТВОРЧОСТІ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ» за адресою: м. Харків, пр. Тракторобудівників, 55, 11968490UAH, 45310000-3, ДК021, 1, роботи
  3. Інформація про оприлюднення: 859f0dd6eec747e6a31026620cc831d3, 2019-09-20
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 01 листопада 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності тендерної пропозиції вимогам тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію (зі змінами) затверджену рішенням тендерного комітету Комунального закладу «Харківський палац дитячої та юнацької творчості Харківської міської ради Харківської області» (далі – Замовник) від 04.10.2019 №52, тендерну пропозицію ТОВ «ПРАКТИКА-М12» (далі – учасник-переможець), повідомлення про намір укласти договір від 18.10.2019, договір від 07.11.2019 року. За результатами моніторингу встановлена невідповідність тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ «ПРАКТИКА-М12» умовам тендерної документації в частині не підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям. Так, кваліфікаційними критеріями, які містяться у підпункті 5.3.3 пункті 5.3 розділу третього до тендерної документації зазначено, що для документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору, учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати оригінал чи засвідчену підписом уповноваженої особи учасника та відбитком печатки учасника (у разі її використання учасником) копію, вказаного у довідці за наведеною, у цьому ж, підпункті формою ІІІ, виконаного аналогічного договору. Однак встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасника -переможця надано договір від 01 липня 2019 року №15/15-Т, пунктом 3.3 якого передбачено, що до договору додається Додаток №1 «кошторис» та Додаток №2 «календарний план фінансування та виконання робіт» та супутні документи на 2 аркушах. При цьому фактично, у складі тендерної пропозиції надано лише Додаток 1 «договірну ціну», що є порушенням вимог підпункту 5.3.3 пункту 5.3 розділу третього до тендерної документації. Крім того, за результатом морніторингу установлено, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «ПРАКТИКА-М12» міститься сканована копія паспорту уповноваженої посадової особи учасника, з відміткою на поданих копіях сторінок: «НА ТЕНДЕР». Однак, у складі тендерної пропозиції відсутня перша сторінка паспорту уповноваженої особи, чим порушено вимоги пункту третього розділу шостого тендерної документації. Також встановлено, що надана на вимогу пункту 12 Додатку 3 до тендерної документації «податкова декларація з податку на прибуток підприємств» не містить ані підпису уповноваженої особи, ані квитанції про її електронну подачу. Таким чином, учасником не підтверджено того, що декларація подана платником податків та отримана на сервер податкової інспекції. Крім того встановлено, що на порушення підпункту 1.8 пункту першого розділу третього тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасника-переможця відсутній лист-гарантія про те, щo керівник учасника - юридичної особи та/або особа, яку учасником уповноважено представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, у тому числі підписувати тендерну пропозицію та договір про закупівлю, не є стороною кримінального провадження. Також на порушення вимог додатку 1 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасника-переможця відсутній лист-гарантія про те, що Учасник несе повну відповідальність за дотримання персоналом правил техніки безпеки та протипожежної безпеки під час виконання робіт, у відповідності до вимог діючого законодавства. На підставі вищевикладеного та відповідно вимог абзацу другого пункту 1 та пункту 4 частини 1 статті 30 Закону Замовник повинен відхилити тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установлених статтею 16 Закону та умовам тендерної документації. Однак, в порушення пункту 1 та пункту 4 частини 1 статті 30 Закону Замовником не відхилено пропозицію учасника ТОВ «ПРАКТИКА-М12», а визначено його переможцем процедури закупівлі та 07.11.2019 року укладено договір. Відповідно до вимог абзацу третього частини першої статті 31 Закону в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель замовник відміняє торги.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерних пропозицій умовам тендерної документації встановлено порушення вимог пункту 1 та пункту 4 частини 1 статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 жовтня 2019 11:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПРАКТИКА-М12" 7 760 000,00
UAH з ПДВ
5 995 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Спецавтоматика-К" 11 908 647,00
UAH з ПДВ
6 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОЛЬФ ЗАХИСТ ПРО" 6 911 131,00
UAH з ПДВ
6 849 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 жовтня 2019 19:13
Довідка-МВС.pdf
14 жовтня 2019 13:47
sign.p7s
13 жовтня 2019 19:54
8.6-НФ_паспорт.pdf
13 жовтня 2019 19:45
8.1-ТендернаПропозиція.pdf
13 жовтня 2019 19:45
06.5-Ліцензія.pdf
13 жовтня 2019 19:45
03.8-Квитанція-1ДФ.pdf
13 жовтня 2019 19:44
03.7-Форма-№1ДФ.pdf
13 жовтня 2019 19:44
03.2.1-Штатний розпис.pdf
13 жовтня 2019 19:44
03-Працівники.pdf
13 жовтня 2019 19:44
02-Обладнання.pdf
13 жовтня 2019 19:44
09.1-КопіяСтатутуОписи.pdf
13 жовтня 2019 09:26
09.1-КопіяСтатутуОписи.pdf
12 жовтня 2019 13:09
10.1-Довідка активи М12.pdf
12 жовтня 2019 13:09
9.9-Довідка-Обмеження.pdf
12 жовтня 2019 13:09
9.6-ГарантіяСанкції.pdf
12 жовтня 2019 13:09
9.4-Витяг-Document_USR_1005802871.pdf
12 жовтня 2019 13:09
9.3-Відомості-ЕДРПОУ.pdf
12 жовтня 2019 13:09
9.2-Свидоцво-ПДВ.pdf
12 жовтня 2019 13:09
9.1-ОПИС-СТАТУС.pdf
12 жовтня 2019 13:09
9-Статут М12.pdf
12 жовтня 2019 13:09
8.6-НФ_паспорт.pdf
12 жовтня 2019 13:09
07.1-Наказ-ДИРЕКТОР.pdf
12 жовтня 2019 13:09
06.7-Субпідрядники.pdf
12 жовтня 2019 13:09
06.4-Довкілля.pdf
12 жовтня 2019 13:09
06.3-Дозвіл-Декларація.pdf
12 жовтня 2019 13:09
06.2-ГарантійнийСтрок.pdf
12 жовтня 2019 13:09
05.8-Стаття-17-8.pdf
12 жовтня 2019 13:09
05.7-Стаття-17-7.pdf
12 жовтня 2019 13:09
05.6-Стаття-17-6.pdf
12 жовтня 2019 13:09
05.5-Стаття-17-5.pdf
12 жовтня 2019 13:09
05.4-Стаття-17-4.pdf
12 жовтня 2019 13:09
05.3-Стаття-17-3.pdf
12 жовтня 2019 13:09
05.2-Стаття-17-2.pdf
12 жовтня 2019 13:09
05.1-Стаття-17-1.pdf
12 жовтня 2019 13:09
04.2-Відгук.pdf
12 жовтня 2019 13:09
04.1-АналогічнийДоговір.pdf
12 жовтня 2019 13:09
04-АналогічніДоговори.pdf
12 жовтня 2019 13:09
Лист НБУ по ліцензії.pdf

Публічні документи

11 жовтня 2019 14:58
sign.p7s
11 жовтня 2019 14:54
Цінова пропозиція.pdf
11 жовтня 2019 14:54
Фінансовий звіт.pdf
11 жовтня 2019 14:54
Тех. паспорта машини.pdf
11 жовтня 2019 14:54
Статут.pdf
11 жовтня 2019 14:54
Свідоцтво ПДВ.pdf
11 жовтня 2019 14:54
Свідоцтво маляра.pdf
11 жовтня 2019 14:54
Проект договору.pdf
11 жовтня 2019 14:54
Пожтехмин. Костюченко.pdf
11 жовтня 2019 14:54
Підписаний_Лицензия.pdf
11 жовтня 2019 14:54
Підписаний_Kovalenko_834-K-H-O.pdf
11 жовтня 2019 14:54
Підписаний_G1019-7935-GL_tender.pdf
11 жовтня 2019 14:54
Паспорт ЛВ.pdf
11 жовтня 2019 14:54
Накази про прийняття.pdf
11 жовтня 2019 14:54
Ліцензія.pdf
11 жовтня 2019 14:54
Лист відгук.pdf
11 жовтня 2019 14:54
Квитанция 1ДФ.pdf
11 жовтня 2019 14:54
Договір та акти.pdf
11 жовтня 2019 14:54
Відомості з ЄДР.pdf
11 жовтня 2019 14:54
вих 28. щодо санкцій.pdf
11 жовтня 2019 14:54
вих 23. Виконання робіт.pdf
11 жовтня 2019 14:54
вих 18. субпідрядник.pdf
11 жовтня 2019 14:54
вих 16. Захист довкілля.pdf
11 жовтня 2019 14:54
вих 14. 17.8.pdf
11 жовтня 2019 14:54
вих 13. 17.7.pdf
11 жовтня 2019 14:54
вих 12. 17.6.pdf
11 жовтня 2019 14:54
вих 11. 17.5.pdf
11 жовтня 2019 14:54
вих 10. 17.4.pdf
11 жовтня 2019 14:54
вих 9. 17.3.pdf
11 жовтня 2019 14:54
вих 8. 17.2.pdf
11 жовтня 2019 14:54
вих 7. 17.1.pdf
11 жовтня 2019 14:54
вих 6. Щодо статті 17 ЗУ.pdf
11 жовтня 2019 14:54
Витяг з ЄДР 4.10.2019.pdf
11 жовтня 2019 14:54
121010013460921S011001110001359062019.pdf
11 жовтня 2019 14:54
5. Відомості з ЄДР 4.10.2019.pdf
11 жовтня 2019 14:54
3 Лист-відгук Вавилон.pdf
11 жовтня 2019 14:54
3 Лист відгук інтермол.pdf
11 жовтня 2019 14:54
3 Експертний звіт (1).pdf
11 жовтня 2019 14:54
3 Експертиза.pdf
11 жовтня 2019 14:54
3 Договор опов. Вавилон.pdf
11 жовтня 2019 14:54
3 Аналогічні договори2.pdf
11 жовтня 2019 14:54
3 Акт монт. пож. Вав.pdf
11 жовтня 2019 14:54
3 АКТ інтермол.pdf
11 жовтня 2019 14:54
3 Акт вавилон ОУЕЛ.pdf
11 жовтня 2019 14:54
3 Договора.pdf
11 жовтня 2019 14:54
1 Шубіна Диплом.pdf
11 жовтня 2019 14:54
1 Трудові книжки.pdf
11 жовтня 2019 14:54
1 Накази про прийняття.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 жовтня 2019 13:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПРАКТИКА-М12"
#38382462
5 995 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
08 листопада 2019 10:36
гарантия.pdf укладений
08 листопада 2019 10:22
кошторисОР.pdf укладений
08 листопада 2019 10:21
КошторисВР.pdf укладений
08 листопада 2019 10:20
Кошторис4.PDF укладений
08 листопада 2019 10:14
додаток4.pdf укладений
07 листопада 2019 17:07
додаток3.pdf укладений
07 листопада 2019 17:02
Кошторис3.PDF укладений
07 листопада 2019 17:01
додаток3.pdf укладений
07 листопада 2019 16:58
Кошторис1.PDF укладений
07 листопада 2019 16:55
Кошторис1.PDF укладений
07 листопада 2019 16:54
Кошторис2.PDF укладений
07 листопада 2019 16:54
додаток4.pdf укладений
07 листопада 2019 16:53
додаток3.pdf укладений
07 листопада 2019 16:53
додаток2.pdf укладений
07 листопада 2019 16:53
додаток1.pdf укладений
07 листопада 2019 16:52
Договор.pdf укладений
07 листопада 2019 16:52
sign.p7s укладений
20 листопада 2019 11:04
дод угода2.pdf укладений
20 листопада 2019 10:51
sign.p7s зміни до договору
15 листопада 2019 13:35
лок кошт2019.pdf зміни до договору
15 листопада 2019 13:28
договірна ціна2019.pdf зміни до договору
15 листопада 2019 13:27
дод угода1.pdf зміни до договору
15 листопада 2019 13:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до Договору; Договірна ціна на 2019 рік.
Номер договору про закупівлю: 8/72
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Замовник і Підрядник на підставі пунктів 11.2, 11.3, 11.6, 11.7, 11.8 та 11.9. Договору № 8/72 від 07.11.2019 p., погодилися Договір № 8/72 від 07.11.2019 р. вважати розірваним за згодою Сторін з 19 листопада 2019 року.

Актуальні тендери

До пошуку