Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

рукавички одноразові
Очікувана вартість
66 000,00 UAH
UA-2019-09-20-000815-a 9a9c95248a2946a5be49a529a4dbb62e
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Волкова Марія Валентинівна

solomkvd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ШКІРНО-ВЕНЕРОЛОГІЧНИЙ ДИСПАНСЕР СОЛОМ'ЯНСЬКОГО РАЙОНУ МІСТА КИЄВА
Код ЄДРПОУ: 26189518
Місцезнаходження: 03035, Україна , Київська обл., м.Київ, Солом'янський район, ВУЛИЦЯ МИКОЛИ ОСТРОВСЬКОГО, будинок 48
Контактна особа: Волкова Марія Валентинівна
solomkvd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 вересня 2019 13:15
Звернення за роз’ясненнями: до 27 вересня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 жовтня 2019 18:00
Очікувана вартість: 66 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 330,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18420000-9: Аксесуари для одягу


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
26828 пара
рукавички одноразові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03035, Україна, Київська, м.Київ, Солом'янський район, ВУЛИЦЯ МИКОЛИ ОСТРОВСЬКОГО, будинок 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 жовтня 2019  —  15 жовтня 2019
ДК 021:2015: 18424300-0 — Одноразові рукавички

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 вересня 2019 13:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 вересня 2019 13:15
Додаток рукавички акцепт з виправленнями.docm

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 23 вересня 2019 06:48
Дата відповіді: 24 вересня 2019 12:30
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Запитувач!
1.В Лоті Оголошення UA – 2019- 09 – 20– 000815 – а «Рукавички оглядові» вказано конкретно найменування товару, його технічні характеристики та необхідну кількість. В Об’яві НЕ ВКАЗАНО ТОРГОВІ МАРКИ ТА МОДЕЛІ МЕДИЧНОГО ТОВАРУ ДЛЯ НАДАННЯ МОЖЛИВОСТІ РОЗШИРИТИ КОЛО УЧАСНИКІВ!!!. Замовник передбачає закупівлю заявленого медичного товару будь – якого виробника ,який відповідає зазначеним параметрам в технічних характеристиках.
2.Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» п.3 :.Добросовісна конкуренція серед учасників;Максимальна економія та ефективність;Відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;Недискримінація учасників;Об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;Запобігання корупційним діям та зловживанням.
3.Замовник співпрацює з торгівельними організаціями,які мають державну реєстрацію і не має різниці в тому ,чи ВИ платник ПДВ. Сума закупівлі включає суму ПДВ .
З повагою.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 жовтня 2019 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЮРІНА ОЛЬГА РОСТИСЛАВІВНА " 64 659,20
UAH з ПДВ
64 659,20
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЮРІНА ОЛЬГА РОСТИСЛАВІВНА "

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЮРІНА ОЛЬГА РОСТИСЛАВІВНА "
#2267522807
Переможець 64 659,20
UAH з ПДВ
08 жовтня 2019 08:37

Документи

08 жовтня 2019 08:37
Електронний підпис
08 жовтня 2019 06:36
рукавички прот..jpg
07 жовтня 2019 13:18
рукавички прот..jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 жовтня 2019 08:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЮРІНА ОЛЬГА РОСТИСЛАВІВНА "
#2267522807
64 659,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 жовтня 2019 08:37
Електронний підпис
08 жовтня 2019 06:36
рукавички прот..jpg
07 жовтня 2019 13:18
рукавички прот..jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Юріна.pdf укладений
18 жовтня 2019 09:20