Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30230000-0 Комп'ютерне обладнання (принтер, джерело безперебійного живлення) (власні кошти)
Очікувана вартість
127 765,10 UAH
UA-2019-09-20-000624-a 70082f00fd334767ac70c9f5fcaa8601
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ організації тендерних процедур товарів служ Вангородська Ол Миколаївна

+380443096910 rolanharenko@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081221
Вебсайт: http://swrailway.gov.ua/
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул.Лисенко, 6
Контактна особа: Відділ організації тендерних процедур товарів служ Вангородська Ол Миколаївна
+380443096910
rolanharenko@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 вересня 2019 12:07
Звернення за роз’ясненнями: до 25 вересня 2019 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 жовтня 2019 13:00
Початок аукціону: 07 жовтня 2019 13:09
Очікувана вартість: 127 765,10 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 277,65 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Більш детальна інформація в тендерній документації. Проект договору в тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
49 шт
30230000-0 Комп'ютерне обладнання
(принтер, джерело безперебійного живлення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару ПОКУПЕЦЬ здійснює оплату поставленого ТОВАРУ, на підставі виставлених рахунків, не пізніше 30 (тридцяти) банківських днів з дня отримання ТОВАРУ. Днем отримання ТОВАРУ вважається день підписання сторонами або їх уповноваженими представниками видаткової накладної. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 вересня 2019 12:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 вересня 2019 12:04
Тендерна док. (принтер).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 23 вересня 2019 06:52
Дата відповіді: 23 вересня 2019 11:47
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
1) Товар який пропонує учасник повинен бути аналогом або еквівалентом предмету закупівлі (технічні характеристики предмету закупівлі повинні бути не гіршими від тих, що передбачив замовник в своїй технічній частині (Додаток №3)). Також для підтвердження відповідності характеристики, учасник повинен надати в складі пропозиції документи які передбачено в додатку №10 до Тендерної документації.
2) Оцінка проходить без врахування ПДВ, в разі наданні ФОП найкращої цінової пропозиції закупівлі, пропозиція без ПДВ буде як остаточна.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 жовтня 2019 13:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 122 200,00
UAH
118 999,00
UAH
Документи
ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ" 127 131,00
UAH
119 000,00
UAH
Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ ГЛОРІЯ ЛТД" 126 000,00
UAH
126 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

18 жовтня 2019 11:58
Електронний підпис
18 жовтня 2019 11:55
Довідки ст 17.8.pdf
18 жовтня 2019 11:55
Довідка ст. 17.3 .pdf
18 жовтня 2019 11:55
Довідка несудимості .pdf
18 жовтня 2019 11:55
Довідка Коррупция.pdf
17 жовтня 2019 13:39
Електронний підпис
04 жовтня 2019 17:55
Електронний підпис
04 жовтня 2019 17:54
Гарантійний Лист.pdf
04 жовтня 2019 17:54
Проект договору .pdf
04 жовтня 2019 17:54
Тендерна пропозиція.pdf
04 жовтня 2019 17:54
Довідка про санкції .pdf
04 жовтня 2019 17:54
Авторизований лист.pdf
04 жовтня 2019 17:54
Довідки ст 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ"

ТОВ "КОМПАНІЯ ГЛОРІЯ ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Відхилено 118 999,00
UAH
16 жовтня 2019 15:20
ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ"
#19331194
Відхилено 119 000,00
UAH
16 жовтня 2019 15:24
ТОВ "КОМПАНІЯ ГЛОРІЯ ЛТД"
#30675914
Переможець 126 000,00
UAH
16 жовтня 2019 15:34

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 жовтня 2019 15:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ ГЛОРІЯ ЛТД"
#30675914
126 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 лютого 2020 13:19
Електронний підпис зміни до договору
12 грудня 2019 16:33
Глорія ЛТД ДУ 2 000624-а (завтра) (1).pdf зміни до договору
12 грудня 2019 16:33
Електронний підпис зміни до договору
12 грудня 2019 16:31
Компанія глорія ЛТД ДУ 1 000624-а.pdf зміни до договору
12 грудня 2019 16:31
Електронний підпис зміни до договору
28 листопада 2019 12:52
Компанія глорія ЛТД ДУ 1 000624-а (1).pdf зміни до договору
28 листопада 2019 12:52
Електронний підпис укладений
01 листопада 2019 14:49
Глорія ЛТД 000624-а.pdf укладений
01 листопада 2019 14:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
28 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: ПЗ/НХ-191233/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: ПЗ/НХ-191233/НЮ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: ПЗ/НХ-191233/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: ПЗ/НХ-191233/НЮ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Поліпшення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: ПЗ/НХ-191233/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: ПЗ/НХ-191233/НЮ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 123 840,00
UAH (в тому числі ПДВ 20 640,00 UAH)