Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пакет для сміття
Очікувана вартість
3 816,00 UAH
UA-2019-09-20-000845-c 335e2c0b653d4382b218b9586c8873cd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Каплуненко Світлана

044-406-99-42 KAPLUNENKO@UZ.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія «Українська залізнична швидкісна компанія» ПАТ «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40123444
Місцезнаходження: 02096, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Привокзальна 3,
Контактна особа: Каплуненко Світлана
044-406-99-42
KAPLUNENKO@UZ.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 вересня 2019 18:05
Звернення за роз’ясненнями: до 27 вересня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 жовтня 2019 17:00
Початок аукціону: 08 жовтня 2019 14:04
Очікувана вартість: 3 816,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 38,16 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:19640000-4: Поліетиленові мішки та пакети для сміття


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 рулон
Пакет для сміття (Власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02099, Україна, Київська обл., Київ, вул. Приколійна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 19640000-4 — Поліетиленові мішки та пакети для сміття

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець оплачує Постачальнику кожну прийняту партію товару протягом 30 (тридцяти) банківських днів з фактичної дати поставки, що підтверджується рахунком-фактурою та видатковою накладною, але не раніше реєстрації податкової накладної. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 вересня 2019 18:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 вересня 2019 18:02
ТД_Пакети для сміття.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 23 вересня 2019 06:29
Дата відповіді: 24 вересня 2019 15:49
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день!!!!
1. На торги допускаються товари, технічні, якісні, кількісні показники яких відповідають вимогам тендерної документації.
2. Всі учасники зобовязані вказувати технічні характеристики товару та підтверджувати це відповідними документами відповідно до вимог тендерної документації.
3.Всі без виключення субєкти господарювання допускаються до торгів. Визначення ціни пропозиції розраховується згідно з умовами тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 жовтня 2019 14:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТК ТУРМАЛІН" 3 792,00
UAH з ПДВ
3 792,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВЕЛЬНА КОМПАНІЯ КОМПЛЕКТБУД" 3 800,00
UAH з ПДВ
3 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 жовтня 2019 11:51
документи переможця.pdf
05 жовтня 2019 09:39
Паспорт пакети.pdf
05 жовтня 2019 09:39
Додаток №4.pdf
05 жовтня 2019 09:39
Додаток №2.pdf
05 жовтня 2019 09:38
Додаток № 3.pdf
05 жовтня 2019 09:38
Додаток 1_т.1_ст.17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТК ТУРМАЛІН"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВЕЛЬНА КОМПАНІЯ КОМПЛЕКТБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТК ТУРМАЛІН"
#42786569
Переможець 3 792,00
UAH з ПДВ
10 жовтня 2019 15:03

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 жовтня 2019 15:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТК ТУРМАЛІН"
#42786569
3 792,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2019 14:29
Договір_119-УЗШК.pdf укладений
29 жовтня 2019 14:28

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 3 792,00
UAH (в тому числі ПДВ 632,00 UAH)