Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

фрукти, овочі
Очікувана вартість
319 400,00 UAH
UA-2019-09-20-000510-b a6d1d50af75640a286fa952d4c6270fd
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Євгенія Вертепна

+380674316454 zakupivliosvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Жмеринської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02125786
Місцезнаходження: 23100, Україна , Вінницька обл., м. Жмеринка, вул. Київська, 1а
Контактна особа: Євгенія Вертепна
+380674316454
zakupivliosvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Управлінням освіти Жмеринської міської ради було проведено дві процедури відкритих торгів на закупівлю - основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (фрукти, овочі) та було двічі відмінено процедуру закупівлі через відсутність достатньої кількості учасників (ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) – подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій»
Інформація про першу проведену процедуру закупівлі, що була відмінена:
Оголошення про проведення процедури закупівлі – UA-2019-08-09-002044-a
Звіт про результати проведення процедури – Дата формування звіту – 27 серпня 2019 року. Причина відміни - подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій.
Інформація про другу проведену процедуру закупівлі, що була відмінена:
Оголошення про проведення процедури закупівлі – UA-2019-08-27-001785-a
Звіт про результати проведення процедури – Дата формування звіту – 12 вересня 2019 року. Причина відміни - подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 вересня 2019 10:34
Оскарження наміру укласти договір: 01 жовтня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 найменувань
фрукти, овочі ( кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23100, Україна, Вінницька область, м.Жмеринка, , навчальні заклади (загальноосвітні школи, навчально-виховні комплекси, дошкільні навчальні заклади)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

20 вересня 2019 10:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Савін Сергій Володимирович
#3184310335
Переможець 319 390,00
UAH
20 вересня 2019 10:34

Документи

20 вересня 2019 10:34
Електронний підпис
20 вересня 2019 10:33
Протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 вересня 2019 10:34

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Савін Сергій Володимирович
#3184310335
319 390,00
UAH
Документи

Документи

20 вересня 2019 10:34
Електронний підпис
20 вересня 2019 10:33
Протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 15:04
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2019 14:16
Додаткова овочі.pdf зміни до договору
02 грудня 2019 14:15
Електронний підпис зміни до договору
22 листопада 2019 15:21
Додаткова 43.pdf зміни до договору
22 листопада 2019 15:20
Електронний підпис зміни до договору
03 жовтня 2019 15:55
додаткова.pdf зміни до договору
03 жовтня 2019 15:54
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2019 14:25
договір.pdf укладений
01 жовтня 2019 14:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 43/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
22 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; ціна договору після внесення змін становить: 265969,85 грн, зменшення обсягів наведені в специфікації до додаткової угоди
Номер договору про закупівлю: 43/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника- на 29566,51 грн Сума договору становить - 236403,34 грн
Номер договору про закупівлю: 43/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 236 398,66
UAH